NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Du snakket om vi skulle have en lille konkurrence i C2 til julefrokosten, jeg er klar selv om jeg ikke har køre den i et stykke tid, hvad tager du 500 M på?

Godt at de du er igang med Dødløft igen, det er en fed øvelse, jeg skal have købt nogle straps jeg mister grebet ved 137 kg, hvor købte du dine?

3,5 km på 20 min er ret flot, det er jo 11,5 km/t, da jeg løb 9 km/t i dag var min puls oppe over 80% hvis jeg skulle på 11,5 km/t så tror jeg den kom over 95% :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis jeg kan overtale Cookie til at må joine jer i AAK, ville jeg nu også gerne ha en teknikchek både i død og bench måske jeg kan få smidt nogle flere kg. på bagefter :cool:

Det lyder som en deal, hvis Cookie er med på den. Lad os koordinere noget, når hele jule- og nytårs-hurlumhejet er veloverstået :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du snakket om vi skulle have en lille konkurrence i C2 til julefrokosten, jeg er klar selv om jeg ikke har køre den i et stykke tid, hvad tager du 500 M på?

Godt at de du er igang med Dødløft igen, det er en fed øvelse, jeg skal have købt nogle straps jeg mister grebet ved 137 kg, hvor købte du dine?

3,5 km på 20 min er ret flot, det er jo 11,5 km/t, da jeg løb 9 km/t i dag var min puls oppe over 80% hvis jeg skulle på 11,5 km/t så tror jeg den kom over 95% :blink:

Haha.. jeg skal i Fitdk idag og spinne.. jeg kan godt lige hoppe på C2 med belastning 6 først :cool: Købte mine strabs på Bodymann er rigtig glad for mine strabs..

btw. De 3,5 km var inc. opvarming, tror jeg løb 3,2 på 20 min som er 9,5 km i time.. jeg kan også kun købe de 12/kmt i et par min ad gangen og gad ikke lave interval træning i går :blush:

Link to comment
Share on other sites

nr. 211 Workout Fredag d. 19.12

Fik ikke lige opdateret igår, men fik trænet..

Spinning Cardiio

60 min - .. pulsen kom op til en lidt anderledes julespinning :nissecool:

C2 modstand 6

500 m - 1.50 min - fy for pokker den er alså led, for nogle uger siden prøvede jeg for sjov efter at have læst i Femina log, der fik jeg presset tiden ned på 1,48 men det var No Go igår.. Gad også kun et sæt.. :blush:

nr. 212 Workout Lørdag d. 20.12

Body Rows ex. kropshævninger

10 reps * (bw)

8 reps * (bw)

8 reps * (bw)

6 reps * (bw)

6 reps * (bw)

BB Bench Press

10 reps * (31 kg) Explosiv

10 reps * (41 kg) Explosiv

8 reps * (46 kg)

8 reps * (51 kg)

6 reps * (51 kg)

Cabel Row "V" greb

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

8 reps * (60 kg)

6 reps * (65 kg)

Squat "smith" Nok mere alla Hack Squat, vi har desværre ikke squatstativ i FitDk

10 reps * (56 kg)

8 reps * (66 kg)

8 reps * (71 kg)

6 reps * (81 kg)

5 reps * (81 kg) - lidt tung idag..

Supersæt med

Dumbel Biceps Curl

10 reps * (10 kg)

10 reps * (12 kg)

6 reps * (14 kg)

6 reps * (14 kg)

Og så ellers i bobbelbad og dampbad med min veninde i 30 min.. :inlove: Det er alså for sindsygt lækkert når man har tid til det..

Link to comment
Share on other sites

MerryChristmas1.gif

nr. 213 Workout Tirsdag d. 23.12

Lidt sent opdatering.. Tiden den var løbet fra mig, havde ellers panlangt at ville ha masser af tid til den "sidste træning" inden jeg skulle på toget hjem til resten af familien i det mørke Jylland..

Men i stedet fik jeg lavet en lyn Workout på en halv time- med en masse supersæt hvilket gjorde at træningen blev super hård og effektiv.. (nogen gange kan det betale sig at have travlt) :nissetunge:

Leg Extension

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

6 reps * (45 kg)

10 reps * (40 kg)

Supersæt med

Siddende Bryst Press Tecknogym

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

6 reps * (50 kg)

8 reps * (40 kg)

siddende Leg Curl

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

6 reps * (45 kg)

8 reps * (40 kg)

Supersæt med

Dumbel Lat Raise

10 reps * (8 kg)

10 reps * (9 kg)

6 reps * (10 kg)

8 reps * (9 kg)

8 reps * (8 kg) -skulderne var ved at blive brænd af, med så kort pause og næsten lige efter bryst press :devil:

Supersæt med

Tricpes Pull Down Tårn

10 reps * (20 kg)

8 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

6 reps * (25 kg)

10 reps * (20 kg)

Link to comment
Share on other sites

nr. 214 Workout Søndag d. 28.12

BACK........ :santa2: Ude er godt men hjemme er nu bedst. Jeg har fået nogle gode gaver som jeg har ønsket mig (Rs200sd pulsur, nye støvler fra Vagabond, parfume og sminke, billeder af mine nieser og nevø, krimmebog- Jo Nexø, fladjern) :bigsmile:

Det bliver spændene at se hvad vægten siger i morgen efter juledagene.. dog tror jeg faktisk det er den jul jeg har spist MINDST slik i, selvom jeg spiste hvad jeg havde lyst til..

Spinning´s Cardiio

60 min - Instruktør Betty Boob, hun gik da helt amok i dag, ellers så er min kondition gået lidt ned efter et par dage med sukkerchok ..

BB Bench Press mere blev det desværre ikke til før vi skulle til spinning *ups* må vist heller tage afsted lidt før i morgen..

10 reps * (31 kg)

8 reps * (41 kg)

8 reps * (46 kg)

7 reps * (51 kg)

Link to comment
Share on other sites

Rigtig glædelig jul, Nille. :Mrs_Claus: :inlove:

Håber, at 2009 bliver et godt år for os begge to.

Oksen/Martin- god bagjul til dig også.. selvfølgelig bliver 2009 fantastisk med et par nye PM´s :superman:

Du har bare smidt dem væk så du kan gå ud og købe nogle nye :nissetunge:

Jeg har ikke fået kørt C2, jeg er heller ikke sikker at jeg gider efter jeg har set din tid :blush:

Mollerup- jo nu starter der jo snart januar udsalg så mon ikke jeg kan bruge det + at jeg har mistet et par stilletter som en god undskyldning til at få et par nye.. :hehe:

Ang. C2, så var det altså også hårdt for mig og kunne jo kun tage 1 sæt så.. take the battel.. :devil:

Link to comment
Share on other sites

nr. 215 Workout Mandag d. 29.12

Teamede op med min veninde igen.. denne gang fik vi dog lavet lidt mere før spinningstimen :nissetunge:

Body Rows

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Siddende Bryst Press tecnogym

10 reps * (40 kg)

10 reps * (45 kg)

6 reps * (50 kg)

8 reps * (45 kg)

Leg Curl

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

8 reps * (40 kg)

Siddende Row Tecnogym

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

8 reps * (45 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Spinning´s Cardiio

60 min -

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 216 Workout Tirsdag d. 30.12

Var så heldig at have en ny træningsmakker i dag Jon G, fra køfenhawn som er hjemme i Jydeland.. Hoppede med på en gang arm træning (Biceps/Triceps) selvfølgelig det jeg er mest svag i, så ikke noget med at imponere her.. :blush:

DB liggende Pull over

10 reps * (16 kg)

10 reps * (18 kg)

8 reps * (18 kg)

6 reps * (20 kg)

Bench Press "smal greb"

10 reps * (31 kg)

10 reps * (36 kg)

8 reps * (36 kg)

8 reps * (36 kg)

Robe over head pull. whit a twist - ved ikke lige hvad den hedder, håber i kan gætte det.. :tongue:

12 reps * (10 kg)

12 reps * (12,5 kg)

10 reps * (15 kg)

8 reps * (15 kg) :devil:den kunne mærkes

inc. siddende DB Curl

2 set * 10 reps * (8 kg)

2 set * 8 reps * (10 kg)

Stående BB Curl

2 set * 10 reps * (20 kg)

2 set * 8 reps * (15 kg) - var HELT brændt af i mine små kagearme.. :rudolph:

Motion cykel

20 min

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tak for den fine hilsen i min log... Ved godt den kan være lidt svær at finde for tiden. Har ikke rigtig haft tiden til at træne desværre... Føler mig os total slatten!!! Men det er sgu ikke nemt med 2 jobs, en kæreste på fyn, og træning en mass.... Prøver at se om jeg ikke os kan nå at sove engang imellem.. :blink::blahblah:

Håber du kom godt ind i det nye år og glæder mig til at følge din seje træning endnu et år. Håber bare på min kan blive halvt så sej, som din.... :dumbbell_lift:

Snart må vi også finde en weekend du kan komme over og besøge os.... Det kunne bli så hyggeligt....

Forresten: Gæt hvem der så liiiige skal til volbeat den 20 marts i odense!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!! :headphonedance::smilerock:

Nå, men vil hoppe i køjen... Håber du har det godt...

Kram

Link to comment
Share on other sites

nr. 01 Workout Lørdag d. 03.01.09

12836.gif

WEEEE... så kom man godt igennem det nye år, men fuck som tiden alså flyver.. 216 træingspas blev det da til sidste år 2008 :santa2: Jeg vil ikke rigtig lave nogen nytårsforsæt, men har da nogle ønsker for år 2009 så nu må vi se hvad det nye år bringer.. spændene, spændene :tongue:

Og igen i år kan jeg tilføje dejlige nye mol ansigter på kontoen :superman:

One arm DB Row

10 reps * (18 kg)

10 reps * (20 kg)

8 reps * (22 kg)

8 reps * (24 kg)

6 reps * (24 kg)

Pull down "bred greb"

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

6 reps * (55 kg)

6 reps * (55 kg) - følte mig lidt slap, skal vist lige igang igen.. :satisfied:

8 reps * (50 kg)

Straigt arm pull down "Tårn"

10 reps * (15 kg)

10 reps * (17,5 kg)

8 reps * (20 kg)

6 reps * (20 kg)

10 reps * (15 kg)

Ben Press

10 reps * (80 kg)

10 reps * (90 kg)

8 reps * (100 kg)

6 reps * (100 kg)

10 reps * (80 kg)

Leg Curl

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

6 reps * (45 kg)

8 reps * (40 kg)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Skulle du ikke snart have et puls ur så vi kan se noget data :nissecool:

Godt Nytår :nissegrin:

Hey Mollerup- Og Godt nytår til dig :bigsmile: Jooo men mine forældre bestilte pulsuret fra den tyske hjemmeside som du fandt, desværre var den i restorder fordi så mange havde fået den samme ide i dec.. så får den først d. 14 jan.. Og så lover jeg der kommer opdateringer :cool:

Du må have et rigtigt godt nytår, Pernille! :bigsmile:

Hi Rune- og rigtig godt nytår til dig.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

... liiiiige en lille nytårs hilsen herfra det nordjyske :)

Håber alt kommer til at gå dig rætti godt i det nye!

Pas på dig selv, flotte :)

Klem - Lars

Heeeiiii Lars Boy :4thumbup:

Nøj det er lang tid siden jeg har set dig på Mol, men dejligt med en hilsen fra dig.. Du ved dem samler jeg på :4winkkiss:

Og Rigtig godt Nytår til dig

Klem Nille

Link to comment
Share on other sites

Hej søde nille pigen!! Rigtig godt nytår til dig også selvfølgelig.

Jeg ser frem til at følge med i udviklingen af din log og optagelsen til politiet.

Hej Maria.. soon to be a AA girl..

Vist mere mig der glæder mig til at følge din log, du får da halvt travlt i år.. Men er nu sikker på at du nok skal nå dine mål, du virker som en sej tøs :superman:

HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håber du kom godt ind i det nye år og glæder mig til at følge din seje træning endnu et år. Håber bare på min kan blive halvt så sej, som din.... :dumbbell_lift:

Snart må vi også finde en weekend du kan komme over og besøge os.... Det kunne bli så hyggeligt....

Forresten: Gæt hvem der så liiiige skal til volbeat den 20 marts i odense!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!! :headphonedance::smilerock:

SUPER Godt nytår til dig Mette pige

*lol* tror vi begge skal gå efter en sej log i år 2009 + en masse fællestræning GIRL POWER...!!! BOOOM :hehe: Lyder sku sejt med Voldbeat d. 20 marts.. gid det var mig.. :bigsmile:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 02 Workout Søndag d. 04.01.09

Teamede op med min veninde til lidt søndagshygge træning inden vi skulle i biffen og se "Yes Man".. Kan godt mærke at jeg ikke lige har fået trænet så meget som jeg plejer de sidste 3 uger, får doms i kroppen af ingenting :crazy: Det bliver vist en hård Jan.. :tongue:

Body Rows

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

BB Benchpress

10 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

8 reps * (46 kg)

8 reps * (51 kg)

8 reps * (46 kg)

Cabel Fly

10 reps * (20 kg)

8 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

10 reps * (20 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Løb på løbebånd

15 min - 9 km/t :crazy: shit, den kondi røg vist også i juledagene :blush:

Link to comment
Share on other sites

nr. 03 Workout Mandag d. 05.01.09

Lidt ynk så nu er i advaret.. var død træt da jeg skulle til træning, pludselig at skulle op igen kl. 6.30 osv. :sleeping:

Så kunne lige overskue en omgang spinning og lidt mavebøjninger sidst på dagen.. :satisfied:

Spinning Cardiioo

60 min..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share