NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

nr. 189 Workout Tirsdag d. 11.11

Mollerup - Hehe.. Jaahh liige på det område er jeg nok lidt doven, ellers syntes jeg nu ikke min træning bærer præg af dovenskab :innocent: .. Vi fik 15 min ekstra i går, da det var den sidste time.. ellers vare de også kun 60 min

Mine ben piver lidt de her dage, med spinning, bentræning og løb.. Men syntes de har rigtig godt af det ao.gif Er stadig sure på dem efter "gummiben" fra prøven.!!

Nej, du kan jo ikke kaldes helt doven, når du trænes mere end hver anden dag :4thumbup: jeg skal jo drille lidt :smile:

Du skal bare sträffe de ben :devil: de kan ikke være det bekendt :bigsmile:

Det er snyd hos os holder de altid tiden :unhappy: max et par min ekstra.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Martin/Oksen - Lyder godt, du puster mig lidt i nakken.. Jeg fungere også bedst med lidt konkurrence :devil: Og det bliver også hyggeligt endelig at få hilst på dig, du er jo lidt af en mol legende :tongue:

Mollerup - Det er helt okay at drille især i dec nissetunge.gif

Link to comment
Share on other sites

Du har lige vundet en juleøl :tongue:

Det var selvfølgelig en "indlagte" fejl, for at se om folk nu også læser ens log ordenlig :innocent:

HURRA!!!! Så er jeg glad for at jeg er så kvik.... :laugh:

Ang, hva du skrev i ibex's log, med tøse overnatning-dulle-op-ting, så sys jeg det lyder som en rigtig god idé. Det kunne være rigtig cool. :tongue:

Så skal vi sgu nok få gjort alle drengene nervøse... hehe...

Glæder mig helt vildt snart..... :w00t: Tror det blir rigtig skægt...

Link to comment
Share on other sites

nr. 191 Workout Torsdag d. 13.11

Er simpelhen så øm i dag, føler at jeg er blevet ramt af en dampkolomotiv :crazy: Tror det er ved at være på tide med en fridag... Dog skulle dagens træning lige fyres af først..

Morgencardio i fitnessdk

Motioncykel

40 min

Hyper Extension

2 set * 12 rep * (bw)

2 set * 10 rep * (bw)

Aften Kickboxning i Colosseum kl. 18-20 (gamle Klub Toa)

Jeg havde egenlig planer om at tage en times motionboxning i fitnessdk, men 2 timer inden blev jeg tilbudt at hoppe med på lidt træning sammen med Tania (en gammel mol legende, kickbox fighter) :ninja: Og det ville jeg da ikke sige nej til.. :bigsmile:

Ved ikke lige hvad jeg havde regnet med, men da jeg mødte op var et øvet fighter hold :crazy: Jeg har lidt alm. box- erfaringer dog ingen kickbox, så hoppede hurtig på en sandsæk og gav den et par flade.. :4boxing:

Der blev også sparret et par omgange med Tania + skyggebox, og hun viste lidt tekniktræning med spark.. Mine stakkels ben som var ømme i forvejen, er nu også smadret på skinneben og fod :blush:

ALT i alt, var det 2 fede timer.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

HURRA!!!! Så er jeg glad for at jeg er så kvik.... :laugh:

Så skal vi sgu nok få gjort alle drengene nervøse... hehe... Glæder mig helt vildt snart..... :w00t: Tror det blir rigtig skægt...

Hey Girl - Hehe.. ja tror allerede drengene er lidt små nervøse, især til fællestræningen hvor tøserne tæsker dem i Benchpress :shades:

Hey :bigsmile:

Combat, det er sq længe siden jeg har trænet det.... men super fedt..!!! hvor træner du henne?

Hej Lise - Træner i Fitnessdk i busgaden.. sig endelig til hvis du har job i Århus en dag, så må vi tage en fællesworkout. Kan jo læse at du er lidt kendt i Århus? :bigsmile:

Jeg er klar på jule frokosten nu. :4thumbup: Skulle lige snakke med kæresten om det hele, men nu ser det ud som om at det hele er på plads.

Glæder mig til vi ses.

Hej Maria - Ejjj.. Hvor super :4thumbup: Det gør det hele lidt sjover at vi efterhånden er en god flok tøser.. Og sød kæreste.. :wink:

Glæder mig også til at se jer tre tøser.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Rigtigt trist at du ikke kom ind i policen i denne runde Nille - Det ville ellers have klædt korpset gevaldigt. Men ellers rigtig flotte prøve scores - tillykke med det :4thumbup: . Mht. løbet skulle du nok have løbet lidt mere ude, istedet for luksus løb i centeret :nonono: Vil du give policen en chance mere ?

191 Workout's - Det er rigtigt rigtigt sejt :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Lise - Træner i Fitnessdk i busgaden.. sig endelig til hvis du har job i Århus en dag, så må vi tage en fællesworkout. Kan jo læse at du er lidt kendt i Århus? :bigsmile:

Heysan :bigsmile:

Øh... jeg er overhovedet ikke kendt i Århus, ikke mere anyway... men siger helt sikkert til, hvis jeg kommer forbi - så gir vi den gas :pumpin:

Det kan jo være at jeg kan få fedtet mig ind på et eller andet modeshow(som makeup artist)... he he...

Ha en fantastisk :4thumbup: dag

See ya...

Link to comment
Share on other sites

nr. 192 Workout Lørdag d. 15.11

Nice tog en fridag for træning i går.. og lå ellers bare under dynen hele aften med film og snoller :wub: Dog tog det lige et par min at komme igang i morgens er lidt stiv og stadig øm et par steder.. (gammel tøs) :blush:

Motioncykel

15 min - opvarmning

Løb

8 min opvarming (Pw-lunten)

8 min - 11 km/t - 1 min aktiv pause (Pw-lunten)

5 min - 11 km/t

I alt 22 min - ca. 4km

Ben Press (tecnogym)

2 set * 10 reps * (90 kg)

2 set * 8 reps * (100 kg)

Leg Curl

2 set * 10 reps * (35 kg)

2 set * 8 reps * (40 kg)

Link to comment
Share on other sites

Rigtigt trist at du ikke kom ind i policen i denne runde Nille - Det ville ellers have klædt korpset gevaldigt. Men ellers rigtig flotte prøve scores - tillykke med det :4thumbup: . Mht. løbet skulle du nok have løbet lidt mere ude, istedet for luksus løb i centeret :nonono: Vil du give policen en chance mere ?

191 Workout's - Det er rigtigt rigtigt sejt :superman:

Heey Jesper Hvor hyggeligt at se dig herinde igen..

Ja det er nu okay, men tak :bigsmile: ... Hvis jeg skal søge ind igen, skal jeg have 100% styr på det løb og en del mere overskud.. Men arbejder på sagen, så ser lige tiden an :wink:

Ang. løb udenfor, så gør jeg det også af og til i Risskov.. Men oftes er det bare nemmest og tidsparende at gøre det på løbebåndet i fitnessdk :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hey Girl - Hehe.. ja tror allerede drengene er lidt små nervøse, især til fællestræningen hvor tøserne tæsker dem i Benchpress :shades:

Hej Lise - Træner i Fitnessdk i busgaden.. sig endelig til hvis du har job i Århus en dag, så må vi tage en fællesworkout. Kan jo læse at du er lidt kendt i Århus? :bigsmile:

Hej Maria - Ejjj.. Hvor super :4thumbup: Det gør det hele lidt sjover at vi efterhånden er en god flok tøser.. Og sød kæreste.. :wink:

Glæder mig også til at se jer tre tøser.. :tongue:

For pokker det bliver jo helt kanon til den MOL julefrokost! :superman:

Det der med at gøre drengene nervøse til træningen, den er jeg helt med på. :laugh:

Bare lige for at være på den sikre side.... Kunne vi sove hos dig fra lørdag til søndag?

Maria

Link to comment
Share on other sites

nr. 193 Workout Mandag d. 17.11

Det der med snoller udviklede sig til resten af weekenden :innocent: Ende i biffen både lørdag og søndag + cafe hygge... Men ved ikke om jeg bliver straffet for alt det hygge, for har scoret en omgang forkølelse (snot, ondt i halsen) og er bange for begyndende feber :unhappy:

Men prøver at rette lidt op på weekenden, med en ordenlig omgang træning :superman:

Spinning workout

1 time 15 min - syntes ikke vi lavede andet end at stå op hele timen, det bliver nogle dejlige "friske" ben i morgen til løb :dry:

BB Bench Press

12 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

6 reps * (46 kg)

6 reps * (51 kg)

5 reps * (54 kg)

Vandrette Kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Row "Upper back" tecnogym

10 reps * (40 kg)

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

6 reps * (50 kg)

Cabel Fly

2 set * 10 reps * (20)

2 set * 8 reps * (25)

Dumbels biceps curl

2 set * 10 reps * (10 kg) - sjovt jeg er så slap i den øvelse.. men hader også at træne biceps

2 set * 10 reps * (12 kg)

Link to comment
Share on other sites

Det der med at gøre drengene nervøse til træningen, den er jeg helt med på. :laugh:

Kunne vi sove hos dig fra lørdag til søndag?

Jamen i er velkommen til at i overnatte i min lille 1- værelse lejlighed.. Det skal nok blive intimt og hyggeligt.. :tongue:

Hehe.. på en eller anden måde skal vi nok få gjort dem nervøse :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jamen i er velkommen til at i overnatte i min lille 1- værelse lejlighed.. Det skal nok blive intimt og hyggeligt.. :tongue:

Hehe.. på en eller anden måde skal vi nok få gjort dem nervøse :innocent:

Intimt og hyggeligt?? Jamen så kan det jo ikke blive bedre. :laugh:

Hehe ja det tror jeg gerne at vi skal........ De kan jo slet ikke konkurrere med os seje tøser. :gun2::slut: :4flex:

Og hvis de prøver på noget, så venter der sku :bottom::bruce::tongue:

Link to comment
Share on other sites

nr. 194 Workout Tirsdag d. 18.11

Har scoret mig en ORDENLIG omgang forkølelse, snot, ondt i halsen, hosten, hovedepine osv.. Så var mere eller mindre sengeliggende hele tisdag, undtagen en lille smuttur til fitnessdk for at løbe.

Det var min løbedag, og tænkte at jeg måske ville ha godt af at svede lidt.. + for at hoppe i bobbel- dampbad bagefter.. :cold:

Løb

30 min inc. opvarmning, resten i luntetempo 9-10 km/t

i alt 4,3 km - Formen var total i bund.. ikke nemt at løbe med en tilstoppet næse, og med hoste anfald :unhappy:

nr. 195 Workout Onsdag d. 19.11

Har det lidt bedre idag, dog ikke i topform.. Kunne godt undvære snotten og hosten, ellers går den rigtige vej med helbredet :thumb: Min dyne bliver nu også flittig brugt de her dage.. :sleeping:

Motion cykel

25 min

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

8 reps * (41 kg)

6 reps * (51 kg)

3 reps * (56 kg)

Vandrette Kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Cabel Row

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

8 reps * (60 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Siddende Bryst press tecnogym

2 set * 10 reps * (40 kg)

2 set * 8 reps * (45 kg)

Link to comment
Share on other sites

Hey Nille-pigen....

Rigtig meget god bedring med forkølelsen. Det er simpelthen så træls, med sådan en forkølelse. især fordi man bare går rundt og er sådan lidt dvask og fesen uden egentlig at være rigtig rigtig syg. Ville være meget bedre hvis man bare kunne lægge sig i 3 dage og så var det overstået.

Men super god stil at du alligevel for hevet korpus og snotklude op i F.Dk. :devil: Vilje styrke af stål.

Jeg har desværre måtte ha lidt træningspause, pga noget dumt uheld med en vatpind og et øre. :4slap::4oops: Men det er en længere historie, som du kan læse om i min log

Rigtig god bedring.. og keep op the good work. :clap:

Mette

Link to comment
Share on other sites

nr. 196 Workout Fredag d. 21.11

Er hjemme hos de gamle sydpå, skal til min lille nevøs 4 års fødselsdag, så kender jeg en person der får sukkerchok i morgen (og nej det er ikke min nevø) :innocent: Men tager jo ikke hjem uden at gæstetrænede i mit lille jyske center som er flyttet i nye lokaler med fansy nyt udstyr osv.. jo jo... Heldigvis er folkene og stemningen er den samme, så fik givet den gaz som jeg plejer :cool:

Det eneste minus er at jeg stadig er total snottet, If you first have it, you have it for a looong time :dry: Så er ved at komme til den erkendelse at det har jeg sku nok resten af dec..

Løbl

30 min - inc. opvarmning I alt = 4,5 km

BB Bench Press

10 reps * (30 kg)

8 reps * (40 kg)

7 reps * (50 kg)

5 reps * (55 kg)

2 reps * (57,5 kg) - Det går den rigtige vej :4flex: Burde nok ha taget 60 kg, men det tør jeg ikke ligge og rode med uden spotter..

Pull Down (bred lat)

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (60 kg)

Dumbel Pull Over

2 set * 10 reps * (16 kg)

2 set * 10 reps * (18 kg)

Dumbel Lat raise

2 set * 10 reps * (8 kg)

2 set * 8 reps * (9 kg)

Cabel Fly

2 set * 10 reps * (20 kg)

2 set * 8 reps * (25 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Link to comment
Share on other sites

Rigtig meget god bedring med forkølelsen. Det er simpelthen så træls, med sådan en forkølelse.

Men super god stil at du alligevel for hevet korpus og snotklude op i F.Dk. :devil: Vilje styrke af stål.

Må indrømme jeg heller vil være forkølet, end jage en strikkepin (sorry vatpin) ind i øret :tongue: Håber vi begge når fuld styrke inden fællestræningen :4flex:

Og nej det er ikke vilje af stål, det hedder ekstrem dårlig samvitihed.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

nr. 197 Workout Mandag d. 24.11

Uhh Så er der præsis en månede til juleaften :superman:..

Nå men jeg kom tilbage til Århus i går eftermiddag, med en total smadret mave og alt hvad der høre til :blush: Syntes ikke jeg har fået SÅ meget usundt, eller måske jeg bare har fået noget jeg ikke kunne tåle.. Men resultat en ret dårlig mave :crazy: Heldigvis kan det meste reddes med en god natssøvn :wub:

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

8 reps * (46 kg)

6 reps * (51 kg)

Pull Down (bred lat)

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (60 kg)

Vandrette kropshævninger

3 set * 8 reps * (bw)

1 set * 6 reps * (bw)

siddende bryst press

2 set * 10 reps * (40 kg)

2 set * 8 reps * (45 kg)

Spinning time

1 time og 15 min - kcal 710

lånte min venindes pulsur for sjov.. Kender ikke så meget til det, men kæmpede med at få den op, det var først sidst på timen hvor vi havde spurtet alt hvad vi kunne den røg op på 170? det lyder jo af ret lidt... Må prøve at have den på en dag hvor jeg løber, da tror jeg den godt kunne presses lidt højere op.. Hmm.. heldigvis har jeg lige læst et sted på nettet, at selv opatleter kan have en maxpuls på 170, og at det er genetisk hvad folks maxpus er.. :innocent:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share