så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

Morgens træning ved mig på roret

Af flere forskelige årsager var vi kun 2 kørere her til morgen..en ældre gut der hedder peter og jeg selv sagde hunden..men fik dog en rigtig hyggelig time til at gå..selvom vi kun var 2..jeg synes faktisk det er sk...e hyggeligt at være få da man så kan få afprøvet nogle ting som i hovedet finder gode men som bare ikke er noget hit når de skal køres :innocent:

Følgende sms lå på min mobil da jeg stod op idag kl. 4,15 :w00t::wub:

Hej Kenn Jeg vil lige give dig et kompliment for din time idag den var god du er blevet god siden sidst vi kørte sammen og din musik var super. det var ikke på grund af din time jeg ikke kørte men..men havde en aftale med en kammarat om at vi skulle ud at spise sammen..kommer nok på torsdag og kører hele timen med dig ang. det vi snakkede om om idag så regner jeg ikke med vi er sure på hinanden det er jeg ihvertfald ikke..troede bare du havde bedt om at få min time synes vi har snakket godt sammen så lad os blive ved med det..men lad os snakkes ved Kenn Hilsen T

Så kan man da ikke være sur på sådan en mand :wink::superman:

Ha en dejlig dag MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sikken træls oplevelse med ham Thomas, men hvis han har den opfattelse at du har skubbet ham af pinden kan jeg godt forstå at han var lidt mopset. Godt I lige fik snakket sammen, så I kan få dette på plads.

Ang snak i timerne, ja MØG/(#/)#=)#=)#)=#"!§ irriterende.

Når nogle gør det på mine timer plejer jeg at beskrive hvordan intensiteten og vejrtrækningen skal føles. Derefter skruer jeg ned for musikken, kigger direkte på dem der snakker og fortæller, at siden de har luft til at snakke så kører de med en for lav intensitet.

Jeg har intet imod at folk hyggesludrer under opvarmningen, men når vi er i gang så er vi i gang!!!!!!!!!

Og forresten tillykke med din debut. :4thumbup:

Kan selv huske første gang jeg skulle køre, var ved at dø af skræk. Heldigvis overlever man jo, og du vil snart opleve fremgang på dine timer når medlemmerne ser at du er en engageret og trofast instruktør.

Link to comment
Share on other sites

Sikken træls oplevelse med ham Thomas, men hvis han har den opfattelse at du har skubbet ham af pinden kan jeg godt forstå at han var lidt mopset. Godt I lige fik snakket sammen, så I kan få dette på plads.

Ang snak i timerne, ja MØG/(#/)#=)#=)#)=#"!§ irriterende.

Når nogle gør det på mine timer plejer jeg at beskrive hvordan intensiteten og vejrtrækningen skal føles. Derefter skruer jeg ned for musikken, kigger direkte på dem der snakker og fortæller, at siden de har luft til at snakke så kører de med en for lav intensitet.

Jeg har intet imod at folk hyggesludrer under opvarmningen, men når vi er i gang så er vi i gang!!!!!!!!!

Og forresten tillykke med din debut. :4thumbup:

Kan selv huske første gang jeg skulle køre, var ved at dø af skræk. Heldigvis overlever man jo, og du vil snart opleve fremgang på dine timer når medlemmerne ser at du er en engageret og trofast instruktør.

:4thumbup: Det gør jeg nemlig også. Det virker såååå godt og er så pinligt for dem, der snakker, at de som regel aldrig gør det igen.

Britone ja tillykke med din debut. Det gik jo fint. :cool: Og den der med medinstruktører der kommer med syrlige bemærkning etc (ja nu er han jo blevet god igen), det er ikke noget nyt. Der vil ALTID være intern konkurrence blandt visse folk. Desværre. Istedet for at samarbejde og coache hinanden, kan det tit være en intens kamp om, hvem der har flest på sit hold og hvem der er bedst. Jeg har selv oplevet dette. Ikke i SATS overhovedet men mange andre steder...

God vind fremover med timerne

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Sikken træls oplevelse med ham Thomas, men hvis han har den opfattelse at du har skubbet ham af pinden kan jeg godt forstå at han var lidt mopset. Godt I lige fik snakket sammen, så I kan få dette på plads.

Ang snak i timerne, ja MØG/(#/)#=)#=)#)=#"!§ irriterende.

Når nogle gør det på mine timer plejer jeg at beskrive hvordan intensiteten og vejrtrækningen skal føles. Derefter skruer jeg ned for musikken, kigger direkte på dem der snakker og fortæller, at siden de har luft til at snakke så kører de med en for lav intensitet.

Jeg har intet imod at folk hyggesludrer under opvarmningen, men når vi er i gang så er vi i gang!!!!!!!!!

Og forresten tillykke med din debut. :4thumbup:

Kan selv huske første gang jeg skulle køre, var ved at dø af skræk. Heldigvis overlever man jo, og du vil snart opleve fremgang på dine timer når medlemmerne ser at du er en engageret og trofast instruktør.

Hej Mette

det var ikke første gang jeg skulle køre som instruktør og derfor overraskede det mig meget at jeg blev så nervøs..men skal man ikke være det lidt hvergang tror den dag man ikke er lidt spændt..ja så er man ved at være træt af at være instruktør..ved det ikke det kan kun tiden vise :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Det gør jeg nemlig også. Det virker såååå godt og er så pinligt for dem, der snakker, at de som regel aldrig gør det igen.

Britone ja tillykke med din debut. Det gik jo fint. :cool: Og den der med medinstruktører der kommer med syrlige bemærkning etc (ja nu er han jo blevet god igen), det er ikke noget nyt. Der vil ALTID være intern konkurrence blandt visse folk. Desværre. Istedet for at samarbejde og coache hinanden, kan det tit være en intens kamp om, hvem der har flest på sit hold og hvem der er bedst. Jeg har selv oplevet dette. Ikke i SATS overhovedet men mange andre steder...

God vind fremover med timerne

Hej Julie

Det undrede mig meget at denne branche virkede så hård..men efter vores snak sidste gang kom det ikke bag på mig..men kan ikke snuppe folk der ikke formår at få svar på deres utilfredshed...med det mener jeg han har mit mobil nummer så hvorfor ikke bare ringe og spørge hvordan mit syn er på sagen..og hvordan det lige hænger sammen..det havde jeg gjort for hvor ofte har man ikke forestillet sig noget som så viser sig at være helt forkert :wink::smile: jeg vil foreslå dernede at vi instruktører kører et par gange om måneden..og så finder ud af hvad der er smart og ikke smart..samtidigt kunne det være rart at få lavet en plan der holder en 1er time som det det skal være nemlig en time man kan genemføre som nybegynder..for idag er det ikke unormalt at man står op i hverfald 25 min af timen og der holdes ingen pauser overhovedet..og hvor mange nybegynder finder det sjovt..samtidigt ligger der en stor opgave i at få kørene til at vælge de rigtige timer :superman:

Link to comment
Share on other sites

Læg hele den episode bag dig søde :4thumbup: og nyd dit job. :yahoo:

Han ønsket ikke jobbet og så var han ked af de fandt en anden....

Ønsker dig en super dejlig weekend :superman:

Klem

Jeanette

Hej Jeanette

Du har bare så ret i at man skal bare videre :wink: og der er ingen fare for jeg ikke kommer til at nyde det :tongue::wub: har idag fået en opringning om jeg ikke kunne tænke mig en fast dag i det nye center i valby..og om jeg ikke kunne tænke mig at bliver flyver vikar :blink: rolig nu ellers ender det med jeg bor på en cykel og hvad synes

resten af famillen lige om det :blush: så har sagt nej tak indtil videre :wink: men måske i næste uge :wub::tongue::laugh::laugh::laugh:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hej Jeanette

Du har bare så ret i at man skal bare videre :wink: og der er ingen fare for jeg ikke kommer til at nyde det :tongue::wub: har idag fået en opringning om jeg ikke kunne tænke mig en fast dag i det nye center i valby..og om jeg ikke kunne tænke mig at bliver flyver vikar :blink: rolig nu ellers ender det med jeg bor på en cykel og hvad synes

resten af famillen lige om det :blush: så har sagt nej tak indtil videre :wink: men måske i næste uge :wub::tongue::laugh::laugh::laugh:

Kenn

Kæreste :superman:

Sikken du er eftertragtet .... :4flex: :hands::cheer: :bike: lap det hele i dig og vide disse spørgsmål stilles fordi de er super tilfreds med dig.

Livet er alt for kort til primadonna, drama dronninger og folk der taler når du sidder foran i lokalet opførelse såååååååååå være overbærende men sæt dem på plads og give dem lysten til at se dig for hvem du er.

Det er dem der går glip af essensen af hvem du er jo...

:nonono: at man forstår dem -- :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Min træningfri dag idag lørdag

Sov for en gang skyld længe i morges så var oppe kl.6.15 :laugh: og under min morgenkaffe fandt jeg på at idag ville jeg ud at købe noget nyt tøj..alt mit gamle tøj er bare blevet alt for stort :wink: så da kl. var blet 9 var jeg på gaden og inde i den første butik :blink: enten skal man lige en på 16 eller også skal man gå i noget morfar tøj :blush: ikke for at fornærme nogen men hvad er der blevet af jeans der ligner noget nyt og med elastik og ikke nogen hvor benene ligner noget der er stukket i en tønde..og jeg nægter bare at give penge for nogle bukser jeg havde smidt ud før det kom til at se så slidt ud :nonono: nå fik dog købt t-shirt og sweat-shirt og et par sorte bukser der var rigtig pæne..underbukser i str. s findes bare ikke hjemme de er til børn :innocent: ok så måtte jeg bare ud at lede i en børnetøjs forretning..så gik turen til frøkjær og det er nok huset for jeans der ikke skal ligne noget der brugt så her var der 4 par der bare var super flotte..og et kæmpe udvalgt i jakker og t-shirt og sweat-shirts så der kom jeg ud med 4 poser fyldt med tøj..skulle så lige forbi en anden tøjbutik på vejen hjem og der var et stort udvalg i størelse s og nogle andre fede ting så det ender med at der kun er plads til nyt tøj i mit skab..det bliver underligt at skal til at huske at åbne sine bukser før man kan få dem af :wink::laugh::laugh: men godt det er overstået og det bliver rart at kunne tage fra en ende af.. :superman:

Ha en dejlig week-end MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

Nu kommer du altså her til Odense så skal mor Jeanette tag med dig ud og købe tøj - smart skal man skuda være og ikke kedelig - er det forstået?

:rofl2:

Cowboybukser er ikke som i 70 altså - der skal være detalje og ikke mindt klæ din krop og form.. jeg skal vise dig skal jeg.

Byen er fyldt med fede butikker til mænd.

Ps

Husk at aflevere brugt tøj til de hjemmeløse eller en herberg i nærheden....

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Søndagens træning

Var nede at køre 1 times spinning alene for at prøve nogle trænings pas jeg har tumlet lidt med og det var faktisk rigtig godt og faldt lige som jeg havde forestillet mig..så nu er der styr på endnu et program.. derefter til en times dans..så nu er mine ben bare smaderet.. :devil:

Ha en dejlig søndag MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

En lille lur på sofaen kan gøre underværker :innocent:

Dagen startede med at jeg var nede at skifte dæk på sønnens bil i morges kl.7 :w00t: men da jeg var oppe kl 6 var det ligesom ikke noget problem men blev da overrasket over hvor koldt det var aligevel :wink: for solen var næsten kommet frem..men det snyder ihvertfald endnu.. da jeg var færdig med at træne idag stødte jeg ind i N som ikke var sen til at høre mig hvad jeg havde sagt til pigerne for de kom ikke på hendes timer mere..jeg fortalte at jeg er kommet over den alder hvor jeg skal lave en klike og de selv havde valgt at gå ud og grunden til jeg gik var at jeg ikke synes det var noget for mig..og ikke ville ødelægge det for de andre :wink: men det er åbenbart blevet taget meget ilde op af en masse af de andre kørere...hun havde også undret sig over jeg ikke var kommet hen til hende og havde sagt hvad problemmet var :blink: der måtte jeg tilstå at jeg synes hun var helt galt på den.. og det fortalte jeg hende..så må vi have misforstået hinanden..i min opdragelse har jeg fået at vide at såfremt jeg ikke har noget pænt at sige til andre menesker skal man holde sin kæft og kommer folk og spørger svarer man ærligt og får renset luften og så er det videre...jeg tilbød hende at jeg synes vi skulle prøve at køre nogle timer sammen ikke bare hende og mig men sammen med de instruktører der ville finde det spændende..og med hensyn til hendes musik var jeg meget velkommen til at komme med det jeg synes vi skulle prøve at køre til :wink: men at jeg ville finde ud af når jeg havde været rundt at køre de forskellige steder hvor svært det er at ramme rigtigt..det kan jeg selvfølgelig ikke sige noget imod..men faktisk tror jeg luften blev renset og så må vi videre derfra :innocent: men til efterretning er det utroligt hvor forskeligt vi opfatter tingene noget vi ikke lægger noget i betyder stort set alt for en anden :wink:

Tankevækkende :innocent:

Ha en dejlig aften MOLer :cool:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

samtidigt kunne det være rart at få lavet en plan der holder en 1er time som det det skal være nemlig en time man kan genemføre som nybegynder..for idag er det ikke unormalt at man står op i hverfald 25 min af timen og der holdes ingen pauser overhovedet..og hvor mange nybegynder finder det sjovt..samtidigt ligger der en stor opgave i at få kørene til at vælge de rigtige timer :superman:

Damn, 25 min stående på en begyndertime? Det lyder da helt vildt. I SATS bliver 1er timerne udarbejdet af et uddannelsesteam, og dette program kører alle 1er instruktører med i ca. 3 måneder. Programmet varer 45 min, incl opvarmning, pauser og cooldown/stræk, og tror kun der er 7-8 min stående arbejde.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa :bigsmile:

Vil bare lige smide en sen søndag aftenshilsen i din log.

Tillykke med din nylige debut med faste timer :smile: Lader til du allerede har fundet ud af, hvor beskidte instruktører kan være imod hinanden og hvor trælse og kritiske medlemmerne kan være. At være instruktør er ikke altid nøglen til verdens lykke! :blink:

Why drink and drive, when you can drift and slide? :wink:

Edited by Cyclingspinner
Link to comment
Share on other sites

Havde en mærkelig oplevelse idag..jeg har købt mig en bil jeg er meget øm overfor..så da posten kommer i dag skal hun bakke ud fra parkerings pladsen og rammer min kofanger..så den bliver hakket og hendes baglygte bliver knust..skulle lige til at skabe mig da jeg ser hende i andsigtet og tårene bare løber ned af hendes kinder...undskyld hr. jeg er næsten lige startet så jeg må lige ringe til min kørsels forvalter.. jamen kom indenfor imens vi venter.vil du ikke have en sodavand sagde jeg der bare havde så ondt af hende da jeg kunne se hun var dybt ulykkelig over at hun var kommet til at skade min bil..så isedet for at flippe ud sagde jeg bare det er jo kun en bil så skidt :w00t: ..ville normalt være gået :devil::devil: så det var en mærkelig oplevelse..

Respekt for at du ikke gik amok og hakkede hende i småstykker!!! :blink::crazy:

Link to comment
Share on other sites

Damn, 25 min stående på en begyndertime? Det lyder da helt vildt. I SATS bliver 1er timerne udarbejdet af et uddannelsesteam, og dette program kører alle 1er instruktører med i ca. 3 måneder. Programmet varer 45 min, incl opvarmning, pauser og cooldown/stræk, og tror kun der er 7-8 min stående arbejde.

Hej Mette

Ser du problemet nede hos os er at der ikke rigtigt er styr på hvad en 1er time skal indeholde :nonono: og derfor er det rimelig hærdede kører der kommer på disse timer..desværre er der nogle gange en nybegynder der vover sig der ind og får et nederlag der barer siger spar 2 :blink: og det er helt klart utilfedsstillende og en opgave der skal styr på meget hurtigt :wink: for ellers ender det med at der ikke kommer nye kørere til og det en synd og skam :innocent: ikke mindst for os instruktører. er begyndt at få lokket nogle ind der har givet op og lade dem prøve stille og roligt at finde ud af om ikke det er noget for dem :superman: så er på vej :4thumbup:

Ha en dejlig dag

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Respekt for at du ikke gik amok og hakkede hende i småstykker!!! :blink::crazy:

:blush: Er sku ved at blive lidt blød.. men havde det været en gut :devil::devil::devil::devil::devil::devil::laugh::laugh:

men får min post ved skrivebordet hver dag nu :tongue:

Tak for dine besøg i min log :4thumbup:

Ha en dejlig dag

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Morgens træning ved mig selv ved roret

Min træningspartner kom ikke i morges så det blev kun mig selv der dukkede op..underligt nok har jeg ikke problemmer med at pace mig selv på biken når bare jeg har nogle fede rytmer at køre til :smile: fik så prøvet nogle flere af de ting jeg godt kunne tænke mig at servere på mine torsdag timer..og faktisk er det ikke småting de bliver skånet for :innocent: for meget kan bare ikke lige lade sig gøre og så er det jo fedt at være ene i lokalet når noget ikke lige hænger sammen :laugh: er en smule nervør for at mine timer skal virke lidt kedelige :innocent: men her dagen program for næste Torsdag..der burde alle kunne være med..

Opvarmning.

5 min. Siddende.

5 min. Stående

Workset 1

1 min. siddende

30 sek. Stående enkelt takt

1 min. Siddende

30 sek. Stående spurt

1 min. siddende

30 sek. stående enkelt takt

1 min. Siddende

30 sek. stående spurt

1 min. siddende

30 sek. stående enkelt takt

1 min. siddende

30 sek. stående spurt

1 min. siddende

30 sek. stående enkelt takt

1 min. siddende

30 sek. stående spurt

1 min. siddende

Workset 2

1 min. Stående enkelt eller dobbelt takt

30 sek. Siddende enkelt takt

1 min. Stående enkelt eller dobbelt takt

30 sek. siddende dobbelt takt

1 min. Stående enkelt eller dobbelt takt

30 sek. Siddende enkelt takt

1 min. Stående enkelt eller dobbelt takt

30 sek. siddende dobbelt takt

1 min. Stående enkelt eller dobbelt takt

30 sek. Siddende enkelt takt tid: 20 min 30 sek.

Workset 3

Stående 10 min hvert min. 30 sek. spurt og 30 ned at sidde i hårdt presset angreb.

Workset 4

Siddende 10 min. Hvert andet minut stående spurt i 30 sek.

Falder så tilbage siddende.

Workset 5

5 min. Stående enkelttakt og siddende spurt.

Vi kører hjem og strækker ud:

Efter denne omgang var r..en lidt tung at få af sadelen :blush::laugh:

Sidder du med nogle rettelser er du endog meget velkommen..

Ha en dejlig dag MOLer :superman:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Hej Mette

Ser du problemet nede hos os er at der ikke rigtigt er styr på hvad en 1er time skal indeholde :nonono: og derfor er det rimelig hærdede kører der kommer på disse timer..desværre er der nogle gange en nybegynder der vover sig der ind og får et nederlag der barer siger spar 2 :blink: og det er helt klart utilfedsstillende og en opgave der skal styr på meget hurtigt :wink: for ellers ender det med at der ikke kommer nye kørere til og det en synd og skam :innocent: ikke mindst for os instruktører. er begyndt at få lokket nogle ind der har givet op og lade dem prøve stille og roligt at finde ud af om ikke det er noget for dem :superman: så er på vej :4thumbup:

Ha en dejlig dag

Kenn

I det center jeg træner er Spin Basix timerne (begynderne..) baseret på om der ér begyndere på eller ej. Instruktøreren spørger i starten af timen om der er nye med og er der ikke dét, kører han lidt mere ala en maxburner..... det er ok synes jeg :wink: jeg tager altid basix med når jeg træner om tirsdagen. Først en maxburner for erfarne spinnere og så basix for at vride det sidste ud af benene :devil: og fordi der kører nogle af de andre og for hyggens skyld....

Link to comment
Share on other sites

I det center jeg træner er Spin Basix timerne (begynderne..) baseret på om der ér begyndere på eller ej. Instruktøreren spørger i starten af timen om der er nye med og er der ikke dét, kører han lidt mere ala en maxburner..... det er ok synes jeg :wink: jeg tager altid basix med når jeg træner om tirsdagen. Først en maxburner for erfarne spinnere og så basix for at vride det sidste ud af benene :devil: og fordi der kører nogle af de andre og for hyggens skyld....

Hej PW

Problemet jeg ser i dette her er at det er ikke alle der bryder sif om at sige foran 20 andre de er nybegyndere. så dette er faktisk ikke så nemt at finde en gylden middelvej :wink:

Ha en dejlig dag :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Morgens træning v / mig

Spinning time bygget op over den jeg lagde i min log forleden dag..havde meget overskud og lavede lidt om i programmet..fordi jeg blev lidt i tvivl og det var nok lidt dumt...da flere af kørene begyndte at hænge over styret da det pludselig blev meget hårdt :devil::devil::devil::tongue::laugh: men ellers var det bare en time der sparkede r.. fedt at folk kommer og takker for en god time og spørger om jeg ikke nok vil køre fredag morgen igen :superman: kom dog også til at køre 11 min længere da jeg synes det kunne være morsomt at sige vi var kørt forkert og vi havde en bakke stående i 11 min foran os..det faldt ikke lige i god jord alle steder :wink: men det er jo for sent nu :wink: kunne faktisk finde på det igen :laugh::laugh:

Kørte 66 min. og forbrændte 1299 Kcal. kørte i 40 min med en maks på 96% :wub::devil::devil::wub: FEDT

Ha en dejlig dag MOLer :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

kom dog også til at køre 11 min længere da jeg synes det kunne være morsomt at sige vi var kørt forkert og vi havde en bakke stående i 11 min foran os..det faldt ikke lige i god jord alle steder :wink: men det er jo for sent nu :wink: kunne faktisk finde på det igen :laugh::laugh:

No offence, men...

- det der, det gør man bare ALDRIG!

Folk skal kunne stole på hvad du melder ud med der skal køres.

Ellers får du dem aldrig til at køre med de intensiteter du ønsker.

Når du først een gang har snydt dem, stoler de aldrig aldrig mere på dig (og med rette).

Een ting skal man huske: aldrig aldrig aldrig "gemme" en overraskelse tilsidst.. aldrig.

Det holder bare ikke. Det er for useriøst.

Men nu har du prøvet det - jeg ville virkelig tænke mig grundigt om før jeg lavede nummer igen.. :tongue:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

No offence, men...

- det der, det gør man bare ALDRIG!

Folk skal kunne stole på hvad du melder ud med der skal køres.

Ellers får du dem aldrig til at køre med de intensiteter du ønsker.

Når du først een gang har snydt dem, stoler de aldrig aldrig mere på dig (og med rette).

Een ting skal man huske: aldrig aldrig aldrig "gemme" en overraskelse tilsidst.. aldrig.

Det holder bare ikke. Det er for useriøst.

Men nu har du prøvet det - jeg ville virkelig tænke mig grundigt om før jeg lavede nummer igen.. :tongue:

Ups jeg har fundet ud af at det ikke var smart og når jeg skriver at jeg kunne finde på det igen var det ikke på et hold men kun over for min træningspartner

så du har fuldstændig ret..desværre kom det sig af at der var en på holdet der fortalt mig at han synes vi havde kørt for kort tid :innocent: og det faldt jeg for og fik ikke kørt så meget hjem som vi burde :blush: problemet her er at rutinen mangler og så lige det med at det er mig der tilrettelægger timen og holder mig til det program jeg har lagt for timen og ikke prøver at gøre det hårdere for at tilfredstille en eller anden der ikke har haft ret meget belastning på

og set i bag klogskabens lys var det bare for dumt :wink::blush::dry:

og den udlægning du er kommet med her bekræfter mig bare i at det ikke var eller er smart. så det sker ikke mere. SORRY men tak for vinket

Link to comment
Share on other sites

kom dog også til at køre 11 min længere da jeg synes det kunne være morsomt at sige vi var kørt forkert og vi havde en bakke stående i 11 min foran os..det faldt ikke lige i god jord alle steder :wink: men det er jo for sent nu :wink: kunne faktisk finde på det igen :laugh::laugh:

Hej Kenn.

Ja, det er ikke det smarteste at gøre, troværdigheden ryger med det samme, og den er svær at genoprette.

Synes dog at det er en ret sjov bemærkning, lidt a'la "har I husket cykelhjelmen" plathed på begyndertimer. Måske kan du flette den ind i dte i forveen planlagte program så du ikke kører over tiden. For at køre over tiden er :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share