KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Eruption > Det var sikkert mig. Jeg ankom til Østerbro Stadion halvanden time før jeg skulle mødes med de andre IK99-drenge, så jeg valgte at bruge tiden på at gå en tur i det grønne bag Parken, og derefter trille rundt til fods på Østerbrogade og snuse lidt til storbylivet. Men MOL-celeb? Arhh... :tongue:

Krumme har dog ret. Jeg stod og savnede selskab til sidst. Så spændende er Østerbro heller ikke. :laugh:

Træner Michael > Hehe... sommetider er sigtekornet bare fuldstændig perfekt, andre gange helt til grin. I mandags var bestemt ikke en af de bedre dage, men forhåbentlig bliver den slags dage færre og færre jo mere rust jeg får banket af skroget. Turneringen starter snart, og med lidt held får jeg sgu tilkæmpet mig en fast plads i truppen. Måske ikke som starter, men i hvert fald blandt de syv - otte mand der er med ud hver gang. Og det trods en pause på 10 år. :superman:

Og lige nu sidder jeg midt i et tre-dages fagforeningskursus. Kan hverken træne, nørde Ogame eller noget som helst. Helt forfærdeligt er det, at jeg har glemt min oplader til mobiltelefonen, og ingen af de gamle tillidsmænd rundt omkring i landet har en så ny S/E telefon, at jeg kan suge strøm hos nogen. Helt igennem dårligt timet og elendigheden sniger sig ind.

Link to comment
Share on other sites

Træner Michael > Hehe... sommetider er sigtekornet bare fuldstændig perfekt, andre gange helt til grin.

Ja det kender jeg jo kun for godt - efter en forholdsvis lovende karriere som spiller stoppede jeg allerede som 20-årig, hvorefter jeg startede som træner for Svendborg Rabbits, det var jeg i 4 år, og da jeg indstillede trænerkarrieren så mente jeg jo lige at det var på tide og få et lille comeback som spiller - dog kun på motionsniveau. Jeg har stadig rekorden for laveste procent på treere - 2,5 procent over 3 kampe :4thumbup:

Det kræver DÆLME mange skud - men man har vel shooters mentality - KEEP SHOOTING! :)

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 24. september 2007

Basketball @ BBK70

90 min. basketball

Fin træning med fokus på screeninger og at løbe for hinanden i angreb. Satte igen en del trepointsscoringer, og må nok erkende, at jeg er bedre fra distancen end under kurven, selvom jeg elsker slåskampen derinde. :blush:

Ellers en hård omgang. Først 10 timers arbejde, hjem og varme aftensmad og så på vejen igen. Pænt brugt nu.

Weekenden bød på DM i Herning i lørdags. Ganske underholdende. Mødte 600 MOL'ere, så undlader at namedroppe, da der ikke er båndbredde nok på denne server til det. Vil dog bare lige hurtigt nævne, at jeg vandt titlen som Sejeste Tilskuer. Ikke særlig overraskende, og det var tredje år i træk. Jeg var eneste mand i en Slayer t-shirt, og så vinder man pr. definition det mesterskab. Med hattricket beholder jeg pokalen til evigt eje. Alle andre fimsede rundt i GASP tøj og så smarte ud med hvide tennissko og alt for tykke arme. Pinligt. Det vinder man dæleme ikke noget ved. :dry:

Nå, men det var skægt. Specielt indtagelsen af foder på Bone's med Slemborgs Finest var en underholdende affære. :laugh: En fin hvedeøl med Tunen og co. var heller ikke at foragte. Har glemt hvad øllen hed (en Erdinger oktober-et-eller-andet), men den smagte fint! :beer:

I morgen står den på styrketræning. Det bliver nok i Sæby, og fokus bliver på bænk og dødløft. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nå, men det var skægt. Specielt indtagelsen af foder på Bone's med Slemborgs Finest var en underholdende affære. :laugh:

En fin hvedeøl med Tunen og co. var heller ikke at foragte. Har glemt hvad øllen hed (en Erdinger oktober-et-eller-andet), men den smagte fint! :beer:

Du glemte MIIIGGGG...!! jeg var da også med ud at spise.. :tongue:

og var den lækkerste off season tøs.. (og vist den eneste) *LOL* :laugh:

Ps. altid hyggeligt lige at få hilst på hinanden.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Groove Armada > GASP er træningspimp. Er blevet mainstream.

Nillepige25 > Selvfølgelig har jeg ikke glemt dig, sveske. :shades: Dit selskab er altid fornøjeligt. Super du fik mig introduceret til Mr. Bond, da det måske afstedkommer fremtidigt samarbejde på den front. Skylder dig nok en drink næste gang vi ses. :beerchug:

Peter > Jeg forsøgte. Men som du kan læse nedenfor, er det hele lige til at lukke op og skide i. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 25. september 2007

Attempted Fullbody

Bænk:

20 @ 11 kg

10 @ 51 kg

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

Cable Front Pulldown:

10 @ 50

10 @ 50

10 @ 50

10 @ 50

DB Seated Press:

10 @ 15 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

DB Rows:

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg

+ protshake inkl. 2 gr. kreatin (har 1,2 kilo der skal bruges inden nytår :laugh: )

Træningstid: 60 min. (20.00 - 21.00) Solid runde i bænkpres. Første gang jeg har kunnet gennemføre 4 x 10 med de 70 kilo, så det var rart. Men har siden weekenden døjet med mine knæ, og her til morgen var den hel gal. Begge knæ er fuck't, så droppede dødløft, da selv den mindste knævandring med belastning gør ondt og giver nogle rigtig grimme jag. Bare det at sætte mig på hug eller tage dobbelte trin op/ned af en trappe er nok til at fremprovokere smerte. Rigtig, rigtig irriterende!! :dry:

Må bare fokusere på at få stor patter i stedet, så. :tease:

Basketball i morgen, hvis knæene kan holde til det. Næste styrkerunde bliver torsdag eller fredag.

Link to comment
Share on other sites

GD Mikkelsen > Jeg har dæleme også de ondeste DOMS i patværket i dag. :4flex: Den sidste rep i fjerde sæt kom også kun lige akkurat op. Men op... det kom de! :bruce:

Onsdag d. 26. september 2007

Basketball @ BBK70

90 min. basketball

Fin træning, dog fik jeg vredet over på venstre ankel. Dumt. Men næste uge er jeg alligevel på aftenhold, så den får nu 1½ uge til at blive klar i. Næste uge skal derfor handle om styrketræning og kun styrketræning. Håber knæene kan holde til squat, ellers må jeg nøjes med at bombe patværket og ryggen tilbage til stenalderen!! :devil:

Nu gælder det et bad, og så i seng. :bubblebath::sleeping::sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 27. september 2007

Styrketræning

Dødløft:

10 @ 51 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

DB Skråbænk:

10 @ 20 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 27,5 kg

10 @ 27,5 kg

Alt. DB Curl:

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 17,5 kg

10 @ 17,5 kg

Fransk Pres EZ-bar:

10 @ 33 kg

10 @ 33 kg

10 @ 33 kg

+ protshake m. kreatin :superman:

Træningstid: 60 min. (19.40 - 20.40). Fik slæbt mig af sted trods grumme DOMS i patværket fra tirsdagens bænk. Knæene holdt til en gang dødløft, og så blev der presset lidt skråt til brystet. Første gang med 27,5 håndvægtene, så jeg nærmer mig da 30'erne, og så er det lige pludselig ikke pinligt længere, men hæderligt. :hehe: Derefter lidt support til mine kæmpe armer. :4flex:

En dag uden aktivitet i morgen så kroppen lige kan komme til hægterne, og så satser jeg ellers på at slutte ugen af med en god gang fullbody lørdag.

Tja, kan vel egentlig lige så godt være ærlig og sige hvorfor jeg ikke træner fredag. Det er fordi jeg hellere vil sidde hjemme i sofaen og kramme kæresten mens vi sidder og ser Vild Med Dans. gfight.gif 4.gif

Link to comment
Share on other sites

Var det dig, der var til JM Trekamp i Horsens i går? Du havde en tåbelig hat på og knipsede billeder? Jeg fik ikke hilst på dig, da jeg havde lidt travlt med at holde stævnet i luften.

*LOOL*

Jo det kunne sagtens ha været kong kent.. havde han en rød jordbær hjelm på af hjemme strik, den render han nemlig tit rundt med..??? :laugh:

Siger man ikke at alle har en dobbeltgænger et sted..?

Link to comment
Share on other sites

Nillepige25 > Det er kun når der er chancen for at rende ind i dig, at jeg tager mit charmekluns på! :shades:

Tirsdag d. 2. oktober 2007

Styrketræning

Bænk:

20 @ 11 kg

10 @ 51 kg

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

BB Bent-Over Rows:

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

8 @ 81 kg

8 @ 81 kg

DB Skulderpres:

10 @ 15 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 17,5 kg

Cable Front Pulldown:

10 @ 50

10 @ 55

10 @ 55

10 @ 55

DB Laterals:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

8 @ 12,5 kg

+ protshake m. kreatin :4flex:

Træningstid: 60 min. (9.50 - 10.50). Sidste træning var i torsdags, så det var rart at være tilbage. En travl weekend med mange ting der skulle ordnes hjemme har udskudt træningen, men i dag fik jeg tid. Bænkpres var nemt, så der skal øges næste gang. Rows øgede jeg i, og det var tungt. Ellers en god træning hvor pulldowns og laterals blev SS'et til sidst.

Næste træning bliver torsdag formiddag. Dødløft, skråpat og noget til armene. :superman:

Nu i bad, så laves noget mad og derefter på arbejde hvor jeg er i gang med at lære spanske vikarer op, så jeg får pudset mit skoleengelsk af. At have 'føl' med hvor man selv også skal stramme sig an pga. sproget er hårdere end jeg havde troet. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 4. oktober 2007

Styrketræning

Dødløft:

10 @ 71 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 121 kg

DB Skråbænk:

10 @ 20 kg

10 @ 25 kg

10 @ 27,5 kg

10 @ 27,5 kg

10 @ 27,5 kg

DB Rows:

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg

CG Bænk:

10 @ 51 kg

10 @ 51 kg

10 @ 51 kg

10 @ 56 kg

DB Alt. Curls:

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 17,5 kg

10 @ 17,5 kg

+ protshake m. kreatin

Fin træning. Øgede lidt i dødløft og er så småt ved at vokse fra 25'erne i skråbænk. Skiftede fransk pres ud med CG bænk til triceps for variationens skyld, og her bliver der næste gang hældt lidt flere kilo på. Sluttede af med et solidt pump i underarmene efter lidt curls, så endnu en træning lige i skabet. :dumbbell_lift:

Nu lige et bad inden job i eftermiddag. Det har været tre halvhårde dage, da jeg har haft udenlandske vikarer på oplæring. Mandag og tirsdag hed han José Miguel og var fra Spanien. I går kom så endnu en helt ny, så jeg overlod José til en anden, der kunne fortsætte oplæringen, mens jeg tog mig af Thomas fra Slovakiet. Faktisk ganske spændende at høre andres erfaringer fra andre lande, selvom det i bund og grund er det samme vi laver; veterinærkontrol på eksportautoriserede slagterier. Indtil videre har de i hvert fald overrasket positivt både fagligt, sprogligt, socialt og humoren. Helt rart med lidt nyt under himlen på jobbet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 6. oktober 2007

Styrketræning

Bænk:

20 @ 11 kg

10 @ 51 kg

10 @ 71 kg

10 @ 76 kg

10 @ 76 kg

10 @ 76 kg

BB Bent-Over Rows:

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

8 @ 81 kg

8 @ 81 kg

DB Skulderpres:

10 @ 15 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

9 @ 20 kg

Cable Front Pulldown:

10 @ 55

10 @ 55

10 @ 55

10 @ 55

DB Laterals:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 12,5 kg

10 @ 12,5 kg

+ protshake m. kreatin :4flex:

Fin lørdagstræning. Snakkede lidt med de lokale tosser. Tror endda jeg fik hilst på formanden for Proletariatets Protektorat Ungdom, da han stolt viste sin mobiltelefon frem som havde Burberry-tapet som baggrundsbillede og 'Mit navn er Adam' eller hvad den nu hedder som ringetone. Fantastisk! :bowdown:

Jeg selv er godt tilfreds. Træningen går godt og jeg øger stille og roligt i bænkpres. Selv de 75 kg i dag føltes overkommelige. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det ser jo ud til at køre på skinner herinde..! :smile:

Hvornår er det tid til et max på bænken..?

Og hvordan går det med kæresten..? Hvor langt er hun henne efterhånden.?

/Anders

Det kører fint, ja. Føles som om der er en anelse fremgang i styrken, så jeg hælder stille og roligt på. Der maxtestes dog ikke lige foreløbig. Det er sådan lidt noget tant og fjas, men man kan naturligvis aldrig vide. Det bliver dog ikke noget improviseret. Hvis jeg gør det, så kører jeg en eller anden cykel op til. Smolov, Gillingham eller noget tredje. Nu får vi se. Med den fremgang jeg har nu, så burde der jo være til lidt mere på toppen. :cool:

Kæresten har det i øvrigt fint. Ingen problemer med hverken kvalme, træthed eller noget. Hun er i 24. uge, altså lidt over halvvejs. Hun er begyndt at bule ud og man kan mærke banditten rode rundt derinde. Jeg glæder mig meget. :smile:

Mandag d. 8. oktober

Basketball @ BBK70

90 min. basketball

Fin træning. Fik givet den gas under kurven. :devil:

Nu bad. Har vist fri fra arbejde både torsdag og fredag. :yahoo: Det skal blive godt. I morgen er det styrketræning. Dødløft, skrå patværk og noget til armerne. :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Det kører fint, ja. Føles som om der er en anelse fremgang i styrken, så jeg hælder stille og roligt på. Der maxtestes dog ikke lige foreløbig. Det er sådan lidt noget tant og fjas, men man kan naturligvis aldrig vide. Det bliver dog ikke noget improviseret. Hvis jeg gør det, så kører jeg en eller anden cykel op til. Smolov, Gillingham eller noget tredje. Nu får vi se. Med den fremgang jeg har nu, så burde der jo være til lidt mere på toppen. :cool:

Kæresten har det i øvrigt fint. Ingen problemer med hverken kvalme, træthed eller noget. Hun er i 24. uge, altså lidt over halvvejs. Hun er begyndt at bule ud og man kan mærke banditten rode rundt derinde. Jeg glæder mig meget. :smile:

Så du kører på dagsform pt..? tror i hvert fald nok du skal være god for en 105'er.. Er maxet ik' omkring 100..?

Det lyder jo godt Kent! :bigsmile: Bliver sgu en spændende omgang..

Link to comment
Share on other sites

Så du kører på dagsform pt..? tror i hvert fald nok du skal være god for en 105'er.. Er maxet ik' omkring 100..?

Det lyder jo godt Kent! :bigsmile: Bliver sgu en spændende omgang..

Jeg tror også selv på, at der er til mere end 100 næste gang. For max var 100 sidst, og det var kun lige akkurat de kom op. Det var 33,4% styrke og 66,6% vilje med det forsøg. :devil: Men jeg er ret sikker på, at der er til mere hvis jeg forsøger igen. Det er kun gået fremad siden. Har da også taget et kilo eller to på i kropsvægt siden da, men det taler vi ikke om, for det har ikke sat sig på patværket. :laugh:

Og ja - at blive far bliver fedt. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 9. oktober 2007

Styrketræning

Dødløft:

10 @ 71 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 121 kg

5 @ 121 kg

DB Skråbænk:

10 @ 20 kg

10 @ 27,5 kg

10 @ 27,5 kg

10 @ 27,5 kg

10 @ 27,5 kg

DB Rows:

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

CG Bænk:

10 @ 61 kg

10 @ 61 kg

10 @ 56 kg

10 @ 56 kg

+ protshake m. kreatin :4flex:

Træningstid: 60 min. (20.00 - 21.00). Solid træning. Øgede til de 120 i et sæt mere, så om nogle uger hedder det forhåbentlig 5 x 5 med 120 på stangen i dødløft. Fik også sagt endeligt farvel til 25'erne i skrå db bænkpres. 30'erne står snart for skud. Øgede også i db rows og repper nu med de tungeste klokker i centeret. CG bænk blev afsluttende efterårsmanøvre, da jeg var ved at gå sukkerkold til sidst (for lidt aftensmad :dry: ) og droppede derfor bicepstræningen. Tager revanche lørdag, når jeg gentager dette pas. Alt i alt dog en god træning. Øger stadig solidt over hele linjen.

Onsdag = basketball. Torsdag = styrketræning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share