Nu som tiogtyveårig


Mettehelena
 Share

Recommended Posts

Torsdagens træning med smadrede stænger og en puls nær hvilepuls :crazy::devil::crazy:

SATS Nørrebro

Kl. 16.30 mave-ryg 30 min

Kl. 17.05 cykling 1 45 min

Kl. 18.10 cykling II 55 min

Ikke så meget at tilføje, udover den sædvanlige venteliste :wub::wub::wub:

Ligesom Julie kørte jeg med lidt mere blidt og folkeligt musik, og folk var helt vilde :w00t: . Flere sad og nynnede med på et Fame mix og kom og roste timen bagefter (foran områdechef Petter :wootdance: )

Sjovt at de altid gør det når jeg er mest smadret og uoplagt... Enten synes de faktisk at timen er god, eller er det måske medlidenhed??? :laugh:

Besøg af brandmanden :wub: , og så primitiv påskeferie (hos min mor i Århus, som hverken har internet eller mobiltlf :dry: ), så der kommer ikke de vilde træningsopdateringer før efter påske. Trænger vist også til lidt restitution :tongue:

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Godt at du giver den gas metsen...

Man behøver jo heller ikke at gemme energi til en cy 1 :wink: ..

Glæder mig til en tur mod jylland :cool:

Hæhæ

Ha ha, nej cykling 1 er en kaffekagehyggetime :laugh:

Det bliver en hyggelig tur til det jyske, takket være de to mænd (brandmanden :wub: og Jacob B-manden)

RIGTIG GOD PÅSKE TIL ALLE DER KIGGER FORBI :bigsmile:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 756
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ligesom Julie kørte jeg med lidt mere blidt og folkeligt musik, og folk var helt vilde :w00t: . Flere sad og nynnede med på et Fame mix og kom og roste timen bagefter (foran områdechef Petter :wootdance: )

Sjovt at de altid gør det når jeg er mest smadret og uoplagt... Enten synes de faktisk at timen er god, eller er det måske medlidenhed??? :laugh:

:innocent: De sys da at timen var god, hvordan kan de andet :devil: Famemix hmm det lyder da som noget, de kan bruge...Lækkert.. Summasumarum så giver det altså en fed oplevelse for folk, når de indimellem får noget 'gammelt' eller noget de kender, så det ikke bare er trance og drømmetoner. Det gør det også mere alsidigt og være instruktør... Fik btw aldrig kommenteret timen foroven, men det så lækker ud.. :devil:

Besøg af brandmanden :wub: , og så primitiv påskeferie (hos min mor i Århus, som hverken har internet eller mobiltlf :dry: ), så der kommer ikke de vilde træningsopdateringer før efter påske. Trænger vist også til lidt restitution :tongue:

Ha ha, nej cykling 1 er en kaffekagehyggetime :laugh:

Det bliver en hyggelig tur til det jyske, takket være de to mænd (brandmanden :wub: og Jacob B-manden)

RIGTIG GOD PÅSKE TIL ALLE DER KIGGER FORBI :bigsmile

:4thumbup: Der er besøg af ham brandmanden tit hva og omvendt...Mon ikke snart der er en af jer, der rykker over til den anden.. :wub:

Link to comment
Share on other sites

:innocent: De sys da at timen var god, hvordan kan de andet :devil: Famemix hmm det lyder da som noget, de kan bruge...Lækkert.. Summasumarum så giver det altså en fed oplevelse for folk, når de indimellem får noget 'gammelt' eller noget de kender, så det ikke bare er trance og drømmetoner. Det gør det også mere alsidigt og være instruktør... Fik btw aldrig kommenteret timen foroven, men det så lækker ud.. :devil:

:4thumbup: Der er besøg af ham brandmanden tit hva og omvendt...Mon ikke snart der er en af jer, der rykker over til den anden.. :wub:

Hey Julie :smile::smile::smile:

Hmm, hvordan kan man få fat i Famemix, det kunnne man da godt tænke sig

Lus

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Der er besøg af ham brandmanden tit hva og omvendt...Mon ikke snart der er en af jer, der rykker over til den anden.. :wub:

Well... så må det blive ham da jeg jo lige har købt lejlighed på Østerbro.

Meeeeeeeeeeeeeeen jeg klapper lige hesten, var jo trods alt ikke single så længe inden jeg faldt over brandmanden (igen :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Hey Julie :smile::smile::smile:

Hmm, hvordan kan man få fat i Famemix, det kunnne man da godt tænke sig

Lus

Ja hvordan kan vi mon få fat i den Mette. Det kunne jeg da også godt tænke mig :smile::smile: Mon Mette vil hoste op med den eller hva.Hvor langt tid varer dette fame mix Mette. Hot1tot og jeg er helt ude på kanten af stolen her :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Ja hvordan kan vi mon få fat i den Mette. Det kunne jeg da også godt tænke mig :smile::smile: Mon Mette vil hoste op med den eller hva.Hvor langt tid varer dette fame mix Mette. Hot1tot og jeg er helt ude på kanten af stolen her :4mewantfood:

Men så er det godt at jeg kan bestikke metsen med en lille tur på Mexi, måske en drink også må den da være i hun.. Ja, hvor langt er det??? :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja det er et cool nr. Det er fra en Big Tunes CD, kan ikke lige huske hvor langt det er...

3 min +/%, ikke så langt

Noget i den stil H1Tog jeg kører d. 28, masser af lækkert filmmusik og MEXIBAR :4thumbup:

Gik forbi Mexi bar sidst jeg var i staden. Er det bare STEDET??? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tjae, det er jo kun en lille bar, men der er altid proppet og deres drinks er store, stærke og billige

:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:

Så skal I da hellere tage på OAKROOM i elmegade, inden i drøner på Mexicaneren.. bare lige for at få nogle kvali drinks, inden det hele bare handler om kvantitet fremfor kvalitet :wink: De laver intet mindre end Kbh.'s bedste cocktails :cool:

- Jeg bumpede lige forbi :smile:

Link to comment
Share on other sites

:w00t::w00t::w00t:

Det er sgu lige som dig MH

HAhahahahaha

Ja, stor og stærk kan jeg tilslutte mig :innocent: , men BILLIG??? :sneaky2::tongue:

Så skal I da hellere tage på OAKROOM i elmegade, inden i drøner på Mexicaneren.. bare lige for at få nogle kvali drinks, inden det hele bare handler om kvantitet fremfor kvalitet :wink: De laver intet mindre end Kbh.'s bedste cocktails :cool:

- Jeg bumpede lige forbi :smile:

Hej Kauf.

Velkommen til :smile:

Lyder da som en mægtig idé med Oak. Jeg har hørt meget godt om stedet, men når nu man er vant til Mexi...

Men ja, man skal da prøve noget nyt engang imellem :w00t: :4drunk:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så blev det da vist tid til en lille opdatering... Men påsken har nu bestemt ikke været træningsfri, kun opgavefri :cry::tongue:

Tirsdag d. 11 i SATS Boltens Gaard

Cykling II kl. 6.30, sidste time inden påske.

Havde slæbt brandmanden med i centret, men han gad (læs: turde :laugh: ) ikke komme med på timen så han trissede rundt for sig selv i frivægtsområdet mens G. I. Jane tæskede igennem i cykelsalen.

Påskeferien blev holdt (hjemme...) i Århus, med dertilhørende løbeture i Risskov (1 tur a' 13 km, og 1 tur a' 9), samt 2 x gennemgang af det nye SATSpilates (mave/ryg) program, så kun mandagen var træningsfri.

Vel hjemme igen (i Kbh :smile: ) startede ugen med en morgencykling i

SATS Boltens Gaard, cykling II kl. 6.30.

Mange medlemmer på timen til trods for at det er den første hverdag efter påske, lækkert, lækkert, lækkert :4thumbup:

Jeg fik dog allerede i torsdags reddet mig en forårsforkølelse, som altså bare ikke kunne løbes væk!!! Den har siddet i halsen og næsen lige siden, og var ikke sjov at have med i morges :dry: . Må prøve at cykle den væk i morgen :w00t:

Rigtig god dag til alle MOL'ere

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Hej MH

Dejligt at læse du har haft en god påske...dog er det kedeligt at du skulle have dig en omgang snot og slås med...men vi må håbe det er hurtigt overstået..Har ikke glemt at jeg skal have kikket forbi jeres center..så hvem ved om ikke jeg bare lige pludselig dukker op :wink: dine timer lyder ihvertfald spændende så dem vil jeg da gerne prøve :superman:

Hygge

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Så er det da vist blevet tid til en opdatering, igen... :blush:

Onsdag i SATS Boltens Gaard

Kl. 17.00 cykling II 55 min

Kl. 18.05 cykling I 45 min

Min halsirritation havde næsten fortaget sig, men sådan skulle det ikke fortsætte med...

Jeg kom op i den dejlig varme sal og testede som sædvanligt mikrofonen, OG SÅ VIRKER DEN IKKE!!!

Skandale :crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy:

Ikkeså smart at køre en dobbelttime uden mikrofon, med ondt i halsen, og over i købet med at nyt I'er program. Selvom timerne gik fint så blev jeg voldstraffet da jeg kom hjem.

Heldigvis var det ikke værre end at jeg dagen efter var sådan nogenlunde klar igen til

SATS Nørrebro

Kl. 16.30 Mave/ryg

Kl. 17.05 Cykling I 45 min

Kl. 18.10 Cykling II

Pulsdata og effektbeskrivelser er ikke noget at skrive om, det var et spørgsmål om overlevelse :wink: . Heldigvis virkede mikrofonen på Nørrebro...

Fredag tiltrængt træningsfri :w00t:

Lørdag skulle helbredet og løbeformen testes. Jeg kunne godt mærke at helbredet stadig ikke er 100% på toppen, men de 11 1/2 km gik nu alligevel forrygende :superman: , 59 min.

Træningsfri igen i dag da jeg har en 9 1/2 times vagt i SATS (= 9 1/2 statisk bentræning :laugh: )

Rigtig god søndag til alle

Link to comment
Share on other sites

Min halsirritation havde næsten fortaget sig, men sådan skulle det ikke fortsætte med...

Jeg kom op i den dejlig varme sal og testede som sædvanligt mikrofonen, OG SÅ VIRKER DEN IKKE!!!

Skandale :crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy:

Ikkeså smart at køre en dobbelttime uden mikrofon, med ondt i halsen, og over i købet med at nyt I'er program. Selvom timerne gik fint så blev jeg voldstraffet da jeg kom hjem.

Hey - samme historie da jeg kørte timerne dagen forinden.

No mike, og hals-onde.. f*cking irriterende...

Håber virkelig den fungerer imorgen, ellers dør jeg simpelthen i stemmen.

Link to comment
Share on other sites

Hey - samme historie da jeg kørte timerne dagen forinden.

No mike, og hals-onde.. f*cking irriterende...

Håber virkelig den fungerer imorgen, ellers dør jeg simpelthen i stemmen.

Ja, det er totalt skod når den ikke virker...

Dagens træning bestod af 1 x hjemmeøve mave-ryg 30 min. Ikke det store, men disse dage står i bacheloropgavens tegn. Den er blevet grusomt forsømt pga. arbejde, brandmanden og alle andre mulige slags overspringshandlinger.

Nu er jeg, ENDELIG, kommet ud af min skriveblokade, så det skal udnyttes.

DEN ¤%/(#"/#"=)(%#)%(=#"&%() OPGAVE SKAL BARE AFLEVERES, NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er totalt skod når den ikke virker...

Dagens træning bestod af 1 x hjemmeøve mave-ryg 30 min. Ikke det store, men disse dage står i bacheloropgavens tegn. Den er blevet grusomt forsømt pga. arbejde, brandmanden og alle andre mulige slags overspringshandlinger.

Nu er jeg, ENDELIG, kommet ud af min skriveblokade, så det skal udnyttes.

DEN ¤%/(#"/#"=)(%#)%(=#"&%() OPGAVE SKAL BARE AFLEVERES, NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er fedt at være studerende ikk'... :tongue: God fornøjelse med opgaven - før du ser dig om er den skrevet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er fedt at være studerende ikk'... :tongue: God fornøjelse med opgaven - før du ser dig om er den skrevet :tongue:

Og den dag det sker (1. juni) er jeg den lykkeligste kvinde i hele verden :laugh: . Skal så godt nok lige forsvare den, aber kein problem (skriver jeg nu, ha ha)

Dagens træning er allerede overstået omend der ikke var meget liv i korpus til morgen.

SATS Boltens Gaard

Kl. 6.30: Cykling II 55 min

MANGE medlemmer til morgen, og de var top-motiverede. Musikken passede perfekt, lækkert program og jeg var i overskud-i-hverdagen humør fordi jeg har fundet en vej ud af min skriveblokade :4thumbup:

MIKROFONEN VIRKER I DAG LARS :w00t:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share