Cookies Log - Styrkeløft


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pimp-pics plz!

og nice med træning allerede... har du ikke været godt brændt aw efter i mandags + lang rejse fra tirsdag morgen?

Men det er et fesen gym.

Sidder mad en fransk-canadier og printe penge på full tilt så der er noget at brænde af i aften.

Billeder kommer senere, mit kamera ligger på Jappens værelse, så billeder kommer senere :-)

Link to comment
Share on other sites

Snedte lige denne mail til det thailandske vægtløftningsforbund, håber det giver guld .-)

Hey

im in bangkok and would like to find a weightlifting gym/club. Im actually a powerlifter, but a weightlifting gym should be very suffient for my needs.

Can you direct me to a place?

Thank you very much

Greetings

Jeppe

Link to comment
Share on other sites

For helvede, mand. Du er på ferie, så hvor vigtigt kan det være? :tongue:

Du er fanme ikke taget to uger til Halmstadt. Du skal da ud, få noget sol, se nogle ting, drikke en masse sprut i sjove drinks og hive et par ladyboys med hjem et par gange om ugen.

Selvfølgelig skal han da have et fornuftgit sted at træne!!!

Og jeg tror ikke, at du behøver bekymre dig om, hvorvidt han får drukket tilstrækkeligt med sjove drinks eller får knaldet lady boys ofte nok.

Link to comment
Share on other sites

For helvede, mand. Du er på ferie, så hvor vigtigt kan det være? :tongue:

Du er fanme ikke taget to uger til Halmstadt. Du skal da ud, få noget sol, se nogle ting, drikke en masse sprut i sjove drinks og hive et par ladyboys med hjem et par gange om ugen.

Bare rolig jeg hamrer en del :-)

Jeg er afsted i 6 måneder så ville nu være dejligt med et ordentlig sted at træne.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig skal han da have et fornuftgit sted at træne!!!

Og jeg tror ikke, at du behøver bekymre dig om, hvorvidt han får drukket tilstrækkeligt med sjove drinks eller får knaldet lady boys ofte nok.

Jeg tror at "bekymre" er det forkerte ord at bruge, Niels :wink:

Bare rolig jeg hamrer en del :-)

Jeg er afsted i 6 måneder så ville nu være dejligt med et ordentlig sted at træne.

Selvfølgelig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ringer til vægtløftningsforbundet i thailand i morgen og ser om det giver guld, har stadig ikke trænet mere...

Har været en del i byen, fredag og søndag er faktisk de eneste dage jeg ikke har været afsted...

lol jeg er doven... fik ikke ringet i dag

Tager muligvis i byen i aften, men en af dem vi plejer at gå i byen med har gonore, så han er ikke lige klar den næste uge

Link to comment
Share on other sites

More skanks plx

Kortlæseren til kameraet ligger på Jappens værelse og han er ude i byen, men later skal jeg nok give dig nogle flere billeder. Her er lidt af Oom

oom1.jpg

oom2.jpg

oom3.jpg

Anyway, trænede lidt idag, men var pænt wasted efter bytur igår og self teh sex all night. Bænk maskinen faktisk ok, men i morgen kommer jeg ind i kampen og finder et godt sted at træne. Jappen begynder at arbejde på en skole, så jeg har en masse tid at brænde af...

Bænk ting

10x75

10x85

10x95

10x105

10x115

10x125

125 er det tungeste den kan trække. Så tror jeg arbejder mig op til 10x10x125 = lee' revet patkas!

Træk til bryst

2x10x80 besluttede derefter at maskinen var for elendig.

Cabel curls BABY!

3x10x30

Link to comment
Share on other sites

Lige så folk har et clue om hvem jeg snakker om.

Jappen, ham jeg rejste med fra Danmark

DSC_0811.JPG

Jappen og Max. Max viste os rundt de første dage i Bangkok

DSC_1043.JPG

Julien fra Frankrig, super nice guy vi hænger en del ud med, han har dog et inderligt had overfor backpackere...

DSC_1115.JPG

Hotellets *gym*

DSC_1087.JPG

Edited by cookie_sq
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share