NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

*lol* var det et trick spørgsmål..!!

Klatre i tove på politiskolen, er du på skolen pt.? Du fandt vel noget andet at lave i stedet.. :wink::poking:

Jeg er ikke på skolen i øjeblikket nej. Skal jeg dog til marts igen.

Junker

PS. Tovklatring er fremragende træning.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nr. 180 Workout Torsdag d. 23.10

Løb i Risskov Skov :cold:Fucking cold run

I alt = 6 km - tid 40 min

De første 4,8 km - tid 30 min.. De sidste 1,2 km hjem gik i lidt mere lunte tempo "afjog" + var også ved at være træt. Men er ganske godt tilfreds med dagens løb, det gik rimeligt smertefrit (ligefør jeg vil sige behaligt) gen167.gif Meeenn.... nu skal jeg ikke overdrive, når jeg tænker på hvor mange gange jeg var ved at afblæse løbeturen inden jeg kom afsted.. :tongue:

post-9443-1224782204_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Du snakkede om før og efter billeder tidligere. Poster ikke nogen i mini tøj, men kan da prøve at se om jeg kan finde nogen hvor jeg er påklædt. Kan godt være svært at find... eller noget.. :4offtopic:

Kiebe - Sikke et sødt billede af dig.. Kan slet ikke forstå du snakker om diæt, du ser ikke ud til at trænge til det :bigsmile:

Glæder mig til at se dig posere som miss fitness næste gang :wink:

For dårligt at du ikke vil sige datoen, men forstår dig godt held og lykke :bigsmile: og jo du ligner en havnearbejde :tongue:(som de burde se ud)

Hehe Mollerup.. Tak for dit kompliment.. og husk også at krydse finger indtil jeg siger stop :bigsmile:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke på skolen i øjeblikket nej. Skal jeg dog til marts igen.

PS. Tovklatring er fremragende træning.

JUNKER - Er ikke i tvivel om at tovklatring er hård, bare tanken om at skulle hive min røv op af et tov :crazy:

Jeg synes også det er et fint billede. Der må gerne komme flere billeder af tøser i denne log. Hvad med nogen af dig, Niller? :poking: Det må snart være tid til en opdatering på formen i billedform. :shades:

Hehe Kongen - Flere billeder, har da lige postet et helt nyt et.. + syntes der er riiigeligt af trunte her.. :blush:

Der er jo alligevel ikke nogen som poster form billeder om vinteren :innocent:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hehe... tak skal du ha for de søde ord. :blush:

Går faktisk og overvejer om man skulle forsøge sig med det der konkurrence sjov. Men det blir nok først i 2010. Skal for det første smide mellem 5 og 10 kg. Det kan godt nok ikke ses, men er sgu en kende for blød, til at stå på en scene, :tongue: For det andet afslutter jeg uddannelse, som tjener i den periode, konkurrencerne ligger i. Og har jo selvfølgelig, fordi jeg skal være så kæphøj, sagt at jeg afslutter med sølv. :blush: Så al min tid kommer til at gå med skole fra aug - okt næste år.

Forresten... fingrene er krydset her i kbh. Glæder mig til at hører resultatet... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

nr. 181 Workout Lørdag d. 24.10

I går stod den på cafe hygge, pastaret med seafood, varm kakao og cocktails strawberry daiquiri.. nam nam.. Det resulterede i super meget energi i dag, der blev brugt på en fed træningsdag...

funny.gif

Interval Løb

7 min opvarmning - 8 km/t

4 * 1 min - 15 km/t - (det er det hurtigeste jeg har løbet som interval, noget må jeg gøre rigtigt) :w00t:

4 * 3 min lunten - 8 km/t imellem..

Ben Press

10 reps * (90 kg)

8 reps * (90 kg)

8 reps * (90 kg)

Første bentræning i RIGTIG mange måneder :4thumbup: Havde lagt bentræningen på hylden på grund af alt mit løbetræning, men min løbetræning har kørt rigtig godt på det sidste og føler at jeg godt kan putte lidt ben press ind i programmet igen.. + Min røv savner det lidt :blush:

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

9 reps * (51 kg)

6 reps * (54 kg)

10 reps * (41 kg)

Vandrette Kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Upper Back Row teknogym

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

6 reps * (55 kg)

6 reps * (55 kg)

Siddende Bryst Press

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

6 reps * (50 kg)

8 reps * (45 kg)

Pull Down "bred lat"

2 set * 10 reps * (bw)

2 set * 8 reps * (bw)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Interval Løb

7 min opvarmning - 8 km/t

4 * 1 min - 15 km/t - (det er det hurtigeste jeg har løbet som interval, noget må jeg gøre rigtigt) :w00t:

4 * 3 min lunten - 8 km/t imellem..

Ben Press

10 reps * (90 kg)

8 reps * (90 kg)

8 reps * (90 kg)

Første bentræning i RIGTIG mange måneder :4thumbup: Havde lagt bentræningen på hylden på grund af alt mit løbetræning, men min løbetræning har kørt rigtig godt på det sidste og føler at jeg godt kan putte lidt ben press ind i programmet igen.. + Min røv savner det lidt :blush:

15 km/t er da ok hurtig, løber du 1 min og 1 min pause?

Jeg kørte også Ben Press for første gang i meget lang tid, uha jeg kunne kun tage 90 kg + slæden(sidst var det 440 kg) det kan være at det var fordi jeg hade kørt spinning før, men det er godt nok en stor forskel :blink: jeg tror at jeg skal til at køre den igen i Equinox Nørrebrogade har de 25 kg skiver så kan man komme op på 550 kg :superman: men det varer nok lang tid før det sker og har din røv ikke nok i squat :laugh:

Link to comment
Share on other sites

nr. 182 Workout Mandag d. 26.10

Waauuu.. Tror jeg satte rekorden i at lave ingenting igår "søndag" :blush: Men fik vist sovet ud og såån :innocent:

Powerwalk på løbebånd

35 min PW - ca. 6,5 km/t - stigning 1,5%

- 3,4 km

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

6 reps * (51 kg) - slaaaap :unhappy:

10 reps * (31 kg)

Vandrette Kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Pull down "bred lap"

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (60 kg)

8 reps * (50 kg)

Stående Cabel Fly

10 reps * (20 kg)

8 reps * (25 kg)

6 reps * (25 kg)

8 reps * (20 kg)

Dumbel Lat Raise

2 set * 10 reps * (8 kg)

2 set * 8 reps * (8 kg)

Link to comment
Share on other sites

15 km/t er da ok hurtig, løber du 1 min og 1 min pause?

Jeg kørte også Ben Press for første gang i meget lang tid, uha jeg kunne kun tage 90 kg + slæden(sidst var det 440 kg) det er godt nok en stor forskel :blink: jeg tror at jeg skal til at køre den igen i Equinox Nørrebrogade og har din røv ikke nok i squat :laugh:

Mollerup

Det var det 15 km/t og 3 min lunten 8 km/t imellem, men det var nu også hårdt nok... Øhm har ikke squattet i lang tid af samme årsag (løB) Men det bliver enten benpress eller squat der skal ind i programmet igen :bigsmile:

Læste en artikel at man kunne forbedre sit løb ved at køre tungt ben en gang i mellem, det gælder sikkert også Cykling :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mollerup

Det var det 15 km/t og 3 min lunten 8 km/t imellem, men det var nu også hårdt nok... Øhm har ikke squattet i lang tid af samme årsag (løB) Men det bliver enten benpress eller squat der skal ind i programmet igen :bigsmile:

Læste en artikel at man kunne forbedre sit løb ved at køre tungt ben en gang i mellem, det gælder sikkert også Cykling :wink:

He, jeg har fundet ud af at 480 kg i benpress gør at jeg er total smadret til spinning :bigsmile: min puls lå på 120 i snit mod normalt 140-145 :crazy:

Har du ikke kørt squat, jeg følger ikke godt nok med :blush:

Link to comment
Share on other sites

nr. 181 Workout Lørdag d. 24.10

I går stod den på cafe hygge, pastaret med seafood, varm kakao og cocktails strawberry daiquiri.. nam nam.. Det resulterede i super meget energi i dag, der blev brugt på en fed træningsdag...

funny.gif

Interval Løb

7 min opvarmning - 8 km/t

4 * 1 min - 15 km/t - (det er det hurtigeste jeg har løbet som interval, noget må jeg gøre rigtigt) :w00t:

4 * 3 min lunten - 8 km/t imellem..

Ben Press

10 reps * (90 kg)

8 reps * (90 kg)

8 reps * (90 kg)

Første bentræning i RIGTIG mange måneder :4thumbup: Havde lagt bentræningen på hylden på grund af alt mit løbetræning, men min løbetræning har kørt rigtig godt på det sidste og føler at jeg godt kan putte lidt ben press ind i programmet igen.. + Min røv savner det lidt :blush:

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

9 reps * (51 kg)

6 reps * (54 kg)

10 reps * (41 kg)

Vandrette Kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Upper Back Row teknogym

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

6 reps * (55 kg)

6 reps * (55 kg)

Siddende Bryst Press

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

6 reps * (50 kg)

8 reps * (45 kg)

Pull Down "bred lat"

2 set * 10 reps * (bw)

2 set * 8 reps * (bw)

Hej Nille.

Hvad er det egentlig for en maskine, du benævner som upper back rowing?

Jeg mente nemlig, at det måtte være denne her: http://www.technogym.dk/_vti_g30_prodSel.a...p;rpstry=11704_

Ellers snakker vi ikke om det samme, når vi sammenligner det.

Link to comment
Share on other sites

Hej Martin

Nej det du viser er Cabel Row, den køre jeg kg. 50-60 kg i.. Row Upper Back, er den teknogym lige ved siden af cabelrow så vidt jeg kan huske i FitnessWorld :smile:

Nåå, så har vi ikke snakket om det samme, ifht. vores `konkurrence´. Sorry. :laugh:

Men 50-60 kg i cable row er altså også meget.

Link to comment
Share on other sites

Hey Nille.

Er du gået helt i vinter-hi? :bigsmile:

Eller måske man har haft travlt med at komme ind til policen??? :blush:

Har lige læst i off-topic om mol-jule-frokost-træf. Det lyder sørme hyggeligt. Kunne være skægt at være med, (og kan se du er eneste female), men er desværre booket helt op med arb i dec. Så'n er det jo at arb i service branchen. :tongue:

Håber du får en dejlig weekend.

Mette

Edited by kiebe24
Link to comment
Share on other sites

nr. 183 Workout Fredag d. 31.10

Mette/Kibe -.. En blandning af begge dele :wink: Dog mest vinterhi, frustrationer, pms-pivet = En farlig cocktail comando.gif Så virkede det mere sikkert at grave sig under dynen med en god bog... Har dog fået trænet- og løbet lidt, men ikke noget jeg havde lyst til at logføre.. :blush:

ØV, ang. julefrokosten.. Det ville det ha været kanon hvis dig og Maria var kommet, måske havde det lokket nogle flere fyre med :tongue:

Morgenløb ved Tangkroen

2,4 km - hmm... forstår det stadig ikke, jeg har efterhånden ingen problemer med at løbe 5-6 km i Risskov osv.. Men så snart jeg skal til FUCKING Tangkro, går jeg helt i baglås :unhappy:

Løb på løbebånd

2,5 km - 9,5 km/t

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

10 reps * (36 kg)

8 reps * (41 kg)

6 reps * (51 kg)

Vandrette Kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Siddende Bryst Press

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

6 reps * (50 kg)

8 reps * (40 kg)

Row "Upper back"

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

6 reps * (55 kg)

8 reps * (50 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Ben Press

10 reps * (90 kg)

8 reps * (100 kg)

8 reps * (90 kg)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 183 Workout Fredag d. 31.10

Mette/Kibe -.. En blandning af begge dele :wink: Dog mest vinterhi, frustrationer, pms-pivet = En farlig cocktail comando.gif Så virkede det mere sikkert at grave sig under dynen med en god bog... Har dog fået trænet- og løbet lidt, men ikke noget jeg havde lyst til at logføre.. :blush:

ØV, ang. julefrokosten.. Det ville det ha været kanon hvis dig og Maria var kommet, måske havde det lokket nogle flere fyre med :tongue:

Hej Nille pigen :bigsmile:

Når det er koldt udenfor så har man altså helt lov til at gå i vinterhi... Det skal du skam ikke skamme dig over! :tongue:

Mht. jule frokosten er intet helt sikkert endnu, men det lyder jo som om at i kommer til at holde en kanon fest :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

nr. 183 Workout Fredag d. 31.10

Mette/Kibe -.. En blandning af begge dele :wink: Dog mest vinterhi, frustrationer, pms-pivet = En farlig cocktail comando.gif Så virkede det mere sikkert at grave sig under dynen med en god bog... Har dog fået trænet- og løbet lidt, men ikke noget jeg havde lyst til at logføre.. :blush:

ØV, ang. julefrokosten.. Det ville det ha været kanon hvis dig og Maria var kommet, måske havde det lokket nogle flere fyre med :tongue:

Morgenløb ved Tangkroen

2,4 km - hmm... forstår det stadig ikke, jeg har efterhånden ingen problemer med at løbe 5-6 km i Risskov osv.. Men så snart jeg skal til FUCKING Tangkro, går jeg helt i baglås :unhappy:

Løb på løbebånd

2,5 km - 9,5 km/t

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

10 reps * (36 kg)

8 reps * (41 kg)

6 reps * (51 kg)

Vandrette Kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Siddende Bryst Press

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

6 reps * (50 kg)

8 reps * (40 kg)

Row "Upper back"

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

6 reps * (55 kg)

8 reps * (50 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Ben Press

10 reps * (90 kg)

8 reps * (100 kg)

8 reps * (90 kg)

Tungere benpres, tak! :devil:

Nej, det siger naturligvis sig selv, at du sagtens kunne tage mere i den øvelse, hvis du valgte at prioritere sådan (jeg skal bare drille lidt, for at motivere dig). :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så kom dagen..

Også en af grundene til at min log har været så stille, har ikke haft overskud til at opdatere den de sidste par dage.. og har nok heller ikke de næste par dage..

kl. 6.15 ringede mit vækkeur, stod op gik i bad og smurte ellers en kæmpe madpakke til hele dagen for viste at jeg først ville være hjemme igen ved 19.00 om aften. Kl 8.00 skulle vi møde op på Århus Politi for at foretage en synsprøve, inden den skriftlige prøve gik igang en time efter..

Vi startede med en orddiktat som blev taget fra os 5 min efter han var færdig med at læse det hele op, nul ordbog osv. Derefter blev der læst en tekst op to gange, hvor vi skulle tage stikord og skrive en samlet referat af historien og aflevere den indskrevet. Imens blev der uddelt matematik- og almenvidenprøve.. Ved middagstid var vi færdig med den skriftligeprøve og blev sendt op i politieskantinen, hvor vi skulle afvente om vi var bestået eller dumpet.

Fuck jeg var nervøs og tiden virkede ufattelig lang, endlig kom der en politimand med en seddel og læste nogle navne op med dem der var dumpet. Mit navn var heldigvis ikke på..!! 10 ud af 24 var dumpet i den skriftlige. Kl. 13.00 blev vi hentet og kørt hen til DGI huset hvor den fysiske prøve skulle holdes, der var kun mig og en pige mere som var gået videre. Pulsen og nervøsitet blev bestemt ikke mindre :unhappy:

Vi havde en kvindelig betjent som skulle varme os op + 7 andre der stod og tog notater rundt omkrig i salen.. Vi begyndte at løbe rundt i salen i et ret højt tempo, der blev flere gange råbt at tempoet skulle sættes op mens vi skulle udføre koordinationsøvelser, knæløft, spark osv.. vi sluttede af med en masse hop og spark på stedet og efter 23 min var vi færdig, jeg var ihvertifal.. :crazy: Damn mine ben var som gummi, nervøsitet, træthed og spændningen fra hele dagen blev næsten for meget lige på det tidspunkt..

Vi gik direkte videre med kropshævninger, dem havde jeg heldigvis ingen problemer med, heller ikke benchpress som en del var imponet af + hurtighestesten, mavebøjninger og dukkeløft, tænkte jeg måtte vise overskud de steder jeg viste jeg var god til, men kunne godt mærke at det ikke kun var mine ben der føltes som gummi.. Men var vist ikke den eneste for et par stykker af fyrene dumpede enten kropshævninger eller mave?? og fik heller ikke verdens bedste tid i hurtighesløb.. Men man må gerne dumpe i en ting bare man består løbeprøven..! :dry:

Da kl. var 15.30 ca. blev vi kørt ud til "løbestedet" ved tangkrogen, der var stiv vind fra øst og kunne se bølgerne var ret høje.. typisk mit held tænkte jeg, at der selvfølgelig skulle være modvind det meste af vejen den dag! Vi begyndte at løbe, og kunne bare mærke hvordan mine ben gav efter, var simpelhen så træt på det tidspunkt og viste allerede der at det ikke ville blive min bedste løbetid, og dumpede desværre også :unhappy:

Vi blev kørt tilbage til DGI huset hvor vi gik i bad, og skulle være tilbage på politistationen kl. 17.30 for en sidste samtale hvordan dagen var gået.. Da jeg var pige, var jeg den anden sidste som kom ind kl. 18.30 og fik mine karaktere at vide:

Skriftlige prøve, den nye karakterskala (12, 10, 7, 4, 02):

Fik 12 (0 fejl) i almenviden, 7 i matematik, 7 i diktat, 7 i referat som jeg er ganske godt tilfreds med da det svare til (13, og 8-9) på den gamle..

Fysisk prøve karaktere fra 1-5 (1 er dumpet, 2 under middel, 3 middel, 4 over middel og 5 er topkaraktere)

Jeg fik 4 i benchpress, 4 i hurtighedsløb, 3 i dukkeløft, 3 i mavebøj og 3 i kropshævninger og 1 i løb..

Vi startede 24, så blev vi 14, vi var 4 som dumpede i det fysiske, så var der 10 tilbage. Ud af de 10 var der 3 fyre som kun lige, og lige bestod.... Det lyder næsten som en øl sang?

Hmm.. Er selvfølgelig super ked at jeg er dumpet og samtidlig glad for alle de andre gode karaktere, tror lige jeg skal ha et par dage til at overveje situationen + sove, tror jeg kunne sove stående lige nu efter en næsten 10 timers prøvedag..

Nille over and out..

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke, hvorfor du kan dumpe på det der? Dit snit er præcis 'middel' i det fysiske? Og jeg har da set mange betjente, som ikke er i.......... skal vi sige nævneværdig form. Virker da lidt skudt over målet. Vi snakker trods alt ikke om at blive jægersoldat.

Edited by Paven
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share