NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning Fredag d. 26.01

En omgang ben og skuldertræning.... :cool:

Crosstrainer

30 min

Squat "smith"

3 set * 8 rep * 56 kg

6 rep * 66 kg

Lounge "smith"

10 rep * 16 kg

10 rep * 26 kg

8 rep * 26 kg

6 rep * 31 kg Aaaahhh fik krampe... mine ben er slet ikke vant til den øvelse længere.. :cry:

Glute Extension

2 set * 10 rep * 40 kg

3 set * 10 rep * 45 kg

Skulder press DB

3 set * 8 rep * 12 kg

6 rep * 12 kg

Lat raise DB

4 set * 10 rep * 6 kg

Cabel Crozz

2 set * 8 rep * 12,5 kg

2 set * 10 rep * 10 kg

Ugens Optur :bigsmile:

Blev sku lige paf da jeg pludselig fik en invitation til en café tur senere i aften, af en som jeg har gået og smilet sødt til hver gang vi trænede samtidlig.. :blush: Når man spørger så sødt, kan man da ikke sige nej.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ugens Optur :bigsmile:

Blev sku lige paf da jeg pludselig fik en invitation til en café tur senere i aften, af en som jeg har gået og smilet sødt til hver gang vi trænede samtidlig.. :blush: Når man spørger så sødt, kan man da ikke sige nej.. :tongue:

Ja, det kan da næppe overraske når det er på dagen du står og træner ben og baller :moon: :boobs:

Go fornøjelse... :wink:

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Ugens Optur :bigsmile:

Blev sku lige paf da jeg pludselig fik en invitation til en café tur senere i aften, af en som jeg har gået og smilet sødt til hver gang vi trænede samtidlig.. :blush: Når man spørger så sødt, kan man da ikke sige nej.. :tongue:

:wub: Uhhhh Nille, så er der sgu fisk på krogen :4thumbup: Nu mangler vi bare mig :blush: Håber I får en rigtig hyggelig aften.

Kram Pia (Bambi) :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det kan da næppe overraske når det er på dagen du står og træner ben og baller :moon: :boobs:

Go fornøjelse... :wink:

:laugh: Ja, billigt score tricks :nonono: - fy skamme, slemme pige :laugh:

Rigtig god date Nille - GO NILLE GO NILLE :heartpump::cheer:

Rigtig flot træning - går ikke længe før der er 100 kg på Squatten :4thumbup:

Bare ud med snøren Bambi - de kommer sikkert i stimer nu :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fuck hvor er i fjollet... :laugh::laugh:

Jeg syntes det var frisk spurt.. og det var en hyggelig café tur nothing happens :wink:

Ps.. er lidt sur på min diæt, syntes ikke rigtig der sker det vilde (små par 100g om ugen) selvom jeg VIRKELIG passer på :unhappy: Må jo bare fortsætte på et tidspunkt skal min krop sku da gi op, og lade være med at holde på fedtet.. :mad: (har ikke fået brød siden i mandags) :dry:

Nå jeg vil ud og handle lidt inden træning senere... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d. 27.01

Ikke så meget at skrive.. en god gang træning, og stille og rolig lørdag.. :smile:

Crosstrainer

EN HEL FUCKING TIME.... :devil: :4thumbup:

Bench Press

10 rep * 31 kg

8 rep * 37 kg

3 set * 6 rep * 37 kg

Cabel Fly

10 rep * 20 kg

2 set * 8 rep * 20 kg

10 rep * 15 kg

Chest press "Maskine"

10 rep * 25 kg

3 set * 8 rep * 25 kg

tricpes Push down (cabel)

4 set * 8 rep * 12 kg

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d. 28.01

Total Looowww på energi i dag.. :sleepy: Ved ikke lige hvorfor.. ?? Så det blev ikke til det vilde træning, plus jeg er i lidt tidsnød, skal nå en masse inden jeg skal til en forsinket julefrokost på mit arbejde i aften..

Crozztrainer

20 min

Pull down "bred"

10 rep * 40 kg front

2 set * 8 rep * 45 kg

3 set * 8 rep * 35 kg - til nakke

Row "Maskine"

8 rep * 40 kg

3 set * 8 rep * 35 kg

Hyper Extension

2 set * 10 rep * mit fede korpus :tongue:

2 set * 8 rep * bw

Bicpes curl (cabel)

3 set * 10 rep * 25 kg

Så er det i aften mine Barbi krøller skal frem igen, på med festkjolen og stiletterne.. :boobs: ........

lige nu kan jeg dog ikke lige overskue 150 mennesker der er af en blanding af Crazy bartender, afryder, dørmænd, tekniker, chefer som er være end de crazy bartender til fester.. :blink: og ja så os fra Gourmet resturanten som forstår sig at lave coctails der kan slå enhver bryder omkuld.. :surrender:

Tror vist lige jeg napper en morfar.. :blush:

God søndag Nillepigen.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

DAMN GIRL...... Der bliver sgu kørt nogle træningspas af hos dig for tiden :blink: Jeg har så min 3. fridag i dag (pga. skulderen) Man begynder sgu at blive lidt rastløs :dry:

Så er det i aften mine Barbi krøller skal frem igen, på med festkjolen og stiletterne.. :boobs: ........

lige nu kan jeg dog ikke lige overskue 150 mennesker der er af en blanding af Crazy bartender, afryder, dørmænd, tekniker, chefer som er være end de crazy bartender til fester.. :blink: og ja så os fra Gourmet resturanten som forstår sig at lave coctails der kan slå enhver bryder omkuld.. :surrender:

Lyder ellers til at det kunne blive en rigtig hyggelig aften :4band: Apopo Bardi krøller, nu skal jeg også snart have gang i mine Carmen curlere :laugh:
Tror vist lige jeg napper en morfar.. :blush:

GO IDE NILLE :4thumbup:

Go fest i aften.

Kram Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Træning Tirsdag d. 30.01

Så kom jeg endelig ud af mine tømmermænd igen... :crazy: Det blev en vild Julefirma fest i søndags og jeg kan næsten ikke huske hvornår jeg sidst har været så fuld.. :unhappy::nonono: Ikke så underligt når der er 10 kr´s bar.. Jeg er ellers ikke den vilde fest drikker, og kom også lige i tanke om hvorfor.. :dry:

post-9443-1170177280_thumb.jpg

Skulder og ben træning i en overfyldt fitnessdk..

Crozztrainer

15 min - opvarming

Skulder press DB

2 set * 8 rep * 12 kg

2 set * 7 rep * 12 kg

1 arm lat raise "cabel"

8 rep * 10 kg

3 set * 8 rep * 7,5 kg

Squat

8 rep * 56 kg

3 set * 8 rep * 66 kg

Leg curl

4 set * 8 rep * 35 kg

Glute Extension

4 set * 10 rep * 45 kg

I aften hopper jeg på min fine hjemmecykel og ser håndbold.. :superman:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

:tongue4: Nice, nu mangler du bare lige nogle tato's :laugh: - så er du lige til at spise :4mewantfood:

God stil :4thumbup:

Skal du ik snart løbe marathon ? :tongue::tongue: Der er et godt løb i Viborg d. 9 september skal du med ???

Nilles ny mål !

Jamen jeg har faktisk en lille bitte tatoo :devil: + en navlepiercing totaaallll rocker tøs.. :laugh: ja ja ja.. ved det.. Nooooot..... :tongue::innocent:

Måske får jeg en eller to tatoos mere en dag.. men det handler om at finde den helt rigtige.. :bigsmile:

ANG. dit marathon løb.. så kender du mig slet ikke..........NILLE HADER AT LØBE...!! :crazy: Så det overlader jeg fuldstændig til dig.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag d. 31.01

Crozztrainer

30 min - opvarming

Bench Press BB

10 rep * 27 kg

8 rep * 37 kg

7 rep * 37 kg

6 rep * 37 kg

5 rep * 37 kg

Chest Press "maskine"

10 rep * 25 kg

2 set * 8 rep * 27,5 kg

8 rep * 30 kg

Cabel Fly

4 set * 8 rep * 20 kg

Triceps pullover/ Pump

4 set * 10 rep * 10 kg vægtskive

Får ikke trænet de næste 4 dage.. skal arbejde sindsyg meget, så her bliver lidt stille........ Trænger også til at tænke lidt, eller netop ikke tænke..

over and out..

Nillepigen

Link to comment
Share on other sites

Så det jo ikke BB :wink: Men smith bench press :smile:

Øøøhhhh........ hvad er dit problem..? og det må du sku undskylde, at jeg ikke har skrevet Smith.. husker jeg næste gang.. så du ikke behøver regne ud om jeg har puttet de rigtige kg på stangen.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Øøøhhhh........ hvad er dit problem..? og det må du sku undskylde, at jeg ikke har skrevet Smith.. husker jeg næste gang.. så du ikke behøver regne ud om jeg har puttet de rigtige kg på stangen.. :dry:

Så så frøken :tongue: Jo være du faktisk løftede mere end du gik og troede....

Edited by cj8000
Link to comment
Share on other sites

Øøøhhhh........ hvad er dit problem..? og det må du sku undskylde, at jeg ikke har skrevet Smith.. husker jeg næste gang.. så du ikke behøver regne ud om jeg har puttet de rigtige kg på stangen.. :dry:

Er man lidt hidsig i dag Nille? :devil: Pas på du ikke afsløre os brunetter... Man kan godt være hidsig selvom man ikke er rødhåret :secret::laugh:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Er man lidt hidsig i dag Nille? :devil: Pas på du ikke afsløre os brunetter... Man kan godt være hidsig selvom man ikke er rødhåret :secret::laugh:

Knus Pia (Bambi) :wub:

vi er 40 % rødhåret personer i min familie, så måske det har smittet lidt af.. :laugh::devil:

Jeg forstod bare ikke lige hans cj´s indlæg..

Og sad i forvejen og surmulede lidt, over at man ikke altid kan få hvad man virkelig ønsker sig.. :wink:

Nå så fik vi lige slået fast at jeg både er hidsig og stædig lille madam.. :blush:

Nillepige :sun:

Link to comment
Share on other sites

vi er 40 % rødhåret personer i min familie, så måske det har smittet lidt af.. :laugh::devil:

Jeg forstod bare ikke lige hans cj´s indlæg..

Og sad i forvejen og surmulede lidt, over at man ikke altid kan få hvad man virkelig ønsker sig.. :wink:

Nå så fik vi lige slået fast at jeg både er hidsig og stædig lille madam.. :blush:

Nillepige :sun:

Øøøøøøøvv :unhappy::unhappy: Lyder som om det er dig der har en lille down-under periode nu :crybaby: Hvis det er noget der omhandler mænd, så er jeg ikke den rette at spørge om et råd :blink: Jeg er selv på herrens mark. De mænd er sgu ikke nemme at blive kloge på :blush:

Knus Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share