NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Jeg har et bjerg af støv stående i et hjørne, og nedenunder skulle gerne være en kondicykel.. Måske skulle jeg finde støvkosten frem i sympati med dig.

Jeg læste i øvrigt lige i din profiltekst om de øvelser, du skal lave til polititesten. Den der bum til kropshævningerne (girlie-style) er godt nok høj :bigsmile:

Hej Morten..

*LOOOOL* :laugh: Hader når nogen mennesker ser alt... sjovt at du er den første der har langt mærke til fejlen.. 90 m høj bum... :4thumbup: ja, vi ændre lige meter til cm.. :tongue:

Men syntes da du skulle få tøret støv af og se om du kunne grave den kondi cykel frem igen.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning Mandag d. 12.02

Var egenligt taget ned for at styrketræne, men løb ind i en gammel fitnessdk veninde som skulle til Body combat :4boxing: Og så fik jeg sku helt lyst til at tage med, det var virkelig lang tid siden jeg havde været til holdtræning.. Såååååååå........

1 Time BODY COMBAT :bruce: :4boxing:

En blanding af kick boksning, thai boksning med cardio træning... :shades:

Havde helt glemt hvor fedt det var......... og hvor dårlig kondition jeg har fået mig... :gal: Er du galt det var HÅRDT... men fik lige en overgang kuldegysning fordi man bliver lidt høj af det.. :4thumbup:

Kram Nilletøsen

Link to comment
Share on other sites

Træning Tirsdag d. 13.02

Så blev det tid til en omgang brysttræning......... :smile:

Cardio Crozztrainer

30 min

Bench press "smith"

12 rep * 16,5 kg

8 rep * 31,5 kg

5 rep * 40 kg - uden makker, så er faktisk lidt stolt af mig selv.. :smile:

4 rep * 40 kg

8 rep * 31,5 kg

DB skrå Bench press

7 rep * 14 kg

5 rep * 16 kg - nøøøj det er lang tid siden jeg har kunne bruge 16 kg dumbbel :4thumbup:

5 rep * 14 kg

8 rep * 12 kg

Cabel fly

2 set * 10 rep * 20 kg

2 set * 8 rep * 20 kg

Chest press Maskine

2 set * 8 rep * 30 kg

2 set * 8 rep * 25 kg

Triceps push down

2 set * 10 rep * 35 kg

1 set * 8 rep * 35 kg

Rigtig fed træning i dag..... :superman: føler mig stærkere for tiden, så må jo gøre noget rigtigt... :bigsmile:

Var lidt sur over mit vægttab var gået i stå, men i morges viste den sig fra sin gode side... Så har været super glad idag... ha ha.. så lidt der skal til nogen gange.. :tongue:

Kram Nilletøsen

Link to comment
Share on other sites

Hejza, Nille :smile:

Dejligt at se, at du får trænet noget.

Hvad synes du egentlig om crosstraineren som cardio-redskab? Jeg synes godt nok, det er utroligt, så hurtigt, man får dampen op, når man giver den gas på en crosstrainer. Hvis jeg skal sammenligne med selv meget hård cykling, så kommer jeg noget hurtigere til at svede, når jeg bruger crosstrainer. Det er bare lidt knebent, at jeg har balance til at bruge crosstraineren, men med lidt hjælp går det.

Anyway, jeg synes, det er en ret cool log, du har. Bare hold gryden i kog!

Link to comment
Share on other sites

Hejza, Nille :smile:

Hvad synes du egentlig om crosstraineren som cardio-redskab? Jeg synes godt nok, det er utroligt, så hurtigt, man får dampen op, når man giver den gas på en crosstrainer. Hvis jeg skal sammenligne med selv meget hård cykling, så kommer jeg noget hurtigere til at svede, når jeg bruger crosstrainer. Det er bare lidt knebent, at jeg har balance til at bruge crosstraineren, men med lidt hjælp går det.

Anyway, jeg synes, det er en ret cool log, du har. Bare hold gryden i kog!

Hej Oksen.. :smile:

I :heartpump: my crozztrainer...... Jeg er altid en svedig bitch efter en god gang crozztrainer cardio.. :4thumbup:

Skal gøre mit for at holde en sej trænings :weight_lift: og bla bla... log :blahblah::bigsmile:

Nillepige

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag d. 14.02

Haft en stille og rolig dag, nyder lidt vinterferie så det tog lidt tid før jeg fik min numse til træning.. og når man venter så længe er der proppet med folk i fitnessdk.. Pernille for helvede..!!! :4slap:

Men heldigvis kan det betale sig at være pige, folk/mænd er søde til at dele og flytte sig... He he.. :king:

Cardio Crozztrainer

40 min

Pull down "bred"

8 rep * 40 kg - front

6 rep * 45 kg

8 rep * 40 kg

3 set * 4 rep * 35 kg - til nakke

One arm row DB

2 set * 8 rep * 20 kg

2 set * 6 rep * 20 kg

Cabel Row "V-greb"

1 set * 10 rep * 65 kg

3 set * 10 rep * 70 kg

Hyper extension

1 set * 10 rep * Bw

2 set * 8 rep * Bw

Cabel Biceps curl

3 set * 10 rep * 25 kg

En lille tanke :smile:

Well.... selvom man godt ved at Valentinsdag bare er en opreklameret kærlighedsdag som kommer fra USA..

Så kan man ikke lade være med at føle sig ekstra singel sådan en dag.. Når man ikke har en at gi en ekstra stor krammer til, fordi man er blevet lidt påvirket af alle de hjerter :heartpump: der hænger rundt omkring i butikkerne... :flowers:

Det er helt sikkert en pige ting.. tror desvære også at vi er nemmere at påvirke og kikker med ekstra store bambi øjne på sin kæreste den dag.. Stakkels mænd, som er offer for vores alt for store kærlighedstrang til tider.. :smile:

Kram Nille

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Men heldigvis kan det betale sig at være pige, folk/mænd er søde til at dele og flytte sig... He he.. :king:

Jeg vil også være pige og få adgang til alle faciliteter når jeg lige har brug for dem :laugh: Total snyd ! :tongue: Måske det hjælper hvis jeg træner mine patter lidt størrere ? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også være pige og få adgang til alle faciliteter når jeg lige har brug for dem :laugh: Total snyd ! :tongue: Måske det hjælper hvis jeg træner mine patter lidt størrere ? :laugh:

He he...... måske det hjælper med større patter... hvis ikke andet kan du måske skræmme dem væk.. :tongue::laugh:

Det ser næsten ud som om de har ondt af en, når man kommer ned og ser lidt opgivende ud, når ALT er optaget.. og tænker at det er da synd for den lille pige... :innocent: Og tilbyder at dele plads og maskine.. :4thumbup:

Man kan da kun elske mænd så... :tongue: hi hi...

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg det er. :wink:

Når du kommer til koncert i Århus d. 29. marts, så er du kureret for den slags blødsøden tankegang. :devil:

BTW: Fik du hook'd os op med billetter? :blush:

ha ha.. når man er tøs kan man blive blødsøden over alt.... selv Volbeat musik har jeg fundet ud af.. :tongue:

Men heldigvis er alle hjerterne fjernet fra butikkerne i morgen.. og så er det igen... A.... O k a y.. :smilerock:

Du skal ikke tænke på billetterne til Volbeat koncerten på Train... :wink: Det ordner jeg.... Jeg er bare glad for at have en at ryste garnet med for første gang... :laugh: :laugh: *LOOL*

Det er en torsdag forresten.. det ved du godt ik..?

Link to comment
Share on other sites

He he...... måske det hjælper med større patter... hvis ikke andet kan du måske skræmme dem væk.. :tongue::laugh:

Det ser næsten ud som om de har ondt af en, når man kommer ned og ser lidt opgivende ud, når ALT er optaget.. og tænker at det er da synd for den lille pige... :innocent: Og tilbyder at dele plads og maskine.. :4thumbup:

Man kan da kun elske mænd så... :tongue: hi hi...

Tror jeg har fundet problemet, jeg ser ikke opgivende ud ! Det dur åbenbart ikke at være super motiveret :tongue:

Men jeg er jo alt for sød til at skræmme de små disko-drenge :tongue::innocent: Så jeg må pænt stille mig i kø...

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg har fundet problemet, jeg ser ikke opgivende ud ! Det dur åbenbart ikke at være super motiveret :tongue:

Men jeg er jo alt for sød til at skræmme de små disko-drenge :tongue::innocent: Så jeg må pænt stille mig i kø...

Hey jeg er super motiveret... :cooldance:

Men for pokker så skulle du prøve at se Fitnessdk ved 17 tiden.. :crazy: så kan man godt få et fjernt blik i øjnene når man leder efter en ledig maskine eller ledigt stykke jern.. :showoff:

Men ja Sønderjyder er generalt ret høflige.. :4thumbup:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Well.... selvom man godt ved at Valentinsdag bare er en opreklameret kærlighedsdag som kommer fra USA..

Så kan man ikke lade være med at føle sig ekstra singel sådan en dag.. Når man ikke har en at gi en ekstra stor krammer til, fordi man er blevet lidt påvirket af alle de hjerter :heartpump: der hænger rundt omkring i butikkerne... :flowers:

Havde samme tanke da jeg kørte et spinninghold ved 19 tiden onsdag aften.. Holdet var fyldt med singler der alligevel ikke havde andet og lave.. Og DER blev helt stille da jeg (for at bryde isen - som sædvanlig uden at tænke mig om) sagde: "Nå i kunne nok heller ikke finde en kæreste - hva??"

Der var så en pige på holdet der var blevet droppet af sin kæreste på valentins dag.. :crybaby: Jeg holdt mig fra flere "morsomheder" den dag!! :tomaatit::4oops:

Link to comment
Share on other sites

Havde samme tanke da jeg kørte et spinninghold ved 19 tiden onsdag aften.. Holdet var fyldt med singler der alligevel ikke havde andet og lave.. Og DER blev helt stille da jeg (for at bryde isen - som sædvanlig uden at tænke mig om) sagde: "Nå i kunne nok heller ikke finde en kæreste - hva??"

Hey Coach...

Er det ikke dig fra MASS´s Kageklub.. (selvom han ikke vil stå ved at han er medlem i den) :tongue::laugh: Hi hi......

Ha ha.. jeg syntes ellers den var sjov at fyre af.... :4thumbup: Det havde været en oplagt singel spinningstime, med dinner bagefter for at få gang i lidt Valentins flirt.. nu hvor i havde et helt hold med singler.. :wink:

Det havde HELT sikkert været et hit.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Coach...

Er det ikke dig fra MASS´s Kageklub.. (selvom han ikke vil stå ved at han er medlem i den) :tongue::laugh: Hi hi......

Maaa han står og sender lange sultne blikke når vi holder det ugentlige møde!! Han har dog holdt sig fra at spise kage med os endnu, men jeg er 100% sikker på at han sidder hjemme efter vores møder og guffer kanelsnegle efter træning mens han holder sin bamse i hånden.. :bigsmile:

Ha ha.. jeg syntes ellers den var sjov at fyre af.... :4thumbup: Det havde været en oplagt singel spinningstime, med dinner bagefter for at få gang i lidt Valentins flirt.. nu hvor i havde et helt hold med singler.. :wink:

Det havde HELT sikkert været et hit.... :tongue:

Fantastisk ide - selv jeg måtte kunne score blandt et hold desperat single kvinder med tåre i øjnene og en ordentlig kulhydratbrænder spædet op med rødvin!! :4thumbup:

Den er oplagt til næste år!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey jeg er super motiveret... :cooldance:

Men for pokker så skulle du prøve at se Fitnessdk ved 17 tiden.. :crazy: så kan man godt få et fjernt blik i øjnene når man leder efter en ledig maskine eller ledigt stykke jern.. :showoff:

Men ja Sønderjyder er generalt ret høflige.. :4thumbup:

Har skam trænet et år i Fitness.dk - eller dengang hed det jo FinForm :tongue: Og der kunne godt være pænt crowded ja :nonono: Og den i Tønder er jo kun på ca. 10m2 - så der var sq ikke meget plads...men nu kan jeg vist ikke tillade mig at klage mere - især hvis vi snart får godkendt de udbygningsplaner. Så er der 150m2 ekstra til mig :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d. 17.02

I går, stod den på shopping og total hygge med min søster og mine to små nieser fra Tønder :wub: .. love them...

glemte alt om diæt, så den stod på cafe ture, romkugler, biograf hvor vi så ARTHUR... :bigsmile: Elsker at være ynglings mosteren :tongue:

Så den stod kun på en lille omgang cardiotræning i dag, da jeg kom til at sove forlænge, og gider ikke stresse rundt når jeg skal arbejde i 13 timer i aften.. :nonono:

Cardio Crozztrainer

40 min

Kram Nille

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk ide - selv jeg måtte kunne score blandt et hold desperat single kvinder med tåre i øjnene og en ordentlig kulhydratbrænder spædet op med rødvin!! :4thumbup:

Den er oplagt til næste år!! :tongue:

Hey Coach...

Det er helt klart oplagt... spinningstimerne her i Århus er sku altid en oplevelse når der er fastelav osv... :laugh:

He he.. ja kan lige se det for mig.. en flolk kvinder efter en kulhydratbrænder spinningstime.. blandet op med rødvin.. :crazy: kræver vist skridt beskytter for at bevæge sig ind det lokale.. :laugh:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

men nu kan jeg vist ikke tillade mig at klage mere - især hvis vi snart får godkendt de udbygningsplaner. Så er der 150m2 ekstra til mig :4thumbup:

Uuhhhh bRODER.... hele 150 m2 mere...

Så er det jo godt du ikke skal træne i mit center med 3000 m2... Du ville jo fare vild, og jeg skulle gå rundt og lede efter dig.. :laugh: Det ville gå ud over min træning... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d. 18.02

Igen kun en cardio dag... kom i seng kl 06 i morges.. :sleepy: Men hoppede lige i fitnessdk en time, og så en hurtig morfar inden arbejde i aften :smile:

Jeg må give den gaz, til bentræning i morgen.. :king:

Cardio Crozztrainer

35 min

Motion Cykel

20 min

Kram Nille

Link to comment
Share on other sites

Anna Nicole som kan gå som en lækkerhaps til fed og grim og så igen til en lækkerhaps..??????

gallery_1182_13_55517.jpg

Det vil sige der er håb forude for os almindelig ... :laugh:

Nå men jeg skulle også til træning...... med lidt blod på tanden..... :4thumbup:

Sku ik den slags typer du skal se op til Nilletøs...!!

... Du ved godt hvordan hun er endt ik?

og God træning :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Uuhhhh bRODER.... hele 150 m2 mere...

Så er det jo godt du ikke skal træne i mit center med 3000 m2... Du ville jo fare vild, og jeg skulle gå rundt og lede efter dig.. :laugh: Det ville gå ud over min træning... :tongue:

3000m2 ? :crazy: Der kan man jo slet ikke se bred ud ! Så hellere mit lille fine center da :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share