Nu som tiogtyveårig


Mettehelena
 Share

Recommended Posts

  • Replies 756
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Morgenens træning.

Stod op rigtig muggen og vranten kl. 5.50, men kigger så ud af vinduet og hvad skuer mit øje? LYS :4thumbup: , der er simpelthen ikke længere bælgragende mørkt, nu MÅ foråret da snart være på vej.

Cykler fløjtende og i et humør, 180 grader fra da jeg vågnede, ind til

SATS Boltens Gaard

Cykling 2 kl. 6.30

Der er ikke rørt ved lamperne siden Spock løsnede pærerne på nogle af dem :smile: , men der er nu stadig ret lyst. Spock, kunne du ikke evt. løsne den pære der lyser på instruktørcyklen? Selvom jeg er tårnhøj kan jeg ikke nå... Man bliver jo totalt paralyseret som et dådyr i et par forlygter...

Ellers super time, kunne næsten ikke mærke løbeturen fra i går.

For en gangs skyld kommer dagens program. Lidt hårdt til 2'er niveau, men jeg tror sgi vi kører det igen i morgen :w00t:

Opvarmning:

5 min frit temop, + modstand hvert minut

3 x stå/sid enkelttakt, + modstand ved stående, 3 min.

Direkte over i første interval:

1 min stående enkelttakt FS 6

1 min siddende enkelttakt, FS 7

30 sek. siddende dobbelttakt, FS 8

30 sek. pause

2 min stående enkelttakt, FS 6

1 min siddende enkelttakt, FS 7

30 sek siddende dobbelttakt FS 8

30 sek. pause

3 min stående enkelttakt FS 6

1 min siddende enkelttakt, FS 7

30 sek. siddende dobbelttakt FS 8

En af minne kollegaer fra Parken var med på timen, men da han kom 5 min for sent fik han lov til at køre 30 sek. ekstra dobbelttakt :laugh: , dog frivilligt akkompanieret af resten af holdet.

2. interval:

Hele turen i enkelttakt og med samme modstand

4 x 2 min stående og 1 min siddende, tempoøgning hver gang inden vi rejste os op.

FS 6 ved start, ca. 8 ved slut

3. interval

2 min siddende og 2 min stående enkelttakt, FS 6½

20 sek siddende og 20 sek stående accelleration, FS 8-9

1 min siddende og 1 min stående enkelttakt, FS 6½

40 sek siddende og 40 sek stående accelleration, FS 8-9

30 sek siddende og 30 sek stående enkelttakt, FS 6½

1 min siddende og 1 min stående accelleration, FS 9-10

SLUT

Rigtig god dag til alle der kigger forbi :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Næste cykling event d. 7/4 på Nørrebro feat MH & Hot1tot. Stikord: Top Gun, Fame, Rocky, Footloose :4thumbup:

Er frisk (hvis kalenderen tillader det) hvor kan man tilmelde sig!? :w00t:

Og hvorfor er det kun medlemmer der kan gå på den der maxi ting ? :cry:

Link to comment
Share on other sites

Er frisk (hvis kalenderen tillader det) hvor kan man tilmelde sig!? :w00t:

Og hvorfor er det kun medlemmer der kan gå på den der maxi ting ? :cry:

Hej CaNIn.

Jeg prøver lige at se om jeg kan arrangere et eller andet, og sender dig en PM i løbet af ugen, altid hyggeligt med gæster udefra :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Der er ikke rørt ved lamperne siden Spock løsnede pærerne på nogle af dem :smile: , men der er nu stadig ret lyst. Spock, kunne du ikke evt. løsne den pære der lyser på instruktørcyklen? Selvom jeg er tårnhøj kan jeg ikke nå... Man bliver jo totalt paralyseret som et dådyr i et par forlygter...

Jeg har kigget på dem, de er mega skærende.. jeg forsøger som regel at dreje dem lidt væk, men det er svært.. ellers er belysningen da blevet lidt bedre, synes du ikke?

Virkede virkelig godt på mine eftermiddagstimer.. . men vi må gøre noget ved de spots, helt sikkert!

Måske der kan klistres nogle filtre på, så lamperne ikke er så skarpe i lyset?

Jeg taler med Dirch om det.

Ellers et fedt program du diskede op med - dejligt med programmer i loggen!!

Hvem var det der kørte med fra Parken? :tongue: Jeg har allerede udelukket Chris, Peter A, Michael og Rasmus (han kommer aldrig op så tidligt).

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

:w00t::w00t:

:w00t:

Fascinerende at se hvordan I kæmper med belysningen :tongue: Men ikke særligt fedt at undervise i et slagtehus. :blink: Kender det selv fra mine gamle dage i nordjylland. Kæmpemæssige tandlægespots der nærmest gav en hovedpine efter timerne :crazy: Burde være lov om belysning i en spinning sal. :w00t: (såvel som persienner :laugh: nej jeg glemmer ikke Englandsvej)

Ha en god dag MH

Kh Julie

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Haha, ja nu er lyset slemt i Boltens, men nu ikke så slemt at man er blændet flere timer bagefter, og jo det er MEGET bedre efter at pilfinger Spock har været i krig med pærerne :tongue:

Jeg snakkede faktisk med Cindy om akkustikken i går, og hun ville se hvad der kunne gøres. Sjovt alligevel så stor forskel der er på salene og anlæggene. I går morges fyrede jeg max op for musikvolumen, men det blev sgi ikke ret højt... Det er også en kopi CD, måske jeg skal køre med den igen i dag til de gamle gangstativer op onsdagsholdet der ikke kan tåle lidt volumen :laugh: , bare gas......................

Rasmus P, den sovetryne. Haha, nej det er ingen af dem du nævnte. Det var derimod unge Lasse Lover, Box instruktør og receptionist (og 3 x 34 :laugh: ) som var stået tidligt op.

Aftenens træningsdata kommer i morgen, da resten af aftenen kommer til at foregå med en gang sladder om alt og intet sammen med Hot1totten :wink:

Link to comment
Share on other sites

I går morges fyrede jeg max op for musikvolumen, men det blev sgi ikke ret højt... Det er også en kopi CD, måske jeg skal køre med den igen i dag til de gamle gangstativer op onsdagsholdet der ikke kan tåle lidt volumen :laugh: , bare gas......................

Sjovt du nævner det, jeg havde samme problem i Boltens igår, kunne ikke skrue helt op for anlægget.. lyden var ikke høj nok.. troede at det nok bare var mig der var ved at blive døv.. hehe..

Håber de finder ud af noget med akustikken - den er forfærdelig.. man må kunne hænge noget på væggene der ikke tilbagekaster lyden så forfærdeligt som spejlene og de rå vægge gør.. eller hænge nogle lyd-brydere ned fra loftet.. eller noget helt 3... få en fyr der har forstand på akustik ind.

Og så ellers se at få gjort noget ved lyset - man SKAL kunne dæmpe lyset, det er utroligt vigtigt synes jeg..

Link to comment
Share on other sites

Onsdagens træning i SATS Boltens Gaard

Cykling II kl. 17.00, 55 min

Flere og flere fremmødte :wub: , man bliver altså sååååååååååååååååå glad.

Ved ikke hvad der sker med den musikvolumen, kørte kun med ½ styrke... Mikrofonen virkede heldigvis, i 1. time. Den døde under opvarmningen i

Cykling I kl. 18.05, 45 min...

Kørte samme program på II'eren som jeg kørte tirsdag morgen. Lagde dog 30 sek. pause ind efter hver stående accelleration på sidste pas. Meget tæt på maxpuls/kaste op grænsen, 187 :4thumbup:

Dejligt at vi går lysere tider i møde, det mærkes på humøret :smile: . Der var stadig lyst da den første time var færdig i går.

Trænger sgi også snart til forår og varme, efter denne kolde /)¤/#(/¤)#=! vinter.

Lige lidt på den personlige side, inspireret af Arnes log...

Røg i et sort hul en måned før jul da min kæreste gennem 7½ år og jeg gik fra hinanden... Samtidig med at jeg var ved at skrive en stor eksamensopgave, + en stor eksamen står jeg uden tag over hovedet og skal igennem Københavns boligjungle, samtidig med at jeg skal forholde mig til at den fremtid jeg troede var planlagt blev revet væk under mig. Når Julie/Danf snakker om tumlingedukker, så lå jeg nede i lang tid. Havde utallige raseritudeture. To uger uden undervisning, kæmpede mig igennem opgaven, heldigvis med dén uundværlig støtte fra min gruppe. Blev boende alene i den gamle lejlighed, indtil jeg fandt en fremleje som jeg flyttede ind i en uge før jul, og så ellers få de helligdage overstået.

Heldigvis blev opgaven afleveret, og eksamen gik over alt forventning (et 8 og et 10 tal :bigsmile: , fattede det slet ikke), en stor tudetur af lettelse, og så tre ugers tiltrængt vinterferie hvor jeg virkelig fik tingene tænkt igennem.

Status nu:

Super positiv.

- Er for længst afklaret med at det ikke skulle være eks'en og jeg, vi er simpelthen for forskellige.

- Har fået en ny kæreste (og gammel, vi kærestede et par måneder for 11 år siden :wink: )

- Har i dag fundet den ejerlejlighed jeg vil bo i i fremtiden, lækker 2'er på Indre Østerbro, ellllllllllllllllllllsker Østerbro, og jeg afventer svar fra mægler om mit bud kan accepteres.

- I fuld sving med min bacheloropgave som bare glider

- Kørte forbi Christiansborg i går aftes, og tænke "det er da i grunden en fantastisk bygning", ja så er man da glad og positiv

- Er generelt mere glad for at undervise, glæder mig faktisk hver gang nu og sludrer med medlemmerne som aldrig før

Så en lille én til Arne, selvom det ser kulsort ud så kan det lade sig gøre at komme ovenpå igen :superman:

Ja, det var så et af de mere personlige indlæg... Vender tilbage med aftenens træningsdata, og nyt om lejligheden :wub: (der er både elevator, altan, nyt stort bad, nyt køkken og vaskemaskine)

God dag til alle MOLere som kigger forbi

Link to comment
Share on other sites

Onsdagens træning i SATS Boltens Gaard

Cykling II kl. 17.00, 55 min

Flere og flere fremmødte :wub: , man bliver altså sååååååååååååååååå glad.

Ved ikke hvad der sker med den musikvolumen, kørte kun med ½ styrke... Mikrofonen virkede heldigvis, i 1. time. Den døde under opvarmningen i

Cykling I kl. 18.05, 45 min...

Kørte samme program på II'eren som jeg kørte tirsdag morgen. Lagde dog 30 sek. pause ind efter hver stående accelleration på sidste pas. Meget tæt på maxpuls/kaste op grænsen, 187 :4thumbup:

Dejligt at vi går lysere tider i møde, det mærkes på humøret :smile: . Der var stadig lyst da den første time var færdig i går.

Trænger sgi også snart til forår og varme, efter denne kolde /)¤/#(/¤)#=! vinter.

Lige lidt på den personlige side, inspireret af Arnes log...

Røg i et sort hul en måned før jul da min kæreste gennem 7½ år og jeg gik fra hinanden... Samtidig med at jeg var ved at skrive en stor eksamensopgave, + en stor eksamen står jeg uden tag over hovedet og skal igennem Københavns boligjungle, samtidig med at jeg skal forholde mig til at den fremtid jeg troede var planlagt blev revet væk under mig. Når Julie/Danf snakker om tumlingedukker, så lå jeg nede i lang tid. Havde utallige raseritudeture. To uger uden undervisning, kæmpede mig igennem opgaven, heldigvis med dén uundværlig støtte fra min gruppe. Blev boende alene i den gamle lejlighed, indtil jeg fandt en fremleje som jeg flyttede ind i en uge før jul, og så ellers få de helligdage overstået.

Heldigvis blev opgaven afleveret, og eksamen gik over alt forventning (et 8 og et 10 tal :bigsmile: , fattede det slet ikke), en stor tudetur af lettelse, og så tre ugers tiltrængt vinterferie hvor jeg virkelig fik tingene tænkt igennem.

Status nu:

Super positiv.

- Er for længst afklaret med at det ikke skulle være eks'en og jeg, vi er simpelthen for forskellige.

- Har fået en ny kæreste (og gammel, vi kærestede et par måneder for 11 år siden :wink: )

- Har i dag fundet den ejerlejlighed jeg vil bo i i fremtiden, lækker 2'er på Indre Østerbro, ellllllllllllllllllllsker Østerbro, og jeg afventer svar fra mægler om mit bud kan accepteres.

- I fuld sving med min bacheloropgave som bare glider

- Kørte forbi Christiansborg i går aftes, og tænke "det er da i grunden en fantastisk bygning", ja så er man da glad og positiv

- Er generelt mere glad for at undervise, glæder mig faktisk hver gang nu og sludrer med medlemmerne som aldrig før

Så en lille én til Arne, selvom det ser kulsort ud så kan det lade sig gøre at komme ovenpå igen :superman:

Ja, det var så et af de mere personlige indlæg... Vender tilbage med aftenens træningsdata, og nyt om lejligheden :wub: (der er både elevator, altan, nyt stort bad, nyt køkken og vaskemaskine)

God dag til alle MOLere som kigger forbi

Hold da k... en smuk beretning. Ja du er ihvertfald en tumling med stort T. Det er en nydelse at læse om, hvordan andre har kæmpet og er kommet op. Det gir så meget inspiration til en en selv. Så meget mere vilje og gejst. Flot at du håndterede den manglende bolig, ekskæresten, studiet o.s.v med så meget styrke.

Lyder lækkert med lejligheden. Lad os endelig høre mere og så Østerbro :wub:

Tak fordi vi må følge med.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Lækkert og inspirerende indlæg Mette - sød historie med kærsteriet der bliver genoptaget efter 11 år... :smile:

Helt på linie med Arnie :tongue:

Flot klaret igennem krisen... kan godt huske du meldte ud at du ikke underviste et par ugers tid i december..

Det er aldrig nogensinde morsomt, sådan en omgang.. så man skal give sig tid til at komme igennem det.

Det har du gjort på fornem vis, respekt for det! :4thumbup:

Christiansborg ER en flot bygning :tongue:

Held og lykke med lejligheden... bliver spændende!

Link to comment
Share on other sites

Tak til alle jer der kiggede forbi og kommenterede mit lille personlige indlæg. Var/er simpelthen så glad, og det mærkes ekstra meget når man for ikke så længe har været nede og skrabe bunden, så måtte ud med min glæde, og det der kom før for at understrege glæden :smile:

Dagens træning, med lejlighed i hovedet, på

SATS Nørrebro

Pilates (mave/ryg), 30 min

Cykling I 45 min

Cykling II 55 min, samme program som onsdag

Venteliste på alle tre hold, igen :wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub:

Nåede ikke maxpuls i dag, kun 179, benene var tomme og det kneb med koncentrationen, men på den godt måde :laugh: (lejlighed).

Må hellere få skrevet lidt opgave, der har været % aktivitet på det område i dag :dry:

God aften til alle MOLLERE

Link to comment
Share on other sites

Lækkert og inspirerende indlæg Mette - sød historie med kærsteriet der bliver genoptaget efter 11 år... :smile:

Haha, ja og lidt et tilfælde endda.

Vi kæreste et par måneder da jeg var en ung og uvidende 2. g'er. Så mødtes vi igen i byen i Århus for tre uger siden, og han brugte hele aftenen på at presse mit telefonnr ud af mig. Til sidst fik han det, og KUN det, men så kom han liiiiiiiiiige forbi Kbh (han bor i .............. Aalborg), and the rest is history :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Haha, ja og lidt et tilfælde endda.

Vi kæreste et par måneder da jeg var en ung og uvidende 2. g'er. Så mødtes vi igen i byen i Århus for tre uger siden, og han brugte hele aftenen på at presse mit telefonnr ud af mig. Til sidst fik han det, og KUN det, men så kom han liiiiiiiiiige forbi Kbh (han bor i .............. Aalborg), and the rest is history :tongue:

FIK HAN DET :w00t::tongue:

Hvornår fik han så dit telefon nummer :laugh::laugh::laugh:

Fin beretning om kampen på vejen op igen :4thumbup:

Ha en dejlig fredag

Kenn

Link to comment
Share on other sites

FIK HAN DET :w00t::tongue:

Hvornår fik han så dit telefon nummer :laugh::laugh::laugh:

Fin beretning om kampen på vejen op igen :4thumbup:

Ha en dejlig fredag

Kenn

:laugh: , ja han fik DET, altså mit nr.

Flot klaret igennem krisen... kan godt huske du meldte ud at du ikke underviste et par ugers tid i december..

- ja, kan godt huske de mails du sendte. Var godt i kulkælderen, men de mails fik mig faktisk til at åbne øjnene og gav mig et lille spark fremad. Der var nemlig ikke noget ynk, men derimod en påmindelse om at livet går videre, og at jeg en dag HELT SIKKERT ville sætte pris på hvad der skete. Så tak for det Spock :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ikke så meget energi i dag pga. spekulationer over lejlighed og opgave (og brandmanden der kommer i weekenden :tongue: ), så derfor kun styrketræning 40 min for overkrop.

Sælger af MIN lejlighed er på ferie indtil mandag, så jeg skal gå HELE weekenden i uvidenhed over om de vil acceptere mit bud på 45 kg under prisen :blink: Hmmmmmmmmmm, næsten for spænding

Rigtig god weekend til alle der kigger forbi :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ikke så meget energi i dag pga. spekulationer over lejlighed og opgave (og brandmanden der kommer i weekenden :tongue: ), så derfor kun styrketræning 40 min for overkrop.

Sælger af MIN lejlighed er på ferie indtil mandag, så jeg skal gå HELE weekenden i uvidenhed over om de vil acceptere mit bud på 45 kg under prisen :blink: Hmmmmmmmmmm, næsten for spænding

Rigtig god weekend til alle der kigger forbi :laugh:

:wub::wub: Årh han er brandmand. Ja de er ganske specielle, såhold du fat i ham :wub::wub::wub: Hjerter i brand...

Link to comment
Share on other sites

:laugh: , ja han fik DET, altså mit nr.

Flot klaret igennem krisen... kan godt huske du meldte ud at du ikke underviste et par ugers tid i december..

- ja, kan godt huske de mails du sendte. Var godt i kulkælderen, men de mails fik mig faktisk til at åbne øjnene og gav mig et lille spark fremad. Der var nemlig ikke noget ynk, men derimod en påmindelse om at livet går videre, og at jeg en dag HELT SIKKERT ville sætte pris på hvad der skete. Så tak for det Spock :smile:

Jamen så takker jeg da bare på Spocks vegne :tongue::tongue::tongue::laugh::laugh::laugh::laugh:

God week-end

Kenn

Link to comment
Share on other sites

:wub::wub: Årh han er brandmand. Ja de er ganske specielle, såhold du fat i ham :wub::wub::wub: Hjerter i brand...

Jep, og oversergent :wub::wub::wub:

En ny uge truer :laugh: og med lækkert (omend lidt koldt) vejr :4thumbup:

Lidt træt ovenpå weekendens trummerum med :beerchug::blahblah::blahblah::blahblah::cooldance::devil: fest hos Hot1tot, og 4 timers søvn efterfulgt af en laaaaaaaaaaang arbejdsdag søndag. INGEN træning i weekenden :nonono:

Jeg tog dog revence i dag til en

Hård cykling II kl. 7.30, SATS Parken (lukket hold for Pernille K)

- ellllllllllllllsker den sal :wub::wub::wub:

Stadig lidt mør, men ved godt mod. Det er altså ret anerledes at køre med et hold hvor deltagerne kender hinanden godt. Der blev sludret en del, var liiiiiiiiiiiige før jeg kom med min "hvis man kan tale sådan nu så er det for let", tale, men de holdt heldigvis op i tide.

Dejligt at være i gang igen :w00t: , nu gælder det min forsømte BA, og forhåbentligt et positivt svar fra sælger af MIN lejlighed. Tror ikke jeg har is i maven til at vente for længe, DEN LEJLIGHED ER MIN!!!!!!!!!

Rigtig god dag til jer alle

Link to comment
Share on other sites

Jep, og oversergent :wub::wub::wub:

En ny uge truer :laugh: og med lækkert (omend lidt koldt) vejr :4thumbup:

Lidt træt ovenpå weekendens trummerum med :beerchug::blahblah::blahblah::blahblah::cooldance::devil: fest hos Hot1tot, og 4 timers søvn efterfulgt af en laaaaaaaaaaang arbejdsdag søndag. INGEN træning i weekenden :nonono:

Jeg tog dog revence i dag til en

Hård cykling II kl. 7.30, SATS Parken (lukket hold for Pernille K)

- ellllllllllllllsker den sal :wub::wub::wub:

Stadig lidt mør, men ved godt mod. Det er altså ret anerledes at køre med et hold hvor deltagerne kender hinanden godt. Der blev sludret en del, var liiiiiiiiiiiige før jeg kom med min "hvis man kan tale sådan nu så er det for let", tale, men de holdt heldigvis op i tide.

Dejligt at være i gang igen :w00t: , nu gælder det min forsømte BA, og forhåbentligt et positivt svar fra sælger af MIN lejlighed. Tror ikke jeg har is i maven til at vente for længe, DEN LEJLIGHED ER MIN!!!!!!!!!

Rigtig god dag til jer alle

Alle cph'ere har et eller andet med parken, det er kun os jyder, der ikke bliver imponeret over den sal...Jeg har ikke selv være der endnu, men mange jeg kender, kan slet ikke forstå jeres begejstring over selve salen. Måske er det fordi folk virkelig KAN cykle i parken, som Arne fx fortæller??

Uhhh krydser fingre for lejligheden der... :wub:

NB... Oversergent også..Damn girl!!!

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Alle cph'ere har et eller andet med parken, det er kun os jyder, der ikke bliver imponeret over den sal...Jeg har ikke selv være der endnu, men mange jeg kender, kan slet ikke forstå jeres begejstring over selve salen. Måske er det fordi folk virkelig KAN cykle i parken, som Arne fx fortæller??

Uhhh krydser fingre for lejligheden der... :wub:

NB... Oversergent også..Damn girl!!!

Hehe ja - salen i sig selv er jo ikke noget... men summen af SUPER oplevelser, det at man genkender stor set alle, det at folk de kommer der KAN cykle og kommer for at give den gas... Jeg har ofte når vi har haft gæster udefra siddet og været skuffet på deres vegne, for isoleret set kan en time der være gennemsnitslig - også med Chris.. men for os der har "hjemme" der - så er det THE PLACE!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share