så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

Det er ca 4 år siden :cool:

Mange gnasker bare løs på det,det duer bare ikke :crazy:

man skal tygge 10 gange langsomt og så ligge det ind i kinden så kører det bare :wink:

Undskyld jeg først får svaret dig nu :blush:

Jeg startede med 2 mg. og inden længe var det 4 og som du selv skrev blev der gnasket :blink: men flot det kunne lykkes for dig :nissecool:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Onsdag morgens trænning :xmas:

som tidligere nævnt kom der 2 til på vores hold i morgen :nissegrin: og for det ikke skal være løgn har de aldrig prøve det før. men de sprang bare ud i det :4thumbup: selvfølgelig blev de hurtige flade og så på et tidspunkt rigtig presset ud :nissecool: men rigtig godt klaret. så de kommer igen da de meldte sig ind i clubben. så bliver det spændende at se om der dukker flere op på fedag :wink: ellers en rigtig god og hård time.

God aften MOLer :Mrs_Claus:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Dagens Program :bigsmile:

Første serie:

3 min stående enkelttakt

3 min siddende mellemtakt

3 min stående enkelttakt

Kort aktiv pause

Anden serie:

4 min stående enkelttakt

1 min siddende mellemtakt 8.5-9

1 min stående mellemtakt 8.5-9

1 min siddende mellemtakt 8.5-9

1 min stående mellemtakt 8.5-9

4 min siddende ud af landevejen/recovery

4 min stående enkelttakt

1 min siddende mellemtakt 8.5-9

1 min stående mellemtakt 8.5-9

1 min siddende mellemtakt 8.5-9

1 min stående mellemtakt 8.5-9

4 min siddende ud af landevejen/recovery

Sidste serie:

3 min stående enkelttakt

3 min siddende mellemtakt

1 min stående MAX EFFORT

Mener det er et program lavet af Spoock. men det er vildt godt at køre.

Til Dansk musik rigtig god stemmning og en masse sved :devil: :inlove:

God weekend MOLer :santa2:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

lørdagens træning :devil:

vi var 5 på holdet idag og det var faktisk ok når man tænker på at det er store julefrokost tid i øjeblikket. kørte nogle hurtige stående spurter og siddende :devil: tror faktisk at det er første gang jeg har kørt mig selv så langt ud at mine lunger var ved at eksplodere :devil: og min puls røg op på over 185 det er stort set umuligt for mig at få min puls derop mere. ved ikke om det skyldes de piller jeg får eller det er fordi min kondi er i fin form :wink: men det burde den da være med 4 gange spinning om ugen som instruktør og tro mig sidder ikke og feder den :devil: for en instruktør skal vise de kørere der er dukket op hvordan det skal gøres og ikke bare sidde og ikke lave en skid :wink: da jeg kom hjem måtte jeg ligge på min sofa og mine ben led af de værste doms i lang tid de brændte gansk simpelt.

Nå har da fået forbrændt så mange kcal at det vel er ok at tage til den årlige famille julefrokost så de vil jeg gøre her kl.16 :santa2:

Ha en god weekend MOLer :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Mandagens Træning :4heart:

Havde 7 kører her til morgen og de 5 havde været til en endog rigtig våd og ond julefrokost så lignede noget der var løgn :bigsmile: var selv vildt træt da jeg mødte op men kunne nu ikke lade være med at fyre et god hårdt og langt program af. de så sjovere og sjovere ud i ansigtet :nissetunge: de kørte faktisk lidt i deres egen verden tror jeg :wink: men de klarede det faktisk ok når man tænker på hvor dårligt de havde det :wink: så god hård træning herfra til morgen.

Ha en dejlig dag MOLer :nissegrin:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Onsdag morgens træning :cool:

vi er efterhånden ved at komme op på en 9-10 stykker om morgen kl.6 det synes jeg faktisk er ret godt gået når man tænker på at de fleste meget hellere vil sove på det tidspunkt :wink: prøvede en ny kombination i programet her i morges nemlig at køre et nummer på 3,30 hvor vi startede med stående spurt så sidende spurt 30 sek. af hver i hele nummeres længde uden pause og bare hele tiden sørge for at give den max gas. efter timen var jeg faktisk rimelig frisk men efter en times tid var jeg bare flad og faktisk rimelig godt brugt :blink: er overbevist om at mit kommende rygestop vil være mig en stor hjælp og denne gang skal det bare lykkes :devil: hader at være afhæning at noget så latterligt som en smøg der udover at stinke grimt også gør at jeg til tider mærker mine lunger har svært ved at få luft nok. nå nu skal julen lige overstås og så er det på det kursus.

Ha en dejlig dag MOLer :bigsmile:

Ved godt jeg er en dag bagud med min log opdatering :tongue:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

God jul, britone. :nissegrin::Mrs_Claus: :4mewantfood: .

Tak for den gode opbakning i det forgangne år, og good luck med træningen fremover.

Jule-Oksen :nissetunge:

Tak og selvfølgelig de samme ønsker for dig. glæder mig til at følge med i den log og se din trænning og ikke mindst nyt fra livet omkring dig :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Fredags morgen træning

vi var 8 på holdet denne morgen og som der er aftalt kører vi kun dansk musik om fredagen :santa2: synes det er vildt svært at lave programmer til den type musik da det er korte nummere og meget svingende i beatet :wink: men endnu en rigtig god time :nissecool:

Lørdags formiddags træning :cool:

der var vi kun 5 men det er ok med alle de julefrokoster der er i øjeblikket :wink: fik at vide at jeg lavede en fejl i dag da vi startede min opvarmning plejer ellers at vare omkring 10 min men for at prøve noget andet var vi oppe efter 3 min og øge tempo i 1 min. derefter ned i tempo og så op igen i 1 min. i højt tempo det fik desværre et par stykker til at mene at det var alt for hurtig og de følte at de brændte ud inden de var kommet igang :blush: netop med sådan en time er det fedt at køre meget sammen så man får det at vide og ikke bare tror det falder i god jord for det er surt at lave sådan en fejl igen. havde bare mega ondt i mine læg og baglår da jeg vågnede i morges og var faktisk ret tæt på at melde fra men til trods for at jeg var igang med alle mine dårlige undskyldninger kom jeg afsted og det var vildt fedt at have fået det overstået. samtidigt kan man ikke være bekendt at holde sig væk så folk møder op forgæves og med så kort varsel kan der ikke findes en anden instruktør.

Ha en dejlig veekend MOLer :xmas:

og tak fordi du kikkede forbi :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

:santa2: Dejligt sådan at skrive et langt indlæg, og der så pludselig e rnisser på spil :nissegrin::nissetunge:

Rigtig glædelig jul :Mrs_Claus:

Nu' det jul igen, og hvad rager det mig, mit liv er i sit efterår, og der et gnavesår på vej. Min guldtand er knækket, og så det ikke skide skægt at skide, når man har en hemorride, som et hønseæg.

Og jeg har liggesår, bodegrad, og nyrresvigt, skrumpe-lever, gule tænder, hjertefejl, og ledgigt.

Jeg har et marridt, hvor min hund rotter kunne spørger en spillemand, om den må få mig med i himlen når den dør.

Så hey lillemor, (GÅ VÆK) har du nedtur (GÅ VÆÆÆK), spil af tid, så snup en stesolid, for problemer er der nok af, hvorend man kigger hen, men hvad rager det mig, nu det jul igen!

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Nu det jul igen, men det skider jeg da på, min hue er så snavset, at den selv kan gå, og jeg skylder 1000 kr, til en fyr der går med lædervest, min krop er ligeså plettet som en straffeatest.

Går i fucking jokkingset, jeg har sår på mine knoer, når jeg ikke sidder inde, bor jeg hos min far og mor. Og det er vinter, det forvirre mig, med alt det der sne, forleden dag, forsøgte jeg at sniffe Frederiksberg allé, så hey moar, (GÅ VÆK) har du nedtur (GÅ VÆÆÆK), spild af tid, så snup en stesolid, for det et hundeliv at leve som en hund, eller det der, men det skider jeg da på, for nu det jul igen!

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Link to comment
Share on other sites

:santa2: Dejligt sådan at skrive et langt indlæg, og der så pludselig e rnisser på spil :nissegrin::nissetunge:

Rigtig glædelig jul :Mrs_Claus:

Nu' det jul igen, og hvad rager det mig, mit liv er i sit efterår, og der et gnavesår på vej. Min guldtand er knækket, og så det ikke skide skægt at skide, når man har en hemorride, som et hønseæg.

Og jeg har liggesår, bodegrad, og nyrresvigt, skrumpe-lever, gule tænder, hjertefejl, og ledgigt.

Jeg har et marridt, hvor min hund rotter kunne spørger en spillemand, om den må få mig med i himlen når den dør.

Så hey lillemor, (GÅ VÆK) har du nedtur (GÅ VÆÆÆK), spil af tid, så snup en stesolid, for problemer er der nok af, hvorend man kigger hen, men hvad rager det mig, nu det jul igen!

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Nu det jul igen, men det skider jeg da på, min hue er så snavset, at den selv kan gå, og jeg skylder 1000 kr, til en fyr der går med lædervest, min krop er ligeså plettet som en straffeatest.

Går i fucking jokkingset, jeg har sår på mine knoer, når jeg ikke sidder inde, bor jeg hos min far og mor. Og det er vinter, det forvirre mig, med alt det der sne, forleden dag, forsøgte jeg at sniffe Frederiksberg allé, så hey moar, (GÅ VÆK) har du nedtur (GÅ VÆÆÆK), spild af tid, så snup en stesolid, for det et hundeliv at leve som en hund, eller det der, men det skider jeg da på, for nu det jul igen!

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Hey Julie :superman:

Altid dejligt når du kikker inden for :cool: håber du selv havde en dejlig og ikke mindst en rar jul :smile:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning efter jul :cry:

Stod op da klokken var 4.15 og var ikke bare lidt træt men gansk smaderet :blink: er faktisk ret hurtig til at vender lidt om på nat og dag sent i seng og først op omkring kl.9 og det kunne så mærkes idag også set i lyset af at man hurtig vænner sig til at få en morfar som i mit tilfælde bliver til en oldefar :laugh: har svært ved at komme op igen når først jeg er faldet i søvn :cool: Nå kom dog til træning og troede jeg var den eneste der kom men Dorthe mødte op så vi kørte en time sammen :blush: jeg har aldrig haft det så svært ved at komme igang kunne ikke blive varm og havde svært ved at finde trådet :nonono: og pulsen ville bare ikke op over 161 :laugh: så det kan jo kun blive bedre :superman:

Har tilmeldt mit firma til spinning 24 timer i slangerup så var forbi jimmy trolle idag det vil sige jeg var forbi men de har åbenbart fri her imellem jul og nytår :cool: men hvad jeg har jo også haft fri det meste af dagen :wink: vi bliver 4 til at køre de 24 timer så det skal nok blive rigtig sjovt :superman: glæder mig ihvertfald meget om ikke andet så for hyggen skyld :wink:

så er der desværre ikke ret lang tid til at jeg skal have lavet mit årlige status :unhappy: det er bare så vildt kedeligt og ikke mindst tidsrøvende :devil: men det er jo fedt bagefter når man så ved med sikkerhed hvad der er på lager :smile: det siger min revisor ihvertfald :laugh::laugh:

Ha en dejlig aften MOLer :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Årest sidste Spinningstime :superman:

På mit lørdags hold idag var der mødt 13 kørere op så jeg er ved at få lavet et godt hold her om lørdagen igen :bigsmile: fedt de gider møde op og køre med. startede timen med at spørge om hvad den enkeltes nytårs forsæt var og det fik vi en del morskab ud af :laugh: musikken var det bedste for året der er gået og det kørte bare derudaf og der blev givet gas :superman: da der var gået en time stod der 5 af der var færdige vi sidste 7 kørte en halv time mere og der blev der bare givet gas :devil: jeg forbrændte 1465 kcal på den korte tid idag altså på halvanden time og maks pulsen var oppe at ringe på 187 så der var smæk på. imens vi kørte hjem blev der :blahblah::blahblah::blahblah: om vores julefrokost den 20 januar om drikkevarer og musik. fik min kamerat til at smide mig ned i firmaet så jeg kunne få min bil ind på værkstedet så kørte han mig hjem :smile: så er jeg da fri for at skal holde øje med om der er en eller anden tumpe der skal spille smart og smide krudt på og omkring den :devil: så var det hjem og ud at handle de sidste småting til i morgen selvfølgelig gående så nu har jeg ondt i mine stænger og skal ligge på min sofa og surfe lidt på mol og så ellers bare lave intet. her på falderebet vil jeg bare ønske dig der kikker forbi et rigtig godt nytår og pas på dine fingere hvis du skal ud at fyre af :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Nå men hvordan går det så med alt det arbejde og træning :blush: tror aldrig jeg har haft så travlt i de 20 år jeg har været selvstændig :dry: jeg har fået en del autoriseret Bmw forhandlere som kunder. så dagene går med at montere håndfri og navigations systemer i helt nye biler og tro mig der er mange. tror jeg i løbet af december og janaur kommer til at montere i omkring 100 biler samt i en del minier :tongue: (det skulle lige være Maxpower der skulle det han ville ikke få lavet en skid andet end at sidde at savle over alt det udstyr der er i den nye cooper) :laugh:

Min morgen træning den kører bare på skinner jeg har efterhånden fået 14 kørere på om morgen kl.615 og det virker som om der er flere og flere der pønser på at møde op :4thumbup: og i vores lille center er det mange kørere på en gang :blink: jeg kikkede lidt på de andre instruktøreres hold og mit gamle Torsdags hold er der i snit kun 4 tilmeldinger på :unhappy: og på nogle af de andre er der kun 2 til 3 på :nonono: jeg mener helt klart det er en ret god rettesnor om det man laver er noget lort ved at se på hvormange der gider møde op :wink: men det er sku synd at folk bare bliver væk istedet for at fortælle instruktøren at de synes det er noget kedeligt noget han laver eller i det mindste kommer med nogle ønsker om musik eller træningspas :innocent: mit eget lørdags hold svinger helt vildt med deltager antal og synes faktisk også selv at tidspunket er åndsvagt da kl. 930 bare er midt i alt hvad man normalt laver på en lørdag :wink: men selvfølgelig på lørdag den 20 hvor jeg havde tilmeldt mig til vores MOL spinning er der på nuværende tidspunkt tilmeldt 11 og dem jeg har spurgt kunne ikke køre den for mig :cry: så jeg måtte desværre melde fra men det ville have været rigtigt fedt at få hilst på nogle af alle jer andre der der gemmer sig bag skærmen men det lykkes jo nok engang :superman:

Sidst men ikke mindst har jeg meldt mit hold der består af 4 kørere til spinning 24 timer i slangerup den 10-11 februar det bliver garanteret rigtigt godt om ikke andet så for at få suget nogle nye input til mine timer :cool: det var det samme jeg havde håbet på at kunne gøre ved at møde op den 20 hos MOL Træffet :smile: havde dog ikke kunne komme med ud at spise da jeg skal til julefrokost i centeret kl.1730

Vender tilbage når jeg har fået overstået min arbejdsbyrde :superman:

Tak fordi du kikkede forbi MOLer :4thumbup: :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Ja så kører det og hvad sker så jeg bliver syg :blink: VILDT SNOTTET og ondt i halsen startede igår aftes og jeg var bare skidt og troede næsten jeg skulle dø :unhappy: vågnede flere gange i løbet af natten ved at snotten løb :dry: men som tidligere nævnt har jeg bare mega travlt og kan ikke være syg nu så stod op kl 4.15 og gjorde klar til at tage ned og køre mit morgen hold :nonono: der var mødt 12 op og jeg var godtnok skidt og svimmel da jeg startede :blink: fik dog fortalt at jeg var syg så hvis de skulle sætte mig var det nok idag :wink: MEN er desværre lidt en idiot og selvfølgelig gav jeg den gas og lavede et hårdt program :devil: da jeg først var igang gik det ok men bagefter var jeg bare smaderet og så bliver man sindsyg af at få ondt i snudeskaftet hvergang man snyder næse :wink:

Fik klaret mit halsonde med 7 fed hvidløg og en masse vand det smager og lugter af h til men det fjerner problemerne med halsen så det er faktisk det værd :wink: så var det ud hos en forhandler at montere 2 biler og så lige et besøg hos en anden der havde en bil der drillede og så var det hjem på sofaen :wub: få sig en lur og så lige lidt op igen og tilbage igen på sofaen og sove videre. det var det der skulle til for bagefter var det da til at holde ud at være til. efter aftensmaden var det op at tage sol på gå ben en tur på et par km. men hvor er det en fed fornemelse at få klaret knolden med sådan en tur desværre regnede det da jeg sku hjem så jeg var bare genemblødt da jeg var hjemme igen :smile:

nu synes jeg det er på retur så det er fedt for jeg skal gerne med til vores julefrokost på lørdag og går det istå har vi aftalt at vi kikker op på damhuskroen og fyrer den af der :superman:

God aften til MOLerne Herfra :4thumbup:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Ja så kører det og hvad sker så jeg bliver syg :blink: VILDT SNOTTET og ondt i halsen startede igår aftes og jeg var bare skidt og troede næsten jeg skulle dø :unhappy:

Ahem mænd har også en tendens til at gøre den endnu værre :wub::wub: Men puhhh du skal passe på dig selv.

Godt du er tilbage igen knægt. :4thumbup:

Og rigtig god bedring med det sidste :smile:

Link to comment
Share on other sites

nu synes jeg det er på retur så det er fedt for jeg skal gerne med til vores julefrokost på lørdag og går det istå har vi aftalt at vi kikker op på damhuskroen og fyrer den af der :superman:

God aften til MOLerne Herfra :4thumbup:

Kenn

Hej Kenn

Jeg håber du er ved at være ovre din forkølelse... jeg vil ønske dig en fed julefrokost tur imorgen :4thumbup:

Tak fordi du kigger ind hos min log :wink:

Baby

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share