KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Tillykke med de 100kg. Det er jo lidt af en millepæl. Flot fightet, konge.

Takker. Det må man sige, ja. De 100 kg har været et forjættet land for en langlemmet slapsvans som mig, men nu er de mine! Næste mål er at løfte den overbevisende. :blush:

For sadan KK - tilløk mæ de hunner' kilo. :devil:

Det må da næsten tælle som to reps. :tongue:

Dælme godt fightet, så du får den på trods af den meget hurtige tur ned og så ryger helt ud af banen lige oveni dit stickingpoint.

Jepper. Det var ikk' så tosset. :superman:

Nu jeg tænker nærmere over det, så var det faktisk med vilje at jeg lod den synke lidt igen. For ellers havde hydraulikken i patkassen bare løftet den lige så hurtigt som den kom ned, og så ville videoklippet på YouTube blive for kort. Så for at bringe lidt spænding ind i kampen gjorde jeg det lidt svært for mig selv.

Øøhh... :innocent:

Og ja, der måtte kæmpes. Mit ansigt har også en mistænkelig rød farve efter løftet. Minder mest af alt om en vind- og vejrbidt fisker der har set for mange guldbajere i sit liv, så rødmosset var jeg bagefter. :laugh:

Tillykke med de 100 kg :superman:

Jeg takker. Nu må vi se hvad det næste bliver. :smile:

Tillykke med de 100 kg - igen! Meje tæt på failure = BB!

Ja, det var BB! Tung musik og et løft der kun lige akkurat blev til noget = BB! Man bliver jo ikke stor hvis man ikke presser sig til det yderste, så det må jo være vejen frem. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Stærkt nok at du kaster dig ud i dét cirkus uden spotter :superman: Tillykke deres Kent'hed.

Har du tænkt dig at ryge på kyllingham igen?

Takker. Ja, det var lidt vovet eftersom det kunne være endt med, at jeg lå og sprællede under stangen. Men der brænder en helvedesild allerdybest nede hos mig, og jeg VILLE bare have de 100 kg i dag. Tænkte ikke på andet end det bænkpas hele dagen på arbejdet, så der skulle meget i vejen for, at jeg ikke fik dem op. Var faktisk overbevist om, at der var til et forsøg på 102,5 , men efter de 100 var den tanke kureret. :laugh:

Angående Gillingham, så ved jeg ikke rigtig. Det er jo en overkommelig belastning hele vejen igennem, så den er ikke så farlig at kaste sig ud i. Omvendt kunne jeg også godt tænke mig at køre en Smolov igen, eller måske prøve noget helt andet. Bill Starr, Sheiko, HST... der er jo et hav af programmer jeg ikke har prøvet endnu, så nu får vi se. Næste uge bliver nok en omgang deload, og så kan jeg lige bruge den uge til research på hvad det næste skal være.

Men en Gillingham med 1RM på 100 er bestemt ikke utænkeligt. Jeg kørte den jo igennem med 1RM på 90 for at være på den sikre side. Hvis jeg tager mig sammen, tror jeg godt jeg kan gennemføre den med 1RM på 100, selvom de to tungeste 5 x 3 pas nok kræver lidt fokus. :blush:

Link to comment
Share on other sites

SÅDAN DER...! :4thumbup: Det så sgu tought ud! :crazy: Men op kom den! :superman:

Vi ses imorgen over en pils stærke uhyre..! :superman:

Yes, sir! :devil: Det var lidt skummelt, men lortet kom op, og så har jeg endnu en historie til børnebørnene. :laugh:

I aften bliver fantastisk. Jeg er SÅ klar til at give den gas @ Vestereng. :superman:

Kongen er leee´ :superman::superman:

Nice.. Og så uden spotter... Med en mand til at løfte ud, en go´ bane og hvor du så husker at trykke 100% fra starten af, så er der da til 105... :bigsmile:

Jeg var egentlig også lidt usikker på om jeg nu skulle begive mig ud på sådan et eventyr uden spotter, men jeg var så overbevist om, at jeg ville få den, at jeg bare daffede ned i centeret alene. Det' overskud! :shades:

Forhåbentlig er der til 105 hvis jeg får styr på løftet. Gårsdagens lektion lærte mig i hvert fald, at der skal være godt styr på vægten... også på vej ned. :bigsmile: Og så skal der bare bankes igennem for fuld skrue når den rammer brystet. Det er teknik, teknik og atter teknik. Forhåbentlig kan jeg, på sigt, lære mine tynde arme lige præcis dét. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Yes, sir! :devil: Det var lidt skummelt, men lortet kom op, og så har jeg endnu en historie til børnebørnene. :laugh:

I aften bliver fantastisk. Jeg er SÅ klar til at give den gas @ Vestereng. :superman:

jeg sidder lige PT og forbereder mig til i aften..! Inden jeg tog på arbejde blev MP3 afspilleren proppet med det meste af min Metallica samliing..! Og KUN Metallica..! :superman:

Den kører nu i hørerbøfferne..!

"For Whom the bell tolls.." :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med 0,1 ton - alttid en feeee milpæl! :superman:

Og ja, der måtte kæmpes. Mit ansigt har også en mistænkelig rød farve efter løftet. Minder mest af alt om en vind- og vejrbidt fisker der har set for mange guldbajere i sit liv, så rødmosset var jeg bagefter. :laugh:

Husker tydeligt da jeg rundede de 100 kg i bænk - fik en blodspræning under højre øje - lignede fandme en der havde fået høvl - det et fedt!!

:crazy:

Link to comment
Share on other sites

100 kg, så er du officielt ikke længere en paparm på nogen måde :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Nemlig, ja! Er trådt ind i "100 kg's-klubben", uden spotter! :superman:

fooooooor satan da... YIIIIRH Strong Mother fuuuuuuckaaaaa!!! :superman:

VI SES liiiige om snart, min ven!!! :4thumbup:

Lars aka HELL boy!!

Det' nemlig det jeg er. I hvert fald en motherfucka'! :laugh:

Hyggeligt at hilse på i A-logen på Vestereng. Det bliver endnu ondere om et par uger. :devil:

Tillykke med 0,1 ton - alttid en feeee milpæl! :superman:

Husker tydeligt da jeg rundede de 100 kg i bænk - fik en blodspræning under højre øje - lignede fandme en der havde fået høvl - det et fedt!!

:crazy:

Jo tak. Jeg var sgu også ved at skide grønne grise, men op skulle lortet. Det er lidt sejt at give sig selv 100% :wub:

Tillykke med de 100 kg. God metal-fornøjelse i dag på Vestereng. :bigsmile:

Takker, Okse. Vestereng var bestemt en fornøjelse. Det er altid rart at se ens guder fremføre en messe. :blush:

Hej KK.

Flot flot! :4thumbup:

Et forsinket tillykke med de 100kg.

Der er jo den berømte milepæl der skal passeres.

Ros til din videooptagelser - jeg elsker den slags!

Rigtig god mandag.

Taurus

Jo tak. Det er nemlig en milepæl, og jeg har kæmpet for at nå den siden september 2004. Jeg er bestemt ikke bestykket med hverken de rette gener eller den rette træningsmoral, men jeg har sgu alligevel fået dem op nu. :w00t: Videoen var udelukkende for at kunne bevise det. Ellers havde enkelte MOL'ere nok skreget "log pimpin'!" hvis jeg bare skrev at jeg havde løftet dem. :laugh::tongue:

Og en god mandag til dig også, Taurus! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 16. juli 2007

Fullbody - pas 1

Bænk:

15 @ 20 kg

10 @ 50 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

Dødløft:

10 @ 60 kg

5 @ 100 kg

5 @ 100 kg

5 @ 100 kg

5 @ 100 kg

5 @ 100 kg

DB Skulderpres:

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

DB Rows:

10 @ 32 kg

10 @ 32 kg

10 @ 32 kg

Fransk Pres EZ-bar:

10 @ 30,5 kg

10 @ 30,5 kg

10 @ 30,5 kg

Crunch:

12

12

12

12

+ protshake

:headphonedance: Sepultura: Chaos A.D. :headphonedance:

Træningstid: 60 min. (15.50 - 16.50) Træning i Sæby. Helt alene i starten, så fyrede godt op under anlægget. Der kom folk dryssende, men ingen sagde noget, så jeg lod den brasilianske thrash buldre videre. Fee'. Sveden haglede af mig, for jeg supersættede hele pivtøjet. Bænk SS'et med mave. Dødløft SS'et med skulder. Rows SS'et med triceps. Næste træning er onsdag.

Forsøger mig lige med lidt fullbody i et stykke tid. Er ved at køre træt i det almindelige 2-split, så prøver bare for variationens skyld. Ovennævnte øvelser bliver mit øvelsesvalg på 'dag 1', og veksler så med en 'dag 2' som ser således ud:

Squat

DB skråbænk

BB rows

DB flyes

Pulldowns

Laterals

Forestiller mig, at jeg bare kører hveranden dag. Så bliver der fire træningspas i én uge, tre i den næste osv. Kaster måske lidt discocurls ind til mine tynde arme når jeg har overskud til det. I dag var det for varmt, og jeg var ved at løbe tør for energi efter træningen, så der gjorde jeg det ikke. Det gjaldt bare om at komme hjem og få hældt noget protein, mælk og frugt indenbords. :4flex:

Nu skal der snart aftensmad ned, og så vil jeg op med stængerne. Ses igen på onsdag, røvhuller! :superman:

Link to comment
Share on other sites

PraaaatØffi > Takker. Det holdt hårdt. Videoen var udelukkende for at have håndfaste beviser. :laugh::4signme:

Onsdag d. 18. juli 2007

Fullbody - pas 2

Squat:

6 @ 51 kg

6 @ 51 kg

6 @ 51 kg

6 @ 61 kg

6 @ 61 kg

DB Skråbænk:

10 @ 20 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

9 @ 25 kg

BB Bent-Over Rows:

10 @ 61 kg

10 @ 61 kg

10 @ 61 kg

10 @ 61 kg

DB Laterals:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

Cable Front Pulldown:

10 @ 50

10 @ 50

10 @ 50

10 @ 50

DB Flyes:

10 @ 12,5 kg

10 @ 12,5 kg

10 @ 12,5 kg

10 @ 12,5 kg

+ protshake

Træningstid: 55 min. (18.35 - 19.30) Svedig omgang. Squat SS'et med skråbænk. Rows SS'et med laterals. Pulldowns SS'et med flyes. Forsøgte med lidt flere kilo på i squat, og knæet sagde ingenting. Prøver forsigtigt at fortsætte den øgede belastning. Resten lige efter bogen. Skal lige vænne mig til at træne 'fullbody', så om en uge eller to øger jeg nok vægt og/eller volumen i de store øvelser.

Næste træning fredag eftermiddag.

Link to comment
Share on other sites

PraaaatØffi > Takker. Det holdt hårdt. Videoen var udelukkende for at have håndfaste beviser. :laugh::4signme:

Onsdag d. 18. juli 2007

Fullbody - pas 2

Ok, jeg er meget imponeret, med sådan et fint link fra Youtube og det hele..

Men jeg vil lige følge din log for at se flere video'er! :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

PraatØffebassi > Du følger bare med. Næste gang jeg laver noget vildt, så lover jeg at tænde for kameraet. Kong Medieluder FTW! :superman:

Fredag d. 20. juli 2007

Fullbody - pas 1

Bænk:

15 @ 20 kg

10 @ 50 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

Dødløft:

10 @ 60 kg

5 @ 90 kg

5 @ 90 kg

5 @ 90 kg

5 @ 90 kg

5 @ 90 kg

DB Skulderpres:

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

DB Rows:

10 @ 32 kg

10 @ 32 kg

10 @ 32 kg

Fransk Pres EZ-bar:

10 @ 30,5 kg

10 @ 30,5 kg

10 @ 30,5 kg

Crunch:

12

12

12

12

+ protshake

:headphonedance: Dimmu Borgir: In Sorti Diaboli :headphonedance:

Træningstid: 50 min. (13.30 - 14.20) Let fredagstræning og hurtigt overstået. Bænk og dødløft blev holdt let. Resten ren support. Bænk SS'et med mave. Dødløft SS'et med skulderpres. Triceps SS'et med DB rows. Helt alene i centeret, så der blev skruet godt op for den norske svartmetal. :devil:

Næste træning bliver først torsdag i næste uge. Centeret holder lukket pga. Grøn Koncert, og jeg aner ikke hvorfor. Tåbeligt. :sneaky2:

Sidenote: Var til scanning med kæresten i formiddags. Alt er som det skal være. 69 mm. langt foster med tydeligt næseben og nærmest ikkeeksisterende nakkefold, så risikoen for Downs er én ud af 11.100, og så det burde være lige efter planen. :blush: Termin sat til 25. januar. Nu begynder det sgu pludselig at blive lidt virkeligt, når man ser den bette størrelse ligge og vende og dreje sig. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har Metallica nogensinde spillet Dyers Eve (...And Justice for all) live..? Og hvis de har, er det så muligt at høre den..? :smile:

Det har de, ja. Første gang de spillede Dyers Eve i Europa var 31. maj 2004. Det var et show i Polen, og du kan købe showet her. :smile:

De spillede den så igen i München d. 13. juni samme år, og igen i Chicago d. 28. august . Den 20. oktober spillede de den så igen, igen i Philadelphia.

Helt tilfældigt har jeg alle nævnte shows liggende på harddisken i FLAC (højopløselig cd-kvalitet). :innocent: :4whistling:

Man får nemlig 48 timer til at downloade en koncert inde på LiveMetallica.com, og så kan man jo komme til at give sin e-mail og password til en kammerat bagefter. Det gjorde jeg sammen med to andre i 2004, hvilket resulterede i, at vi samlet købte 13 koncerter på den Europa/US turné. Alle shows med netop 'Dyers Eve' blev naturligvis købt! :superman:

LiveMetallica.com eller min MSN. Du bestemmer selv. :shades:

Link to comment
Share on other sites

Det har de, ja. Første gang de spillede Dyers Eve i Europa var 31. maj 2004. Det var et show i Polen, og du kan købe showet her. :smile:

De spillede den så igen i München d. 13. juni samme år, og igen i Chicago d. 28. august . Den 20. oktober spillede de den så igen, igen i Philadelphia.

Helt tilfældigt har jeg alle nævnte shows liggende på harddisken i FLAC (højopløselig cd-kvalitet). :innocent: :4whistling:

Man får nemlig 48 timer til at downloade en koncert inde på LiveMetallica.com, og så kan man jo komme til at give sin e-mail og password til en kammerat bagefter. Det gjorde jeg sammen med to andre i 2004, hvilket resulterede i, at vi samlet købte 13 koncerter på den Europa/US turné. Alle shows med netop 'Dyers Eve' blev naturligvis købt! :superman:

LiveMetallica.com eller min MSN. Du bestemmer selv. :shades:

Great stuff..! :cool:

har sendt en PM..! :smile:

Håbede lidt de ville spille den da de var her, egentlig nok mest for at høre om Lars kan følge med..! :w00t:

Men det er jo også et fantastisk nummer..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Waaaaassup Kiiiiiing??? Er du ved at være spændt op til Wacken??? Fooooor satan, den lille djævle knægt hér er sååååå ready!!! Fuuuuck dét bliver feeeeeee !!!

Glæder mig allerede til næste år også!! Weiiiiilll

Lars- of the Black Arts!

Jeg er ved at være godt forberedt. Har lige ladt batteriet på digitalkameraet op, tømt hukommelseskortet og pudset linsen. Telefonen ligger til opladning og der er lige blevet tanket lidt jyske dollars på Telmore-kontoen, så der ikke bliver problemer med lidt SMS frem og tilbage dernede. Teltet er lige blevet slået op og får lov til at blive luftet i en times tid imens jeg tømmer bilen og gør den klar. Alle pløkker er der, hammeren, stængerne passer stadig og teltdugen er ikke jordslået. Det hele spiller indtil videre. Når dette indlæg er færdigskrevet, går jeg ud og gør bilen færdig og på min vej tager jeg billetten og rutebeskrivelsen, så det ligger i bilen inden i morgen tidlig. Det jeg husker i aften, glemmer jeg ikke i morgen eftermiddag. :blush:

Der er købt lidt brød, frugt og vand ind som jeg tager med i en lille pose. Det kan lige holde mig gående i et par timer, og så supplerer jeg ellers op med Wacken-foder; junkmad, Vodka og Red Bull. :superman:

Af tøj har jeg et par vandtætte vandrestøvler med som backup, hvis det skulle regne. Ellers bare lige tre t-shirts, tre par strømper og tre par underbukser. Det fylder ingenting, men alligevel nok til de par dage. Meteorologerne lover jo hæderligt vejr, så det håber vi passer. :bigsmile:

EDIT: Teltet er nu pakket ned og ligger bag i bilen sammen med sovepose, liggeunderlag osv. Kamera, billet og rutebeskrivelse er i bilen. Nu mangler jeg bare lige at pakke tøjet i morgen efter arbejde, madpakken med og så er vi af sted. :smile:

Wacken 2008 er naturligvis allerede mejslet i sten. Jeg henviser bare til billedet nedenfor, hvilket burde være undskyldning nok for også at hive teltpælene op og drage mod det nordlige Tyskland igen næste sommer. I hvert fald lige i et par dage. :devil:

iron%20maiden-the%20number%20of%20the%20beast.jpg

WOA'08 ? Lad os bare sige, at Kongen har forudbestilt billet. Gjorde det samme dag de blev bekræftet! :wub:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share