NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Fyyy Nille - at tage i centeret for at komme i boblebad :nonono: Centeret er til træning, du kan bade derhjemme :tongue:

Men du fik jo også lavet noget, og der er jo ganske godt skub i de patter :smile:

HA HA....... hvis dit center havde bobbelbad, og sauna.. ville du sidde derinde 24/7 og blive en tynd Møgeltønder gut :tongue:

Men med de snedriver og en fridag fra arbejde.. kunne jeg ikke dy mig.. :boobs::slut:

Naaahhh det var en sølle omgang bryst i dag.. jeg kan ikke engang køre bare med vægten fra EN af de dumbels du har kørt i low inc. DB press i dag.. ... ha ha... Men ellers tak.. :bigsmile:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HA HA....... hvis dit center havde bobbelbad, og sauna.. ville du sidde derinde 24/7 og blive en tynd Møgeltønder gut :tongue:

Men med de snedriver og en fridag fra arbejde.. kunne jeg ikke dy mig.. :boobs::slut:

Naaahhh det var en sølle omgang bryst i dag.. jeg kan ikke engang køre bare med vægten fra EN af de dumbels du har kørt i low inc. DB press i dag.. ... ha ha... Men ellers tak.. :bigsmile:

Mit center har en bruser som er installeret på et gammelt wc, det må da næsten være ligeså godt som boblebad ? Og centerlederen klager altid over at folk skruer op for varmen, så sauna er der skam også ? Men er det derfor jeg tager derud ? Nææ nej du :laugh:

Jeg er jo også vanvittig stærk jo( :laugh: ) - jeg har jo bl.a. egen fanklub :tongue: Men jeg syntes nu det er ganske hæderlige vægte du smider rundt med. Jeg har da set op til flere mænd i mit center køre med mindre end dig, så helt skidt er det vel ikke ? :smile:

Link to comment
Share on other sites

og det sner stadig.. :cold:

Nu var det vist min tur til at blive påvirket af lorte vejret.. føler jeg er sneet inde, hvilket jeg selvfølgelig ikke er.. :tongue: Men har bare en lille nedtur på i dag..

Man sidder og fryser, og kravler under dynen... og tænker for meget, over noget man ikke skal tænke på da man udemærket godt ved at det føre til ondt i maven..

Nogen gange har jeg det med at kæmpe og bruge for meget energi på en bestemt ting, og bliver kun sindsyg ked af det hvis det ikke føre nogen vejne.. Er lidt naiv nogen gange, vil jeg gerne indrømme.. :blush: nogen dage er det min stærke side, da det hjælper en med at være åben.. men ofte får jeg nogle ordenlig slag på bøtten for at være det.. :unhappy:

sad.jpg

Af og til ville det være rart med lidt vind i sejlene og anerkendelse...

Fuck jeg håber det sne snart smelter

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

og det sner stadig.. :cold:

Nu var det vist min tur til at blive påvirket af lorte vejret.. føler jeg er sneet inde, hvilket jeg selvfølgelig ikke er.. :tongue: Men har bare en lille nedtur på i dag..

Man sidder og fryser, og kravler under dynen... og tænker for meget, over noget man ikke skal tænke på da man udemærket godt ved at det føre til ondt i maven..

Nogen gange har jeg det med at kæmpe og bruge for meget energi på en bestemt ting, og bliver kun sindsyg ked af det hvis det ikke føre nogen vejne.. Er lidt naiv nogen gange, vil jeg gerne indrømme.. :blush: nogen dage er det min stærke side, da det hjælper en med at være åben.. men ofte får jeg nogle ordenlig slag på bøtten for at være det.. :unhappy:

sad.jpg

Af og til ville det være rart med lidt vind i sejlene og anerkendelse...

Fuck jeg håber det sne snart smelter

Hej Smukke..

Hvad er der med dig ?? du må sige til hvis der er noget jeg kan gøre for dig :flowers: ked af a læse du er trist.. :unhappy: ellers må du komme en tur til københavn så skal jeg sørge for du kommer på andre tanker :4thumbup:

Stort varmt knuZZ fra Lone :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Smukke..

Hvad er der med dig ?? du må sige til hvis der er noget jeg kan gøre for dig :flowers: ked af a læse du er trist.. :unhappy: ellers må du komme en tur til københavn så skal jeg sørge for du kommer på andre tanker :4thumbup:

Stort varmt knuZZ fra Lone :smile:

Tak søde... :bigsmile:

havde bare lige brug for at brokke mig lidt og hænge med mulen.. *ss* Plus dette vejr gør ikke humøret bedre, man kommer hurtig til at føle at man er sneet inde og så gider man ikke ud, så missede min træning i dag på grund af det.. :innocent:

Håber humøret er bedre i morgen, og får givet den gaz der for hele to dage.. :showoff:

Ps. dit varme knus var tiltrængt.. :wink:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Tak søde... :bigsmile:

havde bare lige brug for at brokke mig lidt og hænge med mulen.. *ss* Plus dette vejr gør ikke humøret bedre, man kommer hurtig til at føle at man er sneet inde og så gider man ikke ud, så missede min træning i dag på grund af det.. :innocent:

Håber humøret er bedre i morgen, og får givet den gaz der for hele to dage.. :showoff:

Ps. dit varme knus var tiltrængt.. :wink:

Kan godt forstå man er lidt trist i det her vejr :unhappy: .. men et rigtigt godt råd er faktisk at gå dig en tur på en halv times tid uanset hvordan vejret er.. det hjælper gevaldigt på et trist humør.. også kan du klare resten af dagen med godt humør :4thumbup:

Knuzzer Lone pigen

Link to comment
Share on other sites

*LOOOL* det var nu mere ment i sjov... :laugh:

jeg ville ligne en myg med vinger hvis jeg først skulle smide alt det fedt der gemmer og har bosat sig på min krop.. :innocent:

Næææ du.. jeg skal bare se dig stå flot på scenen og gi den hele armen.. :superman:

En myg med vinger !! :laugh: :laugh: :4thumbup: Nille.. hvor der er vilje er der vej.. kom SÅÅÅ IGANG :bottom: Jeg ville nyde at se dig på scenen.. du er jo en flot pige :4thumbup:

Hopper lige over i min log igen, så vi ikke sidder og spammer lille seriøse Flexi´s log.. :tongue:

Du er nu sød... Lone pige.. :blush: jeg træner bare..... og på et tidspunkt skal der nok ske noget.. :4flex:

jeg skal bare på et tidspunkt finde ryggrad nok til at få smidt nogle flere kg fedt.. og se hvor lille/stor myggen der er tilbage.. :tongue:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hi hi... tak Pia :bigsmile:

Jeg er i meget bedre humør idag.. kun forstyrret af lidt hovedepine, men som en talemåde siger:

Det er bedre med lidt hovedepine, så ved du da at du ikke har røv i begge ender.. :tongue:

Så det vælger jeg at se positivt på... ha ha..

Plus jeg har ligget hele morgen og hørt på hvordan sneen smelter og rusher ned af taget .... YES SIR..!!! :thumb:

Hvornår skulle du træne i DHS i dag..?

Link to comment
Share on other sites

Hi hi... tak Pia :bigsmile:

Jeg er i meget bedre humør idag.. kun forstyrret af lidt hovedepine, men som en talemåde siger:

Det er bedre med lidt hovedepine, så ved du da at du ikke har røv i begge ender.. :tongue:

Så det vælger jeg at se positivt på... ha ha..

Plus jeg har ligget hele morgen og hørt på hvordan sneen smelter og rusher ned af taget .... YES SIR..!!! :thumb:

Hvornår skulle du træne i DHS i dag..?

Godt humøret er vendt :banana3: (Den her smiley er bare så tilpas åndssvag, at jeg bare måtte have den med)

Fed talemåde den har jeg sgu aldrig hørt før :laugh:

Jeg har også ligget hele morgenen og hørt på den pisse belastende knitrende lyd :sneaky2: som jeg troede var regn. Men hvis det bare er et tegn på at sneen smelter, så er jeg glad, selvom det har ødelagt min "Lørdags-sov-længe-rutine" :w00t:

Jeg skal mødes med Casper i DHS ved 13.00 tiden idag, kommer du forbi da?

Knus Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Ha ha bondi..... Det var da helt klart derfor jeg købte to.. :tongue:

Btw.. Skal du med Kongen og mig til Volbeat koncert d. 29 marts på Train i Århus..?? :bigsmile:

Kunne være hygsomt.. med en havy metal dude, en bodybuilder og en pige som bestemt ikke ligner en der høre hjemme til den koncert... :4thumbup: *LOOL* fed trio.. :laugh:

JA SKU - Bondi skal da til Volbeat! Chekker lige op på dato'en, men tror ikke jeg skal noget der ! I do not like Volbeat - I LOVEEEE THEM !

Ellers ser det fint ud med træningen og det hele Nille - Håber snart dine små fine hvide "venner" smelter igen, så vi kan få Nillen i Forårs humør :wink:

Kongen:

Jeg har ingen venner. Ingen tør blive set sammen med mig

Jeg tør sku godt Kent - så jeg er nok på, hvis jeg da ellers bliver lukket ind :4thumbup: Du er vel også at finde til Metallica i Århus !

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d. 24.02

Jorden kalder Nille........ earth.gif:wacko:

Hvad sker der..?? jeg var slet ikke oplagt til at tage i fitnessdk, så tænkte det ville hjælpe at hoppe ind og sige hej til Casper, Pia, Anders og Per i DHS... og det var også super hyggeligt, kan godt lide at være dernede.. :bigsmile:

men havde vist ikke helt hovedet med mig, den gjorde sådan set bare ondt, og enerigen var sådan set heller ikke at finde.. :sneaky2: glemte to øvelser :4slap: Flot rygtræning.. ha ha..!!

Assistet chin

3 rep * block 4

7 rep * block 6

6 set * block 6

6 set * block 6

Bred pull down

2 set * 8 rep * 40 kg

2 set * 7 rep * 40 kg

One arm row

3 set * 8 rep * 22 kg

1 set * 7 rep * 22 kg

1 set * 6 rep * 22 kg

maskine row ??

8 rep * 50 kg

7 rep * 60 kg

6 rep * 60 kg

6 rep * 60 kg

triceps push down Ja.... og her skulle der stå have stået BICEPS øvelse.. men her var hjernen stået fra.. Så har taget tricepsen i 2 dage i streg nu :clap:

2 set * 10 rep * 15 kg

2 set * 8 rep * 17,5 kg

Hyper extension eller SL dødløft Den øvelse glemte jeg så også..??? kom først i tanke om at jeg havde glemt den da jeg sad i bussen.. *LOOOOOL* :laugh:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

JA SKU - Bondi skal da til Volbeat! Chekker lige op på dato'en, men tror ikke jeg skal noget der ! I do not like Volbeat - I LOVEEEE THEM !

Ellers ser det fint ud med træningen og det hele Nille - Håber snart dine små fine hvide "venner" smelter igen, så vi kan få Nillen i Forårs humør :wink:

WEEEEEEEE...... lyder sku fedt Jesper... :4thumbup: vi bliver da mange Molboer som skal høre Volbeat d. 29 Marts måske du skal være med til en omgang fællestræning inden i DHS også.. Lasse T tropper også op har jeg hørt rygter om..

SÅ indtil vidre, Kongkent, Lasse T, Bondi og Nilletøsen her.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

triceps push down Ja.... og her skulle der stå have stået BICEPS øvelse.. men her var hjernen stået fra.. Så har taget tricepsen i 2 dage i streg nu :clap:

Og hjernen slog ikke til igen, da du havde taget en rep og mærkede de ondeste DOMS fra gårsdagens tricepstræning? :poking::laugh: Det kommer fra mig som stort set kun har DOMS når jeg har trænet med en spotter i nakken :innocent:

Det var ellers rigtig hyggeligt lige at hilse på dig :bigsmile: Vil gerne have nogle flere piger til DHS :poking: Næste gang må vi træne sammen, så vi kan få sludret lidt mere uden at Casper står med :4whip: i ryggen af mig :laugh:

Knus Pia (Bambi) :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Og hjernen slog ikke til igen, da du havde taget en rep og mærkede de ondeste DOMS fra gårsdagens tricepstræning? :poking::laugh:

Det var ellers rigtig hyggeligt lige at hilse på dig :bigsmile: Vil gerne have nogle flere piger til DHS :poking: Næste gang må vi træne sammen, så vi kan få sludret lidt mere uden at Casper står med :4whip: i ryggen af mig :laugh:

ha ha ha.. nej, tænkte SLET ikke over det.. :tease: Men kan godt mærke det idag.. fjolle Nille

Jeg er også best når jeg har en makker med, som kender mig nok til at vide at jeg vil pive :crybaby: uanset hvor meget pisk jeg får.. :4whip: hi hi..

Du gir mig en del konkurrance hvilket jeg syntes er cool.. :4thumbup: så kan jeg måske få mig taget sammen til at gi den lidt mere gaz.. :devil:

Link to comment
Share on other sites

ha ha ha.. nej, tænkte SLET ikke over det.. :tease: Men kan godt mærke det idag.. fjolle Nille

Jeg er også best når jeg har en makker med, som kender mig nok til at vide at jeg vil pive :crybaby: uanset hvor meget pisk jeg får.. :4whip: hi hi..

Du gir mig en del konkurrance hvilket jeg syntes er cool.. :4thumbup: så kan jeg måske få mig taget sammen til at gi den lidt mere gaz.. :devil:

Jeg piver også Nille :blush: Så på det punkt passer vi nok meget godt sammen. Jeg formår måske at give den gaz til de fleste træninger, fordi der kun er fyre omkring mig, som løfter mere end mig :nonono::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kongen:

Jeg tør sku godt Kent - så jeg er nok på, hvis jeg da ellers bliver lukket ind :4thumbup: Du er vel også at finde til Metallica i Århus !

Du' en modig mand, Bond. :devil: Men kommer du forbi dørmanden, så ses vi forhåbentlig til en gang suveræn omgang Volbeat. Jeg så lige deres første show på DK-turnéen torsdag aften, og det var en fantastisk koncert. Der var kongestemning i Aalborg, og jeg håber sgu Train kan give samme oplevelse, for så er der ingen der går skuffede hjem!! :wub:

Ang. Metallica: U fuckin' betcha! :worship:

Metallica er det eneste band hvor jeg er medlem af fanklubben, og har været det i mange år. Faktisk siden 1996. Og jeg hiver mine billetter hjem før alle andre, da MetClub-medlemmer får muligheden for at sikre sig billetter 48 timer før de bliver frigivet i normal handel, hvorfor jeg er 666% sikker på, at jeg møder op på Vestereng i Århus i juli måned. Det bliver SÅ fedt. Medmindre jeg også tager til Oslo, bliver det min sjette koncert med drengene. Kommer Oslo også på programmet, hvilket det måske gør, så bliver Århus så den syvende. Nu må vi se. :tongue:

Uanset hvad, så bliver 2007 endnu et tungt år for Kongen. Det er det hvert år, og sådan skal det forblive. :shades:

Og hvor er det rart, at jeg nu har fået lokket Nillepigen i fordærv. Metal er vejen frem. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Du' en modig mand, Bond. :devil: Men kommer du forbi dørmanden, så ses vi forhåbentlig til en gang suveræn omgang Volbeat. Jeg så lige deres første show på DK-turnéen torsdag aften, og det var en fantastisk koncert. Der var kongestemning i Aalborg, og jeg håber sgu Train kan give samme oplevelse, for så er der ingen der går skuffede hjem!! :wub:

Og hvor er det rart, at jeg nu har fået lokket Nillepigen i fordærv. Metal er vejen frem. :4thumbup:

Hey Kongen..

Du fik dig alligevel kæmpet hen til Ålborg i torsdags til koncerten... :smile: Lyder da fedt, håber da også at det bliver en fed koncert på Train også.. og ja Nille er blevet lokket i fordærv.. ha ha ha.. men de to nye nr. jeg har hørt af den nye plade er jeg faktisk ret vilde med.. :4thumbup:

btw. kender alle dørmændene på Train.. :cool: så Bondi skal nok komme ind, selvom han ser lidt farlig ud.. :tongue:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag d. 26.02

Kom lidt sent afsted.. så have lige en time til at tæske hele bentræningen igennem inc. opvarmning.. :cooldance:

Motion cykel

15 min

Leg extension

10 rep * 35 kg

8 rep * 40 kg

8 rep * 40 kg

8 rep * 45 kg

Leg Curl

2 set * 8 rep * 35 kg

2 set * 8 rep * 40 kg

Leg Press

10 rep * 80 kg

8 rep * 90 kg

6 rep * 100 kg

8 rep * 90 kg

Standing Lounges "smith"

10 rep * 21,5 kg

8 rep * 24 kg

6 rep * 26,5 kg

8 rep * 31,5 kg

Glute extension

2 set * 10 rep * 45 kg

2 set * 8 rep * 50 kg

lidt mave haløj

60 stk.

En rigtig fed træning.... :bigsmile: selvom jeg ikke havde masser af tid, gav jeg den gaz og blev nød til at holde extreme korte pauser for at nå det hele.. :devil:

Bare ikke så sjovt med 8 timer tjener arbejde bagefter... :4crutches: så mine ben er total smadret lige nu.. vist en der er sikker på nogle DOMS i morgen..

Link to comment
Share on other sites

Lidt opdatering

Jeg er blevet syyyyyyyyg.... syyyyg... :unhappy: Sjovt så hurtigt det kan gå, havde det fint da jeg gik i seng, sov ca. 3 timer og vågnede op total i feber krampe og koldsved... :cold:

og ik nok med det, så fik jeg ret ang min bentræning i går.. har også fået de vildeste DOMS i min røv.. ha ha ha :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Rigtigt surt Nille - men så ved vi hvor vi har dig den næstes uges tid :tongue:

Ærligt, at du så ikke kan komme ud og stritte lidt med røven nu den er spændt op til lir........Men hvad med et pics istedet så........

Rigtigt flot træning igår - men den har nok lige været med til at give dig dødstødet.

har du problemer med at få tiden til at gå når du er syg - så her lige et par fiff:

Tv 2 - Lille doktor på prærien (et must see)

Matador afsnit 1-24

Beverly Hills Classic - optag den evt. - værd at se mere end 7 gange

Skær din frugt i mere end 100 små stykker og opvarm din suppe på nivea 1 på komfuret - så tager det herligt langt tid

God bedring hard ass

Kongen: ROCK ON :superman: - Tror desværre ikke mit hår når at blive langt nok inden, men det er godt på vej :laugh:

Link to comment
Share on other sites

God bedring Nillepost-11838-1172572089.gif

Jeg kan se at du har fået en masse gode råd af Mr. Bond, som jeg umuligt kan hamle op med, men vil alligevel lige huske dig på, at når man er syg, må man spise alt det man kan og lige det man har lyst til post-11838-1172572227.gif :laugh:

Knus Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag d. 28.02

Havde det MEGA dårligt i går, målte det højste feber til 39,4 og har også tabt ca. 2 kg siden i går.. normalt ville jeg være glad, men det er desvære ren væske.. ØV..!! Prøvede enda at gå til Mac D, da jeg ikke havde fået noget at spise hele dagen, men måtte opgive efter at have stået i køen 3 gange, hvor jeg fik det dårligt hver gang og måtte gå på toilettet.. :unhappy: Så gik hjem UDEN MAC D... :crybaby:

Har tilgængel fået det MEGET bedre idag, dog stadig meget sløj, men ingen feber kun ondt i halsen.. :thumb: Så vovede mig ud til en gang bryst træning, og til Banken for at betale Casper for LOADED billetten, som han var så sød at bestille for mig.. :bigsmile:

inc. Bench Press "smith"

10 rep * 21,5 kg

8 rep * 26,5 kg

8 rep * 31,5 kg

5 rep * 36,5 kg - gad godt have haft en makker, så havde der været lidt flere rebs :devil:

inc. DB Bench Press

8 rep * 12 kg

7 rep * 14 kg

6 rep * 14 kg

6 rep * 14 kg - blev sku lidt stresset da der nærmest stod 5 mænd og gloede og bare ventede på at komme til.. :crazy:

Cabel Fly

4 set * 8 rep * 20 kg

Chest press "maskine"

8 rep * 30 kg

6 rep * 32,5 kg

8 rep * 30 kg

Cabel Biceps

10 rep * 25 kg

8 rep * 27,5 kg

8 rep * 30 kg

8 rep * 30 kg

En lidt overrasket okay træning :smile: troede min styrke var taget på ferie på grund af sygdom, men NOPE.. :cool:

Btw.. har lige set en hjemmeis bil køre forbi.. det er hvad man kalder OPTIMIST..!!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Rigtigt surt Nille - men så ved vi hvor vi har dig den næstes uges tid :tongue:

Ærligt, at du så ikke kan komme ud og stritte lidt med røven nu den er spændt op til lir........Men hvad med et pics istedet så........

Rigtigt flot træning igår - men den har nok lige været med til at give dig dødstødet.

God bedring hard ass

Hey Bondi :bigsmile:

En uges tid...!!!!! så længe kan du sku ikke holde på tøsen her.. :laugh: Tror jeg er heldig og er sluppet med en billig omgang feber.. Nice..!

Men vil da helt sikkert passe lidt på de næste par dage, havde helt glemt hvor surt det er at ligge syg og sige hej til Ulrik.. :crazy:

Men nope, no pics.. men fik struttet lidt med måsen til træning i dag.. :innocent:

Jeg kan se at du har fået en masse gode råd af Mr. Bond, som jeg umuligt kan hamle op med, men vil alligevel lige huske dig på, at når man er syg, må man spise alt det man kan og lige det man har lyst til :laugh:

Hey Super tøs.. :showoff:

Ja fik mange gode fif af Hr. Bond, men fik dem ikke sat i brug, da jeg mere eller mindre sov 24 timer i går.. :sleeping::cold:

Og PRØVEDE skam også at spise lige hvad jeg havde lyst til.. bare ikke nemt når man ikke kan holde ud at komme udenfor og stå i kø på Mac D, eller i en kiosk for at købe snoller.. :4slap:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share