Sneboldens log


"Snowball"
 Share

Recommended Posts

  • Replies 619
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Okay. Tog faktisk knækogere med idag, i håb om du tog den sene. Er du der imorgen kl 11 evt?

Nope..kører stadig Fullbody så det regner jeg ikke med. Har også ferie en uges tid endnu, så træner nok i Gotha. Men jeg skal nok lige skrive når jeg kommer forbi :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nope..kører stadig Fullbody så det regner jeg ikke med. Har også ferie en uges tid endnu, så træner nok i Gotha. Men jeg skal nok lige skrive når jeg kommer forbi :bigsmile:

Baunehøjhallen (det hele) er kun åbent tirsdag og torsdag snowball.. er du gal noget tis.. bare så du ved det :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Vægt 31/3 06: 93.5

Vægt 14/4 06: 92.3

Vægt 21/4 06: 91.0

Vægt 28/4 06: 91.2...hmm nu blir mit indtag sat til 3300, så må vi se hvad der sker!

Vægt 5/5 06: 90.4

Vægt 12/5 06: 89.5

Vægt 19/5 06: 89.5...Var egentlig hvad jeg havde forventet. Har været til 2 kæmpefester sidste weekend + har fået nyt job. Så ugen har været lidt stresset

Vægt 26/05 06: 89.2

Vægt 02/06 06: 88.5

Vægt 09/06 06: 88.1

Vægt 23/06 06: 87.0

Vægt 06/07 06: 86.3

Vægt 13/07 06: 85.8

Vægt 20/07 06: 85.3

Vægt 28/07 06: 84.8

Vægt 04/08 06: 83.9

Link to comment
Share on other sites

Hey Snebold...

Fedt at få hilst på dig. Hyggelig træning, og så fik vi vist én gang for alle fortalt DocH, at sorbet-is altså ikke holder en meter. Flødeis er vejen frem. :superman:

Må se om jeg kan finde sådan en bøtte Ben&Jerrys... der var jo adskillige fortalere for produktet i IK99 i går aftes. :laugh: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hey Snebold...

Fedt at få hilst på dig. Hyggelig træning, og så fik vi vist én gang for alle fortalt DocH, at sorbet-is altså ikke holder en meter. Flødeis er vejen frem. :superman:

Må se om jeg kan finde sådan en bøtte Ben&Jerrys... der var jo adskillige fortalere for produktet i IK99 i går aftes. :laugh: :4mewantfood:

Du fatter ikke hvor godt det er :blush: Dublin Mudslide, Caramel Chew Chew eller Cookie Dough :4mewantfood: :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey Snebold...

Fedt at få hilst på dig. Hyggelig træning, og så fik vi vist én gang for alle fortalt DocH, at sorbet-is altså ikke holder en meter. Flødeis er vejen frem. :superman:

Må se om jeg kan finde sådan en bøtte Ben&Jerrys... der var jo adskillige fortalere for produktet i IK99 i går aftes. :laugh: :4mewantfood:

I lige måde Kent...det må vi gøre om en anden gang :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Sorbét-is smager jo langt bedre end fed flødeis. Intet er så friskt, "ferskt" og skønt som iskold, syrlig sorbét.

Hver et bid er en fornøjelse, hvert et slurp en nydelse, hver en is en orgasme :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sorbét-is smager jo langt bedre end fed flødeis. Intet er så friskt, "ferskt" og skønt som iskold, syrlig sorbét.

Hver et bid er en fornøjelse, hvert et slurp en nydelse, hver en is en orgasme :tongue:

hater :nonono: -du har bare bildt dig selv ind det smager bedre fordi der er færre kcal i... En spiseforstyrrelse der lige stikker sit grimme fjæs frem...?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share