Rommel's log år 10386


Rommel
 Share

Recommended Posts

Sådan mester.

Du sætter jo den ene rekord efter den anden for tiden :blink:

Ja, jeg må gøre et eller andet rigtigt.... :smile:

ser ud til at dig og Starr svinger godt, er fedt at have noget at se op til :smile:

Starr og jeg er sådan her: *krydser pege og langemand* :tongue:

Når jeg engang ikke kan presse citronen mere i bænk og dødløft (squat har jeg ikke helt overvejet endnu), så har jeg tænkt mig at køre noget med bands oppefra i powerracket. Stadig efter nuværende skabelon. Det er lidt mere udstyrsspecifikt vil jeg tro....

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning 9/8-06:

Bill Starr tung dag

Squat:

5 x 82,5 kg

5 x 100,5 kg

5 x 122,5 kg

5 x 142,5 kg

5 x 162,5 kg

God drive i sidste sæt. Jeg skal bare huske at spænde i maven på ALLE rep.

Bænk:

5 x 65 kg

5 x 75 kg

5 x 85 kg

5 x 95 kg

5 x 105 kg

Monster tungt.

Bænkpres med ½ kropsvægt:

34 @ 52,5 kg

Ooooooowned by a girl....! :unhappy::tongue:

Dødløft:

5 x 100 kg

5 x 120 kg

5 x 140 kg

5 x 160 kg

5 x 177,5 kg

Farmer-walk:

80 meter @ 50 kg DB's.

Kabel mave:

3 x 12 @ 46 kg

Statisk hold med 100 kg BB:

47 sek @ overhåndsgreb

Forrygende træning. Squatten var god og det samme var dødløften. Vi havde Thorhauge med som sidekick. :smile:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Hyggeligt at du kom forbi! Og tak for'ed! :smile: Ser vi dig nogensinde i TSK igen? :bigsmile:

Rommel

Uuuh… Det bliver nok svært i forhold til den arbejdsplads jeg har nu… Ligger i Ballerup, og smutter mellem 17 og 19 hver dag, så før jeg overhovedet kunne være i TSK bliver klokken 19-21 stykker… :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Løb 10/8-06:

1 x 40 min @ ukendt distance

Fin tur sammen med camillabruun. Jeg løber faktisk okay uden egentligt at træne det.

Træning 11/8-06:

Squat:

I dag blev dagen hvor jeg skulle prøve min dragt. :smile::smile: Den kom relativt nemt på, det tog vel kun en 20 min tid at klemme den over mit fede korpus. Startede ud med et par sæt med 100 og 120 kg kun i halv dragt, og knæene brokkede sig desværre lidt fra løbeturen i går. Nåh på med wraps:

1 x 140 kg Fløj op, men sikkert ikke så dyb.

1 x 160 kg Det samme

1 x 180 kg Eva mente at den var nede og det var ikke decideret tungt.

Valgte at stoppe her pga tiden og pga knæene, men jeg er da positivt overrasket over at jeg kunne komme ned. :smile:

Incline bænkpres:

5 x 40 kg

5 x 50 kg

3 x 5 @ 60 kg

Pulldowns:

3 x 8 @ 85 kg

Kabel mave:

3 x 10 @ 50 kg

Udmærket dag. Jeg vidste jo egentlig godt at det løberi i går kunne udmønte sig i noget ledømhed.

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Ja, stop det løberi! Det er Djævlens værk.. Du skal bare koncentrere dig om at blive fed :laugh:

:laugh::laugh:

Det er ikke optimalt, det er sikkert og vist. Men nu gjorde han det jo for at være en gentleman. Jeg skulle egentlig have løbet sammen med Sune, men han ville hellere i seng.

Tak for turen Lars :cool:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

Det er ikke optimalt, det er sikkert og vist. Men nu gjorde han det jo for at være en gentleman. Jeg skulle egentlig have løbet sammen med Sune, men han ville hellere i seng.

Tak for turen Lars :cool:

-Camilla

Ingen tvivl om at det ikke er særligt optimalt, men når nu chancen byder sig for at lave noget fysisk aktivitet synes jeg ikke man skal lade den gå fra sig.....Og det er da også lidt halvsvagt at mine knæ brokker sig over den lille tur. :nonono: Og ingen årsag!

Rommel

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

Det er ikke optimalt, det er sikkert og vist. Men nu gjorde han det jo for at være en gentleman. Jeg skulle egentlig have løbet sammen med Sune, men han ville hellere i seng.

Tak for turen Lars :cool:

-Camilla

Åhh Lars, din søde sukkernumse.. Du strør om dig med candyfloss og løbeture med tøserne :wub:

:tongue:

Edited by Dr. pattøj
Link to comment
Share on other sites

Træning 14/8-06:

Bill Star Medium dag

Squat:

5 x 85 kg

5 x 105 kg

5 x 125 kg

5 x 145 kg

3 x 165 kg

Kørte godt, bortset fra at den forstrækning jeg fik i halsen af udstyrssquat sidste gang drillede lidt. Tak til Hoos og Q for spot. :smile:

Bænkpres:

5 x 67,5 kg

5 x 77,5 kg

5 x 87,5 kg

5 x 97,5 kg

3 x 107,5 kg

Bedre end forventet.

Dødløft:

5 x 100 kg

5 x 120 kg

5 x 140 kg

5 x 160 kg

3 x 180 kg

Også med overskud, så 5'eren med 180 næste gang skulle blive en smal sag. :cool:

Alt i alt en god træning! :wub:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Har siddet og tænkt lidt (Og det er jo som bekendt farligt)...Og jeg kunne faktisk godt tænke mig at træne lidt tiere end 3 gange om ugen, når det kan lade sig gøre, så jeg har ladet mig inspirere af Thomas J's udfoldelser med cirkeltræning. Jeg gider naturligvis ikke kun at lave cirkeltræning med kropsvægt, da jeg med garenti ikke kan motivere mig til den store volumen der skal til dér, så jeg vil forsøge mig med noget mere stærkmands-agtigt i stedet. Målet er at have det sjovt og booste min WC lidt.

Havde tænkt mig noget i den her retning:

Highpulls:

10 rep @ 80 kg

Pushpress:

10 rep @ 60 kg

Farmerwalk:

40 meter @ 50 kg DB's

Chinups (overhåndsgreb, måske med straps):

5-6 reps @ mig

Den cirkel skal så køres igennem et eller andet passende antal gange på et pas. Hvor hårdt det bliver vil tiden vise, men jeg tror bestemt det kan blive sjovt. Målet er fortrinsvis at proggressere i antallet af cirkler og ikke så meget i de løftede vægte. Og husk "Talk is Cheap", så jeg gider ikke høre noget brok hvis jeg aldrig kommer i gang! :tongue:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

1 x 160 kg Pærelet

1 x 170 kg Ditto

1 x 210 kg Ingen problemer heller semisquattede lidt med den (ca 20 cm vandring)

1 x 230 kg Stadig overkommeligt

1 x 250 kg Så begyndte det at knibe med at trække vejret.

1 x 265 kg Ca. verdensrekorden i stød. Respekt til Reza for det. :laugh:

1 x 280 kg Puhaa...

1 x 300 kg 5 sekunder maks. Det var en kamp overhoved at squatte den de 15-20 cm op fra pin'sne og jeg måtte ned og sidde mens jeg så stjerner efterfølgende.

Skørt, men sjovt. VL greb for life. :laugh:

Foran??? Du er sgu da fuldstændig sindsyg!! :crazy::w00t: Var det walk-out eller løftede du den bare lige fra stativet af.. Jeg gik ud og kvartbøjede 190 et par gange her sidste gang og jeg synes at den var ubehagelig tung. Men 300 kg? hmm...

Link to comment
Share on other sites

damn du er svær at have en aftale med :devil:

Øhhh...Ups :blush: Du er ikke den eneste der har fortalt mig det. Er skaden stor? Undskyld.....

Foran??? Du er sgu da fuldstændig sindsyg!! :crazy::w00t: Var det walk-out eller løftede du den bare lige fra stativet af.. Jeg gik ud og kvartbøjede 190 et par gange her sidste gang og jeg synes at den var ubehagelig tung. Men 300 kg? hmm...

De lettere vægte var som klassiske walkouts i powerracket. Fra 250 kg mener jeg, at jeg bare tog den fra pinsne og squattede den op uden at gå med den. :smile: Nok ret ubrugeligt, men da vældig sjovt.... :w00t:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Øhhh...Ups :blush: Du er ikke den eneste der har fortalt mig det. Er skaden stor? Undskyld.....

Rommel

Mente bare vi havde en aftale om noget træning igår ved 5 tiden, men ligesom sidst er du ikk til at få fat i :mad:

Go'morgen du!

Enten er du jo meget tidligt oppe eller forfærdelig sen til at komme i seng..

Synes selv jeg var ret lækker fordi jeg vågnede - af mig selv - kl. 05.50 :innocent:

Ha' en go' onsdag - alt. sov godt!

Sally :smile:

Kunne forestille mig han lige var kommet hjem fra job eller lign, tvivler på han har været tidligt oppe :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning 17/8-06:

Squat:

5 x 85 kg

5 x 105 kg

5 x 125 kg

5 x 145 kg

5 x 165 kg

Rocker-tungt. Knæene er stadig ømme efter løb. Ulrik påpegede at jeg nok skulle skåne dem lidt, men jeg skal jo meget belejligt til Sverige snart, så det passer jo fint.

Bænkpres:

5 x 67,5 kg

5 x 77,5 kg

5 x 87,5 kg

5 x 97,5 kg

4 x 107,5 kg

Den kvikke læser kan straks se at sidste sæt burde have været en 5'er, men der var ikke noget at skyde med.

Dødløft:

5 x 100 kg

5 x 120 kg

5 x 140 kg

5 x 160 kg

5 x 180 kg

Dagens bedste øvelse. De 180 kg kørte godt. Håber at der er til en 5-10 kg mere.

Kabel roning med trekant:

3 x 10 @ 80 kg

Kabel mave:

3 x 8 @ 54 kg

Ovenstående tog omkring to en halv time, så der blev begribeligvis kørt en masse kæbe i mellem sæt! :cool: Fik hilst på Casper T det store skrummel. :smile:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Træning 17/8-06:

Squat:

5 x 85 kg

5 x 105 kg

5 x 125 kg

5 x 145 kg

5 x 165 kg

Rocker-tungt. Knæene er stadig ømme efter løb. Ulrik påpegede at jeg nok skulle skåne dem lidt, men jeg skal jo meget belejligt til Sverige snart, så det passer jo fint.

Bænkpres:

5 x 67,5 kg

5 x 77,5 kg

5 x 87,5 kg

5 x 97,5 kg

4 x 107,5 kg

Den kvikke læser kan straks se at sidste sæt burde have været en 5'er, men der var ikke noget at skyde med.

Dødløft:

5 x 100 kg

5 x 120 kg

5 x 140 kg

5 x 160 kg

5 x 180 kg

Dagens bedste øvelse. De 180 kg kørte godt. Håber at der er til en 5-10 kg mere.

Kabel roning med trekant:

3 x 10 @ 80 kg

Kabel mave:

3 x 8 @ 54 kg

Ovenstående tog omkring to en halv time, så der blev begribeligvis kørt en masse kæbe i mellem sæt! :cool: Fik hilst på Casper T det store skrummel. :smile:

Rommel

Flotte løft, du er jo stærk som en okse :smile:

Men helt ærligt... det er sgu da nogen tøseknæ der sidder på den okse, hvis vores lille løbetur kan smadre dem så meget :nonono:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share