så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

Mandagens Morgen trænning :blink:

Efter at have været til julefrokost i lørdags der ikke lige blev som jeg regnede med da jeg i løbet af 2 timer var helt væk :cry: ved ikke lige hvad der skete men min makker og jeg blev på dansk godt skide fulde og sikkert ret kloge at høre på. men ingen skandaler har ihvertfald ikke hørt noget endnu

:laugh::laugh::laugh:

Nå men mandag morgen var jo en smule hårdt at stå op til kl.415 men jeg kom da op og fik det langsomt bedre kl.6 var det så i klubben og gøre klar til en god men hård time der mødte 12 op så det var faktisk rigtig godt selvom jeg flere gange var ved at give op selv men jeg kom da helt hjem og faktisk var det fedt at få svedt så det haglede af mig :devil::superman:

Ha en god Aften MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ups kan se det er en uge siden jeg har fået skrevet i min lille log :blush:

Nå men nu er det mandag igen :dry: dagen startede med at jeg kommer til træning og har glemt mine sokker :cry: men en venlig sjæl låner mig et par så jeg kan slippe for at køre uden :smile: da jeg så skal ind kan jeg ikke finde min vanddunk og går selvfølgelig ind og siger til norling som har en magen til min at jeg tror han har taget min dunk :blink: hvortil han svarer om den der sidder på min cykel ikke er god nok :laugh:

Vi er kun 6 hertil morgen men jeg må dog lige husk at fortælle at den ene kører møder op i shorts da centeret åbner kl. 6 :blink: fuck det må da være vildt koldt med 2 grader udenfor :nonono:

Da nu holdet var så vildt kæphøje og fuld af morskab synes jeg vi skulle have en god og hård time :cool: så jeg brugte næsten 20 min. på at få folk gjort rigtig godt varme og klar og så var der ellers hård belastning og dobbelttakt kun for at få mere belastning på :devil: fuck det var en fed time brugte de sidste 12 min. på at præsentere lidt body and mind og der blev bare lagt belastning på sad selv med en puls på 175 så det var en vildt god time :superman: bagefter var der heller ikke så meget tilbage i de andre men efter et bad er man bare så klar og frisk at man bare springer igang med dagen. du skulle prøve det :wink:

Ha en dejlig aften MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tak for din hilsen i min log, britone. :4thumbup:

Opbakningen fra dig og andre MOLvenner er guld værd.

Jeps det er det der gør det hele meget nemmere :4thumbup: og så er det rart at vide der er andre end en selv der følger med :cool: bliver spændende at se hvornår du slår en ny pr af dig :superman: du rykker ihvertfald max :wink:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag morgens træning :bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile:

Jeg må altså tilstå at jeg elsker min morgentræning :wub: iøjeblikket kører det bare helt vildt fedt gode programmer dejligt fast morgenhold med ikke under 10 kørere :superman: og da det er et meget fast hold er vi alle rystet godt sammen og får fyret noget mandehørm af indbyrdes :dry: glæder mig i øjeblikket til at skal på cyklen igen og det er faktisk lidt vildt når man tænker på jeg står op kl.415 for at være dernede til kl.6 idag måtte jeg skrue ned for musiken og bede dem om at lade være med at sidde og ligne nogle der havde pause når vi er nede at sidde for der skal laves noget :devil: timo som blev stående fik at vide at såfremt han havde svært ved at sidde ned og følge takten måtte vi da køre nogle enetimer så han fik lidt muller på lårene :tongue: norling stod i egne tanker så han skulle lige have at vide en ekstra gang at vi var siddende i 3 minutter :laugh::laugh: det er faktisk morsomt at se hvordan folk giver sig og faktisk yder deres bedste efter sådan en venlig men bestemt ment røffel :superman: det kan selvfølgelig også kun lade sig gøre fordi vi er sådan et vildt godt kørene og sammenholdende hold der næsten nærmer sig et team :smile: FEDTTTTTTTTTTTTTTTTTT :superman:

Er bare så meget fuld af overskud og kan mærke min glød for spinning er tændt igen ikke at jeg har været træt men synes i en periode at det var svært at lave musik og programmer da jeg har 4 hold om ugen men det er fortid nu for nu rykker det bare :wub: Som Julie skev i sin log jeg elsker spinning så det er vi helt sikkert 2 der gør :wub::wub::wub:

Arbejdsmæssigt er jeg bare så meget bagud men har valgt at nå det jeg kan og det der smutter er der sikkert en anden der blive glad for :wink: for det kan ikke betale sig at stresse over det mere

Keep Spinning og god aften MOLer :superman:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Fredags morgen træning :superman:

Det er helt vildtttttttttttttttttt som det kører i øjeblikket og ikke mindst var der masser af ros i omklædningen bagefter :cool: har i denne uge brugt omkring 20 min på at få folk gjort varme og kan faktisk se at de får meget mere ud af det også :superman: og det er jo i grunden derfor vi kommer til spinning. så mangler jeg kun min time i morgen kl. 930 så er der weekend. det bliver spændende at se hvormange der dukker op på holdet :smile:

God Weekend MOLer :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens træning kl 930 :w00t:

Da jeg stod op i morges kl.6 havde jeg vildt ondt i halsen når jeg skulle synke :unhappy: ikke den bedste start på dagen da jeg skulle ned at have kørt mit program og for det ikke skulle være løgn følte jeg mig også mat. men fik mig dog taget sammen til at komme afsted og der var mødt 11 kørere op desværre kunne de ike rigtig høre hvad jeg sagde men som de sagde de kunne jo se når jeg rejste mig op :laugh: kørte i 65 min da jeg havde lavet en lille :laugh: gave til dem som vi skulle køre når dagens program var færdigt et langt fedt mix med stående spurt i et minut ned at sidde et minut så 50 sek stående spurt ned at sidde 1 minut så 40 og der var ikke en der ikke havde røde kinder i salen et godt og hårdt program i selskab med nogle dejlige kørere

God Lørdag MOLer :superman:

Kenn

post-9573-1170512859_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mandagen træning :blink:

Jeg var bare vildt uoplagt her till morgen min hals vil bare ikke som den skal det gør vildt ondt når jeg skal synke og så hoster jeg så man er ved at blive sindsyg ikke mindst familen :unhappy: for det er også om natten :nonono: nå men afsted kom jeg og mod alle odds kom jeg også igang 20 minutter inde i timen rammer jeg en puls på 159 og så kan jeg ikke få luft :devil::devil::devil: og må skrue lidt ned for min belastning men kom da igenem timen selvom jeg hostede som en gal :cry: lortetime men det er jo det der skal til så man også kan nyde de gode :wink: men det er godtnok langt tid siden jeg kun har brændt 675 kcal af på en time :dry:

Har fået nogle billeder sendt på en mail som jeg lægger i min log for de er vildt smukke utroligt hvad nogen kan lave af kunst og så med hænderne :superman:

Ha en god aften MOLer :superman:

Kenn

post-9573-1170689232_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mandagen træning :blink:

Jeg var bare vildt uoplagt her till morgen min hals vil bare ikke som den skal det gør vildt ondt når jeg skal synke og så hoster jeg så man er ved at blive sindsyg ikke mindst familen :unhappy: for det er også om natten :nonono: nå men afsted kom jeg og mod alle odds kom jeg også igang 20 minutter inde i timen rammer jeg en puls på 159 og så kan jeg ikke få luft :devil::devil::devil: og må skrue lidt ned for min belastning men kom da igenem timen selvom jeg hostede som en gal :cry: lortetime men det er jo det der skal til så man også kan nyde de gode :wink: men det er godtnok langt tid siden jeg kun har brændt 675 kcal af på en time :dry:

Har fået nogle billeder sendt på en mail som jeg lægger i min log for de er vildt smukke utroligt hvad nogen kan lave af kunst og så med hænderne :superman:

Ha en god aften MOLer :superman:

Kenn

Rigtig god bedring der :smile: Ørnen der er utrolig flot... Imponerede... Bedste hilsner fra Århus :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag morgens træning :w00t:

Det er sku svært med min forkølelse i øjeblikket det har sat sig på det ene øre så jeg hører ligesom dobbelt :w00t: vildt underligt faktisk. Nå men selvom jeg overbeviste mig om at det nok var bedst at aflyse :innocent: kom jeg afsted :superman: hurra for min turbohaler det er den jeg bruger når jeg en sjælden gang kan mærke min asmatiske bronkitis et sug i den og der var bare luft i lungerene så det endte med at det blev en rigtig fed time med gode ben og masser af luft :superman: der var 2 nye kørere med idag som jeg har fanget i centeret og spurgt nogle gange om ikke de kunne tænke sig at køre med og selvom det ikke er en intro time så sætter i jer bare ned når i har behov for det :cool: den ene var hurtigt sat den anden kæmpede som en gal og kørte faktisk rigtig godt og hårdt :superman: så en rigtig opturs time idag

Kcal 885

God aften MOLer

Kenn

post-9573-1170855432_thumb.jpg

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Fredag Morgen Træning

Døjer desværre stadigvæk med min forkølelse :crazy: men fik dog en god time idag uden dog et flow hvor det bare kørte men det kan man vel heller ikke forlange hvergag :wink:

Denne weekend er der spinning 24 timer og jeg har samlet et hold på 4 så der går turen til :superman: til forskel fra sidste år hvor vi ikke fik vores egen cykel men blev hægtet på et andet par der undervejs synes de skulle lave de aftalte tider om :devil: så det hele tiden blev til deres fordel. var jeg denne gang tidlig ude og fik en cykel selv. troede det ville blive svært at få gjort alle tilfredse men alle ville have forskelige tider så det var faktisk nemt og ligetil. da jeg er A meneske ville jeg selvfølgelig helst om morgen og det var fint med alle de andre :superman: så glæder mig til at være sammen med en hel masse andre spinnings tosser. jeg starter med de 2 første timer og så kører det ellers bare derudaf. inden jeg slutter må jeg lige fortælle om en pinlig :blush: episode sidste år ham som står for cyklen siger jeg til at jeg synes det er sejt at hans kone er taget med da hun jo er gravid :innocent: GRAVID siger han nej du det er 20 år siden hun fik den sidste.............................................................ups :blush: ......du hun er bare fed siger han så det kan jeg da ikke forstå for det siger Danni fik jeg fremstammet og så lå den eller der :dry: Danni er centerleder der hvor jeg træner og var selvfølgelig med han blev godtnok bleg da jeg fortalte ham hvad jeg havde sagt :laugh::laugh::laugh:

Sidst men ikke mindst ønsker jeg alle der kikker forbi en dejlig weekend :superman:

Kenn

post-9573-1171037004_thumb.jpg

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Good luck med de 24 timer (altså ikke dem med Jack Ryan, men dem på spinningcyklen), britone. :bigsmile: . Det ville jeg trods alt nødig lægge røv og bener´ til :laugh: . Men det kan alligevel heller ikke forlanges, at jeg skal sammenligne mig med rigtige spinning-folk.

C U!

Martin/Oksen

Hej Okse (Martin)

Synes du kører fantastisk flot og så er der jo lige det at du gør det alene og stadigvæk bliver ved :superman: jeg kan også godt køre alene men ved sku ikke rigtig om jeg kunne blive ved med at gøre det hvergang :4thumbup: for det kræver at man holder sig selv i manken :laugh:

Altid rart med dit besøg i min log :smile:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

SPINNING 24 TIMER

En god oplevelse må gerne skrives udførligt. For det er netop hvad min oplevelse var med spinnings arrangementet der netop er afsluttet.

Man kommer ind i en lang hal helt automatisk går man efter lyden af fede rytmer og en instruktør der er midt i sit program der er ulideligt fugtigt og varmt der sidder 200 mennesker og tramper og sveder. Man får mast sig lidt frem så man kan komme ind i salen mærke suset og rytmerne der rammer kroppen og helt automatisk begynder man at vippe med sin fod. Man står lidt og skuer ud over forsamlingen og kikker efter om der er nogen man kender ud over dem man er på hold med. Og sjovt nok er der en del man har set før fra da det blev afholdt i Farum sidste år. Jeg går nu ned i salen og står lidt på trappen og kikker rundt mit hold var heldige i år da vi har fået en cykel der står rimelig tæt på den ene ugang så varmen og fugten er stor men ikke for voldsom. Jeg får øje på en mand der sidder nede i venstre side for mig og bare giver den gas og er helt våd man kan se på ham at der bliver trådt igennem står lidt og tænker på hvor jeg mon kender hans ansigt fra og pludselig slår det mig at det er Arne Him Self herinde fra mol. Imponerende gas og flow han har på sin cykel. Nå nu er det tid til at skifte og jeg skal på cyklen de næste 2 Timer og da jeg har kørt 2 før kan jeg mærke at jeg lige skal have lidt varme og gang i benene igen det tager kun 10 min så er jeg oppe at ringe igen til nogle fede samba rytmer. Det er for vildt fedt at lukke sig ind i sig selv og bare mærke suset pedalerne der slår i takt til musikken sveden der pibler frem og lidt efter bliver man et med sin cykel. Jeg bliver lidt forskrækket da min side mand pludselig tager mig på armen og siger ejjjjjj hold kæft hvor er det hårdt det her. Fuck 2 minutter mere og jeg tror jeg var tæt på at lette helt op under taget. Blev faktisk pisse sur men efter lidt tid var jeg tilbage og nu sker det jeg mærker hvordan varmen breder sig i min krop og mine ben kræver nu at få meget mere belastning på så der bliver uden tanke bare lagt på mere og mere og igen skyller varmen og fornemmelsen af glæde velvære ind over hele min krop. Så er der pause og jeg kan næsten bare ikke træde mine pedaler rundt så må sætte mig og få belastning af og få mine ben op i fart da jeg bliver ramt af syre i mine lårmuskler. Kan mærke hvordan sveden nu svider i mine øjne og en stor og voldsom træthed kommer over mig så jeg begynder at gabe, Der er nu 5 minutter til der kommer en ny instruktør op og de forskellige hold skal have skiftet kørere. Det er nok det eneste minus der er ved arrangementet man kan ikke få strækket ud imens man er varm. Denne instruktør bruger desværre meget tid på at fortælle hele hans livs historie og hver gang han siger noget skruer han ned for musikken og så går folk ligesom lidt i stå da der så ikke er noget at køre efter. Men jeg skal også lige samle mig igen så det er ok for mig. Dem omkring brokker sig og synes også han snakker alt for meget om alt og intet og det må jeg faktisk give dem ret i da han sætter i gang beder han folk om at træde tung bakke og jeg tror ikke der er en eneste der efterhånden er varm mere så en dårlig time han slet ikke havde tilrettelagt. :unhappy: men det er sku også svært at være vilde med så mange forskellige instruktører.

Må da lige til sidst huske at fortælle at jeg fik hilst på Arne da han stod og læste på en opslagstave i gangen og Kørt Med Chris og snakket med en hel masse andre kørere så en vild og helt igennem fed oplevelse. :superman:og det er selvom jeg kun fik sovet i små 2 timer.

Laver de et maraton igen til næste er jeg helt sikker med igen :wink:

Fik også kørt min morgen spinning her kl. 6 så nu kan jeg godt mærke at jeg er brændt ud og min sofa kalder så vil pakke mig sammen og komme hjem og få en morfar.

Ha en god dag Moler :4thumbup:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

SPINNING 24 TIMER

En god oplevelse må gerne skrives udførligt. For det er netop hvad min oplevelse var med spinnings arrangementet der netop er afsluttet.

Man kommer ind i en lang hal helt automatisk går man efter lyden af fede rytmer og en instruktør der er midt i sit program der er ulideligt fugtigt og varmt der sidder 200 mennesker og tramper og sveder. Man får mast sig lidt frem så man kan komme ind i salen mærke suset og rytmerne der rammer kroppen og helt automatisk begynder man at vippe med sin fod. Man står lidt og skuer ud over forsamlingen og kikker efter om der er nogen man kender ud over dem man er på hold med. Og sjovt nok er der en del man har set før fra da det blev afholdt i Farum sidste år. Jeg går nu ned i salen og står lidt på trappen og kikker rundt mit hold var heldige i år da vi har fået en cykel der står rimelig tæt på den ene ugang så varmen og fugten er stor men ikke for voldsom. Jeg får øje på en mand der sidder nede i venstre side for mig og bare giver den gas og er helt våd man kan se på ham at der bliver trådt igennem står lidt og tænker på hvor jeg mon kender hans ansigt fra og pludselig slår det mig at det er Arne Him Self herinde fra mol. Imponerende gas og flow han har på sin cykel. Nå nu er det tid til at skifte og jeg skal på cyklen de næste 2 Timer og da jeg har kørt 2 før kan jeg mærke at jeg lige skal have lidt varme og gang i benene igen det tager kun 10 min så er jeg oppe at ringe igen til nogle fede samba rytmer. Det er for vildt fedt at lukke sig ind i sig selv og bare mærke suset pedalerne der slår i takt til musikken sveden der pibler frem og lidt efter bliver man et med sin cykel. Jeg bliver lidt forskrækket da min side mand pludselig tager mig på armen og siger ejjjjjj hold kæft hvor er det hårdt det her. Fuck 2 minutter mere og jeg tror jeg var tæt på at lette helt op under taget. Blev faktisk pisse sur men efter lidt tid var jeg tilbage og nu sker det jeg mærker hvordan varmen breder sig i min krop og mine ben kræver nu at få meget mere belastning på så der bliver uden tanke bare lagt på mere og mere og igen skyller varmen og fornemmelsen af glæde velvære ind over hele min krop. Så er der pause og jeg kan næsten bare ikke træde mine pedaler rundt så må sætte mig og få belastning af og få mine ben op i fart da jeg bliver ramt af syre i mine lårmuskler. Kan mærke hvordan sveden nu svider i mine øjne og en stor og voldsom træthed kommer over mig så jeg begynder at gabe, Der er nu 5 minutter til der kommer en ny instruktør op og de forskellige hold skal have skiftet kørere. Det er nok det eneste minus der er ved arrangementet man kan ikke få strækket ud imens man er varm. Denne instruktør bruger desværre meget tid på at fortælle hele hans livs historie og hver gang han siger noget skruer han ned for musikken og så går folk ligesom lidt i stå da der så ikke er noget at køre efter. Men jeg skal også lige samle mig igen så det er ok for mig. Dem omkring brokker sig og synes også han snakker alt for meget om alt og intet og det må jeg faktisk give dem ret i da han sætter i gang beder han folk om at træde tung bakke og jeg tror ikke der er en eneste der efterhånden er varm mere så en dårlig time han slet ikke havde tilrettelagt. :unhappy: men det er sku også svært at være vilde med så mange forskellige instruktører.

Må da lige til sidst huske at fortælle at jeg fik hilst på Arne da han stod og læste på en opslagstave i gangen og Kørt Med Chris og snakket med en hel masse andre kørere så en vild og helt igennem fed oplevelse. :superman:og det er selvom jeg kun fik sovet i små 2 timer.

Laver de et maraton igen til næste er jeg helt sikker med igen :wink:

Fik også kørt min morgen spinning her kl. 6 så nu kan jeg godt mærke at jeg er brændt ud og min sofa kalder så vil pakke mig sammen og komme hjem og få en morfar.

Ha en god dag Moler :4thumbup:

Wauw.... fed oplevelse der ... kan næsten mærke stemning....... glæder mig til jeg skal på 24 timers sidst i marts, dog ikke med så mange cykler i gang på en gang...

Fortsat god aften

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Wauw.... fed oplevelse der ... kan næsten mærke stemning....... glæder mig til jeg skal på 24 timers sidst i marts, dog ikke med så mange cykler i gang på en gang...

Fortsat god aften

Hej Majse :smile:

Ja det er vildt som man nogen gange kan flyve afsted i rummet og bare mærke det kører for vildt :superman: du kan helt bestemt glæde dig til at det bliver din tur for det er en rigtig fed oplevelse :superman:

Tak for dit besøg i min log

Link to comment
Share on other sites

Onsdags morgen træning

Stod op kl.415 og var bare smaderet sover vildt dårligt i øjeblikket da jeg er snottet og helt vildt bagud på arbejdet :nonono: men som altid kom jeg da afsted. det er ret fedt at have været til spinning 24 timer da jeg har fået suget nogle brudstykker til mig som jeg så kan bruge i mine egne programer. brugte idag at sidde ned i 1,5 min så stående spurt i 30 sek 4 gange så gjorde vi det omvendt 1,5 min. stående så siddende spurt i 30 sek. og op igen det virker helt vildt godt og man føler ikke man hverken sidder eller står for meget so endnu engang en rigtig god time selvom jeg var vildt træt da jeg kom derned og tænkte hvad f :devil: laver jeg her. tror vi alle har prøvet det

Ha en dejlig dag MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

Onsdags morgen træning

Stod op kl.415 og var bare smaderet sover vildt dårligt i øjeblikket da jeg er snottet og helt vildt bagud på arbejdet :nonono: men som altid kom jeg da afsted. det er ret fedt at have været til spinning 24 timer da jeg har fået suget nogle brudstykker til mig som jeg så kan bruge i mine egne programer. brugte idag at sidde ned i 1,5 min så stående spurt i 30 sek 4 gange så gjorde vi det omvendt 1,5 min. stående så siddende spurt i 30 sek. og op igen det virker helt vildt godt og man føler ikke man hverken sidder eller står for meget so endnu engang en rigtig god time selvom jeg var vildt træt da jeg kom derned og tænkte hvad f :devil: laver jeg her. tror vi alle har prøvet det

Ha en dejlig dag MOLer :superman:

He he, jo det har vi vist alle prøvet

Bliver vist nødt til at være med til det næste 24 timers arrangement, det lyder bare for fedt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

He he, jo det har vi vist alle prøvet

Bliver vist nødt til at være med til det næste 24 timers arrangement, det lyder bare for fedt :4thumbup:

Hey MH :4thumbup:

Ja du med også med næste gang det kunne være vildt hyggeligt at være en flok herinde fra mol :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share