så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

Svarer lige her også :superman:

Hej Majse

Tak for din hjælp med mit projekt Farum Park :wink: det var en rigtig fed oplevelse....dog var det lidt surt at vi havde fået at vide at der fulgte et værelse med hver cykel :innocent: så ingen af os havde tænkt på at tage noget sove grej med :blink: men heldigvis fik vi et værelse der ikke var blevet benyttet men bestilt af en anden :superman: Der stod 3 cykler der ikke var kørere til da vi startede :devil: så lær dog at melde fra i god tid da der var mange der ikke kunne være med :wink: . Sorry måtte lige have det ud :blush: men det er IKKE sidste gang jeg er at finde på sådan et træf :wub: så pas på jylland IM COMMING :superman: Kørte 8 timer men fugten varmen og ikke mindst ben der bare kørte der ud af var så FEDT :wub: at være med til så næste gang

kører vi til vi er færdige :devil:

Lyder SÅ fedt, ja det er helt speciel oplevelser.........og uanset hvor brugt man er, så er det fedest at sidde på sidste time og være med til at tælle ned de sidste sekunder (har jeg prøvet et par gange.... så heftigt)

Trætheden kommer først et par døgn efter......... første gang jeg deltog.... var vi (mig og min daværende kæreste) på besøg 2 steder på hjemturen hmmmmmm....... forstår slet ikke hvordan vi kunne holde den kørende i mer end 36 timer og kun en enkelt times søvn, men det gjorde vi

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger
Lyder SÅ fedt, ja det er helt speciel oplevelser.........og uanset hvor brugt man er, så er det fedest at sidde på sidste time og være med til at tælle ned de sidste sekunder (har jeg prøvet et par gange.... så heftigt)

Trætheden kommer først et par døgn efter......... første gang jeg deltog.... var vi (mig og min daværende kæreste) på besøg 2 steder på hjemturen hmmmmmm....... forstår slet ikke hvordan vi kunne holde den kørende i mer end 36 timer og kun en enkelt times søvn, men det gjorde vi

Som ny her...har dog læst siderne en tid er det specielt og spændende at læse jeres hard-core træning..synes det er flot og jeg har nu spinnet i ca. 4 mdr...ikke på samme plan men bestemt et godt redskab som træning. træner ca 2 x pr.uge a 1 time

36 timer er vildt..hmm kunne være spændende at prøve...og joooo er vel en fordel man har en kæreste der har samme interesse...ellers kan det vel være svært at følge med dig :bigsmile:

Jeg har haft den bedre halvdel med et par gange...og tror hun kommer med nu.-ex-håndboldspiller

Fortsat den gode takt, og lad os høre hvon træningen går.

God log sammen med de øvrige spin-venner....

Link to comment
Share on other sites

Onsdagens Træning kl.0600

Spinning 2er med Thomas, Havde svært ved at få mine ben igang og pulsen op :nonono: desværre er jeg blevet syg snottet og bare flad for ikke at nævne ondt i halsen :w00t: ..men har brugt mit gamle råd og ædt :devil: 5 fed hvidløg :devil: så nu er problemet med halsen overstået :4thumbup: ...Var desværre nød til at køre hjem fra arbejde idag da jeg ikke fik det bedre selvom jeg havde spist panodil :mad: det passer bare så dårligt da jeg har mega travlt i øjeblikket :wink: så skal afsted i morgen da jeg ikke kan skubbe tingene mere :blink:

Til alle jer der har været så venlig at skrive i min log :wub: jeg vender tilbage med svar til jer i løbet af i morgen :superman:

Skal køre en spinning 2 time i morgen kl. 17 holdet er stort set fuldt så da Thomas ringede og meldte sig syg tog jeg jo over men der troede jeg det kun var noget forbi gående stoppet næse :nonono: MEN det skal jeg nok klare :superman: Skal lige have en sludder med Sankt Peter og så er det på med vanten igen :laugh: for famillen kan ikke holde ud at snakke med mig DA JEG STINKER AF HVIDLØG :blink::laugh:

Ha en dejlig aften MOLer

Link to comment
Share on other sites

..men har brugt mit gamle råd og ædt 5 fed hvidløg så nu er problemet med halsen overstået ...Var desværre nød til at køre hjem fra arbejde idag

*GG* kan jeg godt forstå ... og kollegaerne var sikkert helt lettet (ku bare ik lade være :tongue: )

Rigtig god bedring :smile:

Link to comment
Share on other sites

Er du da helt fra den en fed log at "falde" ind i !

Hej Powerbaby

Er du da selv helt fra den en dejlig og rar meldning fra en besøgende :wink: håber du kikker forbi ofte for du er ihvertfald altid velkommen her :4thumbup: Har faktisk luret i din log før :blush: har dog ikke lige fået skrevet hej til dig men det sker snart. så kig ind snart igen :superman:

Link to comment
Share on other sites

*GG* kan jeg godt forstå ... og kollegaerne var sikkert helt lettet (ku bare ik lade være )

Hva du mene rigti mæn lugt lit aa hvidlø :laugh:

Har fået at vide af en del kunder idag at jeg ikke lugter men stinker og om ikke når jeg talte kunne kigge den anden vej :laugh::laugh::laugh::laugh:

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Aftens Træning

Spinning 2er time med thomas på instruktør stolen :wink: troede faktisk jeg skulle have kørt denne time. men sådan var det ikke :innocent: ikke at det gjorde så meget da

jeg fik mit nye ur med posten et Polar s725x det er da bare for fedt så lidt i timen sad jeg og fulgte med i forbrug af kcal. tid osv. vi kørte en hård time og det hele endte

med at jeg havde forbrugt 989 Kcal...Kørte så en time med Marie bagefter og så var der forbrugt 1750 så fedt ur nu skal jeg bare have fundet ud af at lægge mine trænings

pas her i min log :w00t: skal lige have spurgt Arne hvad han bruger til at gøre det :superman:

Data følger når det virker

Skal snart i seng da jeg har progam afprøvning i morgen tidlig kl.6 :wub:

Så God aften MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hva du mene rigti mæn lugt lit aa hvidlø :laugh:

Har fået at vide af en del kunder idag at jeg ikke lugter men stinker og om ikke når jeg talte kunne kigge den anden vej :laugh::laugh::laugh::laugh:

:superman:

Hehe........ jamen, de er da lige på de kunder............. den må have været "høj"

Rigtig god week-end

Link to comment
Share on other sites

Hehe........ jamen, de er da lige på de kunder............. den må have været "høj"

Hej Majse

Dejligt med dit besøg i min log HØJ :blink: problemmet med sådan en omgang er man næsten kan lugte det selv :w00t: men det renser uden at ridse :wink:

Fredags morgen Træning :cool:

Jeg havde planlagt at ville køre et nyt program jeg har lavet for at være sikker på det spiller max når jeg har kørere på holdet :wink: og det gjorde det sku jeg tror jeg havde kørt 35 min af programmet da kim kom og spurgte om ikke han måtte køre med :superman: for det var noget fedt musik at køre til. har ellers været lidt nervøs for om andre fandt min musik på mine programmer kedelig :blush: Men det var da lidt unødvendigt for de er på når de møder op og synes det var et godt valg af musik. og hvad er det så for noget musik jo ikke techno men som regel kører jeg en kunster i hele programmet feks. Abba.Elo.70-80er osv. ikke fordi jeg ikke kan lide techno men jeg har svært ved at finde noget jeg selv gider høre på i 55 min dermed ikke sagt at jeg ikke finder det fedt når en instruktør kører en time af hvor man bare kan fornemme at personen brænder og har tilpasset sit progam til musikken :wink: Har fået mit nye Polar ur S725X et fedt ur stort display og MEGET svært at indstille men det er da lykkes borset fra jeg ikke kan få det til at sende noget som helst via infarød så derfor får jeg først skrevet morgens dagens program nu. men pulsdata det kommer snart. jeg ringede til Polar Danmark og spurgte og de undrede sig men jeg var velkommen en tur til Holte så skulle de nok sætte det op for mig imens jeg ventede :w00t: service findes endnu :superman: Var på vægten i centeret i går :w00t: jeg har siden den 05-10-05 tabt 25 Kg :wub::superman::superman::superman: så nu er jeg næsten ved mit mål 3KG kg fra :cool: men det ser jeg ikke som noget problem for nu er det en vanesag at spise sundt og godt :innocent: kikker mere på indholdet af fedt og møj end jeg kikker på billedet af varen når der handles :wink: nå skal lige have min morgen kaffe og så står den på 2 timers spinning kl.930 en time jeg overtar efter den 28 i denne måned og så køres den som en Endurance time altså 75 Min :wub:

Bwt. Billeder fra Farum Kommer har bedt min netværks administrator gøre dem mindre for mig

Ha en dejlig week-end Moler :superman: og TAK fordi du kikkede forbi

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Hej med dig.

Har luret lidt på din log og er meget imponeret over din energi og dit engagement.

Jeg er selv på 5. år instruktør i Kbh, og er helt klart frisk på et MOL træf i omegnen. Både for at sætte ansigt på andre MOL'ere :bigsmile: og for at få noget nyt inspiration.

Hvor kører du henne?

Rigtig god fornøjelse med din uddannelse, den vil du blive så glad for :4thumbup:

Mange hilsner

Mette H

Link to comment
Share on other sites

Hej med dig.

Har luret lidt på din log og er meget imponeret over din energi og dit engagement.

Jeg er selv på 5. år instruktør i Kbh, og er helt klart frisk på et MOL træf i omegnen. Både for at sætte ansigt på andre MOL'ere og for at få noget nyt inspiration.

Hvor kører du henne?

Rigtig god fornøjelse med din uddannelse, den vil du blive så glad for

Mange hilsner

Mette H

Hej Mette H

Mange tak for din positive meldning i min log. :superman: ..og jo energien kommer faktisk af sig selv da spinning er en måde at få fyldt kroppen op af fornyet energi igen

når man har været oppe at ringe og bare kan mærke man er flad men meget tilfreds med sin spinnings time :wink:...jeg kører i hvidovre men får først skema timer efter

næste week-end når jeg har bestået min eksamen. og for første gang i mit liv er jeg endog meget sikker på at jeg består da jeg har haft matrialet herhjemme i 2 måneder

og kan faktisk det hele uden ad :wink: sorry er nok over spinnings nørd :wub::laugh: Hvorfor har du ikke selv lavet en log det ville være super at kunne udveksle

programmer og ideer. Kom snart igen :superman:

Link to comment
Share on other sites

JEG GAV OP

Skulle køre 2 timer med N her idag kl.930 og var bare opsat på at få et par fede timer :blush: Hun var bare så ekstrem dårlig :devil: hendes støj tror hun kalder det musik var til at blive sindsyg af...det startede ellers godt med nogle fede rytmer. men hun var helt klart ikke gearet til at skulle køre nogle timer idag og det kunne hele salen mærke :nonono: vi kommer igang en smule belastning og en høj kadance...hvorefter hun springer af cyklen og begynder at justere sin saddel på cykelen :blink: og det foregik med bank og ikke mindst larm da hun tabte sadelen på gulvet fordi hun var ved at gå amok :laugh: ...sorry meget morsomt men hun kom dog op at sidde igen så kommer en serie på 1.5 min hvor vi hvert 10 sek. lægger et klik på belastningen...synes det var en sjov måde at lave en opvarmning på men fandenme nej de næste 1.5 min skulle vi tage den af igen og op i høj kadance :nonono::devil: og så var der pause :mad: det meste af holdet var ved at kaste op af grin over hendes måde at lægge progammet på :w00t: så gav jeg op brugta 5 min på at køre hjem og stod så af min cykel og gik ud og begyndte at træne frivægt trænning :cry: synes faktisk det var synd for hende men hun magter ikke at få folk med sig på sine timer og en lørdag som i dag skal der sku være en venteliste på...vi var ni :unhappy: det fortæller jo bare det er noget lort hun byder på...er godt klar over jeg er en drengerøv hvad angår instruktør rollen..men jeg tager den endog meget seriøst og har prøvet mine programmer så jeg ved hvor mit beat skifter og at folk ikke kommer op og musikken så stopper og et helt andet beat springer ud der minder op et tempo til et lyntog og så står vi og træder tung bakke...sidst men ikke mindst kunne det være fedt hun gad møde op 5 minutter før og give folk et smil og en venlig bemærkning med på vejen...tror faktisk kun hun bevæger munden for at spise og gale et eller andet ud...vælger at stoppe nu da jeg er sindsyg frusteret over man som instruktør ikke vælger fra når man slet ikke gider og da jeg var stået af og gået ud kom der 4 andre ud også. da jeg blev spurgt om ikke jeg ville køre en time med dem i morgen og selvfølgelig ville jeg gerne det så inden jeg gik hjem var der 12 tilmeldt....

Ha en dejlig Lørdag MOLer :superman:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Hej du.

Har overvejet det der med en log, men sådan en forpligter jo træningsmæssigt :wink:

- der kommer nu nok en log alligevel, for ja det kunne være rigtigt godt at udveksle intervaller.

Jeg bliver vildt nysgerrig på at prøve hende der Nadja, sådan en instruktør må da opleves :w00t:

- Er det i SATS du træner?

Link to comment
Share on other sites

Hej du.

Har overvejet det der med en log, men sådan en forpligter jo træningsmæssigt :wink:

- der kommer nu nok en log alligevel, for ja det kunne være rigtigt godt at udveksle intervaller.

Jeg bliver vildt nysgerrig på at prøve hende der Nadja, sådan en instruktør må da opleves :w00t:

- Er det i SATS du træner?

Hej Mettehelana

Desværre er det ikke muligt at komme til at køre med hende for efter igår valgte hun at tage sit gode tøj og gå....og måske er det mig der har overvurderet hendes timer med hensyn til hendes måde at køre sine timer på....har faktisk fortrudt jeg fik skrevet et negativt indlæg om min oplevelse på timen. men sket er sket og det sker bare ikke mere...for ingen er tjent med at blive negative beskrevet på nettet...sorry :blush: og slet ikke når de ikke får en chance for at forsvare sig. jeg kører ikke i SATS men i sporstclub og har fået lovning på faste timer efter uge 9 skal lige have bestået mit kursus næste week-end....se du nu at få lavet en log så vi kan følge med i din træning og opture og nedture med dine spinnings timer :wink: det er nemlig også sjovt for en selv at kikke tilbage i sin log :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mettehelana

Desværre er det ikke muligt at komme til at køre med hende for efter igår valgte hun at tage sit gode tøj og gå....og måske er det mig der har overvurderet hendes timer med hensyn til hendes måde at køre sine timer på....har faktisk fortrudt jeg fik skrevet et negativt indlæg om min oplevelse på timen. men sket er sket og det sker bare ikke mere...for ingen er tjent med at blive negative beskrevet på nettet...sorry :blush: og slet ikke når de ikke får en chance for at forsvare sig. jeg kører ikke i SATS men i sporstclub og har fået lovning på faste timer efter uge 9 skal lige have bestået mit kursus næste week-end....se du nu at få lavet en log så vi kan følge med i din træning og opture og nedture med dine spinnings timer :wink: det er nemlig også sjovt for en selv at kikke tilbage i sin log :cool:

Hej Kenn

Det er klart, at når man oplever en så negativ time, som du har oplevet, ja så føler man også bare at det skal UUUUUDDDD... Men du har ret i, at man skal være lidt omhyggelig med at få sig formuleret ordentlig, så man ikke ender med at såre nogle. Det er okay at være ærlig, og det skal man også være men alting med måde.

Ellers lykke til med uddannelsen. Det er jo snart. Og husk..du skriver bare.

God søndag

J

Link to comment
Share on other sites

Hej Kenn

Det er klart, at når man oplever en så negativ time, som du har oplevet, ja så føler man også bare at det skal UUUUUDDDD... Men du har ret i, at man skal være lidt omhyggelig med at få sig formuleret ordentlig, så man ikke ender med at såre nogle. Det er okay at være ærlig, og det skal man også være men alting med måde.

Ellers lykke til med uddannelsen. Det er jo snart. Og husk..du skriver bare.

God søndag

J

Julie

Du har ret i at man bør tygge lidt på det man lige i nuet mener :blink: for der er selvfølgelig ingen grund til at såre nogle som har en opfattelse og måde at gøre tingene som ikke lige passer ind i sit eget kram. ...så det vil jeg gøre fremover :wink:....tak for hjælpen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Et stort tillykke med de 25 kg ! :4thumbup:

Har du en hemmelig opskrift ? :laugh:

jeg vil gerne tabe 10 kg men kan ikke rigtig få taget hul på det. Træningen er som du kan se fin nok.. på en alm uge ryger der ca 3000 kcal på træningstimerne, men kosten er til tider helt forkert.... :unhappy:

Kan du ikke skrive lidt om hvad du har gjort ? Og gerne nogle gode fif hvis du har nogle.....

Takker...

Baby ;-)

Forresten... jeg har noteret i min log om weekendens træning...

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Et stort tillykke med de 25 kg ! :4thumbup:

Har du en hemmelig opskrift ? :laugh:

jeg vil gerne tabe 10 kg men kan ikke rigtig få taget hul på det. Træningen er som du kan se fin nok.. på en alm uge ryger der ca 3000 kcal på træningstimerne, men kosten er til tider helt forkert.... :unhappy:

Kan du ikke skrive lidt om hvad du har gjort ? Og gerne nogle gode fif hvis du har nogle.....

Takker...

Baby ;-)

Forresten... jeg har noteret i min log om weekendens træning...

Hej Powerbaby

Med hensyn til mit vægttab...var det faktisk rimeligt nemt...da jeg lagde min kost og levemåde om.. og stadigvæk lever efter det. dette er hvad jeg gør.

Kost.....

Morgen.

lidt havregryn med skummemælk på.kaffe og vand

mellemmåltid.

frugt./vand

frokost.

en tyk skive rugbrød og en dåse makrel i tomat SKAL være glyngøre luksus. eller max 3 % pålæg./vand

mellemmåltid.

frugt./vand

aftensmad.

hvad der bliver lavet dog fedtbegrænset./vand

Træner man-ons-fredag morgen kl.6 spinning i cirka 2 timer inden jeg tager på arbejde.

tirsdag.fredag.søndag bliver der øvet Dans latin amerkaniske og standard danse i 1 time pr. gang

Torsdag-Lørdag Spinning 2 Timer pr gang.

Dertil drikker jeg masser af vand 4 liter eller deromkring.

Og med hensyn til slik og søde sager er det ekstrem begrænset og slet INGEN alkohol

Har altid druer eller sherry tomater i køleskabet og bruger det om aften hvis trangen til søde sager melder sig.

ved ikke om det er en god ide men sikkert er det at det virker for mig :wink:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Hej Powerbaby

Med hensyn til mit vægttab...var det faktisk rimeligt nemt...da jeg lagde min kost og levemåde om.. og stadigvæk lever efter det. dette er hvad jeg gør.

Kost.....

Morgen.

lidt havregryn med skummemælk på.kaffe og vand

mellemmåltid.

frugt./vand

frokost.

en tyk skive rugbrød og en dåse makrel i tomat SKAL være glyngøre luksus. eller max 3 % pålæg./vand

mellemmåltid.

frugt./vand

aftensmad.

hvad der bliver lavet dog fedtbegrænset./vand

Træner man-ons-fredag morgen kl.6 spinning i cirka 2 timer inden jeg tager på arbejde.

tirsdag.fredag.søndag bliver der øvet Dans latin amerkaniske og standard danse i 1 time pr. gang

Torsdag-Lørdag Spinning 2 Timer pr gang.

Dertil drikker jeg masser af vand 4 liter eller deromkring.

Og med hensyn til slik og søde sager er det ekstrem begrænset og slet INGEN alkohol

Har altid druer eller sherry tomater i køleskabet og bruger det om aften hvis trangen til søde sager melder sig.

ved ikke om det er en god ide men sikkert er det at det virker for mig :wink:

Tak for dine fif... jeg er ikke kræsen og elsker fisk, så det er ikke noget problem... Jeg laver fx selv fiskedeller so der ikke er meget fedt i.. ja som de fleste andre med spiseforstyrelse ved jeg alt om hvad der er godt og skidt - det er bare svært at praktisere selv når alt andet vokser en over hovedet :crazy:

Jeg spinner 5 timer om ugen og pumper 1-2 timer... nogle gange stepper jeg 1 time også... det kan jeg godt lide men holdet ligger ikke særlig godt i planen så det er ikke altid jeg kan få det til at passe.... så det er ikke fordi jeg synes jeg ikke laver noget motion...

Hmm....

Link to comment
Share on other sites

Tak for dine fif... jeg er ikke kræsen og elsker fisk, så det er ikke noget problem... Jeg laver fx selv fiskedeller so der ikke er meget fedt i.. ja som de fleste andre med spiseforstyrelse ved jeg alt om hvad der er godt og skidt - det er bare svært at praktisere selv når alt andet vokser en over hovedet :crazy:

Jeg spinner 5 timer om ugen og pumper 1-2 timer... nogle gange stepper jeg 1 time også... det kan jeg godt lide men holdet ligger ikke særlig godt i planen så det er ikke altid jeg kan få det til at passe.... så det er ikke fordi jeg synes jeg ikke laver noget motion...

Hmm....

Hey Powerbaby

Med fare for at få en på nakken :tongue: er jeg selv ret overbevist om at masser af vand kan sætte gang i procssen. og set skal lige siges at jeg træner på tom mave om morgen....bare ikke her til morgen for der sov jeg over mig :devil: men så melder jeg mig på en time i morgen kl.17 istedet for...og nu vi er igang med undskyldninger ....kørte jeg et spinning hold igår 2 timer så jeg føler ikke jeg er kommet bagud :innocent: men mine ben elsker mig nok for det.

ellers prøv at skrive ned hvad du spiser...HVERGANG..Håber det lykkes for dig for det er p....Træls at have det sådan at man føler der intet sker :wink:

Keep Spinning

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share