Cookies Log - Styrkeløft


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men hvem skal så kommenterer når DRs stjernekommentator ikke kan? Du er vel ikke blevet sparet væk, vel?

Klaus kan da sagtens kommenterer imens han dømmer. Han bliver udstyret med headset. "På podiet er tykke Jeppe, bedre kendt som Carl Mar Jr. Han skal have sit 3. forsøg på 117,5kg for at få et resultat med hjem i 110kg klassen".

Link to comment
Share on other sites

Men hvem skal så kommenterer når DRs stjernekommentator ikke kan? Du er vel ikke blevet sparet væk, vel?

Klaus kan da sagtens kommenterer imens han dømmer. Han bliver udstyret med headset. "På podiet er tykke Jeppe, bedre kendt som Carl Mar Jr. Han skal have sit 3. forsøg på 117,5kg for at få et resultat med hjem i 110kg klassen".

Link to comment
Share on other sites

Klaus kan da sagtens kommenterer imens han dømmer. Han bliver udstyret med headset. "På podiet er tykke Jeppe, bedre kendt som Carl Mar Jr. Han skal have sit 3. forsøg på 117,5kg for at få et resultat med hjem i 110kg klassen".

Shhh jeg tror lige præcis jeg kan holde mig i 100. Mit hår er desværre på mystisk hvis forsvundet... Men hvorfor stiller du ikke op og sætter ungdommen på plads, Mads? :tongue:

Du kørte simpelthen smolov én dag og droppede det så? Men ok, med din form er en dag sikker mere end rigeligt til overreaching, nu skal du altså slappe af så du kan superkompensere! :laugh:

Kørte da 5 eller 6 pas ud af 12. Holder mig bare i live og håber på en træning lørdag efter stævne or so så pausen ikke bliver for lang...

Link to comment
Share on other sites

Shhh jeg tror lige præcis jeg kan holde mig i 100. Mit hår er desværre på mystisk hvis forsvundet... Men hvorfor stiller du ikke op og sætter ungdommen på plads, Mads? :tongue:

jeg har desvære fået hele sommerens træning spoleret af sygdom. Det endte så med at jeg fik fjernet mandlerne for 12 dage siden. Så i næste uge kommer jeg så småt igang med træningen. Næste stævne bliver nok DM bænk eller ER Open, men regner først med at toppe til DM trekamp.

Edited by Squatfather
Link to comment
Share on other sites

jeg har desvære fået hele sommerens træning spoleret af sygdom. Det endte så med at jeg fik fjernet mandlerne for 12 dage siden. Så i næste uge kommer jeg så småt igang med træningen. Næste stævne bliver nok DM bænk eller ER Open, men regner først med at toppe til DM trekamp.

Jeg fik sq da spoleret hele sommeren af druk...

Ej, fair undskyldning. Kommer ikke til at battle med dig før efter april så pga rejse så.

Så må jeg jo bare gå efter din gamle bænk rekord :-)

Link to comment
Share on other sites

JM BÆNK

Kom op i god tid og blev hentet ved 9 tiden. 5 100 kg mænd i en bil er lidt mast.

Vi var i Bjerringbro ved 10 tiden og jeg vejede ind på 97,25 kg og satte start vægten til 165 kg.

Til min store rædsel var der ikke nogen sandwich bod, så hamrede 2 colaer og to proteinbarer mens jeg ventede på opvarmningen skulle starte.

Jeg kom en kende sent til opvarmningsbænkene + der var kun 2 til gruppen, hvilket resulterede i dennne spændende opvarmning.

6x60

3x80

1x100

Trøje på

2x140 til 2 board og 1 board

En negativ på 165

Og så skulle der løftes.

FORSØG 1:

165 kg - Godkendt 3 - 0 - 10 kg stævne PR

Var meget stram i bunden, så måtte lade den falde lidt ned mod maven i bunden, kom ok op. Var i tvivl om jeg ville få den godkendt så var meget godt tilfreds med 3 hvide lamper

FORSØG 2:

170 kg - Godkendt 3 - 0 - 15 kg stævne PR

Igen meget stram i bunden, fint presset op.

FORSØG 3:

175 kg - Godkendt 2 - 1 - 20 kg stævne PR

Var stadig lidt stram i bunden, blev jævnt tung i lockout. Er ikke sikker på hvad jeg fik den røde for, måske for maven?

Det rakte til en fjerdeplads i 100 kg klassen, hvor Søren lavede 225, Johnny 185 og Keld 180. Det var selvfølgelig lidt fristende at gå på 180, men også noget risikabelt.

Er yderst tilfreds med at jeg endelig fik godkendt 170+ som jeg har larmet om så længe. Nu skal jeg bare lige smide 15 kg så er jeg farlig i 82,5 kg klassen :smile:

Selve stævnet blev afviklet på 5 kvarter ca og præmie overrækkelserne var klar med det samme, hvilket var super :-)

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det kiddo!

Takker :-)

Fåårk, du er sej Pjevs! :devil::superman:

IMPRESSIVE!

Og fuck om der er 15 kg til at være lee' i 82. Der er kun 25 kilogram til fadøl!!1

Du har fortjent den stangstive tilstand, som du uden tvivl drikker dig til i aften :wink:

Det var sq en lækker hvedeøl du præsterede til mig.

Lige en sjov detalje fra byen, der er muligvis ikke noget sjovere end folk fra Italien der forsøger at sige Herning...

Link to comment
Share on other sites

Blev tvunget til at squatte i udstyr i dag, WTF?!?

Squat

5x90

Dragt

3x140 ikke dybe nok

3x160 ikke dybe nok

+ knæbind

190 ikke dyb

210 ikke dyb

220 ikke dyb

Alle blev presset op igen, 210 og 220 var dernede af...

Har ikke haft over 100 kg på i squat i meget lang tid, så er sikkert ok.

Bænk

7x5x90

Mave

3 sæt

Link to comment
Share on other sites

Bænk

F6 42

3x140 til 5, 4, 3

1x160 air

1x170 til bryst

1x177,5

1x170 - God

Stoppede her da mine skuldre ikke har det for godt

Dødløft i Metal 52 Deadlifter

2x140

1x170

1x180

1x190

Kunne måske have hevet 200 idag, men tager dem til stævnet i stedet, Kid du kan ligeså godt begynde at tappe fadbamser!

3 sæt mave

2 sæt træk til bryst

Og så ud at spise 3 retters menu på storebrors regning :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share