Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Du får den lige igen :bigsmile:

Det er virkelig tydeligt at du er blevet slankere, især i ansigtet, og så ser du også bare mere glad ud :cool:

Keep going girl :devil:

Tak igen igen :bigsmile::cheer: ....

Følte mig også bare super glad, ovenpå, overskudsagtig og fuldt udhvilet i morges :laugh::laugh::laugh:

:tongue:

I will keep going :devil::devil::devil: No doubt about that :innocent: ... Har jo et mål der skal nåes :boobs::slut: ...

:yo: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MORGENTRÆNING featuring Grrrruarden, Krrrrrrauf, Mrrrrrrrrusashi, QueenPearl, Bogs, MaxP, Mathilde & Søren (lækkert fremmøde :smile: )

Jeg synes godt nok at det var lidt hårdt at komme ud af sengen i morges - men mod alle odds kom jeg faktisk op og afsted :devil::cheer:

Blev til lidt forskelligt, men mest hygge :blahblah: ...

Tænkte at jeg ikke ville presse over hovedet - så lavede noget stabilitetskrævende for skulderen :smile:

Windmills

2x6/6x8

2x6/6x12

Tgu

3/3x12

3/3x12

Stående på jorden med min vægt hvilende i lavthængende ringene - cirkelbevægelser

3x10

Lidt leg her og der - og meget søgen efter en bold (tænkte det ku' være at 5 mins basket kunne vække mig lidt :devil::yo::cheer::firebounce: ) - men fandt ingen :nonono:

Stepups på lille bænk

3x8/8x8/8 (8 på hvert ben med 8kg KB i hver hånd)

DL

1x10x40

3x8x60

og så tror jeg faktisk ikke det blev til så meget mere :blush:

- udover en Joggetur hjem (ville gerne ha' skrevet løbetur, men var godt nok sløv i optrækket - blev dog en smule bedre da jeg lige fandt rytmen... Kan godt mærke at det er længe siden jeg har løbet :innocent: )... ca 10min (tog ikke tid)...

Ha' en super dag :bigsmile:

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Tak igen igen :bigsmile::cheer: ....

Følte mig også bare super glad, ovenpå, overskudsagtig og fuldt udhvilet i morges :laugh::laugh::laugh:

:tongue:

I will keep going :devil::devil::devil: No doubt about that :innocent: ... Har jo et mål der skal nåes :boobs::slut: ...

:yo: Cat

LOL.. du så alt andet end vågen ud i morges. Imponerende at du kom med :crazy::laugh:

Link to comment
Share on other sites

LOL.. du så alt andet end vågen ud i morges. Imponerende at du kom med :crazy::laugh:

Darkside Power :devil::devil::devil:

Bare vent, Cat, et pat stykker af sådan nogle morgentræninger mere, og så begynder du at vågne op kl 06.00 hver morgen UDEN vækkeur! :crazy::wink: (taler af erfaring :blush:)

Ja, det siger du jo :tongue: (tror dog at mit sovehjerte er for stort :wub: til at det sker for mig :wink: )

Kan dog nok ikke komme til morgentræning igen før om lang tid da jeg starter praktik i næste uge med mødetid kl 8.00 hver dag :crazy: ... Æv :nonono: ...

Men så må jeg jo bare ta' mig sammen om eftermiddag/aftenerne :cheer::devil: ...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :bigsmile:

I går kunne jeg simpelthen ikke komme ud af sengen og til træning :blush: .... Sov først 1½time over mig - og det var ligesom den tid der skulle ha' været brugt i centret :innocent: , men overvejede så om jeg skulle bruge det tid jeg havde på noget læsning eller en træning... Jeg var træt og brugt, så valgte læsningen (tænkte også at det var på tide at komme i gnag da der er eksamen på tirsdag :blink: ).... Så absolut ingen træning i går overhovedet...

Til gengæld har jeg for første gang i flere uger været frisk i kroppen i dag (kniber dog stadig med at vågne :tongue:) - men det lader til at kroppen nu takker mig for hviledagen i går :bigsmile: ...

Startede dagen med en gåtur på 1 time og 40 min med tha vuf :smile::firebounce: ....

Nu står den så på læsning indtil jeg skal spille kamp i eftermiddag :devil::devil::devil: ...

God dag til jeg alle :cheer:

:superman: Cat

Link to comment
Share on other sites

Netop hjemvendt fra kamp :superman:

Vi spillede ok, men intensiteten var ikke i top hele kampen.... Jeg blev taget ud ved stillingen 38-6 (eller sådan noget) og så hev ass. coach'en mig til side og sagde at jeg ville være meget ude resten af kampen fordi der var nogle spillere der sku' ha' noget spilletid - i håb om at få ordentligt gang i deres flow (nogle af dem der ikke er kommet så godt fra start i sæsonen) :bigsmile: ... Så tilbragte mange minutter på bænken - og spillede så ikke optimalt når jeg var inde da jeg var iskold (men ja - dårlig undskyldning :innocent: ) ...

Vi endte da også med at vinde 82 - 21 :devil::superman::cheer::yahoo::firebounce: .... Nice :yo::shades: ....

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Morgenens aktiviteter:

Gåtur i mosen på ca 1½ time :walking: ... Stille og roligt tempo - skulle lige nyde tiden med vuffen inden den skulle tilbage til mine forældre :wink: .... Så blev også leget en del :bigsmile::firebounce: ....

Hun er squ dejlig den lille trold :wub:

Senere står den på en omgang styrke :devil: - men først noget læsning :dry: ....

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Tak for en hyggelig og god omgang styrketræning i dag!! :bigsmile: :bigsmile:

Jamen selvtak :bigsmile: ...

Var nemlig super hyggeligt - og måske var lidt :blahblah: også grunden til at der ikke kom så meget sved på kroppen :innocent: ... Men det var jo også søndag :tongue: ....

Super godt løftet :superman::firebounce: ....

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Træning med Queen Pearl i går søndag :bigsmile:

- Gik en smule :blahblah: i den og fik ikke lavet det store... Tempo'et kunne også ha' været højere, men til gengæld var det hyggeligt :4thumbup: ... og så er QP squ en sej og tough lille en :devil::devil::devil: ....

Blev til lidt forskelligt:

Squat - prøvede igen at få lidt styr på teknikken :innocent: , men det kører ikke rigtigt :nonono: ... Kipper for meget i bunden :blush: ...

1x15x20

2x10x30

3x8x40

3x6-8x50

kan ikke rigtig huske præcis hvad det blev til, men var lidt forskelligt :smile:

DL

1x10x50

3x8x60

2x6x70

1x3x80??? tror jeg nok :unsure: - men dårlig teknik så

2x1x80

og så måtte jeg ikke mere - men QP fik lov at gi' den gazzzz :superman::devil:

StivbenetDL

1x12x40

3x10x50

BO DB Rows

1x8x22

2x5x28

2x8x24

Træk til bryst

2x8x47

2x4x54

2x8x49,5

BP

1x15x20

1x12x30

2x8x40

1x5x50 - skulderen brokkede sig igen :nonono:

2x8x40

Incline DB Press

2x8x14

Liggende Flyers

2x8x8

og så var det vist det :cheer: ....

/Cat :yo:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Vi endte da også med at vinde 82 - 21 :devil::superman::cheer::yahoo::firebounce: .... Nice :yo::shades: ....

/Cat

Så er det NU hvis du skal have lidt flere basketball udfordringer :4thumbup: Jeg var lige inde og se BK Amager - Virum i lørdags og der fik Virum altså tæsk! Så nu er det bare i gang med et klubskifte til Cat :superman: Min gode ven i Virum, Jonas Sørensen, har brug for lidt hjælp :firebounce:

Sæt igang!!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så er det NU hvis du skal have lidt flere basketball udfordringer :4thumbup: Jeg var lige inde og se BK Amager - Virum i lørdags og der fik Virum altså tæsk! Så nu er det bare i gang med et klubskifte til Cat :superman: Min gode ven i Virum, Jonas Sørensen, har brug for lidt hjælp :firebounce:

Sæt igang!!! :bigsmile:

har skam overvejet det :innocent: ... Men et eller andet sted er det imod mine principper at skifte klub midt i en sæson (yes - bare kald mig gammeldags :4whistling: )... Samtidig er jeg ikke sikker på at jeg rent mentalt har overskud til at spille i eliten - mest pga de relativ mange træningstider (+ kampe som er langt væk)... Passer mig egentlig ok at jeg også har tid til andre former for træning, mit studie, mine venner og ikke mindst min kæreste :wub: ...

:devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens "træning: :laugh:

Kom op i FitnessDK hvor både Kauf, AndersL, Lars, Bogs og Gruarden var til stede :bigsmile: ... Planen stod på cardio og jeg var langt fra motiveret - så lagde da også ud med at hænge og få arbejdet lidt med kæberne :blahblah: i den første lille halve time :innocent:

Så lånte jeg Guardens Lilla Bands

Dips (bands)

4x5

Løbebånd:

5mins Gang :walking:

20mins Løb - lækkert for var ikke i nærheden af at være presset og var overhovedet ikke forpustet bagefter (men løber ikke så tit i øjeblikket så tager det med ro :bigsmile: )

Mave

4x10-12xmig

så kiggede jeg på uret og klokken var kvart i otte (skulle i netto og handle ind til aftensmad - så resten af cardion blev droppet :blush: )

nåede dog lige

5min på stepperen inden jeg smuttede :firebounce:

Nu; tid til hjemmelavede diæt pizzaer :4mewantfood:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej :bigsmile:

Hmmmm.... og sådan gik der 2 uger uden mol :blush: ...

Ved squ ikke rigtig hvor tiden blev af, men den var der i hvert fald ikke :blink: ...

Der er sket en del i de sidste par uger - hvilket har betydet at jeg har været nødt til at revurdere mine mål og droppe en god håndfuld af dem... Samtidig er jeg blevet enig med mig selv om at jeg kommer til at tage en pause fra basketball'en - det bliver hårdt, og jeg kommer til at savne det som en sindsyg. Desværre kan det bare ikke være anderledes, grunden vil jeg undlade at komme nærmere ind på, men I som har fulgt med ved at der i den sidste lange stykke tid har været op og nedture...

Diæten, eller i hvert fald kcal-tælningen er lagt på hylden, så jeg er ked af at skuffe jer AndersL og Arne :4whistling: ... Kosten vil fortsat bestå af så meget frugt og grønt som muligt, kød, fiberrigt brød, mælk, fisk, nødder og alt det andet gode :bigsmile: ... og så håber jeg at jeg på denne måde kan holde vægten, eller endda smide et kg eller to, selvom det er julemåneden :devil: ... JUL - det gik lige op for mig i weekenden at der kun er 1 måned - 1MÅNED - til juleaften.. Det er godt nok lidt vildt :blink: , men jeg håber at det bliver en hyggelig en af slagsen :cheer: ...

Nu basketball'en er lagt på hylden har jeg planer om at lave andre former for træning i stedet. Målet er meget beskedent 2 styrketræninger om ugen (det reelle program skal lige laves), mindst 1 gang Hardcore, evt suppleret med leg med KB hjemme, en masse cardio (løb 2x ugentligt, og ellers gåture, stepperen og crossmaskinen). Samtidig har jeg planer om at fortsætte min coretræning, og evt også deltage på Bold/balance hold... Så denne log bliver efterhånden til en ret tøseagtig log :slut: - men det har jeg brug for i en periode :innocent: .... Men vigtigst af alt er at jeg lærer at lytte til kroppens signaler og tager mig en pause når jeg synes det er nødvendigt :bigsmile: ....

Med det sagt kan jeg sige at jeg har tilbragt det meste af sidste uge med hovedet nede i toilettet - og uden at være i stand til at indtage hverken vådt eller tørt - men nu er jeg endelig ovenpå igen :devil: ... og klar til at give den gas :superman: ... (sådan kan det gå når man er i praktik et sted hvor der er Roskildesyge :wink: )

Startede meget forsigtigt ud i går med en omgang Core, efterfulgt af 30mins cardio på forskellige maskiner :laugh: ... Kroppen havde ikke rigtig energi til mere, men maven var fladere end nogensinde før :laugh::laugh::laugh: (sådan en maveinfektion gør da godt for noget :bigsmile: )

Det var livstegn herfra...

Note to Cat; lad der ikke gå to uger inden næste opdatering :tongue:

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

Dagens træning var en middelmådig indsats fra min side til en ellers lækker HardCore time :devil: featuring Kauf :wub: ... Var ret træt og kunne godt mærke at det er længe siden der har været trænet sidst :blush: ... Kim og Lars var også på holdet :bigsmile: og jeg fik halvt lavet en løbeaftale med Lars, så nu må vi se om det bliver til noget :bigsmile: ...

Fik også lige forgæves forsøgt at overtale Anders til at deltage på holdet, men den gik ikke :nonono: ...

:flowers: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

Dagens træning var en middelmådig indsats fra min side til en ellers lækker HardCore time :devil: featuring Kauf :wub: ... Var ret træt og kunne godt mærke at det er længe siden der har været trænet sidst :blush: ... Kim og Lars var også på holdet :bigsmile: og jeg fik halvt lavet en løbeaftale med Lars, så nu må vi se om det bliver til noget :bigsmile: ...

Fik også lige forgæves forsøgt at overtale Anders til at deltage på holdet, men den gik ikke :nonono: ...

:flowers: Cat

Godt at få lidt livstegn fra dig igen!! :4thumbup: :bigsmile::wub:

Det er selvfølgelig surt du bliver nødt til at ændre dine planer mht træning osv, men sådan kan det jo desværre gå i livet nogle gange - det er vigtigere at have det godt end at løbe som sindssyg efter et eller andet mål. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Godt at få lidt livstegn fra dig igen!! :4thumbup: :bigsmile::wub:

Det er selvfølgelig surt du bliver nødt til at ændre dine planer mht træning osv, men sådan kan det jo desværre gå i livet nogle gange - det er vigtigere at have det godt end at løbe som sindssyg efter et eller andet mål. :wink:

Taaark :blush::bigsmile::flowers: ...

Dejligt med lidt forståelse :superman: ... Har dog på ingen måde kvaler med min beslutning - synes bare at julemåneden skal nydes :devil: ... Jeg elsker JULEN :wub::bigsmile::cheer: ... Det er så hyggeligt og man får altid set en masse mennesker som man måske ikke ser til daglig.. Skønt :bigsmile: ....

Dagens træning:

Kroppen er stadig ikke helt på toppen endnu, men det begynder at hjælpe på det... Havde ikke det store overskud hjemmefra sa jeg havde haft en lang dag på job - så fik overtalt mig selv til at jeg kun skulle en lille joggetur for at få lavet lidt.

Blev til:

5min gang på løbebånd

22min Løb på løbebånd - dejlig let og ubesværet :bigsmile:

3min gang på løbebånd

+ desuden 2 x 30mins cykeltur...

så ikke den store indsats herfra - men alligevel godt at jeg kom afsted :cheer: ...

God aften til jer alle :smile:...

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Taaark :blush::bigsmile::flowers: ...

Dejligt med lidt forståelse :superman: ... Har dog på ingen måde kvaler med min beslutning - synes bare at julemåneden skal nydes :devil: ... Jeg elsker JULEN :wub::bigsmile::cheer: ... Det er så hyggeligt og man får altid set en masse mennesker som man måske ikke ser til daglig.. Skønt :bigsmile: ....

Dagens træning:

Kroppen er stadig ikke helt på toppen endnu, men det begynder at hjælpe på det... Havde ikke det store overskud hjemmefra sa jeg havde haft en lang dag på job - så fik overtalt mig selv til at jeg kun skulle en lille joggetur for at få lavet lidt.

Blev til:

5min gang på løbebånd

22min Løb på løbebånd - dejlig let og ubesværet :bigsmile:

3min gang på løbebånd

+ desuden 2 x 30mins cykeltur...

så ikke den store indsats herfra - men alligevel godt at jeg kom afsted :cheer: ...

God aften til jer alle :smile:...

/Cat

Hej Cat :cool:

Desværre er der jo nogle gange at træningen og ens mål ikke går som man forventer :dry: . Men det vigtigste er jo at man ikke mister modet. :wink:

Godt at se du er kommet i gang med træningen igen :4thumbup:

og så lige en julesmiley til en som kan lide julenpost-15167-1196280958.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hej Cat :cool:

Desværre er der jo nogle gange at træningen og ens mål ikke går som man forventer :dry: . Men det vigtigste er jo at man ikke mister modet. :wink:

Godt at se du er kommet i gang med træningen igen :4thumbup:

og så lige en julesmiley til en som kan lide julenpost-15167-1196280958.gif

Hey Signe...

Tak for din hilsen :bigsmile: ...

Lidt dårlig stil jeg ikke får svaret før :blush: ...

og tak for smiley - nu er mol da også gået ret så meget i julemode :nissecool: ...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Siden sidst:

Jeg brugte fredag, lørdag, søndag og mandag i en bil... Skulle hjælpe til med en flytning - fra nordsverige (ca 80km fra den finske grænse) til københavn... På den weekend fandt jeg godt nok ud af at Sverige er et meget meget langt land... Turen svarede til en lille smut til Italien og hjem igen... Træning var der intet af - udover selve flytningen hvor der skulle bæres ned og pakkes lørdag - og bæres op om mandagen... Var fuldstændig smadret ovenpå turen og brugte de første dage efter jeg kom hjem på at få sovet ud (vi kørte også om natten) :bigsmile: ...

Onsdag var det direkte fra praktikken til fødselsdag i nordsjælland, så heller ingen træning her :blink: ...

Første forsøg på at foretage mig noget aktivt blev altså torsdag hvor jeg fik leget en lille bitte smule inden sengetid... Blev til lidt BP, DL, Lunges, Rows med vægtene og windmills, TGU'er, planken, diagonalløft og såden i træningssalen...

Fredag var det igen direkte afsted efter arbejde og praktik - og fik da sagt hej til en veninde som har rejst rundt i sydamerika de sidste lange stykke tid :bigsmile: ... Hyggeligt at se hende igen :4winkkiss: ...

I går nåede jeg en ultra kort omgang cardio:

10min på stepperen

10min på crosstraineren

17mins løb på løbebånd...

og så afsted til julefrokost hele natten :nissetunge: ....

Jeg er nu lige vågnet, og skal lige ha' noget mad i hovedet inden den står på en omgang træning i fitnessdkdkd....

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Var squ lidt længe om at komem afsted alligevel - men blev da til en lille smule:

Step-ups

1x10x20

3x10x30

Rumænsk DL

1x12x30

3x10x40

DB Press - skulderen brokkede sig, så ikke mere pres eller træk over hovedet til mig i dag.

1x12x12

3x10x13

BO DB Rows

3x8x24

Hypers

2x10

Mave - lige

3x10

Mave - skrå

lidt :bigsmile:

og så ellers lige ca 25 mins coretræning med bl.a. bækkenløft, bækkenløft m. benløft, bækkenløft m. træk, rotationer med ben på bold, russian twists osv.

Så skynde mig hjem til aktivitetsdag + julehygge :xmas: i andelsforeningen - blot til at finde en meddelse om at det var aflyst pga regn :blink: ...

Ikke så meget - men igen rart at få lavet lidt :bigsmile:

:rudolph: Cat

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :bigsmile:

Mandag blev cardioen droppet da jeg var for træt ovenpå en laaang dag, først i praktikken og senere på job.. Var først hjemme omkring kl 19.00 og da jeg havde lavet og spist mad, var energien pist væk :blush: ...

I går tænkte jeg at jeg ville lave en smule, så begyndte en gåtur hjem fra praktikken - på vejen ku' jeg så tjekke lidt butikker ud og få købt fødselsdagsgave tli søsteren som har fødselsdag i weekenden... Men efter ca 1½ time gad jeg ikke mere, fik købt en buskort og hoppede ind i bussen så den kunne transportere mig det sidste stykke...

Senere stod den på oksesteg :inlove: inden HardCore... Energien på timen var noget bedre end sidst, og jeg fik givet den ok gas :superman: ... Kører nu igen TGU'er med 16 :devil: , men må desværre modificere et par af øvelserne lidt da skulderen stadig brokker sig :blink: ...

I morges vågnede jeg med mega ondt i halsen (begyndte så småt i går) - men håber det går væk i løbet af dagen så jeg kan få lavet lidt cardio senere :bigsmile: ... Indtil videre gør det bare ondt når jeg synker - og har lidt problemer med stemmen engang imellem (det sætter patienterne sikkert ret meget pris på :nissetunge: )...

Ha' en god dag

/Cat :Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Hej igen

Halsen tog til og jeg vågnede onsdag med snot i hele hovedet... Så overskuddet har ikke været der til træning i denne uge - desværre :nonono: - jeg har dog været på job alle dage, og har også fået mindst 2x30mins transportcyklen om dagen...

Fredag var det direkte fra praktik til julefrokost i Hillerød :Mrs_Claus: - og herfra videre til mine forældre hvor min søster skulle holde fødselsdag hele dagen i går... Her blev det til en lille times gåtur med hunden inden gæsterne kom - og ellers bare massiv spisning hele dagen :4mewantfood: ...

I morges sku' jeg afsted på job - stadig med en god gang forkølelse, men der er bedring i sigte :nissegrin: - så jeg får yderligere 2x35mins transportcykling i dag og har indtil videre brugt lidt tid i centret:

Bulgarian squats

Rumænsk DL

Bryst i maskine :tongue: - sku' lige prøves

Træk til bryst

Rows

Mave på bold - lige

Jeg håber på at jeg også lige når lidt TGU'er inden jeg får fri :devil: - og måske en extra brystøvelse hvis skulderen ikke brokker sig for meget :blush: ...

Ellers er der tilbage at sige rigtig god søndag til jer alle...

:rudolph: Cat

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share