NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Mollerup- Og Godt nytår til dig :bigsmile: Jooo men mine forældre bestilte pulsuret fra den tyske hjemmeside som du fandt, desværre var den i restorder fordi så mange havde fået den samme ide i dec.. så får den først d. 14 jan.. Og så lover jeg der kommer opdateringer :cool:

Hej, hvilket ur får du? siden dec. er pundet faldet meget så det er billiger i UK så hvis det ikke er afsendt afbestil det og køb det i UK.

Link to comment
Share on other sites

Hey - har en aftale med en kammerat om en spinning øvet time i morgen kl 17.. skal du med? :smile:

Hej Rune

Eeeeejjjjj... du har valgt den eneste dag jeg ikke kan, onsdag har jeg aften studie fra 17.30.. :unhappy: Men er total frisk hvilken som helst anden dag :cool:

og ps. god spinningstime.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

hvorfor sætter du ikke din styrketrænign på vedligehold og skruer op for cardio og vægttab? Du er jo rigeligt stærk til at klare politiprøven.

Hej Poul

Jamen du har så ret.. De er langt ind i mine planer selvom det de to ting jeg hader mest i hele verden..

Ang. styrketræningen så kan jeg ikke lade være.. love it :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej, hvilket ur får du? siden dec. er pundet faldet meget så det er billiger i UK så hvis det ikke er afsendt afbestil det og køb det i UK.

Hej Mollerup

ærgeligt, men den er betalt af mine forældre.. og nu vil jeg bare gerne ha fingerne i min julegave :w00t:

Link to comment
Share on other sites

nr. 04 Workout Onsdag d. 07.01.09

Havde planer om at styrketræne, men det bliver rykket til i morgen.. Jeg fik ordnet det sådan at jeg alligevel kunne hoppe på en spinningstime sammen med RuneN :bike: + der skulle jo lidt mere cardio ind i programmet..

Spinning Cardiioo

60 min.. - stadig ingen pulsur, men Rune var da oppe og ringe på 180 og syntes nu vi kæmpede lige hårdt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

60 min.. - stadig ingen pulsur, men Rune var da oppe og ringe på 180 og syntes nu vi kæmpede lige hårdt :tongue:

Det tror jeg også vi gjorde - er i hvert fald sikker på, at det var en effektiv omgang :gal: Godt du kunne presse mig lidt ved at spørge om ikke min puls var lidt lav :laugh:

Det blev i øvrigt en kold tur hjem på cyklen - der var en der besluttede sig for at stjæle mine spritnye cykelhandsker fra mit skab, mens jeg stod med ryggen til :nonono: Har godt nok set et par opslag i centeret med folk, der har fået stjålet det ene og andet.. men handsker og direkte fra skabet? Så er man da lidt desperat :smile:

Link to comment
Share on other sites

nr. 05 Workout Torsdag d. 08.01.09

RuneN ... What? Ej hvor surt :unhappy: Har heldigvis aldrig hørt om det problem inde hos os kvinder.. Det var ellers godt spinnet og godt jeg kunne presse dig lidt til at sætte en PM i max puls.. :tongue:

Så er mit pulsur endelig kommet hjem til mine forældre og ligger bare og venter på mig.. Skal godt nok først hjem d. 16 jan men bliver sjovt at prøve at løbe og spinne med lidt legetøj :w00t:

Body Row

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

BB Benchpress

10 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

6 reps * (51 kg)

6 reps * (51 kg)

5 reps * (51 kg)

Cabel Fly

10 reps * (20 kg)

8 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

10 reps * (20 kg)

Cabel Row "V"-greb

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (60 kg)

Tjaaa løbeskoene skal jo slides op på en eller anden måde.. Så sluttede af med lidt løb :rolleyes:

Løb på løbebånd

3,3 km - 21 min

Link to comment
Share on other sites

Hey Nille, kigger jævnligt med her i loggen. Du er da ganske flittig med træning lige fra start af i det nye år.

Godt at se der stadig bliver løbet lidt. Alt det spinning må da også rykke lidt på formkurven? Har selv lovet en kammerat, snart at prøve spinning. Om ikke andet, så for at forbrænde lidt kalorier.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Heeeiiii Lars Boy :4thumbup:

Nøj det er lang tid siden jeg har set dig på Mol, men dejligt med en hilsen fra dig.. Du ved dem samler jeg på :4winkkiss:

Og Rigtig godt Nytår til dig

Klem Nille

Taaaaark.. jeg følger skam med herfra sidelinien.. min favorit Nille spinning fitniss gírl, du er :wub:

Klem fra skawi :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nille, kigger jævnligt med her i loggen. Du er da ganske flittig med træning lige fra start af i det nye år.

Godt at se der stadig bliver løbet lidt. Alt det spinning må da også rykke lidt på formkurven? Har selv lovet en kammerat, snart at prøve spinning. Om ikke andet, så for at forbrænde lidt kalorier.

Junker

Hej Junker.. Du har nu også været flittig kan jeg se :bigsmile:

Spinning er kanon til lige at komme af med julekiloerne, satser også på at blive lidt mere trimmet.. så kan kun anbefale det

Link to comment
Share on other sites

Taaaaark.. jeg følger skam med herfra sidelinien.. min favorit Nille spinning fitniss gírl, du er :wub:

Klem fra skawi :bigsmile:

Lyder dejligt Lars :flowers:

Jeg lure også af og til inde på Skagenfightgym. Der bliver godt nok ikke postet så meget træning derinde, men ved at du altid gir den gaz :bigsmile:

Klem fra Århus

Link to comment
Share on other sites

nr. 06 Workout Søndag d. 11.01.09

Ok her kommer en meget gammel opdatering fra i søndags.. jeg har været "dødlig" :cold: syg siden mandag nat, og gider først nu at opdatere.. Har ligget i sengen i 4 dage nu med 39 i feber, snot, hoste, hovedepine osv.. :unhappy:

Og skal hjem sydpå til familie fødselsdag i weekenden, så der bliver ingen træning før mandag igen.. Damn en HEL uge uden træning :cry:

Motion Cykel

30 min - opvarmning

Cabel Fly

2 set * 10 reps * (20 kg)

2 set * 8 reps * (25 kg)

Ben Press

10 reps * (80 kg)

10 reps * (90 kg)

10 reps * (100 kg)

10 reps * (100 kg)

Siddende Leg Curl

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

8 reps * (40 kg)

Dumbel Lat raise

10 reps * (7 kg)

10 reps * (8 kg)

8 reps * (8 kg)

6 reps * (9 kg)

Dumbel Biceps Curl

10 reps * (10 kg)

10 reps * (12 kg)

8 reps * (12 kg)

8 reps * (10 kg)

Link to comment
Share on other sites

Ok her kommer en meget gammel opdatering fra i søndags.. jeg har været "dødlig" :cold: syg siden mandag nat, og gider først nu at opdatere.. Har ligget i sengen i 4 dage nu med 39 i feber, snot, hoste, hovedepine osv.. :unhappy:

Damn, hvor surt :cry: Du må have god bedring!

Link to comment
Share on other sites

nr. 06 Workout Søndag d. 11.01.09

Ok her kommer en meget gammel opdatering fra i søndags.. jeg har været "dødlig" :cold: syg siden mandag nat, og gider først nu at opdatere.. Har ligget i sengen i 4 dage nu med 39 i feber, snot, hoste, hovedepine osv.. :unhappy:

Og skal hjem sydpå til familie fødselsdag i weekenden, så der bliver ingen træning før mandag igen.. Damn en HEL uge uden træning :cry:

ØV hvor træls, jeg syntes nok din log var lidt død, god bedring :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Skønne pige....

Håber ikke det stadig er helt galt med sygdommen??? Sys der har været lidt stille i din log... :blush:

Nu har jeg snart overhalet dig i work outs, og det kan da slet ikke passe!!! Det er jo dig der er den seje her... :devil::bigsmile:

Rigtig mange kram....

Link to comment
Share on other sites

nr. 07 Workout Mandag d. 19.01.09

Sorry.. rigtig gammel opdatering, men jeg er blevet rask igen.. men det har været SUPER svært at komme igang igen efter den hårde omgang var kroppen bare drænet

Så de første par træning er ikke de vilde træningspas

Leg Curl

10 reps * (30 kg)

10 reps * (35 kg)

8 reps * (37,5 kg)

8 reps * (40 kg)

Leg Extension

10 reps * (30 kg)

10 reps * (35 kg)

8 reps * (40 kg)

8 reps * (40 kg)

Siddende Bryst Press

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

8 reps * (40 kg)

6 reps * (45 kg)

DB Pull over "triceps"

10 reps * (14 kg)

10 reps * (16 kg)

8 reps * (18 kg)

8 reps * (16 kg)

Link to comment
Share on other sites

Det er ved at være længe siden vi har hørt fra dig :smile:

Er du stadig syg? I så fald... God og hurtig bedring, Nille :flowers:

Hej Super Marianna..

Nej jeg er blevet rask igen, har bare ikke været så god til at opdatere min log her på det sidste :blush:

Men dejligt du tænker på mig :flowers:

Link to comment
Share on other sites

nr. 08 Workout Onsdag d. 21.01.09

LOOOL min styrke er røget i vasket.. pis, crap, pokkers.. *@&%P8.. aahhh :devil:

Body Rows

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

10 reps * (36 kg)

8 reps * (41 kg)

8 reps * (41 kg)

Cabel Row "V" greb

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

BB Biceps Curl

2 set * 10 reps * (20 kg)

2 set * 10 reps * (15 kg)

Link to comment
Share on other sites

Hey Skønne pige....

Håber ikke det stadig er helt galt med sygdommen??? Sys der har været lidt stille i din log... :blush:

Nu har jeg snart overhalet dig i work outs, og det kan da slet ikke passe!!! Det er jo dig der er den seje her... :devil::bigsmile:

Rigtig mange kram....

Hej Søde, søde Mette

Ja min log har vist været lidt for stille her på det sidste.. tror bare jeg trængte til en log pause i et par dage..

Men bare rolig jeg får dog trænet lidt.. :tongue: Men du kan næsten overhale mig i min styrke for tiden, den røg i vasken efter 1,5 uges sygdom.. :cry3:

Link to comment
Share on other sites

nr. 09 Workout Torsdag d. 22.01.09

Teamede op med min veninde til lidt hyggetrænng.. det havde været en super lang dag, så vi gad faktisk ikke det helt store, mangler lidt gnisten til træning for tiden..

Løb på løbebånd

30 min.. (baaadd) :blush:

Ben Press

10 reps * (80 kg)

10 reps * (90 kg)

10 reps * (90 kg)

8 reps * (90 kg)

Push Ups

3 set * 10 reps * (bw)

Tjaa det blev ikke til mere, så blev der dømt bobbelbad og dampbad

Link to comment
Share on other sites

nr. 09 Workout Torsdag d. 22.01.09

Teamede op med min veninde til lidt hyggetrænng.. det havde været en super lang dag, så vi gad faktisk ikke det helt store, mangler lidt gnisten til træning for tiden..

Løb på løbebånd

30 min.. (baaadd) :blush:

Ben Press

10 reps * (80 kg)

10 reps * (90 kg)

10 reps * (90 kg)

8 reps * (90 kg)

Push Ups

3 set * 10 reps * (bw)

Tjaa det blev ikke til mere, så blev der dømt bobbelbad og dampbad

Hej, Nille.

Rart, at du er tilbage i loggen.

Bare af nysgerrighed: Har du nogen idé om, hvad du kan tage i BENpres (og nej, jeg mener ikke BÆNKpress), når du er på toppen? Jeg formoder, at det må være en del mere end de 90 kg?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share