Rommel's log år 10386


Rommel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Go'morgen du!

Enten er du jo meget tidligt oppe eller forfærdelig sen til at komme i seng..

Synes selv jeg var ret lækker fordi jeg vågnede - af mig selv - kl. 05.50 :innocent:

Ha' en go' onsdag - alt. sov godt!

Sally :smile:

Hej i loggen...Jeg var lige kommet hjem fra noget flytning for ekskæresten. Står ALDIG tidligt op med mindre nogen eller noget tvinger mig til det! :laugh: Jeg er B menneske hele vejen i gennem.

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Træning 18/8-06:

Bill Starr Let dag

Bænkpres:

Op til 100 kg uden trøje. På med trøjen og op til en del løft med 130 kg. Det kørte ad helvede til.

Frivend:

3 x 5 @ 80 kg

Frontsquat:

3 x 5 @ 100 kg

Pulldown med trekant:

3 x 8 @ 80 kg

Kabel mave:

3 x 8 @ 54 kg

Jeg var ret dvask hele træningen i gennem. Hænger nok sammen med at jeg var oppe allerede kl. 1130, hvilket er gyseligt tidligt for mig. Men nu skal jeg ud og svømme Christiansborg rundt i morgen tidligt og derefter kører jeg og nogle gutter til Sverige og vandrer rundt i en 9 dages tid. Så får jeg lidt træningsfri. Det bliver godt! :smile:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Christiansborg rundt 19/8-06:

1 x 1 @ 1900 meter i KBH's kanaler.

Mødtes med Niceman ved 8 tiden og vi fik vores startkuverter med medfølgende nummereret badehætte. Vi skulle starte i 2. heat, hvilket var blandt de aller hurtigste drenge. Lige ambitiøst nok for mig, så jeg lagde blødt ud i bedste brystsvømmer-stil da starten gik. Blev hurtigt sejlet agter ud... :laugh: Men efter de første par 100 meter fandt jeg rytmen og kom i mål på den imponerende tid 58 min 44 sek... :innocent: Målet var at overleve og det gjorde jeg, så egentlig kan man kun være tilfreds. Hyggeligt at hilse på Niceman. :smile:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Christiansborg rundt 19/8-06:

1 x 1 @ 1900 meter i KBH's kanaler.

Mødtes med Niceman ved 8 tiden og vi fik vores startkuverter med medfølgende nummereret badehætte. Vi skulle starte i 2. heat, hvilket var blandt de aller hurtigste drenge. Lige ambitiøst nok for mig, så jeg lagde blødt ud i bedste brystsvømmer-stil da starten gik. Blev hurtigt sejlet agter ud... :laugh: Men efter de første par 100 meter fandt jeg rytmen og kom i mål på den imponerende tid 58 min 44 sek... :innocent: Målet var at overleve og det gjorde jeg, så egentlig kan man kun være tilfreds. Hyggeligt at hilse på Niceman. :smile:

Rommel

1900 meter tog dig en time ? :laugh:

EDIT: så ik det var svømning :tongue:

Edited by BBRulez
Link to comment
Share on other sites

Hjemvendt fra Sverige efter en god tur. Vi fik besteget nogle fjælde, set på den ret spektakulære natur, fisket og så var vi ret tæt på at finde meningen med livet omkring lejrbålet hver aften. :cool:

Rommel

post-1744-1156709072_thumb.jpg

post-1744-1156709126_thumb.jpg

post-1744-1156709174_thumb.jpg

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Fine billeder der. Det ser bare rigtig lækkert ud

Jeg kan godt lide din måde at stå så afslappet med en rygsæk på 40kg :crazy:

-Camilla

Om det lige var 40 kg den vejede ved jeg ikke, men det var ihf det tungeste jeg har gået med. Næste gang bliver den heller ikke så tung, da det var lige lidt til den voldsomme side, når man også skulle opad. Jeg har dog lært en masse om hvad der er godt/skidt at have med af mad, hvilket jeg ikke har den store erfarring med fra forsvaret, da vi jo fik det hen af vejen. Selve udrustningsdelen (tøj, knive, økser osv) havde jeg/vi meget godt styr på, så dt var ikke det der vejede det store. En anden ting der var fedt at komme til at lege med igen var navigation med kort og kompas. Sjældent har jeg set på så mange højdekurver på ET kort! :laugh: Det var en fornøjelse at udtage og indlægge kurser på kortet og rent faktisk få det til at virke IRL. :smile:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Træning 28/8-06:

Bill Star Tung dag

Squat:

5 x 80 kg

5 x 100 kg

5 x 130 kg

5 x 140 kg

5 x 150 kg

Uha uha, hvor var 150 kg tungt.... :cry::laugh:

Bænkpres:

5 x 60 kg

5 x 70 kg

5 x 80 kg

5 x 90 kg

5 x 100 kg

Læs beskrivelsen af squatten, men erstat 150 kg med 100 kg... :tongue:

Dødløft:

5 x 100 kg

5 x 120 kg

5 x 140 kg

5 x 160 kg

5 x 170 kg

Ikke helt nemt, men dog dagens bedste øvelse.

Kabel mave:

4 x 10 @ 50 kg

Så er træningen skudt igang igen. Der er røgen en del styrke, men det skal såmænd nok komme tilbage...(om et par år) :tongue:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Træning 30/8-06:

Bill Starr Let dag

Frontsquat:

3 x 5 @ 100 kg

Tungt

Incline bænkpres:

3 x 5 @ 60 kg

Cabel row med trekant:

4 x 8 @ 80 kg

Cabel mave:

3 x 8 @ 54 kg

Droppede frivend, da det ca er verdens dårligste øvelse når man er uoplagt. Baah. Jeg kommer stærkt igen på fredag! :tongue:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Træning 1/9-06:

Bill Starr Medium dag

Squat:

5 x 82,5 kg

5 x 92,5 kg

5 x 112,5 kg

5 x 132,5 kg

3 x 152,5 kg

Føltes som 350 kg.

Bænkpres:

5 x 62,5 kg

5 x 72,5 kg

5 x 82,5 kg

5 x 92,5 kg

3 x 102,5 kg

Lavede 3'eren mens jeg var ved at kløjs i en proteinbar, så det jo meget godt alt taget i betragting. :innocent:

Dødløft:

5 x 92,5 kg

5 x 112,5 kg

5 x 132,5 kg

5 x 152,5 kg (Dagens bedste sæt...føj, der var fart i!) :smile:

3 x 172,5 kg

Kabel mave:

3 x 8 @ 60 kg

Siddende DB skulderpres:

3 x 6 @ 25 kg

Kabel nedtræk med underhåndsgreb:

3-4 sæt x 8 rep @ 84 kg Jeg blev distraheret, så kan ikke huske hvor mange sæt jeg fik skudt af... :laugh:

Jeg tager aldrig på crash-diæt-ferie igen. Lige bortset fra d. 17 okt til d. 24, hvor brormand og jeg skal til Irland...Så starter beklagelserne igen! :tongue: Eller god og hyggelig træning, hvor jeg i øvrigt blev overtalt til at tage med til SM bænk i morgen kl 8... :crazy: :4thumbup:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

M.h.t. dine træksarte skuldre, var det da en idé at prøve nogle varianter til, ja! Udover den du spurgte til i min log, kan du forsøge disse:

http://media.crossfit.com/cf-video/cfj-nov...tch-balance.wmv

http://media.crossfit.com/cf-video/cfj-nov...tch-balance.wmv

Held og lykke, hvis du har mod på at springe ud i dem :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Det må være muligt at lave et eller andet skåneprogram med træk som jeg kan bruge til opvarmning. Jeg bliver jo helt VL geil når jeg fx sidder og ser Dimas løfte i den videotråd. Tak for link, min gode doktormand.

BTW: Har du et telefonnummer til hende VL tøsen i videoerne? :innocent:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Jeg ved du savner lidt VL :4winkkiss: Det kan være Incog., eller andre kloge hoveder vil lægge et ord ind omkring et skåneprogram, jeg træner jo bare :laugh:

Hende VL-tøsen polerer i skrivende stund min Eleiko-stang under comp.bordet.. Tror ikke jeg giver nr. videre :4whistling:

Du kan jo bare komme ud til Thor i stedet for at pive. Krebsen ved både alt om vægtløftning og om at være skadet, så han kan helt sikkert hjælpe (og så kan du vise ham dit 200kg squat :cool: ).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share