KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Niller > Selvfølgelig ses vi i '08. :smile: Og ja, jeg kom stille, roligt og trygt ind i året. Faldt naturligvis i søvn ud på de sene nattetimer, blev vækket og kravlede hjem i seng. :bigsmile:

Torsdag d. 3. december 2008

Styrketræning

Bænk:

20 @ 11 kg

10 @ 51 kg

5 @ 71 kg

5 @ 71 kg

5 @ 71 kg

5 @ 71 kg

5 @ 71 kg

Dødløft: TJ singlecyklus, Uge 7 - Dynamisk

10 @ 51 kg

15 x 1 @ 101 kg

Cable Front Pulldown:

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

DB Skulderpres:

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

EZ-Bar Curl:

10 @ 33 kg

10 @ 33 kg

10 @ 35,5 kg

Triceps Pushdown:

10 @ 60

10 @ 70

10 @ 70

+ protshake

Træningstid: 45 min. (11.50 - 12.35) Let træning. Aktivering af skroget forud for weekendens max-forsøg i bænk. Burde egentlig også have opdateret logbogen i går, da jeg var til min første basketballkamp i over 10 år. Men som en af de yderste mandater kom jeg slet ikke ind, da modstanderne var stærke, så det blev starterne og de tre bedste på bænken der tog sig af hele kampen i et forsøg på at vinde. Det lykkedes dog ikke, men vi tabte kun med seks point. Bedre held næste gang.

Nu på job. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Salt > Yup. Metallica og Dimmu Borgir på samme sted. Gotta love it! :wub: Jeg har dog billet til Wacken '08, så det bliver min festival i år.

Søndag d. 6. januar 2008

Styrketræning

Bænk:

20 @ 11 kg

10 @ 51 kg

2 @ 71 kg

1 @ 103,5 kg PR!

0 @ 106 kg

1 @ 91 kg

1 @ 91 kg

Dødløft: TJ singlecyklus, Uge 7 - Løft

10 @ 51 kg

15 x 1 @ 108,5 kg

DB Incline Press:

10 @ 20 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

4 @ 32,5 kg :laugh:

+ protshake :4flex:

Træningstid: 35 min. (11.45 - 12.20) Efter otte ugers Gillingham var det tid til max-forsøg. Jeg startede ud med 103,5 og fik den nemt. Lidt overilet satte jeg 2,5 mere på men lavede noget andet forsøg lidt for hurtigt efter første forsøg, så den ville ikke op uden hjælp. Men der blev da lagt 3,5 kg oveni max i bænk, og lidt fremgang er bedre end ingen fremgang. :blush: Dødløft singlerne kørte lige efter bogen. Tog lidt skråbænk til sidst, men jeg var åbenbart træt, for da jeg skulle i gang med 32'erne var jeg sgu færdig i patkassen. Valgte derfor at indstille træningen og kørte hjem.

Hvilket var en fornuftig disposition. For min svoger og min far kom ind af døren da jeg stod og blandede min proteindrink. Der stod en masse rockwool udenfor som skulle op på loftet, så det gik vi i gang med, og nu er der øget fra 100mm isolering til 250mm. Det skulle gerne kunne mærkes på varmeforbruget. Halvanden time oppe under loftet hvor ryggen hele tiden er krum og ikke kan rettes ud. Jo tak, så kan man godt mærke man lige har kørt en let omgang dødløft. :w00t: Nu er det dog gjort, og så skal det aldrig gøres igen. Nu kan vi bare nyde frugterne ved lavere energiforbrug og en varmere 1. sal. :smile:

I morgen basketball, tirsdag styrketræning og så ser vi hvad der derefter skal ske i løbet af ugen. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Anders, Niller og A_R > Takker. Det blev en ganske speciel dag. :smile:

Onsdag d. 9. januar 2008

Styrketræning

Bænk:

20 @ 11 kg

10 @ 51 kg

6 @ 76 kg

6 @ 76 kg

6 @ 76 kg

6 @ 76 kg

8 @ 76 kg

Dødløft: TJ singlecyklus, Uge 8 - Dynamisk

10 @ 51 kg

15 @ 101 kg

Cable Front Pulldown:

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

DB Skulderpres:

10 @ 20 kg

10 @ 22,5 kg

9 @ 25 kg

10 @ 22,5 kg

EZ-Bar Curl:

10 @ 35,5 kg

10 @ 35,5 kg

8 @ 38 kg

+ protshake og banan :4flex:

Træningstid: 50 min. (11.10 - 12.00) Snild træning med overkommelig belastning i bænkpres. Føler mig stærkere i den end nogensinde før, så det skal udnyttes og der bliver derfor hældt mere på næste gang. Weekendens PR har givet mig lidt blod på tanden. :superman: Resten af træningen kørte efter planen. Dødløft blev SS'et med pulldowns.

Derefter hjem i bad, på med det fine tøj og til min egen, borgerlige vielse på rådhuset i Brønderslev. Efterfulgt af champagne og andet lir derhjemme hvor vores respektive forældre gav os nogle utrolig flotte gaver. Videre til et rigtig godt spisested i Aalborg midtby og nu afslapning af resten af aftenen.

Næste træning bliver lørdag formiddag. :dumbbell_lift:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 12. januar 2008

Styrketræning

Bænk:

20 @ 11 kg

10 @ 51 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

Dødløft: TJ singlecyklus, Uge 8 - Løft

10 @ 51 kg

10 x 1 @ 123,5 kg

DB Incline Press:

10 @ 20 kg

10 @ 30 kg

8 @ 30 kg

8 @ 27,5 kg

+ protshake og banan :4mewantfood:

Træningstid: 40 min. (11.00 - 11.40) Hurtig weekendtræning og så videre til to 50-års fødselsdage i aften og i morgen til middag. Skulle bare lige have det dødløftspas kørt, og så lidt til brystet. Bænken var faktisk ikke så slem, men patværket var alligevel blevet ristet af det, for jeg var helt til hundene da jeg kom til skråbænk med håndvægte, så valgte at kaste håndklædet i ringen da jeg forsøgte mig med tre kropshævninger og begyndte at se stjerner. :w00t:

Næste træning er basket på mandag og så styrketræning tirsdag.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 16. januar 2008

Basketball @ BBK70

90 min. træning. En god træning, men der var desværre for godt et fremmøde til at jeg blev udtaget til kamp på lørdag. Må bare træne videre.

Derfor: Styrketræning i morgen formiddag (torsdag) og igen lørdag. Fik ikke trænet i går, da jeg var tappet for energi da jeg kom fra arbejde.

Link to comment
Share on other sites

Hov! :blink:

Der er dælme sket ting og sager i mit fravær? De tre uger det drejer sig om! :bigsmile:

Et stort 3-foldigt hurra!

Tillykke med den flotte PR!

Tillykke med fødselsdagen!

Og

Tillykke med brylluppet!

Så mangler du bare at blive far - der kan vel ikke være længe til nu, hvornår var det, at det skulle være! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hov! :blink:

Der er dælme sket ting og sager i mit fravær? De tre uger det drejer sig om! :bigsmile:

Et stort 3-foldigt hurra!

Tillykke med den flotte PR!

Tillykke med fødselsdagen!

Og

Tillykke med brylluppet!

Så mangler du bare at blive far - der kan vel ikke være længe til nu, hvornår var det, at det skulle være! :bigsmile:

Takker. :blush: Jo, der sker skam ting og sager. Marianne er sat til at have termin d. 25. januar, så lige nu går vi skam bare og venter, for det kan jo ske når som helst. Vi har fået rundvisning på fødestuen, købt alt babyudstyr nord for Dolomitterne og allieret os med naboer og kolleger til at fodre hestene når vi tager turen på hospitalet. Så 'its a waiting game' hvor det bare snart gerne må være. :bigsmile:

Og ja, i bænken fik jeg lige presset lidt mere op end hidtil, og endda i mere overbevisende stil. Jeg træner så godt som min fremtidige status nu tillader de næste par måneder, og så giver jeg det et skud igen i foråret eller først på sommeren. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Anders, Niller og A_R > Takker. Det blev en ganske speciel dag. :smile:

Ja det må man da sige at din fødselsdag blev til meget mere end flag og kage... :w00t:

Træningstid: 50 min. (11.10 - 12.00) Snild træning med overkommelig belastning i bænkpres. Føler mig stærkere i den end nogensinde før, så det skal udnyttes og der bliver derfor hældt mere på næste gang. Weekendens PR har givet mig lidt blod på tanden. :superman: Resten af træningen kørte efter planen. Dødløft blev SS'et med pulldowns.

Derefter hjem i bad, på med det fine tøj og til min egen, borgerlige vielse på rådhuset i Brønderslev. Efterfulgt af champagne og andet lir derhjemme hvor vores respektive forældre gav os nogle utrolig flotte gaver. Videre til et rigtig godt spisested i Aalborg midtby og nu afslapning af resten af aftenen.

Næste træning bliver lørdag formiddag. :dumbbell_lift:

Først lige et STORT TILLYKKE...... IGEN :tongue:

Forrsten syntes jeg du gør det med still.. du sørger lige for at få en god styrketræning om formiddagen inden du skal i jakkesættet og skåle i champange.. :4thumbup:

Håber også vi får et lille billede af den bette :wub:

Knus Nille

Link to comment
Share on other sites

Hvad fanden, er du blevet gift. Ofte har vi krydset klinger, men et varmt tillykke fra min side skal der lyde :smile:. Og også tilykke med den fremtidige søn!

Jeg siger mange tak. Og forhåbentlig slutter vores krige på ord ikke her. Jo flere debatter man har, jo bedre. Angående barnets køn, så ved vi det faktisk ikke endnu. Derfor har vi garderet os med en lille håndfuld navne til hver side, og så ser vi på banditten når den kommer. :tongue:

Det var sku også gået forbi min næse, tillykke med giftemålet KK!

Jo, tak. Du må bare følge lidt mere med i MOL's Log #1. :superman:

Kongen din sniger...

Tillykke med konen! :4thumbup:

Det er sgu ved at være oppe over nu, fantastisk... Ser frem til det første billede af den bette iklædt sin første Metallica T-shirt.. :superman:

Jo tak. Så er der styr på alt det praktiske, og vi glæder os meget. Marianne er noget træt af maven efterhånden, idet hun har lidt sværere ved at manøvrere rundt, så det kan kun gå for langsomt. :laugh: Og barnet udstyres naturligvis med metal fra første færd! :devil:

Angående snigermetoden, så syntes vi ikke der var nogen grund til at puste det op til mere end det var. Vi holdt det simpelt og intimt. :smile:

Ja det må man da sige at din fødselsdag blev til meget mere end flag og kage... :w00t:

Først lige et STORT TILLYKKE...... IGEN :tongue:

Forrsten syntes jeg du gør det med still.. du sørger lige for at få en god styrketræning om formiddagen inden du skal i jakkesættet og skåle i champange.. :4thumbup:

Håber også vi får et lille billede af den bette :wub:

Knus Nille

Hey, Niller. Ja, fødselsdagen blev en begivenhedsrig dag. Og der skal nok komme et enkelt billede af barnet her i logbogen. :smile:

Træningen bliver dog også aflyst i dag. Så det bliver først i næste uge jeg igen genoptager min TJ dødløftcyklus. For min manglende energi de seneste par dage har været fordi jeg var ved at blive snottet. I dag kan jeg så rigtig mærke det. Havde det lidt på fornemmelsen i går eftermiddag på jobbet, men i dag er den helt sikker. Løbende næse, lettere omtåget hoved, og jeg bliver svimmel når jeg rejser mig for hurtigt eller laver for meget. Så jeg holder mig i ro.

Tager dog på arbejde i eftermiddag/aften, og så må jeg vurdere dagsformen derefter. Godt nok er jeg lidt skrantende, men nægter indtil videre at påberåbe mig den lidet flatterende betegnelse "syg". :crazy: The show must go on! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jo tak. Så er der styr på alt det praktiske, og vi glæder os meget. Marianne er noget træt af maven efterhånden, idet hun har lidt sværere ved at manøvrere rundt, så det kan kun gå for langsomt. :laugh: Og barnet udstyres naturligvis med metal fra første færd! :devil:

Angående snigermetoden, så syntes vi ikke der var nogen grund til at puste det op til mere end det var. Vi holdt det simpelt og intimt. :smile:

Sådan skal det lyde, smid også et par vægtskiver ned i vuggen, så er alt som det skal være! :superman:

Har du udstyret hende med bak-alarm..? :tongue: Ej, forståeligt at det ikke må være alt for morsomt til sidst...

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 21. januar 2008

Basketball @ BBK70

90 min. træning. Fin træning med fint fremmøde. Jeg fik ikke så meget spil til at fungere i aften, men fik da sænket et par gode skud udefra. Der var også et par stykker der lærte at stave til REJECTED, så alt i alt en okay træning for en bænkevarmer. :laugh:

Er kommet ovenpå efter en lille uges tid med snue og sløjt hoved. Så i morgen genoptages styrketræningen. :superman:

Link to comment
Share on other sites

KJ > Det kan du have ret i. Men jeg kunne ikke nære mig. :w00t: Og tak. Glæder mig som et lille barn. Termin er på fredag. Så må barnet godt komme. :smile:

Tirsdag d. 22. januar 2008

Styrketræning

Bænk:

20 @ 11 kg

10 @ 51 kg

5 @ 76 kg

5 @ 76 kg

5 @ 76 kg

5 @ 76 kg

5 @ 76 kg

Dødløft: TJ singlecyklus, Uge 9 - Dynamisk

10 @ 51 kg

15 x 1 @ 101 kg

DB Skulder Pres:

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

EZ-Bar Curl:

8 @ 38 kg

8 @ 38 kg

8 @ 38 kg

8 @ 38 kg

+ protshake

Træningstid: 40 min. (20.30 - 21.10) En hurtig gang rehabilitering. Det var helt rart at komme ned i centeret og lege med lidt vægte. Holdt det med vilje på et overkommeligt niveau. Skulderpres SS'et med biceps.

I morgen har jeg fri fra arbejde. Så der bliver der nok lavet lidt på hjemmefronten, samt baskettræning om aftenen. Næste styrketræning bliver enten torsdag formiddag eller fredag eftermiddag. Dagsformen får lov at diktere. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Clark Kent > Du har fuldstændig ret. Det bliver jo en kæmpe omvæltning. Og jeg er klar til det. Glæder mig til at få noget at bekymre mig om, udover min egen lille verden. Det er på høje tid, så jeg ser frem til at jeg ikke længere bare kan gøre hvad jeg vil. :bigsmile:

Onsdag d. 23. januar 2008

Basketball @ BBK70

90 min. træning med højt tempo og nogle gode dueller. Blev ikke udtaget til weekendens kamp, men det var der flere andre der heller ikke gjorde, så det er helt i orden. Jeg fik lavet nogle gode ting, men fik også dækket for dårligt op hist og pist, så det blev lidt 'give and take'. :smile: Kunne dog mærke lidt mere fysisk modstand under kurven end jeg plejer, så det må jo betyde at de er begyndt at bemærke mig. :wink:

Hvis tiden tillader det, så suser jeg til styrketræning i morgen formiddag inden arbejde.

Link to comment
Share on other sites

Du er alt for tilfreds med din manglende spilletid - du skal være arrig og fucked i hovedet, når du bliver vraget :devil:.

Hehe... jeg er da også skuffet hver gang jeg tager fra træning, når jeg ikke er blevet udtaget. Men jeg kan jo se dem der bliver udtaget er det bedre end mig, så ingen grund til at rive sig selv i håret. Jeg giver den bare lidt mere gas i træningerne fremover, og til sidst er det nok! :superman:

Så bare rolig. Der er ingen Beta-Han gemt i mig. :wink: Ham der er center/powerforward nu ved vist udmærket, at jeg ikke bare er der for sjov. Vi har nogle ganske gode kampe, men han er 10 cm. højere end mig og teknisk langt dygtigere, så selvom jeg er tungere, så er det ikke helt nok. Jeg er dog klart bedre nu end da jeg startede i efteråret, så det kommer. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share