Nu som tiogtyveårig


Mettehelena
 Share

Recommended Posts

Lyder det nu ikke lige til, med de pulsprocenter du præsterer, hverken idag eller på forhindringsbanen - eller det var måske nærmere et udtryk for max gazzz :superman:

Husk nu, at på dig selv... vi skal jo snart op og tabe vandflasker :cool:

I dag var vist et udtryk for en syg puls gået amok, men intervalturene i søndags var max runspeed :devil: Men havde jo også en militær coach aka brandmanden til at puste mig i nakken, og sådan én vil man jo ikke tabe ansigt til :laugh:

Jeg har hørt, at ens vandflasker bliver sygt glatte i Holte. Åh nej, bare vi ikke "kommer til" at tabe nogle, omkring midt i november :innocent:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 756
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@Arne: Har skam været flittig og passet træningen denne weekend :smile: Beskrivelse som følger:

Fredag: Morgencykling i Parken.

Samme program som torsdag, og stængerne var mere friske.

Gns :heartpump: 79%

Max :heartpump: 96%

Lørdag:

Styrketræning, overkrop.

Gider ikke skrive ovelser og kg, men det kunne bestemt mærkes dagen efter.

- og så var vi de vildeste turister, og tog ind og så Rosenborg og kronjuvelerne :laugh:

Søndag:

Hubertusjagt, med dertil hørende gåtur, ca. 7 km i herlig :sun:

Senere blev det til en dejlig tusmørkeløbetur. Brandmanden hoppede i løbetøjet i sidste øjeblik, og udskød lige læsningen for en go gang løb.

Turen gik ad Kalkbrænderihavnen, forbi Svanemølle havnen, op til Strandvejen (forbi Vivsen :tongue: ), og havde turnpoint efter 25 mins løb. Derefter tilbage, ned ad Hambros Alle og se på store huse :wub: , rundt ad de små veje, og derefter langs vandet ved Tuborg Havn. Og så hjem. Skøn, skøn tur, og tempoet blev da også sat væsentligt op. Min puls var ikke under 170 efter vi havde forladt Strandvejen :cool:

Tid: 1 time ligeud

Distance: 13,4 km

Km tid: 4,34 mins :w00t:

Gns :heartpump: 86%

Max :heartpump: 98% :devil:

Link to comment
Share on other sites

@Arne: Har skam været flittig og passet træningen denne weekend :smile: Beskrivelse som følger:

Fredag: Morgencykling i Parken.

Samme program som torsdag, og stængerne var mere friske.

Gns :heartpump: 79%

Max :heartpump: 96%

Lørdag:

Styrketræning, overkrop.

Gider ikke skrive ovelser og kg, men det kunne bestemt mærkes dagen efter.

- og så var vi de vildeste turister, og tog ind og så Rosenborg og kronjuvelerne :laugh:

Søndag:

Hubertusjagt, med dertil hørende gåtur, ca. 7 km i herlig :sun:

Senere blev det til en dejlig tusmørkeløbetur. Brandmanden hoppede i løbetøjet i sidste øjeblik, og udskød lige læsningen for en go gang løb.

Turen gik ad Kalkbrænderihavnen, forbi Svanemølle havnen, op til Strandvejen (forbi Vivsen :tongue: ), og havde turnpoint efter 25 mins løb. Derefter tilbage, ned ad Hambros Alle og se på store huse :wub: , rundt ad de små veje, og derefter langs vandet ved Tuborg Havn. Og så hjem. Skøn, skøn tur, og tempoet blev da også sat væsentligt op. Min puls var ikke under 170 efter vi havde forladt Strandvejen :cool:

Tid: 1 time ligeud

Distance: 13,4 km

Km tid: 4,34 mins :w00t:

Gns :heartpump: 86%

Max :heartpump: 98% :devil:

Dygtig pige :bigsmile: Godt løbetempo der...

Link to comment
Share on other sites

op til Strandvejen (forbi Vivsen :tongue: )

jaja jeg ved jeg ikke var hjemme til at byde jer på nescaf' :nonono:

:tongue:

Derefter tilbage, ned ad Hambros Alle og se på store huse :wub:

Ja, nogen bor på Hambros Alle til flere mia. kr - vi andre bor godt og trygt på en anden sundvej :tongue::nahnah: til lidt over en tusse pr. måned :flipa:

Km tid: 4,34 mins :w00t:

efteraber ...........................

:laugh:

(glæder mig til vi ses d. 17. !!!!......)

Link to comment
Share on other sites

Mandag:

Afstresningscykling i Parken, programmet fra fredag blev gentaget

Tirsdag:'Træningsfri, fik til gengæld en hulens masse arbejde gjort, så nu kan man se mit skrivebord :laugh:

Onsdag:

Skøn løbetur, omend stængerne var en smule tunge.

Distance 9,4 km

Tid 43,29 mins

Pulsdata kommer senere

Torsdag:

Havde en plan om at stå tidligt op og styrketræne, men en grum gang blærebetændelse spændte ben for mig :mad:

Nu gider jeg altså ikke det der sygdom mere

Edit: Efter en tur hos lægen og apoteket, er helbredet nu så godt, at jeg har besluttet mig for at tage min morgentime i morgen. Jeg får fint besøg, så der er dømt en masse let mellem- og dobbelttakt :wink:

Du ER altså en lille posh-tøz, MH. Med al din snak om store kapitalist-barakker osv. Tsk tsk!

Men medmindre du bliver udnævnt til socialminister efter valget, må du vel nøjes med at løbe FORBI de huse. Men bevares, man har lov at drømme.

Mange varme hilsner herfra.

Jæs I am :innocent:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Træning fredag.

Arne havde meldt sin ankomst, og bestilt dagens program. Ja, man skal passe på hvad man ønsker sig :devil:

Arne har beskrevet programmet i sin log, men til de dovne (som også gælder ut :innocent: ), kommer en overordnet beskrivelse:

Opvarmning, 8 mins.

Derefter 1. bakke på 6 mins, 2. bakke på 6 mins + 2 mins angreb, FS til max

Pause.

3. bakke på 8 mins, 4. bakke på 10 mins + mins angreb til max.

Havde egentlig lavet en ganske udemærket beskrivelse i fredags, men den røg ud i det store cyberspace :mad:

Lørdag.

Løbetur i den aalborgensiske natur med brandmanden. Pulsuret ()=#(%)="#% op, så det blev til ca. 9 km på ca. 42 mins.

Mandag.

En gentagelse af fredagens program i Parken, feat Arne og en indsmuglet SNF :innocent:

Hyggeligt at hilse på, og hyggelig posttrænings :blahblah:

Den sidste uge har bestemt ikke været præget af kedsomhed, tværtimod af store rutcheture, men på den gode måde :smile: .

Brandmandens kursus sluttede i fredags, ak ja som de tre måneder fløj afsted... Jeg tog med til Aalborg fredag, selvom de højere magter forsøgte at holde os tilbage :sneaky2: . Afgang fra Kbh kl. 12.45, ankomst Aalborg kl. 20!!!!!!!!!! Dog incl afstikker til Bilka i Tilst, minus 1 time, generel stau på Sjælland samt kø ved Storebæltsbroen i 1½ time. Skulle lige ha vidst at Vivs og gemal var i nærheden :tongue: .

Efter en hyggelig weekend i familiens og svigers skød med and og det hele, gik turen tilbage til Kbh. Alene... Det var ikke en sjov tur... Men vi fik brugt de maaaaaange timer i bilen i fredags til at få en fornuftig snak om fremtiden :wink:

Arbejdmæssigt hat der også været et massivt efterslæb pga sygdom, uddannelse og generel travlhed. En sagsstamme på 50% over det nomerede gør at man ikke keder sig :wink:

I går var en mystisk dag :blink: . Et af "mine" børn døde. Jeg har været meget inde i familien, og har et rigtig godt samarbejde med moderen. Hun var helt knust, og selvom dødsfaldet ikke kom som en overraskelse, så ramte det mig nu alligevel. Men det er en del af jobbet.

For at komme de største bunker til livs, havde en kollega og jeg arrangeret et arbejdsmarathon i går, fra 8.30 - 22 :crazy: Derfor ingen træning, men til gengæld kan jeg nu se mit skrivebord :laugh:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Åhhh nej så sad I i kø, da min betjent for lige forbi i tåååget.... :bigsmile:

Glæder mig slet ikke til den 23 december, hvor jeg skal helt til Frederikshavn i bil. suk..FRA KØBENHAVN SUK SUK DOBBELT SUK. Skal lige vænne mig til, at det er lidt mere tidskrævende at komme hjem til nordjylland... :unhappy:

Men men men men men men alt det andet opvejer jo hele situationen.. :w00t:

Rigtig god skrivebordsrengøring og pas nu på med al det arbejde posh... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Åhhh nej så sad I i kø, da min betjent for lige forbi i tåååget.... :bigsmile:

Glæder mig slet ikke til den 23 december, hvor jeg skal helt til Frederikshavn i bil. suk..FRA KØBENHAVN SUK SUK DOBBELT SUK. Skal lige vænne mig til, at det er lidt mere tidskrævende at komme hjem til nordjylland... :unhappy:

Men men men men men men alt det andet opvejer jo hele situationen.. :w00t:

Rigtig god skrivebordsrengøring og pas nu på med al det arbejde posh... :tongue:

Altså piger det flyver faktisk fly til Aalborg :bigsmile: . Jeg kom til og fra KBH i sidste uge for 650 kroner :cool:

En gentagelse af fredagens program i Parken, feat Arne og en indsmuglet SNF

ved ikke hvad du taler om :ninja:

Edited by SNF
Link to comment
Share on other sites

Joooo fly har vi også benyttet men 145 for de orange billetter er nu ganske glimrende, især hvis man er så heldig at fange et LYNTOG, så tager det KUN 3 timer!!!!!!!!!!!!!! :tongue:

Jeg vil lige benytte lejligheden til at ønske MH posh og alle hendes læsere en trevlig helg... :smile:

- 3 timer ? Det er vist kun såfremt DSB overholder fartplanen og det er jo til tider svært og bliver sikkert ikke bedre af at der nu kommer blade på skinnerne.

God weekend :superman:

Link to comment
Share on other sites

O M G hvor er det længe siden at denne log er blevet opdateret :dropjaw: . Børste, børste støv væk, og se tilbage på hvad der er sket siden sidst.

Tirsdag, onsdag og torsdag blev der vist ikke trænet :blush: . Onsdag havde en kollega og jeg valtg at tage en marathondag på jobbet, så en dag fra 8.30 - 22 efterlod ikke lige det store træningsoverskud. Torsdag havde jeg hangovers efter onsdagen, samt en arbejdsdag på 10 timer... Ja, der bliver skam jobbet igennem bunkerne, eller Fort Sag, som vi har døbt vores journaler :laugh:

Fredag, til gengæld. Så var det tid til en gang morgencykling. Feat Arne, som vist nok har gengivet programmet i sin log??? Knap så tungt arbejde, og med toptunede stænger :devil: . Da klokken var 6.28, skulle jeg lige til at udbryde et: "Vi bliver nok ikke så mange til morgen", da der kun var kommet to. Men så strømmede det ind med medlemmer, og vi endte på at være 18 i salen.

Lørdag gik turen til Holte, feat Slikpigen, Onkel A, Vivs samt Il grande Spock.

Spock kørte to kanongode timer. Lækkert flow og fed musik. Bare en skam at CG og MH's vandflasker er så forbandede glatte til hans timer :innocent:

Vivsen var så venlig at låne mig sit pulsur til 2. time, så jeg kunne få min pulskurve at se. Kurven sætter jeg i loggen, næste gang jeg får tid til at overspringshandle.

Der var desværre mandefald i gruppen efter timerne. Vi måtte desværre fortsætte uden Vivsen, og efter middagen på Silom forlod Spocks os, til fordel for to computere under sin seng :laugh: . End ikke drinks kunne lokke, og så er den jo gal med ham Spock.

Så Arne, CG og MH fortsatte det gode spor med drinks og juleøl på Park, ledsagen af en gedigen gang :blahblah::blahblah::blahblah:

Søndag var det styrketrænings tid, og vist også på tide efter to ugers pause :innocent: . Alt undtagen stængerne blev tæsket grundigt igennem. Derefter et mindst ligeså anstrengende julegavepas i Magasin og Illums. Og det var så den weekend :dry:

Mandag var det uddannelsestid igen, så cykeltimen i Parken var afsat til anden side. Jeg vil vove at sætte transportcyklingen på som træning, så 24 km i højt tempo blev det til.

Tirsdag var igen laaaaaaaang på jobbet. En sen samtale udviklede sig til at blive rigtig sen, så efter 11 timer på jobbet blev jeg overfaldet af min sofa da jeg kom hjem.

Onsdag. Jeg havde meldt ud, at jeg nok enten kom senere eller gik tidligere på jobbet. Det blev til det første, så jeg startede dagen ud med en skøn morgenløbetur på 10 km. Tid 47 mins :w00t:

Torsdag, er ikke slut endnu, så vi får se :wink:

Rigtig god aften til alle :bigsmile:

- 3 timer ? Det er vist kun såfremt DSB overholder fartplanen og det er jo til tider svært og bliver sikkert ikke bedre af at der nu kommer blade på skinnerne.

God weekend :superman:

Ja, det er utroligt at årskidernes skiften kommer bag på Bane Danmark år efter år :laugh:

Link to comment
Share on other sites

O M G hvor er det længe siden at denne log er blevet opdateret :dropjaw: . Børste, børste støv væk, og se tilbage på hvad der er sket siden sidst.

Ja, tsk tsk - sikke noget uorden :nonono:

Må lave en gruppe på facebook 'Foreningen for regelmæssige logopdateringer'. :laugh: (ja, det er en tidsrøver det facebook :blush: Thomas B vidste forøvrigt ikke hvem du var *mere tsk tsk*)

Lørdag gik turen til Holte, feat Slikpigen, Onkel A, Vivs samt Il grande Spock.

Spock kørte to kanongode timer. Lækkert flow og fed musik. Bare en skam at CG og MH's vandflasker er så forbandede glatte til hans timer :innocent:

Ja, de der vandflasker 'må' vi gøre noget ved - og også ham waterboy, syntes ikke han var så skarp :innocent:

Onsdag. Jeg havde meldt ud, at jeg nok enten kom senere eller gik tidligere på jobbet. Det blev til det første, så jeg startede dagen ud med en skøn morgenløbetur på 10 km. Tid 47 mins :w00t:

Der er sku fart i fusserne... :4thumbup: Er næsten slet ikke misundelig på dine løbetider a050.gif

Link to comment
Share on other sites

Return of Ugens Gæst :innocent:

Nå, hvad er der sket siden sidst? En hel del faktisk, hvilket også er derfor der ikke er blevet logget i næsten en hel uge :cry:

Træningsmæssigt går jeg tilbage til, hmmmmm, må blive fredag, da jeg skvattede om på sofaen efter arbejde i torsdags :dry:

Morgencykling i Parken: Programmet var ca 20 mins udholdenhedstræning, efterfulgt af 15 mins intervaltræning, tror jeg nok. Er jo lidt længe siden :cool:

Derefter gik turen til Aalborg, med en tiltrængt lur mellem Roskilde og Odense. Har vist været træt, hvilket brandmanden også pointerede da jeg faldt i søvn på hans sofa kl. 22. Ikke meget action at hente der :laugh:

Lørdag var der dømt familie tamtam, så træningen blev lige skubbet til om søndagen. Det var dog ikke lutter morskab at løbe de 6,5 km i kuperet terræn i Risskov søndag, efter 5 timers søvn og en lille bitte smule :4drunk: . Mit pulsur gik helt løbsk, så ingen pulsdata. Tiden var dog lige under 5 mins/km, hvilket jeg synes er udemærket, situationerne taget i betragtning :cool:

Natten til mandag blev jeg brutalt bagholdsangrebet af, endnu, en omgang blærebetændelse :mad: . Derfor blev cyklingen ikke til noget, ej heller tirsdag. Der tog jeg en omgang mave-ryg tamtam hjemme på stuegulvet, hvilket jeg faktisk stadig kan mærke :alright:

Onsdag var jeg igen klar til at angribe verden, og jobbet. Træningen bestod af en spinning basis + øvet med Hot1tot i Fdk Valby. Der var et par knævretosser med på timen, men Louise fik givet dem tørt på :laugh: . Derefter sauna- og spapas, soooo nice :wub:

I dag bliver træningsfri, så stængerne er friske til en gang morgencykling i morgen.

Så er der så min efterhånden berygtede arbejdssituation. Hmmmmm, what to say :eh:

Jeg stiller lige et best case scenario og et worst case scenario op.

Worst case: D. 2. januar er vi en eller to (ud af 6) i afdelingen, den ene er mig. Vi har ingen faglig leder, og ingen administrativ medarbejder.

Best case: D. 2. januar er vi 5 i afdelingen, hvoraf en lige er kommet tilbage fra barsel. Fremtiden findes indenfor dette spektrum.

Status:

Vores faglige leder er nu uofficielt arbejdssøgende. Det samme er vores adm. En af mine kollegaer har fået nyt job i dag, og to andre er officielt aktivt arbejdssøgende. En kommer tilbage fra barsel, og den sidste er sygemeldt, muligvis med en depression.

Indtil i morges var jeg temmelig meget ved siden af mig selv, men nu er jeg bare spændt på hvad den nærmeste fremtid medfører... En ting er dog helt sikkert: Den kommende juleferie kunne ikke være mere tiltrængt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Stats på træning :smile:

Torsdag blev holdt træningsfri, hvilket egentlig også var tiltrængt.

Fredag morgens cykeltime havde jeg bygget lidt anderledes op, og det gav en god effekt:

Opvarmning 7 mins (kort). Var det ikke nok, kunne man bruge de første minutter af første del til at få det sidste med.

Direkte til 1. og 2. x 10 mins ud af 4.

Hver omgang 10 mins bested af:

Siddende mellemtakt, FS 3, stående enkelttakt + siddende mellemtakt, FS 4, stående enklelttakt + siddende enkelttakt FS på grænsen mellem 4 og 5 (AT), angreb, FS til max.

Tiden på de enkelte niveauer blev fordelt således, gennemsnitsintensiteten steg fra omgang til omgang. Kun en enkelt pause, mellem omgang 2 og 3.

Lørdag var det styrketræningstid, fullbody med brandmanden. Pyha hvor kan man blive presset, på den gode måde :smile:

Søndag løbepas, 9.2 km i tiden 43,20 mins. Pulsuret har sit eget liv for tiden, men får lige en sidste chance inden det ryger til reparation. Derfor ingen pulsdata.

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Pulsurets sidste chance...

Mandagens cykelprogram var det samme som fredagens. Det gik fint, der var mange med på holdet taget i betragtning af at vi er midt i den hektiske juletid. Jeg personligt, er dog helt vild med den, og bar både lavet konfekt, juledekorationer (også til brandmanden), og fået pyntet op til jul.

Nå, anyways, der blev kørt super godt til :bigsmile:

Desværre dumpede mit pulsur med et brag, så det røg til reparation tirsdag first thing. Effektiviteten ved firmaet er tilsyneladende pænt højt, for mit nyreparerede ur ligger allerede og venter på mig på posthuset :4thumbup:

Tirsdag og onsdag undlader vi lige at kommentere :blush: . Men en hel del transportcykling blev det da til, og julegaveshoppingpas, det kan skam være ganske krævende :laugh:

Torsdag havde jeg læsegruppedag. Vi mødes på tværs af faggrupperne og diskuterer litteraturen til næste undervisning, krydret med anekdoter fra det virkelige liv. Jow jow, der er nogle interessante historier på bordet.

I praksis betød det, at en normal torsdag med mødetid 8 - 18, blev erstattet af en hyggelig læsegruppedag fra 8.30 - 12. Det er da en god byttehandel :wink:

Derfor stod torsdagen i styrketræningens tegn, med hiv og træk af div store muskelgrupper, samt abs på bold. Dejlige doms i dag, især pecs og triceps fra dips kan mærkes :devil:

I dag var det så meningen at Arne skulle være "guest star" på timen. Men han meldte fra i 10. time (torsdag aften). Jeg tog på diktatorisk vis håneretten, helt uden kamp. Forklaringen på det manglende modspil fik jeg dog da jeg læste hvad Skildpadden havde udsat Arne for torsdag aften. Arne: Du er undskyldt :tongue:

Programmet for timen i dag:

Opvarmning 10 mins, hvor vi gik efter en anstrengt intensitet. Hvis ikke man havde nået intensiteten ved endt opvarmning, kunne de første minutter af første del bruges.

Direkte efter opvarmning til 1. del: 20 mins ligeud kørsel med stigninger imellem.

4 mins siddende mellemtakt, FS 3 (75 - 80%), 1 min stående enkelttakt, FS 4 (ca. 85%)

3 --------------------------------------------------, 2---------------------------------------------

2 --------------------------------------------------, 3---------------------------------------------

1 --------------------------------------------------, 4 --------------------------------------------

Pause

2. del: 4 mins siddende enkelttakt, FS 3-4, 4 mins stående enkelttakt, FS 3-4, x 2, i alt 16 mins.

Dog med angreb i slutningen af hver omgang. 1. angreb 30 sek, FS til max, 2. angreb 1 min, 3. 1½ mins og 4. 2 mins.

Link to comment
Share on other sites

Som bekendt blev der holdt julefrokost fredag aften, hvor bl.a. Lykke, Cg, Marianne B, Hot1totten og ut deltog.

Der blev talt engelsk, bornholmsk, spillet krydsogbolle, og drukket en fælt masse drinks, da baren "uheldigvis" havde happy hour fra kl. 23 og frem :santa2: . Det var en rigtig sjov og underholdende aften, i godt selskab :xmas:

Straffen kom så lørdag :sleepy: . Togturen til Aa var i hvert fald pånt hård. Starten af turen gik fint, men det var vist fordi jeg ikke var blevet helt ædru :4whistling: . Derfor var der dømt max restitutionsdag denne dag.

Søndag lagde vi ud med en løbetur. Data er ukendte, da mit pulsur ikke var kommet tilbage fra reparation. Men på slump en 7½ - 8 km, tid 35 mins, og røjti røjti goe stænger :nissecool:

Mandag blev fredagens program gentaget i Parken. På trods af at juletravlheden er over os, var der overraskende mange med til timen (faktisk næsten lige så mange som til Peters time kl. 17 :nissecool: ) Det var en god og hård time, og trætheden fra den lange togtur fra Aa tidligt om morgenen var helt forsvundet.

I dag var det så meningen at Arne skulle være "guest star" på timen. Men han meldte fra i 10. time (torsdag aften). Jeg tog på diktatorisk vis håneretten, helt uden kamp. Forklaringen på det manglende modspil fik jeg dog da jeg læste hvad Skildpadden havde udsat Arne for torsdag aften. Arne: Du er undskyldt :tongue:

Håneretten er hermed taget igen, og der er kun een måde at få den til at forsvinde igen, Arne :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag, vikar i mit gamle center, Boltens.

Satscykling samt en intervalcykling.

Timerne gik fint, selvom folk vist havde valgt at julegaveshoppe i stedet for at træne :rudolph:

Fredag.

Morgencykling, med 22 på holdet :inlove: . Så er det lækkert at undervise.

Timen var opbygget således:

Opvarmning 10 mins, direkte til 1. del.

3 bakker a' 6 mins, hhv. siddende mellemtakt FS 3, siddende enkelttakt FS 4, stående enkelttakt FS 5

Opbygning således at gennemsnitsintensiteten steg for hver bakke der blev kørt

Pause

Angreb, efter princippet siddende enkelttakt FS 3½, siddende angreb FS til max, derefter det samme stående. 4 runder, hvor længden af enkelttaktdelene aftog, og angrebene steg. SIdste runde hed ½ min enkelttakt og 1 min angreb. Den gjorde :devil::devil::devil:

3. halveg på Bibendum og Leopolds med MEGET vin :nissecool:

Lørdag.

Da jeg et par timer efter jeg var vågnet, endelig var blevet ædru, blev det til en gang styrke. På trods af massive tømmermænd af slagsen, hvor man bare ikke skal have hovedet nedad, fik jeg alligevel taget hhv 4 og 6 dips uden modvægt. Lige efter min tricepstræning :blush:

3. halveg på Emmas, sammen med ca. 199 af mine kollegaer i Sats. Igen, MEGET alkohol :4whistling: Og gå/slingretur hjem, ca 3 km :nissetunge:

Søndag.

Efter endt julegaveshoppepas, hvilket i sig selv var pænt hårdt, kunne jeg da lige snuppe en let løbetur. Jeg havde ikke forventet det store af mine stænger, men de var faktisk i totalt hopla, og det gik da også over stok og sten. Glemte endda at dreje fra på Strandvejen så jeg løb for langt. Turen gik mod Svanemøllehavnen, op på Strandvejen, lidt tilbage igen og ned ad den sidevej som går ud mod Tuborg Havn. Tilbage ved Svanemøllen, til Langelinie og så hjem. I alt 12½ km, 58 mins. Snitpuls 163, max 173.

Og nu er jeg træt, glad, lykkelig og glæder mig til juleferien på fredag :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share