så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

:innocent: Altid fedt at deltage på 24 timers events, men det sidder bare i stængerne i en rum tid. Ingen søvn og masser af stress for kroppen skal jo sætte sig et sted...Men du kommer jo snart ovenpå og stærkt igen. Iøvrigt tak for blomsterne der...

Jullen

Det er faktisk lidt vildt men det eneste sted jeg ikke fik ondt var i stængerne ej heller mandag morgen da jeg skulle køre min morgentime

men min r.. den gløede som en :devil: :devil: :devil::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fredags morgen træning :superman:

Har i øjeblikket svært ved at falde i søv om aften tror det er fordi jeg er begyndt at drikke sen aftenkaffe det er lidt skidt for det kan mærkes når jeg skal op om morgen for så er jeg vildt træt :nonono:

Nå men morgens træning var en rigtig fed time godt flow og en masse fed musik med nogle rigtig fede rytmer. vi var 14 kørere så det var et flot fremmøde. brugte idag da vi under hård bakke kørsel at en stak af og alle vi andre skulle følge ham Tonny som stak af oksede afsted og resten forsøgte de bedste de kunne at følge ham det stod på i 3 min. så troede holdet at der var pause næ nej stående i 4,5 min med godt tempo og så sluttede vi af med cotton eye joe 5 min siddende spurt med mere og mere belastning på og fokus på at tempoet ikke faldt for meget. så kørte vi hjem og jeg kunne høre et par af dem sad og rømmede sig de var ved at brække sig :tongue:

Har aflyst min lørdags time så nu er der weekend :4thumbup:

Ha en dejlig weekend MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Okse (Martin)

jeg kan også godt køre alene men ved sku ikke rigtig om jeg kunne blive ved med at gøre det hvergang :4thumbup: for det kræver at man holder sig selv i manken :laugh:

Jeg tror, en del af forklaringen (som jeg også skriver i min egen log) ligger i, at jeg har det sådan, at når der er en ting, jeg brænder for, så har jeg en tendens til at blive fanatisk. Det er positivt, sålænge man bruger det til konstruktive ting (træning, arbejde osv.), men hele tiden skal man passe på, at man ikke vender den lidenskab mod noget mindre godt. De siger, at det var det, der skete for Jean-Claude van Damme. Den passion, der drev ham i kampsports-træningen, vendte han en overgang imod coke, og det var ved at ødelægge ham.

Men anyway: Mange sagde, at jeg ikke ville kunne motivere mig til at cykle alene. Jeg tør nok ige, at jeg har vist dem noget andet. Bl.a. takket være hjælp fra mange Mol-venner.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror, en del af forklaringen (som jeg også skriver i min egen log) ligger i, at jeg har det sådan, at når der er en ting, jeg brænder for, så har jeg en tendens til at blive fanatisk. Det er positivt, sålænge man bruger det til konstruktive ting (træning, arbejde osv.), men hele tiden skal man passe på, at man ikke vender den lidenskab mod noget mindre godt. De siger, at det var det, der skete for Jean-Claude van Damme. Den passion, der drev ham i kampsports-træningen, vendte han en overgang imod coke, og det var ved at ødelægge ham.

Men anyway: Mange sagde, at jeg ikke ville kunne motivere mig til at cykle alene. Jeg tør nok ige, at jeg har vist dem noget andet. Bl.a. takket være hjælp fra mange Mol-venner.

Hey Martin :superman:

Den egenskab du nævner her kender jeg også godt alt til :innocent: og du har så ganske ret i at man skal passe meget på med at få vendt sit fokus på emner der ikke er sunde for en selv. Dog synes jeg at man er kommet endog meget langt når man som du selv siger er klar over man er skruet sådan sammen for så kan man få vendt sit fokus i tide og ligesom komme videre i sit liv :wink: og tro mig når folk har sagt eller vist at de mente at det kunne jeg bare ikke så uanset konsekvenser skulle / skal jeg nok vise det at de tog fejl :innocent: det er dog blevet bedre med alderen

Hyggeligt du kikkede forbi :smile:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Mandagens træning

vi var kun 7 i morges men fik da kørt en god time :innocent: utroligt som man vænner sig til at vi er mange om morgen. efter timen var det tid til at få min protein shake og får det ikke skal være løgn bliver promax ved med at ændre og lade deres produkter udgå så den jeg fik idag var 50-50 og den kunne jeg så smage hele formiddagen :nonono: når har kun købt et kilo

ellers god time selvom mit ur drillede lidt idag

post-9573-1171898013_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

:blush: Onsdagens morgen træning

Så var vi for første gang 15 om morgen det er faktisk helt vildt i vores lille klub :superman: Norling havde sidste dag inden han idag skulle opereres i dag for brok så vi kørte i 65 minutter :smile: så heldigvis var det en fed og god time og som han sagde kenn jeg er tilbage ligeså snart jeg kan det er sku underligt at jeg i noget tid skal undvære dette her. kækt siger jeg så til ham at han må da gerne komme og så bare blive siddende ned selvom vi andre rejser os op :tongue: fik ordnet det samme for små 5 år siden og det gør bare ondt de forbandede syninger brænder og svier så man er ved at blive sindsyg og man går med næsen 30 cm over jorden for man kan ikke gå oprejst :nonono: har fået sat gang i et nyt projekt med en webshop så der er i øjeblikket rimelig travlt nede på arbejdet selvom jeg har nogle til at lave siden :smile:

Forsætter med at lægge de billeder af kunst med hånden op :superman:

Kenn

post-9573-1172158481_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fredagens morgen træning :sneaky2:

Jeg skulle idag til lægen kl.9 og have målt mit kolesterol og det skal man have gjort fastende så det blev en morgen uden kaffe og vand :nonono: det KAN man bare ikke forlange af folk :unhappy: men fik kørt min time og det var da rart at be de andre om at drikke og så selv sidde med sand i munden og mærke halsen snørre sig sammen :sneaky2: nå kommer op til læge og selvfølgelig stikker han i den forkerte arm hvor han ikke kan få blodet til at løbe det glas som man tager prøven i er der åbenbart vacum i så selvom han drejer nålen rundt kommer der intet andet en det siger pissst da han trækker nålen tilbage. og mig som hader at blive stukket :cry: så var det frem med den anden arm og så lykkes det :innocent: skulle så hjem og have morgenmad og så på arbejde det kom jeg bare aldrig frøs som en gal så trak dynen ind på sofaen og ville bare lige have varmen :blink: tror der gik 10 min. så var jeg bare flad og så røg linserne og så meget skete der på den arbejdsdag :bigsmile: men jeg er da udhvilet nu :innocent:

vi var kun 8 på timen i dag og der var koldt i lokalet her til morgen så vi havde alle lidt svært ved at blive varme men det lykkes da. rimelig time når man tænker på at starten af dagen ikke var som den plejer

Ha en dejlig week end MOLer

Kenn

post-9573-1172244464_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det bare imponerende med de billeder.

Uh ubehageligt med nålen, men jeg tror faktisk, at det er ret generelt mænd, der hader nåle. Så kan du glæde dig over, at du ikke har "elefanthud" som min far fx :biggrin: Der skal lægen som regel stikke flere gange for at trænge igennem. AV AV AV AV

God weekend K

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det bare imponerende med de billeder.

Uh ubehageligt med nålen, men jeg tror faktisk, at det er ret generelt mænd, der hader nåle. Så kan du glæde dig over, at du ikke har "elefanthud" som min far fx :biggrin: Der skal lægen som regel stikke flere gange for at trænge igennem. AV AV AV AV

God weekend K

Ja det er ikke ret fedt at blive stukket :nonono: jeg er faktisk også selv vildt overrasket at nogen kan lave sådan nogle billeder og så er de malet :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagen time kl.930 :smile:

selvfølgelig startede det med at sne da jeg skulle ud af døren :sneaky2: troede jeg skulle ned og skrabe bil af men kunne sætte mig ind og så klarede viskeren det bare :superman: nå kom ned i centeret og fik gjort klar til timen det vil sige da jeg fik sat mit stik i til min ipod knagede og brummede det vildt i anlæget og selvfølgelig er min ledning knækket :devil: men heldigvis sad der et i der er en venlig sjæl der har ladet blive så det var fedt :superman: det ville ikke være så fedt at sidde på cyklen og så måtte give op fordi man ikke havde noget musik. der var mødt 7 op og vi fik faktisk en rigtig god time ud af det. ikke mindst set i lyset af at idag kunne jeg få noget at drikke under timen :bigsmile: efter timen og bad var der lige tid til en kop kaffe og en sludder med en af dem der kørte med og pludselig kommer snakken ind på rytmer og kørestil og musik i det hele taget og tro det eller ej han har spillet guitar i næsten 15 år og for dem der har fuldt med min log ved at jeg på et tidspunkt havde svært ved at finde en lærer til at undervise :innocent: men desværre blev det ikke ham for han havde ikke tid men han ville da gerne hjælpe mig lidt bare ikke med faste timer da han ikke kunne nå det :superman: hvem ved måske skifter loggen navn til garys alla more

rigtig god lørdag aften MOLer :superman:

post-9573-1172340626_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber, at du klarer dig i sneen, britone.

Jeg har i hvert fald taget en hård tørn med kong Vinter i dag. Det bliver dæleme rart, når jeg igen kan køre på scooteren. Hvis nogen spørger, hvorfor jeg træner med håndvægte, så er det, for at kunne dødløfte min rollator over snedriverne :laugh: .

Hold fanen højt, kammerat!

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber, at du klarer dig i sneen, britone.

Jeg har i hvert fald taget en hård tørn med kong Vinter i dag. Det bliver dæleme rart, når jeg igen kan køre på scooteren. Hvis nogen spørger, hvorfor jeg træner med håndvægte, så er det, for at kunne dødløfte min rollator over snedriverne :laugh: .

Hold fanen højt, kammerat!

Hey Du :superman:

Ja nu er sneen heldigvis på vej retur :4thumbup: så vi kan komme tilbage til normale tilstande. det må ikke være nemt at bruge udendørs hjælpemidler i sådan et skodvejr :nonono: men så er det jo godt at du trods alt kan finde det morsomme i problemet :smile:

Rigtig god aften til dig min ven

Link to comment
Share on other sites

Ja så blev det meste af søndagen brugt på at være i kirke :innocent: tror nok det kun varede i 2 timer men i himlens navn hvor er det langt tid når man sidder på en træbænk og ens baller sover :laugh: min brors datter skulle døbes i dag og jeg fik så æren af at blive goodfather. det var faktisk rigtig hyggelig dog kan jeg ikke forstå at når man bliver inviteret ud til noget møder man op i det mest kedelige tøj for fanden da mand behøver man virkelig at ligne en der er på havearbejde :nonono: måske er det mig der bare er gammeldags :innocent: nå fik taget et billede af mig selv idag i mit nye jakkesæt det er faktisk fedt at have tabt sig så meget at det bare sidder :4thumbup: og dunken ikke vælter ud. som skrevet før jeg skal aldrig være stor igen selvom jeg desværre må tilstå at jeg aldrig har frosset så meget som jeg gør idag :blink: men det bliver forhåbentligt snart varmt igen.

Smider lige et billede op af Goodfather :laugh:

post-9573-1172432348_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mandagens time :sneaky2:

Vi var 5 idag det er da bare et sløvt fremmøde men vi fik faktisk en god time ud af det idag :smile: vores lokale er ikke så stort men udluftningen sidder lige over kørene så man kan meget hurtig blive kold og i denne tid er det faktisk svært at blive varm når den kolde luft blæser ned på ryggen af en. så idag prøvede vi at slukke for den desværre går lyet med på men da der ligger en gymnastiksal ved siden af og der er ruder der ind til kom der stadigvæk lidt lys ind. Men efter en halv time var det næste total umuligt at få luft og sveden væltede af os alle sammen. men vi var dog enige om at vi på onsdag ville gøre det samme dog med den forskel at vi måtte have det tændt igen efter en halv times tid.

Var hos BMW idag og skulle montere radio og ipod i en ny 116 desværre var der ikke lysleder monteret i den så kan man ikke flasche den altså programere den så den tog sådan set 4 gange så lang tid som det skulle. og så var jeg bare bagud igen :nonono:

post-9573-1172509132_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Har fået opdateret min bærbar computer :superman: så når jeg højre klikker på et billede kan jeg gøre den mindre fedt. for så kan jeg får lagt dem fra spinning 24 timer vi lige har været til :4thumbup:

Lægger et op af min NXT i mit sommerhus fed bike og så er det fedt at man kan gå ind og give den gas og snuppe en time hvis lysten melder sig :innocent:

Så okse kommer snart efter din pr. :bowdown: :4whistling:

post-9573-1172509626_thumb.jpg

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Har fået opdateret min bærbar computer :superman: så når jeg højre klikker på et billede kan jeg gøre den mindre fedt. for så kan jeg får lagt dem fra spinning 24 timer vi lige har været til :4thumbup:

Lægger et op af min NXT i mit sommerhus fed bike og så er det fedt at man kan gå ind og give den gas og snuppe en time hvis lysten melder sig :innocent:

Så okse kommer snart efter din pr. :bowdown: :4whistling:

Fed bike.

Sådan én kunne jeg godt køre på, da den har en ret lav indstignings-højde. Det er det, jeg ikke er så vild med ved de sikkert ellers udmærkede Bodybikes: Det er svært for mig at løfte benet over den ret høje krank.

Mht. min PR, så kommer du bare anytime. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fed bike.

Sådan én kunne jeg godt køre på, da den har en ret lav indstignings-højde. Det er det, jeg ikke er så vild med ved de sikkert ellers udmærkede Bodybikes: Det er svært for mig at løfte benet over den ret høje krank.

Mht. min PR, så kommer du bare anytime. :4thumbup:

Det er faktisk en fed bike :superman: men tror nu aligevel du får lov til at beholde din pr :clap: for du er jo gået amok :wink: men når din egen er ved at være kaput er det sikkert også til at få fat i sådan en her til en fornuftig pris :smile: jeg har købt min fra sidste års 24 timer og det betyder ikke noget at den har kørt i 24 timer det skulle da lige være at såfremt der er noget i vejen når man pakker den ud så er det ordnet :cool:

Dejligt med en MOL aften på sofaen :cool:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Har fået opdateret min bærbar computer :superman: så når jeg højre klikker på et billede kan jeg gøre den mindre fedt. for så kan jeg får lagt dem fra spinning 24 timer vi lige har været til :4thumbup:

Lægger et op af min NXT i mit sommerhus fed bike og så er det fedt at man kan gå ind og give den gas og snuppe en time hvis lysten melder sig :innocent:

Så okse kommer snart efter din pr. :bowdown: :4whistling:

Ja de er faktisk også meget gode at cykle på, selvom man skal vænne sig til det brede styr og kædetræk. Meeen jeg er nu en BB pige :innocent:

Tak for din velkomst til 'kliken'

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandagens time :sneaky2:

Vi var 5 idag det er da bare et sløvt fremmøde men vi fik faktisk en god time ud af det idag :smile: vores lokale er ikke så stort men udluftningen sidder lige over kørene så man kan meget hurtig blive kold og i denne tid er det faktisk svært at blive varm når den kolde luft blæser ned på ryggen af en. så idag prøvede vi at slukke for den desværre går lyet med på men da der ligger en gymnastiksal ved siden af og der er ruder der ind til kom der stadigvæk lidt lys ind. Men efter en halv time var det næste total umuligt at få luft og sveden væltede af os alle sammen. men vi var dog enige om at vi på onsdag ville gøre det samme dog med den forskel at vi måtte have det tændt igen efter en halv times tid.

Jeg startede selv i sin tid i et center, hvor man delte aerobic sal og spinning sal. Der var dog ikke den luksus i form af aircondition, så det indebar at der var steghedt om sommeren of frysende koldt om vinteren, men man kan jo vænne sig til meget. :innocent: Dog har jeg det nu sådan, at jeg har det bedst i fugtig lækker varme, dog med den nødvendige ilt :crazy: . Jeg sys, det er værst når ilten mangler. Gys.

Og så lige en sidebemærkning. Det er skønt, du er helt tilbage igen B...

J

Link to comment
Share on other sites

Onsdagen morgen træning

Hvad sker der lige :devil: står op i morges og der er kommet en masse sne troede lige vi var sluppet af med det :devil: møgvejr :sneaky2: men heldigvis var det jo hurtigt væk igen. men hold da kæft hvor var det glat at køre til træning.

Vi var 8 på holdet idag og fik heldigvis en god og hyggelig time endnu engang :superman: en masse lir og små sjove bemærkninger indbyrdes og selvfølgelig ikke ret mange under navlen :laugh: hold jeg ælskerrrrrrrrrrrrrrrrrrr mit morgen hold selvom det nogen gange er lidt en belastning med programmer og musik :innocent::smile:

eller har dagen bare været en rigtig skod dag :crazy: havde lavet aftaler på værkstedet og ude i byen og det er sku svært at nå heldigvis kom jeg da igenem det selvom jeg hos BMW var bestilt til at tjekke et ipod modul der drillede og så også skulle montere bluetooth håndfri i en x5 fed bil at køre i har jo selv en men hold da :devil: en møjbil at skille ad. kom først hjem her kl. 1630 smaderet og træt :innocent: men kan mærke humøret er stigende igen :superman:

Ha en dejlig aften MOLer :superman:

Kenn

post-9573-1172683480_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fredags morgen træning :smile:

Er nok inde i en stille og meget træt periode men kom da afsted vi fik kørt en time med sved på panden :devil: vi det var 6 kørere der mødte op. nu må de tage sig sammen og komme op :laugh: en ok time selvom jeg var godt smaderet og træt bagefter.

Lørdagens time :superman:

Der kom 8 kørere idag desværre har vi fået skiftet pedaler så vi stort set kun kan køre med spd og ikke lock så en af dem der mødte op idag måtte køre hjem igen da han ikke kunne passe de sko vi har i centeret :nonono: det er bare latterligt men mest surt for ham.vi andre fik sved på panden i løbet af de 10 minutter som opvarmningen varede 3 min sid med mere og mere belastning på så op 1-1/2 min 1 min enkelt takt 30 sek i højt tempo 2 gange og så lige op 10 sek i spurt. så skulle vi sidde i 4 min siddende spurt med en smule belastning på. sjovt at de virker så godt på mig at få mine ben igang i højt tempo i flere minutter og så lige en lille pause på et minut. og så igang igen fedt

en rigtig god time :superman:

Har meget travlt i firmaet i øjeblikket så det er derfor jeg først får skrevet i min log nu :crazy:

Dig der kigger forbi ha en dejlig weekend :superman:

Kenn

post-9573-1172936431_thumb.jpg

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share