Nu som tiogtyveårig


Mettehelena
 Share

Recommended Posts

God bedring til dig. :smile:

Godt, at det ikke gjorde avs at runde hjørnet. Jeg kan stadig ikke bestemme mig til, om jeg i det hele taget gider fejre det. Jeg synes ikke rigtigt, jeg fortjener at blive fejret.

A hva? Selvfølgelig skal du da fejres. Du vil fortryde hvis du ikke holder et eller andet, og du fortjener altså at blive fejret med alle de opmuntrende ord du fluks finder frem når der er brug for det...

Lyder som en rigtig fæl omgang sommersyge, du der har raget til dig fagre MH... Imorgen er du klart tilbage igen....eller måske kroppen vil noget andet...slappe af.... :1112: :hippy: sender dig et doktor knus fra Smilets by og et ønske om super hurtig recovery.....

Jules

Min mor havde det i søndags hvor brandmanden og jeg var mest modtagelige efter en go bytur, og da han også måtte gå syg hjem i går, ja så kan man vist sige at smittekilden er lokaliseret :tongue:

Tak for doktor knus, har det allerede bedre :blush:

Hvad skulle man dog gøre uden MOL når man er syg? ... eller når man skal lave overspringshandlinger på jobbet? :laugh:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 756
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

MOL er et nødvendigt fix, vi må have sammen med masser af kaffe.. :4thumbup: Var det ikke den gode Blackmoore, der sagde noget i samme stil....

:smile:

Og selvklart skal Oksen fejres.. Hvis han stadig er single til den tid, så får han røven fuld af peber :cooldance:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan simpelthen ikke holde mig i ro når jeg er syg, det er umuligt. Efter at have været mere eller mindre sengeliggende hele dagen i går, fik jeg pludselig det vildeste vinduesvaskertrip.

Som en trold op af en æske for jeg op og med lynets hast fik blandet en gang sæbe-salmiakvand. Først udvendigt, og dernæst indvendigt. Hvad skete der lige der? Er jeg virkelig allerede rask? Jow jow, føles sådan. Lige indtil jeg 5 mins senere drattede op på sofaen igen, fuldstændig udmattet :dry:

Et par timer senere var jeg dog fit for fight, og tog den beslutning at jeg var rask, og skulle både til cykling og på arbejde fredag.

Lidt træt her til morgen. Tirsdagens program blev gentaget i dag, og der var ok med medlemmer på timen (selvom Arne havde sendt en afbudssms torsdag aften :nonono: )

Nu på job, og pakke det sidste ned til, endnu, en flytning.

Senere kommer brandmanden med sviger og mere sviger, så i denne weekend inderholder min lille 2'er 6 mennesker. Men det skal nu nok blive hyggeligt alligevel :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis vinduespudsertrangen kommer over dig en anden gang må du bare sige til! - min trænger nemlig helt vildt (fordi trangen aldrig kommer over mig... :dry: ) :tongue:

Mine vinduer melder sig også frivilligt - og du borjo ikke så langt væk :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag startede vi frisk med en løbetur på Kastellet. Jeg blev sat allerede på de første 10 meter, og kunne mærke at jeg langt fra var rask. Mit luftrør var så tyndt som et sugerør (af de der helt tynde som man ikke kan bøje), og jeg skiftevist frøs, og svedte som et svin (nice 'n' charming) :blink:

Det lykkedes dog at gennemføre turen, selvom jeg et par gange til brandmanden, på bedste tøsefornærmede vis, surt udbrød at hvis han ikke gad vente så gad jeg overhovedet ikke løbe med ham. Så kunne han bare løbe selv! Han blev dog, men vist mest pga. "underholdningen" :laugh:

ca. 6 km blev det til, men de hårdste 6 km længe :dry:

Søndag var det strandpas, og de få km transportcykling til Charlottenlund Fort, og retur, er vist ikke værd at nævne...

I de sidste mange måneder har jeg sovet elendigt, og vågner ofte ved 5.30 - 6 tiden. Jeg har lavet en aftale med mig selv om at hvis jeg vågner tidligt en hverdagsmorgen, så skal jeg ud og løbe. Må bruge max 5 mins på at forsøge at falde i søvn igen. Denne taktik virker heldigvis ofte, så jeg kan falde i søvn igen og få sovet ud. Men ikke denne morgen.

Jeg var vågen, og så måtte skoene kridtes op til en tur om søerne. 8½ km. Ok ben, og da heldigvis en hel del bedre vejrtrækning end i lørdags. Da jeg kom hjem havde Arne sendt en mms af hans pulsur. Jeg var altså ikke den eneste i træningsland denne morgen :4thumbup:

På denne herlige dag skulle min afdeling flytte kontor. De nye lokaler ligger ca. 1 km fra de gamle, og i mit transportfavør. Dagen er så gået med at dirigere flyttemænd, vente på nøgle ( i solen ), dirigere flyttemænd igen, pakke ud og sætte på plads, konstatere at computeren ikke virker, og gå hjem kl. 14 da it afdelingen først kan kigge på problemet i morgen tidlig :bigsmile:

Blev kørt i mellemtakt og bestod af 4 runder

1: 4 siddende - 4 stående, FYS 6

2: 3 siddende - 3 stående, FYS 7

3: 2 siddende - 2 stående, FYS 8

4: 1 siddende - 1 stående, FYS 9

Haps haps, den er hermed snuppet til min time i morgen, dog i enkelttakt, dejlig tuuuuuuuuuuung enkelttakt

Hvis vinduespudsertrangen kommer over dig en anden gang må du bare sige til! - min trænger nemlig helt vildt (fordi trangen aldrig kommer over mig... :dry: ) :tongue:
Mine vinduer melder sig også frivilligt - og du borjo ikke så langt væk :innocent:
Og du er jo tit i Århus, såååå jeg har også et par vinduer, der melder sig. :tongue:

Tror skunte at sviger kommer forbi jer, det var jo dem som var årsagen til denne mærkværdige trang :laugh:

Skulle de dog kigge forbi en af jer, så garanterer jeg at jeg tropper op med mit prof udstyr :innocent: .

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Dagen i dag startede, som de sidste mange, mange tirsdage, med en gang cykling. Forskellen denne dag var dog, at jeg sov som en sten til vækkeuret ringede, fik over 8 timers søvn. Det er ikke sket i rigtig lang tid, må have trængt til det :blush:

Sommerferien afspejler sig tydeligt i salene, her til morgen har kun 4 dukket op til timen. Men sikken energi de havde :devil:

Programmet:

10 mins opvarmning.

Pause.

1. workset, alt i enkelttakt ( I :heartpump: ), tyvstjålet og redigeret fra CG's log:

4 mins siddende + 4 mins stående, FS 6

3 mins siddende + 3 mins stående, FS 7

2 mins siddende + 2 mins stående, FS 8

1 min siddende + 1 min stående, FS 9

20 mins i alt

Pause.

2. workset:

Siddende mellemtakt, FS 6, siddende eneklttakt, FS 7, stående enkelttakt, FS 8, siddende eller stående angreb, FS 9+

4 runder i alt. 1. runde 40 sek hvert sted, 2. runde 50 sek, 3. runde 1 min og 4. runde hhv. 1 min, 1,10 mins, 1.20 mins og 1.30 mins.

Nu til arbejdet. Alt elektronik virker nu, og jeg har den herligste udsigt ud over et af Søborgs villakvarterer, fra mit enmandskontor :wub: .

Skønt at få flytningen overstået inden ferien starter, har ca. 8 3/4 arbejdsdage tilbage ( but who's counting :laugh: ).

I år bliver ferien en go gang afslappende charter til Marmaris med brandmanden. Lige hvad man trænger til :wub:

Link to comment
Share on other sites

Dagen i dag startede, som de sidste mange, mange tirsdage, med en gang cykling. Forskellen denne dag var dog, at jeg sov som en sten til vækkeuret ringede, fik over 8 timers søvn. Det er ikke sket i rigtig lang tid, må have trængt til det :blush:

1. workset, alt i enkelttakt ( I :heartpump: ), tyvstjålet og redigeret fra CG's log:

Nu til arbejdet. Alt elektronik virker nu, og jeg har den herligste udsigt ud over et af Søborgs villakvarterer, fra mit enmandskontor :wub:

Skønt at få flytningen overstået inden ferien starter, har ca. 8 3/4 arbejdsdage tilbage ( but who's counting :laugh: ).

I år bliver ferien en go gang afslappende charter til Marmaris med brandmanden. Lige hvad man trænger til :wub:

Det var også en fin serie, håber den fungerede lige så godt på din time :bigsmile:

Søvnbehovet - har måske også lidt at sige mht sygdommen, kroppen bruger jo lidt energi på den slags. Håber snart du er helt ovenpå igen, lyder ikke rart med den der svedløb :crazy:

Og det der ferie, vil vi da slet ikke høre om, slet ikke når vejret herhjemme er så dejligt :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Der er dælme gået ferie mode i den, skal jeg lige love for. Heldigvis er der også ro på "mine familier", så jeg er næsten ved at nå til bunds i mine sager. Tror jeg når at få rent skrivebord inden jeg går på ferie om 8 dage :4thumbup:

Jeg holdt træningsfri i går, da kroppen stadig er noget træt. Tror nu bare at den vil have ferie, gerne lige nu og helst for lidt siden :laugh:

Ville have løbet her til morgen, men kroppen sagde nej. Det blev til en gang coretræning hjemme på stiegulvet. Det gik da også fint, indtil jeg skulle lave planken. "Snap", der gik noget af led i min højre vinge. Måtte lige ned og ligge lidt, inden jeg kunne fortsætte. Er stadig lidt øm, men det kan vel trænes væk :wink:

Nu er det snart weekend, eller lille fredag som jeg plejer at kalde dagen i dag. Weekenden bliver tilbragt på skønne Fanø, kan slet ikke vente :4jumpy:

Fik en noget trist nyhed i går. En af min kollegaers familier, mistede sin datter i starten af måneden. Nyheden nåede til os i går. Jeg havde haft meget kontakt til familien i de måneder min kollega var sygemeldt, så det var en lidt underlig dag. Pigens dødsfald kom dog ikke bag på os. Hun var meget syg, havde i ca. 8 måneder haft et forstadie til leukæmi, som for et par måneder siden udviklede sig til leukæmi. Det eneste som kunne redde hende, var en knoglemarvstransplantation, men der var ingen egnede donorer. Til sidst var pigen for syg både til at få transplantationen, men også bare til at få drop.

Det er den hårde del af jobbet...

Link to comment
Share on other sites

Der er dælme gået ferie mode i den, skal jeg lige love for. Heldigvis er der også ro på "mine familier", så jeg er næsten ved at nå til bunds i mine sager. Tror jeg når at få rent skrivebord inden jeg går på ferie om 8 dage :4thumbup:

Jeg holdt træningsfri i går, da kroppen stadig er noget træt. Tror nu bare at den vil have ferie, gerne lige nu og helst for lidt siden :laugh:

Ville have løbet her til morgen, men kroppen sagde nej. Det blev til en gang coretræning hjemme på stiegulvet. Det gik da også fint, indtil jeg skulle lave planken. "Snap", der gik noget af led i min højre vinge. Måtte lige ned og ligge lidt, inden jeg kunne fortsætte. Er stadig lidt øm, men det kan vel trænes væk :wink:

Nu er det snart weekend, eller lille fredag som jeg plejer at kalde dagen i dag. Weekenden bliver tilbragt på skønne Fanø, kan slet ikke vente :4jumpy:

Fik en noget trist nyhed i går. En af min kollegaers familier, mistede sin datter i starten af måneden. Nyheden nåede til os i går. Jeg havde haft meget kontakt til familien i de måneder min kollega var sygemeldt, så det var en lidt underlig dag. Pigens dødsfald kom dog ikke bag på os. Hun var meget syg, havde i ca. 8 måneder haft et forstadie til leukæmi, som for et par måneder siden udviklede sig til leukæmi. Det eneste som kunne redde hende, var en knoglemarvstransplantation, men der var ingen egnede donorer. Til sidst var pigen for syg både til at få transplantationen, men også bare til at få drop.

Det er den hårde del af jobbet...

Ja, det er hårdt, sådan noget. Noget andet hårdt ved jobbet er vel, at der vel næppe er en socialrådgiver, der ikke, før eller siden, oplever trusler/chikane? Jeg kender f.eks én, der fik læsset et læs beton af hjemme på sin gårdsplads, en dag, hvor han ikke var hjemme.

God weekendtur osv. :bigsmile:

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Fredag morgen blev som sædvanligt startet i Parken. Samme program som i tirsdags, så ikke så meget at sige til det...

Lørdag var det store løbe-på-stranden-på-Fanø tur. 14 km i alt, med sol og vind i ansigtet, og vandet få cm ved siden af :wub: .

I dag var jeg vikar for Louise, som jeg måtte lade blive på Fanø. Ville nu egentligt også gerne være blevet der...

Programmet var en genganger, som tidligere har fået god respons:

Opvarmning 10 mins, direkte over til 1. omgang af 3, på 12 mins.

Hver omgang blev kørt således:

3 mins siddende mellemtakt, 2 mins stående enkelttakt, 3 mins siddende enkelttakt 2 mins stående enkelttakt, 2 mins fri.

1. omgang: De første 10 mins var på FS 6, og de sidste to på 7

2. omgang: ------------------"--------------7, ---------"-----------8

3. omgang. ------------------"--------------7½, -------"-----------9-10

Lidt træt nu, min krop er vist gået på ferie :blush:

Ja, det er hårdt, sådan noget. Noget andet hårdt ved jobbet er vel, at der vel næppe er en socialrådgiver, der ikke, før eller siden, oplever trusler/chikane? Jeg kender f.eks én, der fik læsset et læs beton af hjemme på sin gårdsplads, en dag, hvor han ikke var hjemme.

God weekendtur osv. :bigsmile:

OMG, sikke noget...

Heldigvis er mit område noget mere fredeligt, så jeg satser ikke på at få en dynge beton på min altan lige foreløbig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Programmet var en genganger, som tidligere har fået god respons:

Opvarmning 10 mins, direkte over til 1. omgang af 3, på 12 mins.

Hver omgang blev kørt således:

3 mins siddende mellemtakt, 2 mins stående enkelttakt, 3 mins siddende enkelttakt 2 mins stående enkelttakt, 2 mins fri.

1. omgang: De første 10 mins var på FS 6, og de sidste to på 7

2. omgang: ------------------"--------------7, ---------"-----------8

3. omgang. ------------------"--------------7½, -------"-----------9-10

Godt det var idag, du kørte det program................

- have mercy... :please::hands:

/ :sun:

ps øhhh hva med lynet ? skal du snart låne en pumpe eller? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Godt det var idag, du kørte det program................

- have mercy... :please::hands:

/ :sun:

ps øhhh hva med lynet ? skal du snart låne en pumpe eller? :tongue:

Og også på fredag, så er du forberedt :tongue:

Hmmmm, har nu godt nok en pumpe. Måske jeg skulle bruge den på min racer snart, så den kan blive luftet?

Link to comment
Share on other sites

De sidste par dage har bestemt ikke været i træningens tegn, derimod er min skrivebord nu stort set clean til min ferie som starter om 63 minutter :cheer::cheer::cheer::cheer:

I morges var der fint besøg i Parken, aka Arne. Desværre måtte vi undvære Vivsen :unhappy:

Super hyggeligt med visit, og trætheden blev hurtigt erstattet af en super energi i hele salen. Arne, aka Piberensermanden, så også ud til at gi den en ordentlig skalle :w00t:

Programmet var det samme som mandag og tirsdag, så det gider min dovne ferie-mode krop ikke skrive ned :innocent:

Rigtig god dag til alle :smile:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Så blev det endelig ferietid :4thumbup:

Den første feriedag blev brugt på en go gang styrketræning, og hold da op hvor kunne jeg mærke at det var for længe siden :crazy: . Jeg var helt smadret resten af dagen, og også dagen efter. Har stadig de styggeste DOMS her to dage efter. Lækkert, no pain, no gain :devil:

På trods af min ømme pecs, tricips og abs, kom jeg alligevel ud og løbe i gåt. Hvad der "bare" skulle have været en lille 8-10 km, blev i stedet til en 15 km tur. Trommestikkerbenene bare løb og løb, og de er helt sikkert klar til en ½ marathon på Fanø d. 1. september.

I dag står den på hvile, shopping og pakke alt mit sommertøj til ferien. I morgen formiddag går turen til Aalborg, og forhåbentligt når jeg lige endnu en gang styrke inden.

Rigtig god sommer til alle :sun::sun::sun::sun:

Hej Mette :superman:

Ha nu en rigtig fed ferie og håber du får masser af :sun::sun::sun:

Kenn

Taaaaaak, pakker lige nogle grader ned til en rainy day :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mette :sun:

Jeg vil bare lige ønske dig en suuuuper god ferie - både i Jydeland og outofthisworld :sun: når jeg kigger ud af vinduet, så er det tæt på at jeg ville sige - tager du ikke et par dåser :sun: :sun: med hjem til os ? :please:

Ses når du er tilbaws :bigsmile:

/ :sun::please::hands::sun:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tilbage fra ferie. Hvor er det bare så skønt at komme tilbage på sin pind, og besvare nogle af de ca. 85389762801385 mails og telefonbeskeder man har fået. Jubi, kan slet ikke få armene ned...

Lyder ovenstående ironisk? Det er nu nok fordi min ferie har været noget så super skøn & fantastisk :yahoo:

Hvad har jeg fået lavet af træning? Tjaaaa, kan næsten ikke huske det. En del løbeture og styrke er det blevet til. Jeg tager lige ferien fra en ende af:

1. feriedag: Fik pryglet mit stakkels legeme igennem med en go gang styrke for arme, bryst, ryg og abs. Hvad lavede jeg ellers? Hmmmmm, nåh jo, satte brandmanden på toget hjem. Det var vist derfor vægtene fik en go gang tæsk :devil:

2. feriedag: Fik tvunget min stakkels domsplagede krop ud på en løbetur. De første 5 km var et mareridt, og jeg var forberedt på at skulle kravle de sidste 3 km hjem. Men som ved et mirakel kom kræfterne, og de 8 km blev pludselig forvandlet til 15.

3. feriedag: Shoppetræning, I like :wub:

4. feriedag: Måtte lige et smut i løbeskoene igen, 10 km blev det til

5. feriedag: Doms væk, tid til styrke igen, og en hel del :blahblah::blahblah::blahblah: . Derefter på toget til Aalborg.

6. feriedag: Løb i godt selskab. Damn den brandmand er ved at komme i form. Halsede efter ham som en astmaramt pensionist med rygerlunger :dry:

7. feriedag: Hviledag, med det store kolde bord hos vatti i midtjylland :4mewantfood:

8. feriedag: Måtte liiiiiiige en tur i løbeskoene igen. Denne gang gik turen til Egå Marina og ud ad Skæring Stransvej. Og hjem igen, ca. 9 km. Dejlig, dejlig, dejlig tur. Mon man engang får råd til sådan en kasse med udsigt??? :please: Nok ikke med en socialrådgiverløn...

2. halveg på Café Cross med veninderne til en go gang brunch. Det var tiltrængt, var noget så sukkerkold

9. feriedag: Afsted til superskønneog dejligeogfantastiske Marmaris i Tyrkiet. Efter min sidste tur til Alanya for efterhånden en del år siden, havde jeg besluttet mig for at jeg ikke ville til Tyrkiet igen, simpelthen af den grund at man ikke kan gå på gaden i fred. Vi besluttede dog at give landet endnu en chance, da Tyrkiet jo ellers er et pragtfuldt land. Og det skulle vi bestemt ikke komme til at fortryde.

10. feriedag, og 2. hviledag i træk. Man er vel på ferie :innocent: En skøn bette sejltur rundt i bugten blev det til, da bureauets infotur foregik på en båd. Hvilket egentligt var helt fint for ellers var jeg ikke kommet :tongue: Nåh jo, og så en hel del af landets udemærkede humle, Efes :beerchug:

11. feriedag: Første løbetur. Vågnede kl. 9 med en uro i kroppen, som intet havde med gårdagens Efes at gøre. Næh nej, det var såmen træningsabstinenser. Derfor snørede en frejdig MH løbeskoene, og løb afsted i fuld firspring med et: "Du er jo syg" på vejen. Nej nej, på ingen måde. De 40 + grader, som landet har i løbet af dagen, er jo bare herligt, og vil på ingen måde få indflydelse på mit løb. So I thought... 20 mins ud, og 25 hjem. Pause ved turnpoint, hvor jeg kraftigt overvejede at hoppe i vandet. Pause igen ca. 10 mins fra mål, hvorpå en af de lokale opmuntrende løb med mig, iført klip klappere :laugh: . Hjemme igen, og i et iskoldt bad. Hvorefter jeg svedte igen 2 mins efter jeg var stået ud...

Ellers blot poolpas og vandrutchebanepas. Lige noget for min indre barnlige sjæl. Og Efespas igen om aftenen

12. feriedag: Strandpas, hvor motionen var at gå de tre meter frem og tilbage fra liggestolen til vandet. Men med over 40 grader blev det til et ikke helt ubetydeligt antal meter. Og med gårsdagens Efes, og drinks indtag, røg FS hurtigt op i det røde felt.

13. feriedag: Poolpas, og faktisk ikke så meget andet. Selv aftensmaden blev indtaget på den nærmeste restaurant. Ikke gå for langt :innocent: .

Og så til den mere actionprægede del af ferien. Ja, det var faktisk temmeligt skræmmende og rystende...

Vi sad og sludrede om lidt af hvert på restauranten, og havde lige overvejet at bede om regningen. Pludselig i øjenkrogen ser jeg en knallert komme flyvende i luften, og alt bagagen bagpå hvirvle rundt i lufte. Når lige at udbryde et"Shit", da jeg registrerer et stort brag. En knallert havde været midt i en overhaling af en bil, da bilen drejer til venstre og dermed lige ind i knallerten! Brandmanden, som heldigvis også er førstehjælpsinstruktør, fløj hen til ulykkesstedet 5 meter væk, og gav førstehjælp. En kødrand af mennesker strømmede til, men ingen anede om manden var død eller levende. Det var heldigvis det sidste, men han var landet direkte på baghovedet hvorfra det blødte kraftigt. Heldigvis kom 3 x ambulance og doktor hurtigt, så de kunne overtage. Vi fik ned og fik en enkelt drink, stirrede lidt ud i luften, og gik hjem i seng. Syret oplevelse...

14. feriedag: Vi trængte begge til at få noget positivt i tankerne, så vi stod op kl. 8 og løb en tur. En kålhøgen brandmand satte tempoet, og en halsende og vredladen MH fulgte efter. Men jeg fik hævn gjorde jeg :devil: . På trods af mine advarsler havde han fuldstændig undervurderet varmen, som især i de sidste par km kunne mærkes. Så kan han lære at høre efter :tongue:

15. feriedag: Sejlpas i bugten, med snorkelepas og en enkelt tur på bananen. Min første gang, og bestemt ikke den sidste. Det var for fedt.

16. feriedag. Den sidste dag i Marmaris, og der blev powersolet til sidste minut.

17. feriedag. Landede i Billund om natten, og så direkte til Århus og sove. Fik reddet mig en gang halsonde i flyet, som jeg stadig har efterdønninger af, grrrrrrr! Hjem til Kbh, pakke ud og i seng.

1. arbejdsdag, dvs. i mandags. Måtte på denne første arbejdsdag melde mig syg med ondt i halsen. Kunne intet synke og var hæs som en afdanket havnearbejder.

2. arbejdsdag. Tilbage på min elskede morgentime i Boltens. Desværre er timerne stadig præget af at der er ferie, så vi var ikke mange den morgen. Til gengæld herligt med :blahblah: med medlemmerne. Derefter på job og prøve at finde mit ellers rene skrivebord begravet i div papirer og ansøgninger. Velkommen tilbage...

aftenen blev tilbragt med en veninde fra Århus med en pizza på Strandvejen, og en masse dagdrømmerier om livet i en strandvejsvilla. Man er vel Posh :blush:

3. arbejdsdag, i dag. Var vikar i Boltens i morges, og heller ikke så mange denne morgen. Halsen er stadig ikke god, så det blev til en gang restitutionscykling. Stadig ikke til bunds i mails og telefonbeskeder... Suk... Men mindet om en fantastisk ferie holder mig i gang :wub: Og så opdateringen af læsningen af jeres logs. Det er som at læse mange, mange kapitler i ens yndlingsbog, og Julie du stopper ikke med logføringen, forstået :w00t:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Efter at have tilbagelagt din opdatering med det største smil på læben, kun afbrudt af en kollegas undrende kommentarer, jamen der må jeg nok sige, at denne beretning er een af de bedste, jeg længe har læst her på Mol. Man føler jo næsten, at man var med i kufferten til Marmaris. :wub: Ah har selv droppet alle planer om en Tyrkiet ferie for længst, eftersom jeg også har været irriteret over, at de rykker i en så meget, men nu overvejer jeg da igen... :bigsmile:

Sikke gang i brandmanden ellers...husker ellers de episoder med jeres ture omkring søerne, hvor han måtte give op, og du kækt fortsatte... :laugh:

Superdejligt du er tilbage igen posh, og hvem ved om en dag, du også får din strandvejsvilla. :blush: You never know. :cool: Jeg glæder mig rigtig meget til at se dig igen. Dig har jeg jo mødt for længe siden...Men nu er du jo også blond så .....

:smile:

PSsst næste gang du er i Århus, så kan du altså godt kigge ind.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Efter at have tilbagelagt din opdatering med det største smil på læben, kun afbrudt af en kollegas undrende kommentarer, jamen der må jeg nok sige, at denne beretning er een af de bedste, jeg længe har læst her på Mol. Man føler jo næsten, at man var med i kufferten til Marmaris. :wub: Ah har selv droppet alle planer om en Tyrkiet ferie for længst, eftersom jeg også har været irriteret over, at de rykker i en så meget, men nu overvejer jeg da igen... :bigsmile:

Sikke gang i brandmanden ellers...husker ellers de episoder med jeres ture omkring søerne, hvor han måtte give op, og du kækt fortsatte... :laugh:

Superdejligt du er tilbage igen posh, og hvem ved om en dag, du også får din strandvejsvilla. :blush: You never know. :cool: Jeg glæder mig rigtig meget til at se dig igen. Dig har jeg jo mødt for længe siden...Men nu er du jo også blond så .....

:smile:

PSsst næste gang du er i Århus, så kan du altså godt kigge ind.

Ja, de kære tyrkere har skam artet sig. Rundt omkring i de forskellige butikker og restaurationer er der skilte, hvorpå der står "No hazzle", og hvis de alligevel begynder at rykke lidt i en, så har de respekt når man siger fra. De har fundet ud af at salgstricket ikke virker :laugh:

Meget muligt at brandmanden kan løbe fra mig, men med min udholdenhed kan jeg altid indhente ham. Go form er han kommet i, men jeg er stadig bedre :devil:

Ja, efterhånden længe siden sidst, og et ganske kort visit var det. Men det får vi jo lavet om på til Spockspinning. Han bliver da helt febrilsk når han finder ud af at vi kommer :tongue: Om jeg stadig er blond når vi ses er endnu ikke afklaret. Mine rødder er ved at være lidt kriminelle, så jeg overvejer brunetten igen... Arh og dog, det er sg sjovere at være blond

Ja... I know, men tiden er ganske knap når jeg er i Smilets by. Men en skønne dag, så står jeg og banker på til spinningsalen i mine sølvsko, og så skal der poshspinnes :slut:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share