NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Træning - Tirsdag d. 23.01

teamede op med min veninde til en gang fællestræning.... :cool: Super hyggeligt, men får nogen gange lavet mere allene.. :tongue:

Crosstrainer :cooldance:

45 min

Bench Press BB

10 rep * 16 kg opvarming

10 rep * 31 kg

8 rep * 36 kg

8 rep * 36 kg

8 rep * 31 kg

Cabel fly

10 rep * 20 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

10 rep * 15 kg

Maskine fly

10 rep * 25 kg

8 rep * 25 kg

8 rep * 25 kg

8 rep * 25 kg

Triceps push down (cabel)

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

10 rep * 25 kg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heey Flexi..

Viste godt du var til den lille blonde sag.. :tongue: Men man behøver ikke være blondt for at slippe afsted med ting.. :innocent:

Faktisk kan jeg rigtig godt li mørke piger - der er noget varmere over dem :smile:

Men som sagt, blondiner kan slippe afsted med næsten hvad som helst.... Men nu er du jo ikke en dum blonie, vel Nille :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille :bigsmile:

Flot bænkpres du har fået fyret af :4thumbup: Du må vist snart poste lidt pics af dine køller, så vi kan holde mændene i skak :laugh:

Kommer du fra Tønder? Der var en enkelt fra min klasse der var i praktik på Tønder sygehus og denne gang fik vi lov til at sløjfe pladsen, fordi det ligger så langt væk. Men jeg havde ellers bestemt mig for, at jeg ville tilbringe alt min fritid i Tønder fitness, hvis jeg var blevet sendt der ned :laugh:

Kram Pia (Bambi) post-11838-1169576443.gif

Link to comment
Share on other sites

Nice bænk - men næste gang skal der 40 på stangen ! Skal vi træne sammen så bliver det med 60 kg som opstart, så se bare at kom i sving :4whip:

Flot at se at du stadigvæk holder cyklen kørende - overvejer også at købe en så skal vi have en konkurence igang om hvem der først får kørt 500 KM :4thumbup: :nahnah:

Link to comment
Share on other sites

Hejza, Nille. :smile:

Når man sådan kigger efter, er der faktisk ret mange seje fitness-piger på MOL. Jeg tror nu også, der er en tilgang af dem lige i øjeblikket, og det er jo kun glædeligt.

Hvor træner du henne?

Du ser da i øvrigt godt ud på de der billeder :wub:

Mange hilsner

Martin/Oksen

Hej Martin :cool:

Så kikker du slet ikke ordenlig efter, for jeg er ved at være en "gammel" tøs herinde :tongue:

Jeg træner i fitnessdk Frisko huset, hvad med dig?? Kan jo se du også er fra Århus.. :4thumbup:

Og øøhhhmmm Taakk.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille :bigsmile:

Flot bænkpres du har fået fyret af :4thumbup: Du må vist snart poste lidt pics af dine køller, så vi kan holde mændene i skak :laugh:

Kommer du fra Tønder? Der var en enkelt fra min klasse der var i praktik på Tønder sygehus og denne gang fik vi lov til at sløjfe pladsen, fordi det ligger så langt væk. Men jeg havde ellers bestemt mig for, at jeg ville tilbringe alt min fritid i Tønder fitness, hvis jeg var blevet sendt der ned :laugh:

Kram Pia (Bambi) post-11838-1169576443.gif

Jeg kommer ikke helt fra Tønder, men meget tæt på.. og fitnessdk i Tønder, er faktisk ret okay.. :4thumbup: Så det skal du ikke være ked af hvis du havner i den by, så kan du jo altid træne med bRODER.. :cool:

Ha ha.. mine køller skal ikke på Mol.. :laugh:

Kram Nillepigen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nice bænk - men næste gang skal der 40 på stangen ! Skal vi træne sammen så bliver det med 60 kg som opstart, så se bare at kom i sving :4whip:

Flot at se at du stadigvæk holder cyklen kørende - overvejer også at købe en så skal vi have en konkurence igang om hvem der først får kørt 500 KM :4thumbup: :nahnah:

Heeyy Bad Bondi.. :w00t:

Jeg kunne faktisk godt have trænet tungere.. :4flex: men har lige fået konstateret en trykket riben i højre side (som jeg vist også har brokket mig over før) Så når jeg træner press øvelser, kan jeg næsten ikke få vejret.. :crazy: Så det sætter sine begrænsninger..!! men selvfølge kan vi da godt prøve at smide 60 kg på stangen når vi engang om 100 år får taget os sammen til den træningsdate.. :wink:

Ang. Cykel, kan jeg lige så godt give dig den flaske vin med det samme.. :laugh: Du har vundet..!! *LOOOL*

Tror den står på 128 km på min lille kondicykel.. (tror også den tæller forkert, det kan da ikke passe) :dry:

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag d. 23.01

Var blevet inviteret hjem til min veninde på tøse hygge og dejligt mad.. og efter en lang dag, blev det ikke til så meget træning.. Der er jo en super dag i morgen.. :4thumbup: :innocent:

Crosstrainer

40 min

(skulle lære at lave krøller med glatjern til på søndagsjulefrokost på arbejde, hvilket der også kom et nyt billede ud af) Total Baby Barbi girl krøller, med lidt for runde kinder..... :blush::laugh:

post-9443-1169709269_thumb.jpg

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

men har lige fået konstateret en trykket riben i højre side
Skulle tro du havde fået en krammer af Bondi :laugh: Jeg har desværre været så uheldig, at have sendt 2 til lægen på den konto - så pas lige på når vi ses :laugh:

Alt for labert billede og nice dress :wub: Bondi også med til julefroskost :innocent:

Lave krøller med glattejern :laugh: Det forstår jeg altså ikke - Det er vel det samme som Klippe håret langt :laugh: Pigeting - tsk. tsk. tsk :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nille :bigsmile:

Lyder sgu da ikke så godt med et trykket ribben :crazy: Men hvad nu når vi er i gang, så kan vi jo lige så godt lave en klub. Den kunne passende hedde: Trykket ribben og smadret skulder :dry::dry::dry:

Flotte krøller... Det plejer jeg også at lave med mit glattejern, men fik mig et sæt carmencurlere (varmecurlere) i julegave, så nu er der krøller på 10 min :w00t::wub:

Knus Pia (Bambi) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Martin :cool:

Så kikker du slet ikke ordenlig efter, for jeg er ved at være en "gammel" tøs herinde :tongue:

Jeg træner i fitnessdk Frisko huset, hvad med dig?? Kan jo se du også er fra Århus.. :4thumbup:

Og øøhhhmmm Taakk.. :blush:

Lige en uddybning til mit tidligere indlæg, da du jo ikke kender mig: Jeg dyrker mest hjemmetræning (kondicykel og håndvægte), og træner lidt på crosstrainer nede hos min fys. Dette skyldes bl.a at jeg er lettere spastiker (men er ikke i kørestol). Jeg har tidligere løftet jern oppe på Møllevangs Allé.

Og så har jeg lige købt nye grippers i dag, da den ene af dem, jeg havde, var knækket, og den anden er for let. Så mine underarme er lidt ømme lige nu. :laugh:

Kig endelig i mon log, og stil spørgsmål, hvis der er mere, du vil vide om mig. Og mit handicap er bestemt ikke tabu. :smile:

Martin

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Faktisk kan jeg rigtig godt li mørke piger - der er noget varmere over dem :smile:

Men som sagt, blondiner kan slippe afsted med næsten hvad som helst.... Men nu er du jo ikke en dum blonie, vel Nille :flowers:

Har ikke liiiige tid til at blive blondt lige pt...

Satser på at rende rundt og ligne Angelina Jolie til sommer.. (om ca. 10 kg) :tongue:

post-9443-1169709037_thumb.jpg post-9443-1169709057_thumb.jpg

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Skulle tro du havde fået en krammer af Bondi :laugh: Jeg har desværre været så uheldig, at have sendt 2 til lægen på den konto - så pas lige på når vi ses :laugh:

Alt for labert billede og nice dress :wub: Bondi også med til julefroskost :innocent:

Lave krøller med glattejern :laugh: Det forstår jeg altså ikke - Det er vel det samme som Klippe håret langt :laugh: Pigeting - tsk. tsk. tsk :nonono:

Du skal ikke trykke flere riben... :crazy: Har hørt at jeg kan døje med det i et par måneder.... og det er ret irreterende.. :dry:

He he... Ja tøser kan lidt af hvert.... :4thumbup:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Træning Torsdag d. 25.01

Stille og rolig omgang rygtræning :smile:

Crosstrainer

35 min

Bred pull down front

8 rep * 45 kg

8 rep * 45 kg

8 rep * 40 kg

10 rep * 35 kg Wuuupp.. den var lige pludselig ret let det går den rigtige vej.. :4thumbup:

10 rep * 35 kg

Maskine Row

10 rep * 35 kg

10 rep * 35 kg

8 rep * 40 kg

6 rep * 40 kg

Hyper Extension

10 rep * bw

10 rep * bw

10 rep * bw

8 rep * bw

SL dødløft

8 rep * 56 kg

8 rep * 56 kg

8 rep * 56 kg

Link to comment
Share on other sites

Hey Nille :bigsmile:

Lyder sgu da ikke så godt med et trykket ribben :crazy: Men hvad nu når vi er i gang, så kan vi jo lige så godt lave en klub. Den kunne passende hedde: Trykket ribben og smadret skulder :dry::dry::dry:

Flotte krøller... Det plejer jeg også at lave med mit glattejern, men fik mig et sæt carmencurlere (varmecurlere) i julegave, så nu er der krøller på 10 min :w00t::wub:

Hej Pia.. :cool:

Ja det er sku lige før vi kan lave en hel forening med klossede hoveder som kommer til skade.. :nonono:

he he.. varmecurlere.. tror vi skal lave en tråd for kun piger.. hvor der er skønhedstips i alle former.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Pia.. :cool:

Ja det er sku lige før vi kan lave en hel forening med klossede hoveder som kommer til skade.. :nonono:

he he.. varmecurlere.. tror vi skal lave en tråd for kun piger.. hvor der er skønhedstips i alle former.. :4thumbup:

Jeg er klar :laugh: Må lige poste et billede af mine curlere og resultatet en dag :4thumbup:

Knus Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Forhelvede Nille - hva er jeg da gået glip af i weekenden ? :nonono:

So ein schönes mädchen :wub::smile:

Ja der var jo en som skulle til fest eller noget, og ikke ville være min træningsmakker.. :tongue:

Meen takkk... :blush: Måske det vil hjælpe næste gang jeg skal bruge en træningsmakker i Tønder.. ha ha.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja der var jo en som skulle til fest eller noget, og ikke ville være min træningsmakker.. :tongue:

Meen takkk... :blush: Måske det vil hjælpe næste gang jeg skal bruge en træningsmakker i Tønder.. ha ha.. :laugh:

Hehe, jeg blev tvunget til fest jo - er alt for lille til at kunne gøre modstand :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille.

Jeg vil også spamme din logbog selvom du allerede har rigtigt mange sider. Har du set at min er nået til side 2?

Nå, så intet mindre end Angelina kan gøre det.. Det er et fint mål efter min mening, meeeeen hvis du lander 5 kg over hende, så er der ingen brok herfra.. Hun er sgu lidt tynd efter min mening.

Men mojn mojn, jeg kan forstå at det er et fra et sproch, som du også kender lidt til.

Morten

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille.

Nå, så intet mindre end Angelina kan gøre det.. Det er et fint mål efter min mening, meeeeen hvis du lander 5 kg over hende, så er der ingen brok herfra.. Hun er sgu lidt tynd efter min mening.

Men mojn mojn, jeg kan forstå at det er et fra et sproch, som du også kender lidt til.

Morten

Hej Morten..

*griner* nej intet mindre end Angelina kan gøre det.. Nogen gange hjælper det at have noget at gå efter.. (måske det også er en pige ting) :hehe:

Og ja jeg er skam også dernede fra mojn landet.. :yo:

Bare lige en totalt ligegyldig og mandschuvanistisks (staveplade) kommentar...

Damnn du er lækker :wub::wub::wub::wub::wub::bigsmile:

:blush::blush::blush: lige pludselig kan ligegyldige mandschuvanistisks kommentar også være ret dejligt at høre.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share