Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

03-11-06 - del 1 :devil:

:4ranting: :4ranting: :4ranting: og der blev så ikke noget del 2 :4ranting: :4ranting: :4ranting: - fortsæt bare... :4ranting: :4ranting: :4ranting: :4ranting: .........

Tager kraftigt revance imorgen :devil:

/V

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

04-11-06 - del 1 :devil::devil::devil:

Sted: fit.dk - Valby

Spinning øvet m/ KG

Puls max: ?

Puls avg: ?

Jubilæumstime - min nr. 100 time :w00t: hos den unge mand :devil::devil:

Forleden uddelte jeg 11 med pil op på 13-skalaen................. og jeg har i dagens vurdering ikke ladet mig påvirke af at det var nyt center eller at jeg var den første der sad på cykel nr. 125 :devil: Denne gang er det et rent 13-tal ! Der var alt !!!! basso, rammstein, galaxy, yndlingspyramiden........... alt alt alt ! flow, high, hegn... :devil: og jeg kørte helt uden hensyntagen til at der kort efter skulle finde endnu en (halvanden time's) sted... (det sved senere... :dry: )

Pulsuret gik i ged uanset hvor i salen jeg befandt mig - og denne gang rigtig i ged - men vil skyde på jeg lå omkring 169-171 max... og vist en 156-158 i snit........

Tak til KG for de første 100 - du ved jo allerede at du kommer til at døje med mig de næste 100 :tongue:

/V

Link to comment
Share on other sites

04-11-06 - del 2

Sted: fit.dk - Falkoner

Tri/KTK-Spinning øvet m/ Mads Krogh :4thumbup: - feat. Gregers til venstre for mig og gemalen udenfor..

Puls max: 161

Puls avg: 150

og jeg kørte helt uden hensyntagen til at der kort efter skulle finde endnu en (halvanden time's) sted... (det sved senere... :dry: )

Jow, det kan man sige - trods grundig udstræk og 2 timers restitution mellem morgen og middagstimen, var jeg flad nærmest fra start... men da jeg først kom igang gik det fint nok - behøvs jo ikke køre på "tvivlsgrænsen" i hver eneste spinningtime...ganske tilfreds med min egen indsats..........men ingen tvivl om at der kommer flere dobbeltimer på efter nytår.....

Efter nøjagtig 60 min blev jeg sur på mit pulsur og den kæmpe fokus jeg har på det - og slukkede lortet og kørte resten på gefühl... :cool: Kørte lige knapt 3 min på frihjul kort efter det - og kom så igen i seksdagesløb og hold/team cykling - men i sidste enkeltstart var og blev der ganske og helt og aldeles udsolgt !!! Magtede ikke at dreje rundt i pedalerne uden modstand, og begyndte at strække lidt ud...... :blush:

AAah ja, jeg tror sq jeg vil løbe en tur.........................................

:nonono:

post-3751-1162654616_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

05-11-06

Sted: fit.dk - Østerbro

Træning: løb

uuuuiiiijjjjjhhh der skulle mere end et almindeligt stort los i r.... til at få mig ud af starthullerne............................... MEN !!!

:hippy: :hippy:

Distance: 4,5 k

Hastighed: 6,38 min/k

Puls max: 155 :4thumbup: :w00t::superman::superman:

Puls avg: tatattahhhhhh 146 :w00t:

Ja, det var jo ikke lige det jeg regnede med, da jeg endelig fik nosset mig sammen til at tage afsted..en quick and dirty træning... der rent faktisk ligger i nærmest perfekt område... ingen gåpauser - uændret hastighed hele vejen igennem..

Jeg flirtede lidt med et mordforsøg på Royal, men øhhhhhh visse dele af min krop sagde nej !! :cool:

/Vivs

post-3751-1162740467_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ugeprogram - uge 45

mandag: træningsfri

tirsdag: løbetur

onsdag: spinning

torsdag: træningsfri

fredag: x-træning

lørdag: tri/KTK-spin

søndag: x-træning

edit: + et par svømmepas

/V

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

07-11-06

Sted: fit.dk edit østerbro

Træning: løb på bånd

Distance: 6,15 k

Hastighed: 7,10 min/k

Puls max: :blush::innocent: 161

Puls avg: 151

hmmm host ... Ordren fra løbeguru lød jo "60 min og så langt du kan komme indenfor tilladt pulsområde" - ... det gik også supergodt de første 29 min - der holdt jeg desværre :devil: en meget nødvendig drikke-vand-pause, og kom aldrig rigtig tilbage i legen bagefter... så efter nogen og 40 min slukkede jeg for maskineriet og strak ud :nonono:

Jeg har vist lidt mentalt arbejde at gøre mht de løbeture i øjeblikket............ Det er som om at den :devil: lyskenskade har sat mig lidt tilbage ... Jeg kan jo ikke bare slutte med at løbe til DM næste år... :nonono: Det er ihvertfald ikke det, der er planen, jeg må have en eller anden gulerod.. Tror jeg skal læse lidt om emnet.......Nogen der har nogen gode forslag ??? :bigsmile::please:

Ikke at jeg er i panik, for jeg havde jo en god tur i søndags... Men det er klart et område, hvor jeg kan sætte ind og få noget godt ud af det :smile:

Anyways - i morgen... finally...nr. 101 :devil: i'm ready :devil: grumme ! want revenge :cool::laugh:

Ønsker alle en dejlig dag :bigsmile:

/V

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

08-11-06

Sted: fit.dk - ABC

Træning: x-træning :devil:

del 1

løb på bånd

Distance: 2,3 k

Hastighed: 6,30 min/k

Puls max: 158

Puls avg: 151

del 2

Mordforsøg :devil::devil: - spinning elite m/KG - nr. 101

Champ'en lagde ud med at undskylde mange gange - han vidste ikke helt, hva der var gået af ham igår, da han planlagde dagens mordforsøg... nej.. grumme, det ved jeg sørme heller ikke :devil::devil: men superfedt var det :4thumbup:

Puls max 167

Puls avg 155

7x6 min's intervaller - skal ikke helt kunne gengive her, hvad der i virkeligheden foregik - men en sætning der har luret i baghovedet siden Vidauban kom ud højt og tydeligt "den skal dø, denne her !!! :devil: " - i de sidste 3x1 minut i sidste og 7. interval.... og det gjorde den så..

Planen/drømmen var enten at fortsætte med basistimen efterfølgende - eller gå på løbebånd og nappe 1-2 k mere .. Da elitetimen var slut, sluttede drømmen også om basistimen, men løbeturen skulle da forsøges......og jeg nåede meget præcist 200 meter, så var jeg død :devil::laugh: man føler sig liiiidt dum, når man kommer der i cykeloutfit og skal nakke en "grumme duathlon" (og :nono: Vivs, rooooolig uge !!! ikke noget duathlon dér :nonono::nonono::nonono: ) - der var ikke andet for end at pakke sydfrugterne og finde de 2 vandstråler, som brusekabinen kan byde på i ABC :nonono::mad: og sige tak for kaffe på en dag i Fårup Sommerland :tongue::superman:

48 minutter i flow var overstået - superfed time som vanligt var godt gennemført - hvad mere kan jeg forlange ?

God aften til alle :smile:

post-3751-1163014782_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

10-11-06

Sted: fit.dk - Adelgade

Træning: x-træning

Del 1 - løb på bånd

Distance: 3 k

Tid: 20 min

Puls max: 163 :blush:

Pulx avg: 157 :blush::nonono:

Var lige nede og "lunte" for at styre pulsen, da jeg vidste at pulskontrollen var på vej :innocent: Og ellers ved jeg ikke hvorfor pulsen ville derop ? :blink: jeg følte det ikke på det "niveau" på noget tidspunkt :sneaky2:

edit: efter indlæsning af pulskurve puls max 158, avg 153 :blink: edit slut

Del 2 - spinning - øvet m/Kim Greisen

:devil::devil::devil:

Puls max: 168

Puls avg: 151

Syre syre syre syre !!!! nærmest fra opvarmning og hele timen ud..... :devil::devil: mine lår var afbrændt - lige som hjerte og lunger har meddelt deres eksistens :wink: Måtte liiiige tage et par min. frisk efterårsluft inden turen gik til arbejde gennem den københavnske morgentrafik......vidste ikke helt om jeg var i tvivl eller hvad jeg var :dry:

De gode sandstødintervaller kom som slutning på opvarmning - og så gik det ellers ud i feltet.. hvor vi på skift lå "i midten" - anstrengende arbejde - og så var oppe og trække :devil: den sled/sved godt nok i de i forvejen tilsyrede lårbasser...... Afslutningen.... :crazy: de sidste 9 min. - skal vi ikke bare sige, det var mordforsøget for idag ?

FÅRRRRRGH! Grumme, du ved sq hvor'n du skal fyre den aw i øjeblikket................ :superman::w00t: Kommer nok til at sende et par venlige tanker mod il grande coach i løbet af idag/weekenden.... :tongue:

Ønsker alle en vidunderlig fredag - jeg ved min blir - som alle andre fredage ! en feee' måde at starte weekenden op på!! morgenspinning med grumme - det er ugens bedste time :shades:

:sun: :sun: :sun:

post-3751-1163173973_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

11-11-06

Af flere forskellige årsager udgik træning lørdag.

- primær årsag var, at Mads måtte melde fra som instruktør til trispinning - Næststørste årsag er den simple, at jeg stadig var temmelig påvirket af træningspasset fredag morgen :devil: og restitution også jo også vigtig - og det er jo rolig uge, så.... :smile:

Til gengæld blev der hældt på anlægget af god mad :4mewantfood:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

12-11-06

Sted: fit.dk - royal

Træning: spinning-øvet m/KG - feat. Gregers :bigsmile:

puls max 190

Puls avg 162

Vi må ikke længere forvente mordforsøg på disse timer :nonono::nonono::mad::nonono: Men heldigvis er KG da ikke i stand til at gå rundt og være barnepige for os allesammen i timerne, så vi kan da heldigvis selv bestemme lidt stadigvæk.. Og kommer den dag, hvor NOGEN :devil::mad: kommer og skal bestemme over mig og mine spinningtimer - og om jeg skal ligge på 7 eller 8 eller 10 på skalaen, så :devil::mad: skal vedkommende finde ud af hvad en f.s.k. også er i stand til :devil: it's not going to happen :nonono: Alternativet er finde elitetimerne - men der er desværre ikke så mange at vælge mellem..... :poking:

Den planlagte løbetur udgik også - primært pga trafikproblemer.... :innocent:

/Vivs

post-3751-1163354663_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ugeplan - uge 46

mandag: træningsfri

tirsdag: løb (joker i baghånden tirsdag aften :innocent: )

onsdag: dobbeltspinning

torsdag: løb

fredag: spinning

lørdag: KTK x-træning

søndag: spinning

/Vivs

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Nå, nu blir jeg snart gul og blå af al den :poking:, så...

14-11-06

Sted: fit.dk - Østerbronx

Træning: løb

Tid: 60 min - samlet - incl. :4whip:-pause på ca. 10 min :nonono:

Distance: 1 k før :4whip: og 6 k efter (med ca. 100 m slowdowns for hver anden k)

Puls max -del 1 : 171 :nonono::nonono:

Puls avg: 165 :nonono::nonono:

Puls max - del 2: 160

Puls avg: 155

snittempo - del 1: 8 min/k

snittempo - del 2: 6,4 min/k

Ikke nogen videre god træning, men jeg gjorde det da.. det var hvad man kan forlange, når jeg kun har sovet 3 timer om natten :mad::nonono: Måtte fortrække til min gamle "slankeafd." pga totalt udsolgt på alle løbebånd både oppe og nede :sneaky2: weird to be back i det lokale hvor jeg har smidt det meste af 35 kg...

/V

Link to comment
Share on other sites

15-11-06

Sted: fit.dk - Falkoner

Træning: spinning basis + spinning øvet m/Mads Krogh

Puls max: 162

Puls avg: 148 :mad:

Super time hvor jeg var i spinnershigh 2x - til samme stk. musik :cool: på hver sin time... - godt at få brændt indebrændte energier af efter dagens dont og endnu en 3-timers-nattesøvn i nat... :nonono:

Superhyggelig snak med M efterfølgende :bigsmile:

Imorgen lageroptælling :unhappy::unhappy::unhappy: men så er der vel håb om at jeg snart kan få en ordentlig nattesøvn...

/V

post-3751-1163621730_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Og så skal jeg da lige prale af niecen, som i weekenden vandt VM i tri på halv ironman-distance i USA - og i en tid, der kvalificerede hende til at deltage i Ironman på Hawaii næste år.. :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

/V

Link to comment
Share on other sites

17-11-06

Sted: fit.dk - Adelgade

Træning: x-træning

del 1

Løb på bånd

Distance: 2 k

Hastighed: 7 min/k

Puls max 158

Puls avg 148

Ok tur :bigsmile:

del 2

Spinning øvet m/KG

Puls max ??

Puls avg ??

Da dagen startede mindre godt - helbredsmæssigt og dermed humørmæssigt - besluttede jeg at køre spinningen uden pulsregistrering og bare køre på fornemmelse og humør.

KG serverede en ny CD med "gamle hits" med i nyt mix - og valgte at fyre "gemalens og min sang af" ca. midtvejs, hvor jeg røg direkte i flow resten af timen.. :bigsmile: i første del, var det ikke KG's skyld at det ikke kørte i olie for lille mig - for der var alt hvad Vivs' lille hjerte kunne begære - som sædvanligt, fristes man til at sige... :blush:

Sluttede af med mine :wub::wub::wub::wub::wub: (5 stks. af slagsen) - og jeg var færdig 10 sek. før tid.........der kunne jeg bare ikke mere og her var syre i ben og møjbeskidt vejrtrækning ...!! færdig flad og glad - trods alt ! nu jeg ser tilbage... :smile:

I morgen står den på forfærdelig lang løbetur med udstukne retningslinier mens Gregers afreagerer for os begge til tri- spinning... for mit vedkommende er der ikke mere spinning i denne uge ... nu skal der fokus på det løb der :devil::devil::devil:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

18-11-06

Sted: fit.dk - Falkoner

Træning: løb f.s.k. synkron-pas :devil:

Del 1

Distance: 7 k

Hastighed: 6,43 min/k

Puls max: 154 :4thumbup:

Puls avg: 146

Gå"pause" for hver 1,9 k - distance 0,1 k

Del 2

Distance: 1 k - "hill program" - level 4

Hastighed: 7,47 min/k

Puls max: 153

Puls avg: 148

Havde trods alt mere energi efter de 7 k, så besluttede at få tiden til at gå med endnu 1 k - men så var "dagens ration" udtømt...max 8 k - puls måtte ikke over 155, snit skulle holdes på 150 max! og der skulle være gåpauser for hver anden km.

FLOT VIVS !!!

Især på den "lange tur" var der flow - og god musik i ørebøfferne, det hjalp også at Simon lige kom forbi en 20-30 gange... :cool:

:tongue:

Grundigt udstræk - og så lege vandbærer for Mads :smile: , som piskede triathleterne og Gregers igennem på en halvanden times spinning...goooooosh, jeg var tæt på at gå ind og joine de sidste 3 kvarter ..... :blush::innocent: havde jeg haft egne cykelsko med, så havde jeg gjort det..... :wink: det holdt endog meget hårdt ...at blive udenfor... Så gik jeg i bad og forsøgte at ramme den lille ministråle - hvorefter jeg gik i Frederiksbergcentret og shoppede lidt inden jeg gik tilbage for at holde øje med at de pressede sig selv nok... :devil:

God weekend :smile: ugens træning er overstået for mit vedkommende.... :sneaky2:

/V

post-3751-1163875072_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Du havde jo ret - fiiiin pulskurve lige efter hensigten :4thumbup:

- så var det heldigt at du ikke havde skoene med :tongue: ej, det er ikke pænt at trampe i det :innocent:

så så Gregers :mad::devil: ikke trampe på en gammel qwinde, der ligger halvvejs ned.... opfør dig pænt - ellers :devil:

:tongue:

/V

Link to comment
Share on other sites

20-11-06

Sted: fit.dk - Østerbro

Træning: løb på bånd - feat. løbeguru :bigsmile:

Distance: 5,1 k

Hastighed 6,30 min/k

puls max: 156

Puls avg: 147

Indlagt en "slowdown" gåtur ml. 2,4 og 2,5 k .. en ok tur, hvor der blev rettet lidt på mig undervejs... og hvor der var fokus på vejrtrækning og optimering af fart kontra puls... (underforstået at jeg med en puls på 147 og tilladte er 155, så kan man godt skrue op for tempoet......... :innocent: )

Efter løbeturen

Legpress 3x8 á 110 kg

Glute 3x8 á 20 kg :nonono:

Biceps i tårn 3x8 á 10 kg :laugh:

Triceps i tårn 3x8 á 10 kg :laugh::laugh: ..... :nonono:

Udstræk

Ugeplan:

udgår !

det eneste der ligger fast i denne uge er, at jeg skal løbe ml. 17 og 19 k med een lang tur på over 8 k (sandsynligvis lørdag mens triathleterne og Gregers fyrer den :devil: ) - og så spinning feat. Gregers og :w00t::w00t: Spinningsilden :w00t::w00t::w00t::wub: det vidunderlige, søde menneske, der endelig !!! :cooldance: tager turen fra Århus. Vi håber selvfølgelig på at KG holder fast i sin ugeplan.... :unsure: ?????? :please: ellers har vi en nødplan... :blahblah::blahblah::blahblah: ..og efterfulgt af :4mewantfood: :4mewantfood:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

22-11-06

sted: fit.dk - Royal

Træning: x-træning :innocent::blush::blush:

del 1 - løb på bånd

Distance: 5 k

Hastighed: 6,4 min/k

Puls max: 161 :blush:

Puls avg: 159 :blush::blush:

del 2 - spinning basis v/ KG

Puls max: 159

Puls avg: 142

Det var så første opvarmning til DM i du... - i Værløse, på Fiskebæksvej :tongue: og kollekolle - med depot :blink: ved Q8-tanken :tongue: tændte lige en lille gnist, ved ikke om det var hensigten.... :cool: men anyway... Endnu en god time med den unge mand.. omend jeg for en gangs skyld tog den lidt med ro... :smile: løbeturen sad lidt i stængerne...

Næste gang skal jeg X-træne med løb EFTER spinning... hvornår det end så blir... Der har været dødsfald i familien, så den står på begravelse på et endnu ukendt tidspunkt ... :unhappy:

Ha' en god dag :sun:

/Vivs

post-3751-1164308553_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Jo større forhindringer, jo større ære ved at overvinde dem

Det er det gode ved din log. Du har altid nogle gode statements. Er også min strategi først at skaffe sig en masse problemer og udfordringer. Så er det lige om jeg nogensinde når til 2. fase :crazy: , men det gør du åbenbart. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

JanD og Gitte - velkommen tilbage :smile:

25-11-06

Træning: løb

Distance: 4 k + 1,7 k (heraf 4x100 m intervaller)

Puls max 167 :devil:

Puls avg 159 :devil:

:4ranting: :4ranting: :4ranting: :devil: indsæt alle mulige eder - og stik mig en palle tudekiks ! :mad:

Nu er der 'for :devil: ' håb om at træning igen kan køre som det plejer - når lageroptælling finally kan blive færdiggjort på mandag :devil: om jeg så skal sidde i møde med mig selv for lukket dør og telf. i 24 timer, så gør jeg det!!!! :mad::mad:

Der er planlagt adskillige spinningtimer næste uge :shades: og afventer info fra løbeguruen whattodo mht løbeturene.... :shades::smile:

Der er idag kun 6 mdr. til 2007's A-konkurrence...time for me to get back on track :mad: (striksblik vendt mod mig selv)

..i morgen venter der ........ :superman::w00t::w00t::wub:

God weekend :smile:

/V

Link to comment
Share on other sites

26-11-06

Sted: fit.dk - Royal

Træning: fucking seje-kællingespin (spin øvet m/ KG ) .... feat. :wub: f.s.k. afd. Århus :wub: og så :shades: Gregers :shades:

what to say......what to say...... :cool::cool: Tror jeg bare lader kurven tale for sig selv.... :laugh:

(det er :wub: (bassointervaller) fra min. ca. 42 til 50 - sluttende af med damptromle de sidste par minutter )

Spinningen blev afløst af :4mewantfood: på Frascati :bigsmile: og masser af :blahblah::blush::innocent: Sild....sååååååhh! fedt at se dig igen :bigsmile::bigsmile::bigsmile:

/V

ps tak til Gregers for ingen-tudekiks... :tongue: håber jeg fik lagt noget energi over i dine slidte lårbasser... :laugh:

post-3751-1164572532_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share