b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Halløj!

Så er der nyt fra husfyssen:

Det er nu muligt at booke massagetider i aftentimer og weekend.

Send PM eller mail på [email protected]

Husk - jeg er stadig ikke på topkraft i skulderen, så hvis dine kæmpe bryderlår trænger til virkelig dyb tværmassage, så bliver det nok ikke her. Men det er nu ikke det rene velvære hele tiden, har jeg hørt.

100, - for 45 minutter - det er sgu da rørende :4thumbup: prisen stiger efter eksamen i januar, så det er bare med at få sig meldt til.

mvh husfyssen :smile:

Dagens træning: Stegning af en milliard frikadeller light, det er sgu hårdt.... :banana::banana::banana:

Link to comment
Share on other sites

Næh, selv om de selvfølgelig var ENORME :wink: Nej, men som jeg sagde til dig, så ville det være et problem, hvis jeg skulle dybere end den omgang du fik, da jeg så får problemer med at holde stabiliteten i skulderleddet, når jeg skal bruge så mange kræfter.

Så indover med jeres spændingshovedpiner og ømme arme og den slags :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tjuhejsa frk Mette - velkommen tilbage til folden :)

Vil straks følge med Thue ud at samle flasker :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

I finder ikke nogen flasker - for jeg har været der :laugh: - sådan en omgang massage jeg fik for nyligt - det er vanedannende

Link to comment
Share on other sites

Maxpower, det kunne nok godt arrangeres, men synes nu at prisen er temmelig meget i bund allerede :innocent: Men et 10-turs for 900,- måske?

I går var dagen hvor jeg fik TRÆNET i et rigtigt træningscenter, hold da op. 25 minuntters gang til "skadestuen" (jeg går ca 1 time om dagen - 2 x 30 min, det kan jeg holde til, hurra!) og herefter skulder, bryst og biceps træning med 1 & 2 kgs håndvægte, det er så herligt.

Til sidst mave og lænd og lidt elastikøvelser for rotator-banditten og sørme om der ikke kom en rigtig rar instruktør hen og spurgte til formålet med min træning og gav nogle gode råd. Det viste sig at være en herindefra, men jeg ved ikke, om jeg må sige, at han er instruktør i SATS, hæhæ :tongue: Men tak for hjælpen anyway.

I dag står gåtur, knæøvelser og skulderøvelser på programmet - lad vide om man kan lave en fiks funktion, der bare gentager den sætning hver dag, så behøver jeg ikke at skrive log.

Skal til reumatolog på onsdag med skulder og knæ - kunne godt tænke mig at høre om folks erfaringer med blokader i skulderen. Jeg forestiller mig, at der er en nål involveret, og det burde egentlig være info nok :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Så skete det - jeg røg i krudttrønden... Så lige nu svæver skønne steroider rundt i min krop.

Eller var det måske fordi jeg nu endelig er så træt af skulderen at den kom med til reumatolog og vi ved jo alle, at den slags siger god dag med højre hånd, mens de har nålen klar i venstre...

Hvis det hjælper, bager jeg en gang cookies og sender til ham - uden tøven. Hvis ikke, tja, så har jeg fået et lille nyk mere på nåle-noiaen, men ikke noget vildt.

Han kunne ikke hjælpe med knæet, så det kommer til ortopædkirurg snarest muligt.

ja, ja, der sker noget i det lille hjem

Husk nu at booke massage, mine hænder keder sig

- mette :smile:

Link to comment
Share on other sites

:tongue: ...

det virker - i hvert fald gør det ikke nas i min skulder mere og jeg kan nu ENDELIG træne min tarvelige rotator-franz bare lidt!

Hvorfor har jeg ikke bare gjort det noget før? Man bliver altså lidt miljøskadet af at gå på et studie, der prædiker helhedssyn og at man kan træne sig ud af alt.

Der er sgu ikke noget i vejen med en lille sprøjte hist og her - især fordi jeg nu kan komme tilbage til et naturligt bevægemønstre, hvor min stakkels trapz ikke skal lave alt arbejdet omkring skulderen.

så jeg sidder flittig i alle timer, med en lille elastik om bordbenet og hiver lidt i alle retninger - OG holder et par sekunder i yderstillingen, Q :smile:

Go reuma, go reuma :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

CLO - du kan komme til efter Arne - kl 13.oo på søndag.

du er sikkert sød at sende en sms om det passer.

hej fra mette :4thumbup:

Zoa, det kan man nemlig, ja.

afsti afsted, makker

hov, havde vist svaret CLO og det var jo Niske der spurgte, ups, pinsamt, min fejl. Nå, men nu er det jo lidt for sent, men Niske, du kan lige skrive om du kan i næste weekend

hej og undskyld fra mette

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Følte lige en trang til at opdatere...

Har være til osteopat-dame med knæet og vupti ( FUCKING VUPTI!!!!!) er mit symptom med smerte ved fleksion med belastning af knæet VÆK!!!! Hun løsnede mit for stramme fibula + fascien mellem psoas og nyren (!) + gav en del manipulationer af bækken + ryg (knæk) og trylle trylle, så var det bare væk. Der er desværre stadig smerter på indersiden af knæet, når jeg løber eller cykler, men i det mindste kan jeg nu bøje mig ned og det har jeg godt nok savnet. Så nu kan min mås måske komme derop, hvor den fortjener at være?

Skulderen har fået sin anden gang krudt - og jeg laver et genoptræningsprogram næsten hver dag, den er ikke fantastisk, men bedre.

Jeg har takket ja til et job som aerobic-chef i Impuls, det er meget sjovt - indtil videre er det ikke da dramatisk, men når jeg skal til at forhandle løn og hyre og fyre, så er det sikkert ikke så sjovt mere. Lige nu består det mest af at deltage på alle holdene og se hvad instruktørerne laver af godt og skidt, så jeg kan samle sammen i min lille sorte bog og holde et par kurser til sidst... :4smartass:

Alt i alt får jeg faktisk trænet en del - og har samtidig kigget lidt på kosten, kæreste-kiloene skulle af - jeg er slankeholdsansvarlig og må jo være et godt eksempel, så jeg har so far smidt 5 kilo ved at følge den strenge, men retfærdige diætist de har på holdet og hendes anvisninger. Knækbrød (man kan få det med 24 g fibre/100g, det er sgu da vildt!) er blevet en del af min hverdag - og hvem skulle have troet det? :laugh: :4mewantfood:

Mht massage, så send en besked på 24 89 60 02, så kigger vi i kalenderen :smile: for jeg er ikke den stabileste mail-checker.

god træning og mange fibre til alle

Mette Husfys

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share