Cookies Log - Styrkeløft


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Harghgrgrgrhh lee' let træning

Powerclean 3x5x40

Push Jerk lavede max test og endte på 85, failede 90, tror snildt jeg kunne have lavet dem hvis jeg havde prøvet igen.

push Jerk 3x5x62,5

Squat 3x6x72,5

Bænk

5x50

5x55

5x70

5x80

3x92,5

8x70

Pendley rows, maxede på 80

3x5x50

failede powerclean på 72,5 2 gange

Crunches

3x15

DL

2x120

2x140

1x160 bahhhhhhhhh tung...

DOne

en af tøser snatchede self 90 og CJ'ede 110.

Link to comment
Share on other sites

Solid runde idag, IMO

SNatch

3x5x40

Front squat

op til max på 80 kg

3x6x50

Bench

5x50

5x60

5x70

5x82,5

5x95

Næste bænk bliver mandag, ville bænke 3 gange i ugen, men er for dumt, så bænk mandag og fredag ftw

Pendley Rows

3x6x50

Mere Snatch

3x5x25 teknik hvor en af trænerne rettede

1x45

5x3x35

3x1-2x45

Crunches 3x15

Stående fransk presse

3x8x25 eller 30 kan ikke lige huske om det var en kvinde eller mande stang

Fik ros for mine massive triceps.

Lidt curl lal, skræmmende nok kan jeg ikke curle 40 kg...

In other news: En af pigebørnene fra træning er self forelsket i mig, LOL. Hun snatcher med en jeg cleaner, dont tell anyone... :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gerne have smidt lidt OH squat ind. Da bunden af OH squat er en position min krop har store problmer med. Hvordan får jeg bedst implementeret disse?

Jeg kunne self bare varme om med noget Bear, hvad var det nu vi blev enige om var med i bjørnen, kid?

Får mine VL sko på fredag hvis jeg er heldig, bliver såååå lee' !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gerne have smidt lidt OH squat ind. Da bunden af OH squat er en position min krop har store problmer med. Hvordan får jeg bedst implementeret disse?

Jeg kunne self bare varme om med noget Bear, hvad var det nu vi blev enige om var med i bjørnen, kid?

Får mine VL sko på fredag hvis jeg er heldig, bliver såååå lee' !!!!!

Du kan jo lave den onde squat-runde

3-5 sæt á 1-5 reps OH-squat m. stigende vægte til det blir' for tungt

3-5 sæt á 1-5 reps frontsquats som d.o.

3-5 sæt á 1-5 reps backsquat til en tung et-eller-andet

Guaranteed leeness.

Link to comment
Share on other sites

Du kan jo lave den onde squat-runde

3-5 sæt á 1-5 reps OH-squat m. stigende vægte til det blir' for tungt

3-5 sæt á 1-5 reps frontsquats som d.o.

3-5 sæt á 1-5 reps backsquat til en tung et-eller-andet

Guaranteed leeness.

Careful !!!

Jeg følger jo rent faktisk en program, vi skal passe på med at få med til at gøre fjollede ting.

Glemte egentlig et gøge set i behind neck press med 35 kg. ca 10 reps med super fart.

Link to comment
Share on other sites

In other news: En af pigebørnene fra træning er self forelsket i mig, LOL. Hun snatcher med en jeg cleaner, dont tell anyone... :nissegrin:

hvor meget er det nu en billet til thailand koster? :inlove:

Jeg vil gerne have smidt lidt OH squat ind. Da bunden af OH squat er en position min krop har store problmer med. Hvordan får jeg bedst implementeret disse?

Jeg kunne self bare varme om med noget Bear, hvad var det nu vi blev enige om var med i bjørnen, kid?

Får mine VL sko på fredag hvis jeg er heldig, bliver såååå lee' !!!!!

frivend, frontsquat, push press, back squat, push press fra nakken, ned med stangen igen = en rep., såvidt jeg husker, men jeg synes ikke lige den giver mening for dig at lave. Det er jo bare en whack øvelse, ikke for baaallers.

Jeg ville nok også bruge twigs tilgang og varme op med oh squat først. Evt. også slutte af med dem, da du er blevet lidt varmere der, og dit "sticking point" er smidigheden (og balancen også dog).

Link to comment
Share on other sites

hvor meget er det nu en billet til thailand koster? :inlove:

frivend, frontsquat, push press, back squat, push press fra nakken, ned med stangen igen = en rep., såvidt jeg husker, men jeg synes ikke lige den giver mening for dig at lave. Det er jo bare en whack øvelse, ikke for baaallers.

Jeg ville nok også bruge twigs tilgang og varme op med oh squat først. Evt. også slutte af med dem, da du er blevet lidt varmere der, og dit "sticking point" er smidigheden (og balancen også dog).

ca 5000 kr, så småpenge :-)=

Jeg bliver så lee' af det her program. Om en måneds tid når jeg cleaner 100 kg bænker 110 for 5 rep og snatcher din søster er du så fortabt !!!!!HHARGRGHRAGRGARHHRAHHGHG!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg købte følgende i går, way overpriced self:

3 kg weightgainer (de solgte også protein, men de solgte ikke druesukker, så får ikke noget ud af at købe ren prot, blandingsforholdet var fornuftig i weightgaineren til post workout, så overlever nok)

En bøtte kreatin

En bøtte med flax oil piller (de havde ikke flydende, jeg skal have fat i noget andet olie også for at det spiller max, right?)

En shaker!

Det løb så op i ca 800 kr, WTF!??!?!? Men udbud efterspørgsmål owner min røv her.

Link to comment
Share on other sites

Pjevs, alt det der kan du stoppe skråt op, hvis du ikke giver den gas.

PS: hvorfor købte du det ikke på postordre?

PPS: hvad skal du med weightgainer :laugh:

Jeg kører det program du gav mig, så hvis jeg ikke giver gas er det din skyld. Kælling!

PS: bahhhh postordre != thailand + jeg gider ikke vente

PPS: Jeg er sq da en sinke hvis jeg sluger ren prot med vand efter træning, og som jeg skrev havde de ikke druesukker så jeg kunne blande selv. Weightgaineren er 2:1 carb:prot ratio hvilket jeg finder optimalt, jf Berardis artikler.

PPPS: der er sq kun 1700 gram i weightgaineren.

Link to comment
Share on other sites

weeeeeeehhhhhhhhhhh fik mine VL sko i dag, de er fine og sølvgrå og kostede 400 kr :-)

Powerclean 3x5x50

push Jerk 3x1(clean )+5x60

Squat 3x6x85

Bænk

5x50

5x60

5x72,5

5x85

5x97,5

God bænk runde

Pendley rows

3x5x60

Glemte OHS i starten så smed nogen ind her

5x20

4x30

5x30

2x3x30 snatch hvor jeg kom helt i bund i snatchet. Mine snatch er ligenu mine cleans langt overlegne teknisk

3-4 set/singles mere med 40 kg

Crunches smidt ind lidt her og der

3x15

Afsluttet med alternativ massage hvor en af thai trunterne (hende der hele tiden erklærer sin kærlighed til mig...) hoppede op på mig og massegere mig med fødderne mens jeg lå på maven... det gav nogle massive knæk i ryggen, ved ikke om det var godt for noget, men altid sjovt at prøve noget nyt :-)

Men nu til det interessante, alle der kender mig ved jo at jeg ikke kan kører et program mere end en uges tid inden noget skal laves om. Jeg synes det er bundfesen at droppe ned i % allerede efter uge 3 specielt set ift at min tekniske formåen gerne skulle stige gennem programmet, sp hvad siger folket til bare at bliver ved med at køre progression indtil jeg topper og så droppe ned/skifte program?

Link to comment
Share on other sites

SNatch

5x3x45

Front squat

3x6x57,5

Pendley Rows

3x6x60

highpull + snatch

6x2+2x50

Cleans

6x2x70

3xmissx80

Dødløft med hiv i toppen

6x4x80

2x3x100

Crunches

3x15

Den 16 årige knægt lavede massive 140 i clean, han vendte også 150, men kunne ikke squatte den op... og jeg er nødt til at varme meget mere op...

Link to comment
Share on other sites

Men nu til det interessante, alle der kender mig ved jo at jeg ikke kan kører et program mere end en uges tid inden noget skal laves om. Jeg synes det er bundfesen at droppe ned i % allerede efter uge 3 specielt set ift at min tekniske formåen gerne skulle stige gennem programmet, sp hvad siger folket til bare at bliver ved med at køre progression indtil jeg topper og så droppe ned/skifte program?

Det er 100 gange bedre at køre noget du gider - end ikke køre noget du ikke gider. Go figure. :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Afsluttet med alternativ massage hvor en af thai trunterne (hende der hele tiden erklærer sin kærlighed til mig...) hoppede op på mig og massegere mig med fødderne mens jeg lå på maven... det gav nogle massive knæk i ryggen, ved ikke om det var godt for noget, men altid sjovt at prøve noget nyt :-)

for helvede da også, jeg vil OGSÅ til Thailand :4heart: :inlove: har prøvet det der når nogen går på ens ryg der kommer nogle dejlige knæk, man føler sig som et nyt menneske med ny ryg :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Dagens runde

bench

5x50

5x62

5x75

5x87

5x100

Cleans

3x5x55

1 clean + Push Jerk

3x1+5x65

2x1+3x75 (1 push jerk, 1 normal jerk)

Squat

3x6x95

DL med hiv i toppen

2x4x110

Pendley ROws

3x6x70

Curls

10x15kg HARHrahrjagrahra raher DET ER KUN JUL EN GANG OM ÅRET!!!!

Press from neck, almost snatch grip

1x8x40

:santa2: :santa2: :santa2: :santa2: :santa2: :santa2: :santa2: :santa2: :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share