Off-season bodybuildere


Thomas J
 Share

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg er ikke helt færdig med at grine over Lee Priest, hvor ser han dog latterlig ud :lol:

Faldt også over et billede af Arnold :blink: , at dømme udfra hårlængden og hans tennissko må det være et billede tilbage fra hans konkurrence dage, så mon ikke billedteksten passer meget godt OFF CYCLE, han kunne jo stille op i en Fitness konkurrence....

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Deres programmer er en blanding af basisøvelser, kabeløvelser, isolationsøvelser, insulin, væksthormon, testosteron og lignende :)

Ok. Det tager jeg..

Basisøvelser, isolationsøvelser tager vi senere i dag.

Kemien undgår jeg..

Link to comment
Share on other sites

Henning> jeg tror ikke du kan bruge deres programmer til ret meget. De er nøje afstemt efter deres sindssyge medikament forbrug. Som jeg har sagt før, så er professionelle bodybuildere IKKE eksperter i at træne rigtigt. De er eksperter i at bruge medikamenter, og nøje afstemme deres træning og diæt herefter.

Selvfølgelig er der undtagelser. Den måde Dorian Yates trænte på, var ganske fornuftig. Store basisøvelser. 4 dage i ugen. 1 times tid af gangen. Og der er også flere som træner sådan. Men der er også eksempler på programmer som er helt hen i vejret. Lee Priest er kendt for at lave TONSVIS af failure sæt. Det vil en almindelig drug-free træner ikke få en disse ud af. Vince Taylor er kendt for at anvende masser af kabeløvelser og ganske få frivægtsøvelser. Heller ikke noget den almene træner vil få noget ud af. Det er heller ikke unormalt at se pro bodybuildere lave i nærheden af 20 sæt for små muskler som biceps og triceps. Det er ganske glimrende hvis man er på AS, men for en drug-free person er det over-kill.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Anyone> nope, jeg tror ikke de er fusk. Jeg har et par bodybuilder blade hvor der er nogen udvidede Arnold artikler, hvor der er billeder som ligner. Det er jo alment kendt at Arnold og de andre gutter fra den tid, skar ned på træningen off-season og gik 100 % af AS. Det havde som man kan se drastisk effekt på muskelmassen. Han ligner jo en lille skoledreng.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal love for at Kamali har runde kinder!

Og man.............. Lee Priest er næsten ikke til at kende, dog et fedt billede hvor han står sammen med anden makker....... skummel arm!

Ellers nogle nasty billeder af Pro Body Builders........ godt man ikke møder dem i en mørk gyde i deres off season!

Link to comment
Share on other sites

TJ Well… Der er noget uldent ved det første billede! Godt nok er det fra hans senere dage, så det kunne godt passe, men stadig falder lyset unaturligt på hans ansigt, og skyggen inde ved brystet er ujævn.

Lagoon Ruhl stillede op til NOC i 2000 med en vægt på 285lbs ripped!!! Siden da har han vel gainet lidt… Ska vi regne med at han tangere de 300lbs… :retard:

Ruhl er for klam. :puke2:

Link to comment
Share on other sites

Det er godt nok lidt skræmmende billeder!!

Specielt Lee Priest, han er absolut den grimmeste, han ligner jo en strandet hval :retard:

Jeg kan ikke lade være med at tænke på deres stakkels koner, prøv lige at tænke på den belastning det må være at dyrke sex med en gut på 150 kg og derover!! :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share