b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg synes da ellers de beskrevne kvaliteter ramte ret godt på både dig og smuttien  :bigsmile:

Er MOD'en ved at blive lidt forårskåd? B)

Niske

Man kan da heller ikke komme med et kompliment til en sød pige uden at folk tror det ene og det andet :lol:

Jeg har i øvrigt mødt mettes kæreste - flink fyr :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes da ellers de beskrevne kvaliteter ramte ret godt på både dig og smuttien  :bigsmile:

Er MOD'en ved at blive lidt forårskåd? B)

Niske

Man kan da heller ikke komme med et kompliment til en sød pige uden at folk tror det ene og det andet :lol:

Jeg har i øvrigt mødt mettes kæreste - flink fyr :)

Det er jeg ikke i tvivl om - det skal han da være, for at få en sild som Mette i trawlet ;)

Niske

Link to comment
Share on other sites

Hej Mette :)

Du kan ikke sætte billeder ind i Challenge galleriet, for der er "lukket", men du kan sætte dem i det almindelig galleri. Det skulle ikke være så svært - jeg kender op til flere teknik-tosser det er lykkedes for.

:lol: Føler på en eller anden måde jeg går ind under den gruppe tekniktosser :unsure::tongue: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hej b_skaal,

Jeg vil gerne sige dig tak for dine sidste par indlæg i min log. De gjorde indtryk, - og jeg synes selv jeg er godt på vej til at lære at nyde en cola light. B) Og forhåbentligt på længere sigt kan jeg træde ind AMO 70, som du måske er på vej til at forlade for at prøve lykken i AMO 60?

;) din seje tøs!

:upwave: meadow

Link to comment
Share on other sites

Meadow - velbekomme, det er rart at kunne give gode ting videre. Nej, jeg tror ikke amo 60 er realistisk for mig - det er lidt for lidt mad per dag, der er nødvendigt, for at holde sådan en vægt, så med mindre min hverdag ændrer sig til at blive en del mere forbrændende, så tror jeg at det her kig under 60 kg (som jeg arbejder hårdt for, synes jeg, lige lovlig hårdt ind i mellem, mest mentalt) bliver midlertidigt at for at få den oplevelse at JEG KUNNE.

Du skal nok komme med i klubben, Mulle....

Svækling, ja, så fik du det ud af verden. AMO 70 opstod for et års tid siden, da vi var et par stykker, der havde kæmpet os ned fra 90'erne og lige under 70. Og så blev det vedtaget at vi ALDRIG mere ville over 70. Der er dog gennem tiden blevet uddelt dispensationskilo.... det kan jo smutte. Man må gerne komme over i forbindelse med graviditet, men bør bestræbe sig på at komme tilbage i klubben, så snart man kan....

Dagens vægt: 61,4 kg slemme 3 retters menu med kæresten....

Link to comment
Share on other sites

morgenvægt: 62, 1kg - ja, det var så de to skridt tilbage for denne weekend. Så i dag står den på bladselleri og cola light og måske en banan før træning, så jeg ikke besvimer helt. Det står meget klart, at jeg ikke forbrænder lige så meget ved at have en kæreste, som jeg indtager :lol:

regner med at en del er væske pga større brød indtag, så jeg har nok bundet en spandfuld vand, men man vejer jo det man vejer, lige meget hvordan det ser ud.

Link to comment
Share on other sites

:)

aftentræning: 1½ times fuld skrue træning - igen med intervaller af 1-2-3 minutters sjipning mellem styrkeøvelserne - havde en dræberpuls hele vejen igennem. Det er altså sjovt, lige meget hvor bister og træt jeg er inden jeg skal undervise, ender det altid med at jeg er glad og opstemt, når jeg er færdig. 4 x :banana: - lavede en masse squat uden bøvl og brok fra knæet, det kan numsen godt lide...

Hurra for holstebro gymnastik forening....

Link to comment
Share on other sites

træning: bryst og ryg - med 5 kms gåtur i skoven ind i mellem - skulle lige rase af over niveauet inden for træning i min klasse. Herre gud! I min bog skal en fys være en god fitness-instruktør og meget mere. Hvis man ikke engang kan gennemskue, hvor technogyms maskiner rammer, så skal man altså tage sin anatomi-eksamen OM! Det er ok, at de ikke selv styrketræner, men hvis man ikke kan lave et ganske almindeligt træningsprogram til hele kroppen, så skal man sgu øve sig....

Dagens kost:

230 g jordbær 100

250 g skummetmælk 90

æggekage af:

150 g æggehvide 53

50 g soyamælk 18

75 g hamburgerryg 83

200 g wok blanding 50

50 g rugbrød 90

75 g hønsesalat 5% 65

5 g tidselolie 40

500 g squash light 70

Aftensmad på café:

500 g klar suppe med chili og ingefær 500

150 g brød 450

10 g smør 90

20 g slik 60

I alt ca 1700 kcal - har måske skudt lidt højt på aftensmaden, håber at det er omkring 1550-1600.

jajada....

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

Lyder altså seriøst sindssygt få kcal du får hældt indenbords, søde..

Det kan da ikke passe, at du med dit forholdsvist høje aktivitetsniveau ikke taber dig på den måde? Måske der bare skal gå lidt mere tid?

Pas på ikke at gå endnu længere ned, så kan du jo slet ikke fungere eller noget.

Du er jo på sultekost allerede som det er nu, og endnu mindre energi vil da få dig til at gå helt ned med flaget.

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share