Rommel's log år 10386


Rommel
 Share

Recommended Posts

Mad probs :4thumbup: Er også et af mine mål :smile: Det virker som om at du er blevet en del stærkere efter at du har skruet lidt ned for styrketræningen og op for andre sportsgrene?

Det er faktisk efter han har droppet sine kardio aktiviteter igen at styrken er gået op!

200 kg er en slat. Det er også mit mål :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Clark, Chris27, UB, Camilla, 789 (6546464645645489867643), Jesper, Dawizz, Grinder, Teddy, Dr. Striktøj, Troels, Skjold, Simonh >>

Tak til alle. Det er lækkert at vide at der bliver fulgt lidt med i min lille log! :smile:

Chris27 >> Nu har jeg også snart licens, og der er ved at komme noget udstyr hjem til mig. Så mon ikke snart jeg stiller op i noget? Det store mål er at squatte et kvart ton i udstyr. :bigsmile:

Bully >> Det er noget ærgeligt krudt, der ikke virker over navlen så! :tongue:

Dr. Striktøj >> Jeg er skuffet hvis Allan IKKE beskylder mig for at krudte! :laugh:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Anders >> Tak! (endnu er jeg under 30....) :tongue:

Træning 20/7-06:

Frivend:

5 x 5 @ 95 kg

PR + 5 kg. Faktisk ikke så fantastisk tungt.

Stående stem:

5 x 5 @ 50 kg

Let, men jeg skulle lige teste venstre albue og højre skulder. Der var lidt knas med førstnævnte, men ellers ingenting.

Pullups:

5 x 5 @ mig + 5 kg

Lidt tung i røven...

Triceps ræb nedskubning:

3 x 8 @ 45 kg

Trænede sent og helt mutters i TSK, men med Rob Zombie og Metallica på anlægget gik det såmend rigtig fint.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Træning 25/7-06:

Squat:

5 x 80 kg

5 x 90 kg

5 x 110 kg

5 x 130 kg

5 x 150 kg

De 150 var ret lette, men jeg turde ikke rigtig gå efter en rekord på 160 kg, da min lillebror var den eneste spotter.

Bænkpres:

5 x 50 kg

5 x 65 kg

5 x 80 kg

5 x 90 kg

5 x 100 kg

Albuen peb lidt :dry: og det var temmeligt tungt.... :tongue:

Dødløft:

5 x 90 kg

5 x 110 kg

5 x 130 kg

5 x 150 kg

5 x 170 kg

Der var nok til 180 for en 5'er.

Kabel nedtræk:

3 x 8 @ 80 kg

Kabel mave:

8 x 60 kg

8 x 67,5 kg Tuuuuungt

8 x 60 kg

Jeg har lavet (med lidt hjælp fra Squatfather) et Starr-program til min lillebror, der skal igang med at træne. Og så var det nærliggende at "føre ved eksempel" og træne det samme som ham. Dog satte jeg ham til at lave singler i død i stedet for 5x5. Teknikken kunne ikke rigtig holde for reps. God dag! :smile:

Edit: Hej Chris! Glemte at hilse da jeg så dig på cykel! :w00t::wink:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Træning 26/7-06:

Frivend:

1 x 1 @ 90 kg

:innocent: Det var varmt, jeg havde været i byen og spille pool natten før og der var meget galt.... :tongue:

Rope pushdown:

4 x 8 @ 45 kg

DB hammercurl:

3 x 8 @ 22,5 kg

Jeg har lovet min bror og hans kammerat at coache dem i morgen, så det blev en MEGET let omgang i dag. Men beware: 120 kg i frontsquat for 5x5 i morgen! :wub:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Træning 26/7-06:

Frivend:

1 x 1 @ 90 kg

:innocent: Det var varmt, jeg havde været i byen og spille pool natten før og der var meget galt.... :tongue:

Rope pushdown:

4 x 8 @ 45 kg

DB hammercurl:

3 x 8 @ 22,5 kg

Jeg har lovet min bror og hans kammerat at coache dem i morgen, så det blev en MEGET let omgang i dag. Men beware: 120 kg i frontsquat for 5x5 i morgen! :wub:

Rommel

Det var dog en uhyggelig omgang frivend. Sikke volume! :laugh:

*host, disco, host*

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var vist mere for at kunne sige at jeg havde trænet i dag....Brugte det meste af frivends tiden på at sidde på den 20'er og 15'er, der var på stangen med de 90 kg. :blush: Jeg magtede ikke opgaven i dag.... :innocent:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Træning 27/7-06:

Frontsquat:

5 x 5 @ 120 kg

Det gik!

Rumænsk dødløft:

8 x 90 kg

8 x 110 kg

8 x 115 kg

8 x 120 kg

Lang tid siden sidst.

Incline bænkpres:

5 x 5 @ 60 kg

Kabel roning med stang:

3 x 8 @ 103 kg

Jane Fonda go home.

Kabel mave:

3 x 8 @ 63 kg

Det var forøvrigt let Starr dag i dag sammen med brormand TJæger....Det hele gik fint og en PR i 5x5 frontsquat er ikke så ringe endda på en kedelig torsdag. :smile:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Du saaa staerk :4flex: :superman::laugh::wink:

Jeg synes at den ros bærer lidt samme præg som den man giver hunde: (I højt toneleje): Du så dyyyyygtig, ja du er, ja du er! *Klap klap* *Logre logre* :laugh:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

NASTY :blink::blink::blink: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:
Imponerende! Sikken en råstyrke!!! :crazy:

God weekend styrkeløfter

Taurus

Tak tak! :smile: Den del af min krop der fungerer bedst er jo også den del under navlen... :tongue:

Træning 31/7-06:

Bill Starr Medium

Squat:

5 x 80 kg

5 x 100 kg

5 x 120 kg

5 x 140 kg

3 x 160 kg

Jeg tror på at der er en 5'er på 160 på onsdag, hvis der bliver talt lidt hårdt til mig.

Bænkpres:

5 x 60 kg

5 x 70 kg

5 x 80 kg

5 x 90 kg

3 x 102,5 kg

Dødløft:

5 x 100 kg

5 x 120 kg

5 x 140 kg

5 x 160 kg

3 x 175 kg

Overraskende nem.

Ræb nedtryk:

3 x 10 @ 45 kg

DB hammercurl:

3 x 10 @ 22,5 kg

Ny rekord i diciplinen "flest timer i TSK"...Var der i 5 timer, da jeg skulle træne med min bror og derefter redde Sune i squat....Men jeg fik både ligget meget på sofa, siddet meget i lænestol, spist en L yougurt med müsli og sludret med drengene... :wink:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Tak tak! :smile: Den del af min krop der fungerer bedst er jo også den del under navlen... :tongue:

Træning 31/7-06:

Bill Starr Medium

Squat:

5 x 80 kg

5 x 100 kg

5 x 120 kg

5 x 140 kg

3 x 160 kg

Jeg tror på at der er en 5'er på 160 på onsdag, hvis der bliver talt lidt hårdt til mig.

Bænkpres:

5 x 60 kg

5 x 70 kg

5 x 80 kg

5 x 90 kg

3 x 102,5 kg

Dødløft:

5 x 100 kg

5 x 120 kg

5 x 140 kg

5 x 160 kg

3 x 175 kg

Overraskende nem.

Ræb nedtryk:

3 x 10 @ 45 kg

DB hammercurl:

3 x 10 @ 22,5 kg

Ny rekord i diciplinen "flest timer i TSK"...Var der i 5 timer, da jeg skulle træne med min bror og derefter redde Sune i squat....Men jeg fik både ligget meget på sofa, siddet meget i lænestol, spist en L yougurt med müsli og sludret med drengene... :wink:

Rommel

Lyder næsten lige så hårdt som dit job :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share