Nu som tiogtyveårig


Mettehelena
 Share

Recommended Posts

:4thumbup:

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Ja Mette Det var super :tongue:

Har aldrig oplevet at der blevet kørt så vildt igennem på min fredags time :w00t::w00t:

Det må vi gentage snart :w00t:

:blush: Og glemte jo helt at komentere sidste interval på Mexi bar :blink::blink:

Vores kunder kan godt nok give den gas var jo nær aldrig kommet hjem igen haha :superman:

Og idag jajaja :devil::devil::devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 756
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Stadig lettere brugt, har konstanteret at jeg ikke er 17 år længere, så derfor kun

Søndag d. 26

Styrketræning, bryst biceps og triceps.

Selvom indsatsen var superringe kan pectoralis nu mærkes i dag :smile:

Mandag d. 27

En skøn 9 km i luntetemop (50 min) om søerne.

Dejligt vejr, og var også ved at blive småklaustofobisk af at sidde inde med computer og bøger alle vegne.

Rigtig god dag til alle på MOL fra MH

Link to comment
Share on other sites

Fortæl Fortæl

Hvad fik dig til at føle dig rigtig brugt da du var 17 :tongue::laugh::laugh:

Spændende log du holder dig :superman: så kommer snart forbi igen.. :4thumbup:

Haha, det kunne du li at vide... Næh nej da jeg var 17 var jeg superwoman der kunne klare hele verden (kan de fleste 17-årige egentligt ikke det? ). Kunne gå i byen til den lyse morgen uden at mærke noget OVERHOVEDET dagen efter. Jeg kan stadig gå i byen til den lyse morgen (har trænet meget hårdt og målrettet de sidste par måneder :w00t: ), men energien dagen efter... Negativ.

Vågnede kl. 5.45 ved at der var en der havde proppet en kæmpe kaktus med mange spidse torne i min hals... Ikke så rart når man skal undervise en cykling 2 kl. 6.30 :crazy: .

Efter at ha overvejet for og imod hoppede jeg dog på cyklen til:

SATS Boltens Gaard

Cykling 2 55 min.

Maxpuls 150

Gennemsnitspuls hmmmmmmmmmm tjae min hvilepuls er 46, så måske et par slag over det?

Link to comment
Share on other sites

Hej Mette

Lige ne bette hilsen i din log og et tillykke med den også, da :wink:

Som SATS-instruktør kan jeg vel også kalde mig en kollega, omend der nok går lidt, før jeg kigger over til :devil: -øen... Men NÅR jeg gør, kan SATS-centrene være sikre på et lille visit fra min side :devil:

Det bliver spændende at følge din ½-marathon træning.

Go vind :superman:

/Cyclingspinner

Link to comment
Share on other sites

Næh nej da jeg var 17 var jeg superwoman der kunne klare hele verden (kan de fleste 17-årige egentligt ikke det? ). Kunne gå i byen til den lyse morgen uden at mærke noget OVERHOVEDET dagen efter. Jeg kan stadig gå i byen til den lyse morgen (har trænet meget hårdt og målrettet de sidste par måneder :w00t: ), men energien dagen efter... Negativ.

:laugh: Den kan jeg godt hoppe med på :tongue: Som 17-årig kunne man gå i by torsdag, fredag og lørdag... sjovt nok havde jeg i samme periode det vildeste fravær i idræt på gym som lå i de to første timer fredag, pudsigt sammentræf :innocent::rolleyes::wink:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Den kan jeg godt hoppe med på :tongue: Som 17-årig kunne man gå i by torsdag, fredag og lørdag... sjovt nok havde jeg i samme periode det vildeste fravær i idræt på gym som lå i de to første timer fredag, pudsigt sammentræf :innocent::rolleyes::wink:

Hehe, der havde jeg fysik, eller det var meningen at jeg skulle have det :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Den kan jeg godt hoppe med på :tongue: Som 17-årig kunne man gå i by torsdag, fredag og lørdag... sjovt nok havde jeg i samme periode det vildeste fravær i idræt på gym som lå i de to første timer fredag, pudsigt sammentræf :innocent::rolleyes::wink:

Ikke bare idræt :innocent::innocent: (tror det var Latin og spansk) :innocent: Men ja jeg kender det også godt. Der røg og drak man som en bums og nu bliver man syg bare af at kigge på et glas rødvin. :w00t:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Tid til lidt opdateringer her på loggen.

SATS Boltens Gaard onsdag.

Cykling II 55 min

Cykling I 45 min.

Er lettere stresset over min opgave, selvom der egentligt ikke er grund til det. Derfor var det en MEGET tiltrængt dobbelttime der blev kørt. Dog lettere irriterende at:

Den PI#/(=#)= MØG"#)( mikrofon ikke virkede

En fyr blev ved med at snakke, så bad han mig skrue ned for musikken, og efter 20 min skred han. HEJ HEJ DU, KAN DU HA'ET PÆNT.

Så bad en anden mig skrue op, hvorefter en tredje bad mig skrue ned, og sådan fortsatte sangen... QUE PASA???? :crazy:

Dog er fremmødeprocenten steget væsentligt siden jeg overtog timerne for en måned siden, og fik da også ros efter timen så det hjalp :wub: , var ellers lettere negativ

Den sidste time kørte uden problemer, søde folk der ikke brokkede sig :4thumbup: . Da jeg havde timen første gang for fire uger siden kom der 3, næste gang 4, tredje gang 6 og denne gang 12, det er da for lækkert.

SATS Nørrebro torsdag.

Mave/ryg pilates style

Cykling I 45 min

Cykling II 55 min.

VENTELISTE PÅ ALLE TRE HOLD og flyvende ben :wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub:

I LOVE NØRREBRO

Til alle SATSMOLcyklingeventfreaks der læser denne log:

Næste cykling event d. 7/4 på Nørrebro feat MH & Hot1tot. Stikord: Top Gun, Fame, Rocky, Footloose :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tid til lidt opdateringer her på loggen.

SATS Boltens Gaard onsdag.

Cykling II 55 min

Cykling I 45 min.

Er lettere stresset over min opgave, selvom der egentligt ikke er grund til det. Derfor var det en MEGET tiltrængt dobbelttime der blev kørt. Dog lettere irriterende at:

Den PI#/(=#)= MØG"#)( mikrofon ikke virkede

En fyr blev ved med at snakke, så bad han mig skrue ned for musikken, og efter 20 min skred han. HEJ HEJ DU, KAN DU HA'ET PÆNT.

Så bad en anden mig skrue op, hvorefter en tredje bad mig skrue ned, og sådan fortsatte sangen... QUE PASA???? :crazy:

Dog er fremmødeprocenten steget væsentligt siden jeg overtog timerne for en måned siden, og fik da også ros efter timen så det hjalp :wub: , var ellers lettere negativ

Den sidste time kørte uden problemer, søde folk der ikke brokkede sig :4thumbup: . Da jeg havde timen første gang for fire uger siden kom der 3, næste gang 4, tredje gang 6 og denne gang 12, det er da for lækkert.

SATS Nørrebro torsdag.

Mave/ryg pilates style

Cykling I 45 min

Cykling II 55 min.

VENTELISTE PÅ ALLE TRE HOLD og flyvende ben :wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub:

I LOVE NØRREBRO

Til alle SATSMOLcyklingeventfreaks der læser denne log:

Næste cykling event d. 7/4 på Nørrebro feat MH & Hot1tot. Stikord: Top Gun, Fame, Rocky, Footloose :4thumbup:

Åh for f...... :mad: Man kan jo aldrig gøre alle tilfreds. hvor er det bare ufatteligt altså... Minder mig igen om hende jeg havde på Englandsvej, der skred pga nedrullede persienner, eller ham i Århus der brokkede sig over, at jeg slukkede lyset under angreb, fordi han ikke kunne se sit pulsur, eller hende pigen der en dag brokkede sig over, at jeg ikke kunne hjælpe hende med råd omkring hendes kramper i fødderne om natten Er sgu da ikke læge... :blink::w00t: Ufatteligt altså :nonono: Og der er masser af episoder lignende....

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Den mikrofon i Boltens er bare næsten død.. virker som regel de første 10 mins og så... game over. Jeg er også selv så ny og usikker at det med at folk brokker sig, kan slå een helt ud af balance så det faktisk kan ødelægge hele timen og den næste derefter.. øvøvøvøv....

Og lyden.. det er svært at spille ordentligt musik i Boltens, fordi lydbilledet er så forfærdeligt... spejlvæggene og vinduerne slår lyden tilbage, som spillede man musik i et badeværelse... scary..

Det er generelt svært at få folk på timerne i Boltens- det er konstant op ad bakke.. så det er sgu sejt det går fremad for dig på de onsdagstimer.

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Tid til lidt opdateringer her på loggen.

SATS Boltens Gaard onsdag.

Cykling II 55 min

Cykling I 45 min.

Er lettere stresset over min opgave, selvom der egentligt ikke er grund til det. Derfor var det en MEGET tiltrængt dobbelttime der blev kørt. Dog lettere irriterende at:

Den PI#/(=#)= MØG"#)( mikrofon ikke virkede

En fyr blev ved med at snakke, så bad han mig skrue ned for musikken, og efter 20 min skred han. HEJ HEJ DU, KAN DU HA'ET PÆNT.

Så bad en anden mig skrue op, hvorefter en tredje bad mig skrue ned, og sådan fortsatte sangen... QUE PASA???? :crazy:

Dog er fremmødeprocenten steget væsentligt siden jeg overtog timerne for en måned siden, og fik da også ros efter timen så det hjalp :wub: , var ellers lettere negativ

Den sidste time kørte uden problemer, søde folk der ikke brokkede sig :4thumbup: . Da jeg havde timen første gang for fire uger siden kom der 3, næste gang 4, tredje gang 6 og denne gang 12, det er da for lækkert.

SATS Nørrebro torsdag.

Mave/ryg pilates style

Cykling I 45 min

Cykling II 55 min.

VENTELISTE PÅ ALLE TRE HOLD og flyvende ben :wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub:

I LOVE NØRREBRO

Til alle SATSMOLcyklingeventfreaks der læser denne log:

Næste cykling event d. 7/4 på Nørrebro feat MH & Hot1tot. Stikord: Top Gun, Fame, Rocky, Footloose :4thumbup:

Hej Mette H

Det er da utroligt at folk møder op til en spinning time med sådan et humør..når de burde ligge der hjemme under dynen...tror bare man må lære sig at det bare ikke er muligt at gøre alle tilfredse..men har man selv leveret en time..man kan være bekendt så har man ramt toppen :superman: også selv om nogen brokker sig over det ene eller andet..MEN DE SKAL FANDEME HOLDE DERES MUND LUKKET UNDER TIMEN :devil::devil: ELLERS SÅ ER DET UD :devil::devil::devil::innocent::laugh: og hvis de skal sige noget kan de gøre det under pausen eller bagefter timen :wink: fedt at se det ellers bare køre for dig..bliver spændende at prøve din time en dag..og lover dig at holde min kaje under timen..men bagefter :blahblah::blahblah::blahblah::hehe:

God lørdag Herfra

Kenn

Link to comment
Share on other sites

:blush: ... vores tk N.. har ikke fået vores event igennem til d.7.4, den sløve pade..

HMMM.. kan også se at CL køre det samme musik event på vesterbro.. Måske skulle vi fedte lidt for ham, eller også måske finde på noget helt andet.. :innocent:

:bigsmile::bigsmile::bigsmile:

Er der ikke nogle godt der har nogle gode forslag til et event... ( vi har droppet det der bonni tamtam) :tongue:

Tid til lidt opdateringer her på loggen.

SATS Boltens Gaard onsdag.

Cykling II 55 min

Cyklikkng I 45 min.

Er lettere stresset over min opgave, selvom der egentligt ikke er grund til det. Derfor var det en MEGET tiltrængt dobbelttime der blev kørt. Dog lettere irriterende at:

Den PI#/(=#)= MØG"#)( mikrofon ikke virkede

En fyr blev ved med at snakke, så bad han mig skrue ned for musikken, og efter 20 min skred han. HEJ HEJ DU, KAN DU HA'ET PÆNT.

Så bad en anden mig skrue op, hvorefter en tredje bad mig skrue ned, og sådan fortsatte sangen... QUE PASA???? :crazy:

Dog er fremmødeprocenten steget væsentligt siden jeg overtog timerne for en måned siden, og fik da også ros efter timen så det hjalp :wub: , var ellers lettere negativ

Den sidste time kørte uden problemer, søde folk der ikke brokkede sig :4thumbup: . Da jeg havde timen første gang for fire uger siden kom der 3, næste gang 4, tredje gang 6 og denne gang 12, det er da for lækkert.

SATS Nørrebro torsdag.

Mave/ryg pilates style

Cykling I 45 min

Cykling II 55 min.

VENTELISTE PÅ ALLE TRE HOLD og flyvende ben :wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub:

I LOVE NØRREBRO

Til alle SATSMOLcyklingeventfreaks der læser denne log:

Næste cykling event d. 7/4 på Nørrebro feat MH & Hot1tot. Stikord: Top Gun, Fame, Rocky, Footloose :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Weekendens ikke-træningsstatus:

Tjaaaaaaaaaaa, ingen træning. Havde besøg af kæresten fra Aalborg, og havde planer om en laaaaaaaaaaaang løbetur sammen, men ville ikke skræmme manden med min marathonudholdenhed, så løbeturen er udsat til i morgen :innocent:

Den mikrofon i Boltens er bare næsten død.. virker som regel de første 10 mins og så... game over. Jeg er også selv så ny og usikker at det med at folk brokker sig, kan slå een helt ud af balance så det faktisk kan ødelægge hele timen og den næste derefter.. øvøvøvøv....

Og lyden.. det er svært at spille ordentligt musik i Boltens, fordi lydbilledet er så forfærdeligt... spejlvæggene og vinduerne slår lyden tilbage, som spillede man musik i et badeværelse... scary..

Det er generelt svært at få folk på timerne i Boltens- det er konstant op ad bakke.. så det er sgu sejt det går fremad for dig på de onsdagstimer.

Ja, jeg kan godt huske at der gik lang tid før de sure kunders kommentarer begyndte at prelle af, og egentligt skal der meget til før jeg bliver eddike over det, men den kombi i onsdags med % motivation, % mikrofon, % menneskelig akkustik og + mærkelige kunder... :nonono:

Synes at cykelsalen i Boltens er en af de bedst indrettede i SATS, men ja, den akkustik :crazy::crazy::crazy: , den er da til at blive helt psykotisk af. Mere lyddæmp og mindre operationsstuelys, tak :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Synes at cykelsalen i Boltens er en af de bedst indrettede i SATS, men ja, den akkustik :crazy::crazy::crazy: , den er da til at blive helt psykotisk af. Mere lyddæmp og mindre operationsstuelys, tak :bigsmile:

Så absolut helt enig. Da jeg kørte i søndags for Chris, lagde jeg mærke til at det stadig er hver andet rør der er tændt i lamperne - har skruet den anden halvdel løs, så lyset er lidt bedre nu... check det ud tirsdag morgen (hvis de ikke ændrer det indtil da).

Det med at tingene preller af - så langt er jeg slet ikke endnu.. :dry: - er pisse dårlig til sådan noget... men det lærer man vel forhåbentligt eventually.. ???

PS: vi holdt IKKE fest igår :tongue: - tog i byen istedet... så hende Knold1Tot skal bare slå koldt vand i blodet, hahaha.. næste gang laver vi ballade... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Efter at have fedet den på træningssiden i weekenden blev den nye uge startet med en frisk løbetur.

9½ km med is under skoene, sne i øjnene og Justin T i ørerne... SÅ er man i live, kunne have løbet en hel ½ marathon, og oven i købet i en god tid tror jeg. Turen i dag var i hvertfald på 52 min, totalt goe ben og for første gang i meget lang tid i et meget, meget, meget godt humør :4thumbup:

½ marathon, kom bare an, under 2 timer, jeg er KLAR :4jumpy::4jumpy::4jumpy::4jumpy::4jumpy::4jumpy:

Så absolut helt enig. Da jeg kørte i søndags for Chris, lagde jeg mærke til at det stadig er hver andet rør der er tændt i lamperne - har skruet den anden halvdel løs, så lyset er lidt bedre nu... check det ud tirsdag morgen (hvis de ikke ændrer det indtil da).

Det med at tingene preller af - så langt er jeg slet ikke endnu.. :dry: - er pisse dårlig til sådan noget... men det lærer man vel forhåbentligt eventually.. ???

PS: vi holdt IKKE fest igår :tongue: - tog i byen istedet... så hende Knold1Tot skal bare slå koldt vand i blodet, hahaha.. næste gang laver vi ballade... :w00t:

Vil lige tage den op med Cindy TK på tirsdag, ellers må jeg til at cykle med solbriler :cool:

Ja, man skal jo ikke gå glip af en god fest, så... Håber I havde en god bytur.

Kommer du til Knold1tots fest på lørdag? (Fantastisk navn :4thumbup: )

Link to comment
Share on other sites

Vil lige tage den op med Cindy TK på tirsdag, ellers må jeg til at cykle med solbriler :cool:

Jeg tror ikke du skal sige noget til Cindy eller andre.... vi risikerer at de insisterer på at tænde alle neonrør igen.. :innocent:

Ja, man skal jo ikke gå glip af en god fest, så... Håber I havde en god bytur.

Kommer du til Knold1tots fest på lørdag? (Fantastisk navn :4thumbup: )

Jeg ville vildt gerne men har en uopsigelig aftale lørdag... f*ck f*ck.. f*ck :unhappy::nonono::dry:

Link to comment
Share on other sites

fedt at se det ellers bare køre for dig..bliver spændende at prøve din time en dag..og lover dig at holde min kaje under timen..men bagefter :blahblah::blahblah::blahblah::hehe:

Hej Kenn.

Husk at komme forbi centret på søndag, helst efter kl. 14, da jeg pga foromtalte

:devil::devil::devil::w00t::crazy: :4thumbup: :4thumbup: :wub::wub::beerchug::cooldance: fest hos Hot1tot nok får formiddagsdelen afsat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share