NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Nille :bigsmile:

Håber du er ved at være på toppen igen og af med forkølelsen... he he.. good one, den med de 24 dage til jul :wink::tongue:

Må sige at jeg har respekt for dine bænk kilo :blink::bowdown: Glæder mig til at se det live til fællestræningen :4thumbup:

Nå... ville bare lige sige hej.

Glæder mig til vi ses :flowers: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Hey beatiful

Ha ha.. altid noget jeg kan imponere nogle piger med bench press.. Den virker ikke på fyrene :laugh:

Jeg glæder mig også, for var da misundelig på jeres fællestræning idag, det lyder til i VIRKELIG har givet den gaz, det ender med vi slet ikke kan gå/løfte de drinks til julefrokosten om aften hvis vi skal prøve at overgå hinanden til træning.. :tongue:

Girls will be girls.. :4thumbup:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hey beatiful

Ha ha.. altid noget jeg kan imponere nogle piger med bench press.. Den virker ikke på fyrene :laugh:

Ja jeg er da misundelig på jeres fællestræning idag, det lyder til i VIRKELIG har givet den gaz, det ender med vi slet ikke kan gå/løfte de drinks til julefrokosten om aften hvis vi skal prøve at overgå hinanden til træning.. :tongue:

Girls will be girls.. :4thumbup:

Det må de sq også selvom, de fyre :laugh: Mig kan du ihertfald godt imponere :wink:

Det var også super fedt, og selvfølgelig gir vi den gas d 13... om vi så må ligge på gulvet og æde og drikke, fordi vi ikke kan bevæge os efterfølgene :tongue::laugh::4crutches::devil: :4flex:

kram

Link to comment
Share on other sites

Tilslutter mig lige de andre tøser!!!!

Du er for sej i bænk. Jeg har jo total kagearme i forhold til dig.... :tongue::devil:

Det blir så feeedt til fællestræning...

Og jeg er sgu med på at vi indtager føden både fast og flydende på gulvet gennem sugerør, hvis vi ikke kan løft armene... :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Tilslutter mig lige de andre tøser!!!!

Du er for sej i bænk. Jeg har jo total kagearme i forhold til dig.... :tongue::devil:

Det blir så feeedt til fællestræning...

Og jeg er sgu med på at vi indtager føden både fast og flydende på gulvet gennem sugerør, hvis vi ikke kan løft armene... :smilerock:

Det er en indstilling jeg kan lide :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

nr. 198 Workout Tirsdag d. 25.11

Har været så flittig i dag, fået ordnet en masse ting, og nåede en hurtigt træning inden jeg skulle hjem til en veninde som er frisør for at få ordnet hår (farvet og klippet) her til aften :slut:

Så Kong Kent, nu har du det længste hår igen, var ellers lige ve at slå dig :wink::tongue:

Løb

30 min - 4,7 km - formen har taget lidt skade af alt det forkølelse.. at jeg ikke har kunne løbe ordenlig i et par uger.. Så må til at tage mig lidt sammen igen.. :dry:

Cabel Fly

2 set * 10 reps * (20 kg)

2 set * 8 reps * (25 kg)

Biceps Curl Dumbel

10 reps * (10 kg)

10 reps * (12 kg)

8 reps * (14 kg)

6 reps * (14 kg)

Triceps push down "tårn"

2 set * 10 reps * (20 kg)

2 set * 8 reps * (22,5 kg)

Ben Press "tecnogym"

10 reps * (80 kg)

10 reps * (90 kg)

8 reps * (100 kg)

6 reps * (100 kg)

Leg Extension

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

8 reps * (45 kg)

Link to comment
Share on other sites

nr. 199 Workout Torsdag d. 27.11

Nothing new...

Jo var på cafe i går aftens, fik en kæmpe cafe burger med alt for gode pomfritter og fortryder nu de overflødige 1200kcal.. :nonono: Men den smagte nu godt :innocent: Må heller melde mig til en gang øvet spinning hold senere i dag (fredag)

Løb

5 min opvarmning - 0,5 km

løb - 18 min - 3 km

One arm Dumbel Row

10 reps * (18 kg)

10 reps * (20 kg)

8 reps * (22 kg)

8 reps * (24 kg)

Skrå Bryst Dumbel´s

10 reps * (16 kg)

8 reps * (18 kg)

8 reps * (18 kg)

6 reps * (18 kg)

Kropshævninger "Chins"

2 set * 4 reps * (bw) - spotter hjælp... Blev inspireret af Mette, Maria og Lise :tongue:

Link to comment
Share on other sites

""""Kropshævninger "Chins"

2 set * 4 reps * (bw) - spotter hjælp... Blev inspireret af Mette, Maria og Lise""""

SÅDAN NILLE-PIGE!!!!! :superman: :4thumbup: :firebounce::biggrin::bunny::banana: :4sport: :cheer:

Hvor er du sej..... Glad for vi kunne inspirere lidt.... :smile:

Nå nu vil jeg hoppe til Odense med Maria og gøre byen usikker... :banana: Det blir så skægt... Og lige om lidt, kommer vi til Århus og gør det samme der. :bunny::biggrin::firebounce:

Rigtig god weekeend til dig søde Nille... :cheer:

Link to comment
Share on other sites

nr. 200 Workout Lørdag d. 29.11

Hero_CombatGroup20A1_l.jpg

Body Combat

1 time - kick ass cardio

Push Ups

4 set * 10 reps * (bw) = 40 stk

One DB pull over

2 set * 10 reps * (18 kg)

2 set * 8 reps * (18 kg)

Dumbel Lat raise

2 set * 10 reps * (8 kg)

2 set * 6 reps * (10 kg)

Vandrette kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hvor er du sej..... Glad for vi kunne inspirere lidt.... :smile:

Nå nu vil jeg hoppe til Odense med Maria og gøre byen usikker... :banana: Det blir så skægt... Og lige om lidt, kommer vi til Århus og gør det samme der. :bunny::biggrin::firebounce:

Hehe.. selvfølgelig kan i inspirere mig, og lider lidt af konkurrence menneske :tongue:

Ps. Håber i havde en fed julefrokost igår.. glæder mig også rigtig meget til at drikke Strawberry daiquiri sammen med jer mens vi gør os klar til byturen (er god til at lave dem) :4drunk:

Ps. er faktisk også Århus bedste til at lave Protien shakes/blends der kan smage af softice (gad vide hvordan en schokoladeprotien shake/iceblend smager med bailey) :4george: :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ps. er faktisk også Århus bedste til at lave Protien shakes/blends der kan smage af softice (gad vide hvordan en schokoladeprotien shake/iceblend smager med bailey) :4george: :innocent:

Vi kræver en opskrift! Altså, for en shake der smager som softice - ikke den med Bailey.. det lyder som en glidebane :innocent:

Link to comment
Share on other sites

nr. 201 Workout Mandag d. 01.12

Altså, den her jul/dec koster en del cardio hvis jeg ikke skal tage på... :dry:

I går (søndag) stod den på filmaften/julehygge med en flok venner, Jeg havde selv ikke taget noget slik med i håb om ikke at indtage alt for meget usundt :innocent: But Noooooo..... Alle andre havde selvfølgelig taget spandevis med... var der nogen der sagde en rygrad som en regnorm :blush:

Spinnings time

60 min - ingen pulsur endnu, øv der er lang tid til juleaften :cry:

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

10 reps * (51 kg)

3 reps * (61 kg)

2 reps * (61 kg) - spotter

Dumbel skulder press

10 reps * (14 kg)

8 reps * (16 kg)

6 reps * (16 kg)

6 reps * (16 kg)

Edit: (havde glemt pull down, skal da huske det hele) :cool:

Bred lat Pull down

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (60 kg)

6 reps * (60 kg)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Vi kræver en opskrift! Altså, for en shake der smager som softice - ikke den med Bailey.. det lyder som en glidebane :innocent:

Ja okay, tror også bare vi nøjes med en "alm shake" :laugh:

Har du nogen side prøvet choko shake m. banan i fitdk? Try it.. :4mewantfood:

Det kræver bare du har en blender der kan blende isterninger, chokoprotpulver, 1 banan og så skummemælk i stedet for vand.. Blend det hele godt og grundigt, så det bliver tykt og luftigt og så gider du ikke drikke dine shakes på andre måder.. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja okay, tror også bare vi nøjes med en "alm shake" :laugh:

Har du nogen side prøvet choko shake m. banan i fitdk? Try it.. :4mewantfood:

Det kræver bare du har en blender der kan blende isterninger, chokoprotpulver, 1 banan og så skummemælk i stedet for vand.. Blend det hele godt og grundigt, så det bliver tykt og luftigt og så gider du ikke drikke dine shakes på andre måder.. :w00t:

Tak for opskriften - det vil jeg prøve! :4mewantfood:

Har kun prøvet fitnessdks Nescafé-shakes.. vil prøve en choko med banan næste gang :banana:

Link to comment
Share on other sites

nr. 202 Workout Tirsdag d. 02.12

Spinnings time

60 min - Hey hey, sikker mange timer jeg får brændt af for tiden.. Der er håb for juleformen :tongue:

Løb på løbebånd

7 min opvarming - 800 m

14 min løb - 2,4 km - lidt hårdt at løbe lige efter en spinningstime.. :crazy:

Vandrette kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

siddende Bryst press "tecnogym"

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

6 reps * (45 kg)

8 reps * (40 kg)

siddende Row "tecnogym"

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

8 reps * (45 kg)

10 reps * (40 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Link to comment
Share on other sites

nr. 203 Workout Torsdag d. 04.12

Spinnings time

60 min

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

8 reps * (41 kg)

6 reps * (51 kg)

2 reps * (61 kg)

2 reps * (61 kg) - øv er lidt træt af at jeg ikke kan tage flere gentagelser.. der er bare ikke meget mere at gi af.. :dry:

Cabel Row

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

8 reps * (60 kg)

Bred lat Pull down

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (60 kg)

Dumbel Pull Over

10 reps * (18 kg)

10 reps * (18 kg)

8 reps * (20 kg)

8 reps * (20 kg)

BB Biceps Curl

10 reps * (20 kg)

8 reps * (20 kg)

6 reps * (25 kg)

6 reps * (25 kg) - Så var der lige en kvindelig instruktør som syntes hun skulle rette på mig, stod stiv som et brændt med måske et 1 cm ryk bagud når jeg løftede... Jeg HAR set hende træne og jeg er IKKE imponeret, så blev lettere irreteret da hun så stod og forklarede om biceps curl.. Måtte simpelhen bede hende om at stoppe, og lade mig være i fred.. hvilket hun blev lettere irreteret over.. (men så var vi to) :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hah... Godt du sagde noget til hende...

Jeg hader også når folk blander sig i min træning, med mindre de virkelig kommer med noget konstruktivt!! :devil:

Har først set det med dine chins nu :blush:

Hvor er det bare godt :4thumbup: Det skal vi sku nok blive gode til...

Glæder mig til vi ses i Århus :bigsmile:

Klem

Link to comment
Share on other sites

nr. 203 Workout Torsdag d. 04.12

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

8 reps * (41 kg)

6 reps * (51 kg)

2 reps * (61 kg)

2 reps * (61 kg) - øv er lidt træt af at jeg ikke kan tage flere gentagelser.. der er bare ikke meget mere at gi af.. :dry:

Du er alt for hård ved dig selv :smile: Jeg synes det er super-sejt, at du repper med 61 kg sådan flere gange om ugen :superman:

... Og det der med diæt i december.. Argh... Det bliver godt nok ikke nemmere af alle de arrangementer man skal til, men det er godt nok også hyggeligt upsvb9.gif

Link to comment
Share on other sites

nr. 204 Workout Lørdag d. 06.12

ho ho ho.. it´s Christmas time... Er bare glad for at jeg får trænet, så er der da lidt som er "normalt" i dec :bigsmile: Gi mig en uge endnu, og så kan jeg ikke vente til det bliver Jan :wacko:

Løb

5 min opvarming

18 min - 3 km

Dumbel skrå bryst Press

10 reps * (14 kg)

7 reps * (18 kg)

7 reps * (18 kg)

6 reps * (18 kg)

Dumbel Lat raise

10 reps * (8 kg)

8 reps * (9 kg)

6 reps * (9 kg)

8 reps * (8 kg)

Cabel Fly

10 reps * (20 kg)

10 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

10 reps * (20 kg)

Triceps Push Down (Tårn)

10 reps * (20 kg)

6 reps * (25 kg)

6 reps * (25 kg)

8 reps * (20 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Link to comment
Share on other sites

Hah... Godt du sagde noget til hende...

Jeg hader også når folk blander sig i min træning, med mindre de virkelig kommer med noget konstruktivt!! :devil:

Har først set det med dine chins nu :blush:

Hvor er det bare godt :4thumbup: Det skal vi sku nok blive gode til...

Det kommer helt an på hvem der retter på en og om det virkelig er konstruktivt... Nogen af fitness instruktørene i fit.dk ligner en der har et halvt år træningserfaring :nonono:

*lol* sorry tror aldrig jeg bliver god til Chins :laugh: Skal nok vise dig hvorfor d. 13 :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du er alt for hård ved dig selv :smile: Jeg synes det er super-sejt, at du repper med 61 kg sådan flere gange om ugen :superman:

... Og det der med diæt i december.. Argh... Det bliver godt nok ikke nemmere af alle de arrangementer man skal til, men det er godt nok også hyggeligt upsvb9.gif

Hej MarianneB

Det er alså en skam du ikke har mulighed for at komme og træne med os til Mol´s juletræning.. Jeg er total konkurrence menneske og tror godt jeg ville kunne få de 65 kg op, når du kunne.. :laugh:

Indtil videre står vægten stille.. :4thumbup: Det er jeg mere end tilfreds med her i dec..

Link to comment
Share on other sites

Det kommer helt an på hvem der retter på en og om det virkelig er konstruktivt... Nogen af fitness instruktørene i fit.dk ligner en der har et halvt år træningserfaring :nonono:

*lol* sorry tror aldrig jeg bliver god til Chins :laugh: Skal nok vise dig hvorfor d. 13 :tongue:

Hah... ja, et meget godt eksempel...De har lige flyttet rundt på alle maskiner, vægte og stativer i centeret og så siger jeg til en af medarbejderne at de nok skulle overveje at vende squat stativet, da det vender forkert i forhold til spejl og væg! Svaret lyder "hva for et" " jeg er bare hold instruktør så det ved jeg da ikke hva er for noget" :blink: Huh... !!??

Jeg kunne kun grine lidt indvendigt... For faen da :laugh:

Hmm... glæder mig til at se hvorfor du ikke bliver go til chins, det lyder spændende... he he :laugh:

Kram

Edited by Ibex
Link to comment
Share on other sites

Hej MarianneB

Det er alså en skam du ikke har mulighed for at komme og træne med os til Mol´s juletræning.. Jeg er total konkurrence menneske og tror godt jeg ville kunne få de 65 kg op, når du kunne.. :laugh:

Indtil videre står vægten stille.. :4thumbup: Det er jeg mere end tilfreds med her i dec..

Jeg er også lidt misundelig på jeres fællestræning på lørdag, men da jeg skal til julefrokost fredag, orker jeg ikke rigtig togtur og julefrokost igen på lørdag :blush:

Men... jeg vil da gerne give dig/jer konkurrence alligevel, så jeg har aftalt med Femina, at vi laver fællestræning med max-forsøg i bænk på lørdag :4jumpy: Så med mindre jeg nu har jinx'et det og får totalt præstationsangst, så bliver der altså også tunge løft i København :4flex: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share