Nu som tiogtyveårig


Mettehelena
 Share

Recommended Posts

  • Replies 756
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så råber I bare ligesom Kondiløberen fra Zulu Bingo: "Flyt jer for helvede"

Det er det samme pis på vejene, hvor de ligger og tuller afsted i første gear med blød hat og trafikpude i bagruden. JEG HADER FUCKING PENSIONISTER! :devil::devil::devil:

:tongue:

Ha ha, lige præcis. Tror jeg vil råbe det næste gang, med min mest skingre stemme: " Flyt jer, flyt jer for helvede".

Sjovt at man kan forudsige hvem der er hvor ved søerne i Kbh:

- Ved Østerbro er alle barnevognene, med hvad dertil hører af ADHD børn + ADHD hunde + ADHD duer som går helt i selvsving over en skive daggammelt, muggent brød. Og ikke mindst ADHDbørnenes stolte forældre, som udover deres oversize barnevogne har medbragt et helt arsenal af forsyninger, nok til at brødføde hele den 3. verden. Alt dette spredt ud over hjørnet ved Østerbrogade.

- Videre til Nørrebrodelen kommer alle familierne, uden børn. Typisk unge nyforelskede, som har besøg af svigerforældre, mostre, fastre, kusiner, bedsteforældre, u name it, og de SKAL pinedød gå ved siden af hinanden på stien. Vi løbere kan da bare løbe udenom, men HVOR??? I vandet? Ja, vi er jo alligevel så gennemblødt af sved så det gør da ingenting. Vi springer bare i vandet, det skal I da ikke tænke på!!!

- Ved slut, på Frederiksbergdelen kommer så alle gangstativerne med deres LØSE hunde (enten ADHD igen, eller dem der er mere døde end levende, så de skal slæbes efter gangstativet), og så selvfølgelig de pensionister som tror at bare de har powerwalk stavene slæbende efter dem, med ca. 10 m i timen, så er de superaktive. Dem som så har hunde i snor lader dem gerne spæne frem og tilbage på tværs af stien, mens de holder snakkeklub, og selvfølgelig skal de da lige løbe efter den spændende kondiløber. FLYT JER FOR HELVEDE. "Den gør ikke noget", nåh nej, med rejste børster og læber der går op over øjenbrynene???

OG SÅ SKAL MAN TILBAGE IGEN...

Nå, anyway, det er tid til en lille opdatering af de sidste par dages træning:

SATS Parken, mandag

Der blev løftet vægte til den store guldmedalje + max kæbetræning med Hot1tot.

- Kæbetræningen blev fortsat på Theodors på Østerbrogade, i selskab med Michael Carøe og Peter Kjær (de sad i hvert fald ved bordet ved siden af os :innocent: ), og afsluttet med shopping i nogle af de skønne :wub: butikker på Østerbrogade.

:4signme: FINALLY, skødet er underskrevet og lejligheden er MIN (medio juli)

SATS Boltens Gaard

Tirsdag kl. 6.30, cykling II

Mange mennesker, lækkert musik og et simpelt program der bare gled:

4 min siddende mellemtakt, FS 6½

1 min stående enkelttakt, FS 7½

3 min siddende MT

2 min stående ET

2 min siddende MT

3 min stående ET

1 min siddende MT

4 min stående ET

Pause

2 min siddende enkelttakt FS 6½, 20 sek siddende acc FS min 8

--"--- stående ------------"---------------- stående ------"--------

1½ min siddende ET, FS 6½, 40 sek siddende acc, FS min. 8

----"---- stående ----------"----------- stående ----------"--------

1 min siddende ET, FS 6½, 1 min siddende acc, FS min 8 (her er 9-10 nok det folk opnåede :devil: )

---"--- stående ET ---------"------- stående ---------------------------"----------------------------------

Giver den max gas med træningen til fredag, hvor jeg holder (næsten) hvilepause i Aalborg

- får dog lige et pitstoå i Århus fredag formiddag, SATS Knudrigsgade here I come :superman:

Kom til at tænke på om nogle af jer aalborggensiske MOL'ere har nogle forslag til løberuter nær Aalborg centrum? Ca. 5-10 km, skal have trukket brandmanden med ud, og han er IKKE i løbeform, endnu :devil::devil::devil:

Rigtig dejlig solskinsdag til alle MOL'ere :sun:

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, lige præcis. Tror jeg vil råbe det næste gang, med min mest skingre stemme: " Flyt jer, flyt jer for helvede".

Sjovt at man kan forudsige hvem der er hvor ved søerne i Kbh:

- Ved Østerbro er alle barnevognene, med hvad dertil hører af ADHD børn + ADHD hunde + ADHD duer som går helt i selvsving over en skive daggammelt, muggent brød. Og ikke mindst ADHDbørnenes stolte forældre, som udover deres oversize barnevogne har medbragt et helt arsenal af forsyninger, nok til at brødføde hele den 3. verden. Alt dette spredt ud over hjørnet ved Østerbrogade.

:crazy: Børn og deres overstolte forældre... :gal:

Sat'me til at kaste op over deres kæmpe forsyningsArker der storker rundt og fylder det hele!!! :sneaky2: Og de er OVERALT!!!! :annoyed:

Børn!!! De skal have have ½-1 time i mikroovnen - så er vi ovre dét problem... :wink:

Link to comment
Share on other sites

:crazy: Børn og deres overstolte forældre... :gal:

Sat'me til at kaste op over deres kæmpe forsyningsArker der storker rundt og fylder det hele!!! :sneaky2: Og de er OVERALT!!!! :annoyed:

Børn!!! De skal have have ½-1 time i mikroovnen - så er vi ovre dét problem... :wink:

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Sjovt at man kan forudsige hvem der er hvor ved søerne i Kbh:

- Ved Østerbro er alle barnevognene, med hvad dertil hører af ADHD børn + ADHD hunde + ADHD duer som går helt i selvsving over en skive daggammelt, muggent brød. Og ikke mindst ADHDbørnenes stolte forældre, som udover deres oversize barnevogne har medbragt et helt arsenal af forsyninger, nok til at brødføde hele den 3. verden. Alt dette spredt ud over hjørnet ved Østerbrogade.

- Videre til Nørrebrodelen kommer alle familierne, uden børn. Typisk unge nyforelskede, som har besøg af svigerforældre, mostre, fastre, kusiner, bedsteforældre, u name it, og de SKAL pinedød gå ved siden af hinanden på stien. Vi løbere kan da bare løbe udenom, men HVOR??? I vandet? Ja, vi er jo alligevel så gennemblødt af sved så det gør da ingenting. Vi springer bare i vandet, det skal I da ikke tænke på!!!

- Ved slut, på Frederiksbergdelen kommer så alle gangstativerne med deres LØSE hunde (enten ADHD igen, eller dem der er mere døde end levende, så de skal slæbes efter gangstativet), og så selvfølgelig de pensionister som tror at bare de har powerwalk stavene slæbende efter dem, med ca. 10 m i timen, så er de superaktive. Dem som så har hunde i snor lader dem gerne spæne frem og tilbage på tværs af stien, mens de holder snakkeklub, og selvfølgelig skal de da lige løbe efter den spændende kondiløber. FLYT JER FOR HELVEDE. "Den gør ikke noget", nåh nej, med rejste børster og læber der går op over øjenbrynene???

OG SÅ SKAL MAN TILBAGE IGEN...

Det er rigtigt det der!! :4thumbup: :w00t: Priceless! :laugh:

Jeg powerwalker mest omkring Sct. Jørgens Sø, og det med stavgængerne har også undret mig en hel del. :raisebrow: Førstepladsen indtager en dame i høje hæle og stor pels med eftersigslæbende stænger. :w00t: Og har da også oplevet at blive slikket på bagdelen af en løstgående hund. :4dog: :tongue:

Og stort tillykke med lejligheden forresten! :cheer:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Ha ha, lige præcis. Tror jeg vil råbe det næste gang, med min mest skingre stemme: " Flyt jer, flyt jer for helvede".

Sjovt at man kan forudsige hvem der er hvor ved søerne i Kbh:

- Ved Østerbro er alle barnevognene, med hvad dertil hører af ADHD børn + ADHD hunde + ADHD duer som går helt i selvsving over en skive daggammelt, muggent brød. Og ikke mindst ADHDbørnenes stolte forældre, som udover deres oversize barnevogne har medbragt et helt arsenal af forsyninger, nok til at brødføde hele den 3. verden. Alt dette spredt ud over hjørnet ved Østerbrogade.

- Videre til Nørrebrodelen kommer alle familierne, uden børn. Typisk unge nyforelskede, som har besøg af svigerforældre, mostre, fastre, kusiner, bedsteforældre, u name it, og de SKAL pinedød gå ved siden af hinanden på stien. Vi løbere kan da bare løbe udenom, men HVOR??? I vandet? Ja, vi er jo alligevel så gennemblødt af sved så det gør da ingenting. Vi springer bare i vandet, det skal I da ikke tænke på!!!

- Ved slut, på Frederiksbergdelen kommer så alle gangstativerne med deres LØSE hunde (enten ADHD igen, eller dem der er mere døde end levende, så de skal slæbes efter gangstativet), og så selvfølgelig de pensionister som tror at bare de har powerwalk stavene slæbende efter dem, med ca. 10 m i timen, så er de superaktive. Dem som så har hunde i snor lader dem gerne spæne frem og tilbage på tværs af stien, mens de holder snakkeklub, og selvfølgelig skal de da lige løbe efter den spændende kondiløber. FLYT JER FOR HELVEDE. "Den gør ikke noget", nåh nej, med rejste børster og læber der går op over øjenbrynene???

OG SÅ SKAL MAN TILBAGE IGEN...

:4thumbup: :laugh: :4thumbup: :laugh: :4thumbup::laugh:

Lige præcis DET scenarie gør, at jeg ikke savner at løbe omkring Søerne.

Amager Fælled er heldigvis så stor, at der er plads til BÅDE hunde, pensionister og ikke mindst meget stolte forældre med meget irriterende småfolk på slæb. Jeg har vist ikke rigtig fattet det dér småbørns-koncept :blink:

Og tillykke med lejligheden :smile:

/mette

Link to comment
Share on other sites

Og har da også oplevet at blive slikket på bagdelen af en løstgående hund. :4dog: :tongue:

Det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skønt :sneaky2:

Og stort tillykke med lejligheden forresten! :cheer:

Og tillykke med lejligheden :smile:

/mette

Hej Hoosier og metc, taaaaaaaak, en meget (lidt for spændende) beretning som heldigvis endte lykkeligt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er det samme pis på vejene, hvor de ligger og tuller afsted i første gear med blød hat og trafikpude i bagruden. JEG HADER FUCKING PENSIONISTER! :devil::devil::devil:

:tongue:

Hold venligst mig udenfor Jensen :tongue:

Ellers underholdende beskrivelse af en tur rundt om søerne :laugh: Jeg fortrækker nu også at løbe om aftenen hvor der ikke er så mange folk ude :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hold venligst mig udenfor Jensen :tongue:

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Onsdagens sindssyge overdrevstræning kommer her:

Startede kl. 6.30 i

SATS Parken, cykling II for Anette B

Super time og mange morgenglade medlemmer.

På trods af doms i stængerne blev de alligevel flyvende, og pulsen røg da til sidst også op på 187.

Derefter opgaveopgaveopgaveopgaveopgaveopgaveMOLopgaveopgave

og sluttede dagen af med mine egne timer i

SATS Boltens

Cykling II kl. 17.00 &

Cykling I kl. 18.05

28 på den første time, og 12 på den sidste. Det er vist en rekord, lækkert :bigsmile:

Igen totalt gode ben og høj puls, noget jeg bestemt ikke havde regnet med da morgenens træning var :devil:

Kæbe -og pizzatræning hos Hot1tot til slut

MEN i dag betaler jeg prisen. Min krop, og især mine stænger er totalt udtømte, må ha slikkagechokoladeanythingmedsukkerNettofarligidag

Rigtig god dag til alle

Link to comment
Share on other sites

Med helt tomme stænger røg jeg på cyklen til

SATS Nørrebro.

kl. 16.30 mave/ryg 30 min

kl. 17.05 Cykling I 45 min

kl. 18.10 Cykling II

3 x venteliste :wub::wub::wub:

Min syregrænse lå i dag ved de 139 pulsslag :laugh: , fuldstændig overkill træning. Alligevel kom jeg på mærkværdig vis på 182 til slut på II'er timen. Hvor der er vilje... og et næsten fyldt hold :wub:

Til alt held går det ned ad bakke på ved hjem ad Jagtvej og Strandboulevarden, ellers var jeg ikke kommet hjem endnu :tongue:

Har nu ikke én hel muskelfiber tilbage i mine ben, alt fra gluteus medius og ned er totalt smadret. Har vist også haft 11 dages træning i træk...

Nu en velfortjent (næsten) hvileweekend i Aalborg, har dog pakket løbeskoene, just in case :walking:

Næste opdatering kommer på tirsdag, så god forlænget weekend til alle

Æd hvad du vil idag - du har fortjent det :smile:

Flødeboller, en hel kasse :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Vel tilbage i hovedstaden kommer en opdatering fra weekendens (ikke)træning

Fredag: Ingen træning

Lørdag: Ingen træning

Søndag: Ingen træning

Mandag: Ingen træning

DOMS i benene fredag + lørdag :devil:

Tirsdag: Styrke arme og bryst

Træt... sove... nye opdateringer i morgen... Godnat

Link to comment
Share on other sites

Vel tilbage i hovedstaden kommer en opdatering fra weekendens (ikke)træning

Fredag: Ingen træning

Lørdag: Ingen træning

Søndag: Ingen træning

Mandag: Ingen træning

DOMS i benene fredag + lørdag :devil:

Tirsdag: Styrke arme og bryst

Træt... sove... nye opdateringer i morgen... Godnat

Hehe, det har nu nok gjort dig godt med et par eller 4 dages pause :wink:

Du har da i hvert fald fået trænet dit i sidste uge :superman::devil:

Link to comment
Share on other sites

CS og Danf, i dag har jeg VIRKELIG fundet ud af hvad hvile gør ved kroppen.

Med DOOOOOOOOOOOOOOOMS i pectoralis og triceps røg jeg på MTB'en (og uden ømme ben... mærkelig fornemmelse) til:

SATS Boltens Gaard

Kl. 17.00 cykling II &

Kl. 18.05 cykling I

Igen mange folk på den første time, og knap så mange på den næste. Til gengæld ret hyggeligt, især da det blot var en I'er

Havde MAX goe ben i dag, mit rekreationsophold i Aalborg har da virkelig gjort underværker, det må jeg hellere gentage engang :wink:

Igen næsten maxpuls på II'er timen, skøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøønt.

Mikrofonen virkede, i BEGGE timer, ventilationen var dejlig sveddryppende perfekt og folk var TOPmotiverede.

NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE :4thumbup: :w00t::devil:

Rigtig go aften til alle

Link to comment
Share on other sites

Polartræning i SATS nørrebro.

Kl. 16.30 mave-ryg

Kl. 17.05 cykling I

Kl. 18.10 cykling II

I en sal med en temperatur som lige sneg sig op på plussiden kan det være en SMULE svært at hive motivation og intensitet op. Det lykkedes faktisk overraskende nok alligevel, nok fordi jeg var i et eddikesurt humør (pga. den %(#)"=/%)"BA som jeg vil ha færdig NU, og helst I GÅR, men som nok ikke blir færdig ret meget før d. 1. juni hvor den skal afleveres :laugh: ). Jeg var mere hård & kontant, og det virkede sgu...

På trods af de massive temperaturer i centret, og et silende regnvejr, var der venteliste på alle hold (igen, he he :tongue: )

Humøret er tilbage på sin sædvanlige muntre plads, havde bare en mindre krise over en vejledning på BA'en... Man kan simpelthen ikke forblive muggen når man har et helt hold topmotiverede medlemmer foran sig, som bare giver den 100%gas :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: , derfor er det fedt at være instruktør, vi lever altså højt på jer medlemmers motivation og feedback :wub:

Rigtig super dejlig aften/nat/fredag/weekend til alle

Link to comment
Share on other sites

Så er det vist på tide at få denne log opdateret :blush:

Fredagens træning var ikke så vild og sveddryppende, blot en halv times mave-ryg (nyt pilatesprogram, meget kompakt og HÅRDT :devil: )

Lørdag blev der kørt promillekørsel i

SATS Nørrebro.

Kl. 10.30 cykling II

Benzin: Mojitos, Strawberry daiquiries og Smirnoff Ice, hmmmmmmmmmmmmmm (og 5 timers søvn)

Gav den nu alligevel gas og toppede sidst på timen med en puls på 180 :superman:

Dagens program:

4 min siddende mellemtakt, FS 6 1/2

1 min stående enkelttakt, FS 7 1/2

3 min siddende

2 min stående

2 min siddende

3 min stående &

1 min siddende

4 min stående

pause

3 min siddende enkelttakt FS 6 1/2

20 sek siddende acceleration FS 8-10 (MAXXXXXXXXXXXXXXXX)

3 min stående enkelttakt FS 6 1/2

20 sek stående acc FS 8-10

_________________________

2 mins siddende og stående enkelttakt

40 sek siddende og stående acc

1 min siddende og stående enkelttakt

1 min siddende og stående acc

Slut! Men i dagens anledning præsenterede jeg lige dagens sidste tur, 10 min stående dobbelttakt, FS 10. Medlemmerne blev noget forskrækkede indtil jeg råbte APRILSNAR :w00t::w00t::w00t::w00t:

Søndag: Ingen træning da jeg har en 9 1/2 times vagt i SATS Nørrebro :dry:

I morgen skal jeg løbe laaaaaaaaaaaaangt (15+ km), og hvis det går vel står den på BTs 1/2 marathon i slutningen af måneden :4thumbup:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

I morgen skal jeg løbe laaaaaaaaaaaaangt (15+ km), og hvis det går vel står den på BTs 1/2 marathon i slutningen af måneden :4thumbup:

And so I did :superman:

Skøøøøøøøøøøøøøøønt at løbe om søerne på en hverdag, kun en enkelt løs køter og et par barnevogne. Bare en enkelt gammel dame havde barmhjertighed (i førm af gammelt brød) med de i forvejen overfodrede duer og måger. Perfekt gråt og fugtigt vejr.

I følge den fantastiske ruteberegner fra Iform nåede jeg præcist 15 km på 1 time og 19 min. :w00t::w00t:

Mine ben var som trommestikker med hjælp fra Justin T og Elton John, og dette betyder BT ½marathon d. 30. april :superman::superman::superman::superman::superman::superman::superman:

Mit primære mål er at komme under 2 timer (burde ikke være et problem). Mit sekundære mål er at slå min gamle BT ½marathon tid på 1.51.29, sat for 6 år siden...

Er der andre fra MOL der skal løbe d. 30?

Rigtig god dag til alle

Link to comment
Share on other sites

Hej MetteHelena

Lyder som en super skøn løbetur :4thumbup: , kun 1 løs køter og et par barnevogne er jo noget nær fantastisk omkring søerne, som plejer at være et større cirkus af Københavnere.

Jeg skal løbe BT's halvmarathon, hvis jeg vel og mærke får styr på min begyndende skinnebensbetændelse. Det er første gang jeg skal løbe en halvmarathon, så det bliver spændende.

Så måske vi suser forbi hinanden d. 30.?

Mette :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nååå det er så synd for jer løbere at vi andre bruger promenadestierne omkring søerne til deres egentlige formål - vi burde gå med bakspejl så vi respektfuldt kunne hoppe i vandet når I kommer susende med blikket lige frem :wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink:

PS: Godt løbet :devil:

Edited by Arne
Link to comment
Share on other sites

Nååå det er så synd for jer løbere at vi andre bruger promenadestierne omkring søerne til deres egentlige formål - vi burde gå med bakspejl så vi respektfuldt kunne hoppe i vandet når I kommer susende med blikket lige frem :wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink:

PS: Godt løbet :devil:

Udemærket forslag dér, Arne :tongue:

Meeen, du har nu nok ret i din ironi alligevel, -der skal jo være plads til alle, også rundt om Søerne (tror jeg nok).

Link to comment
Share on other sites

Ikke overraskende var der de ømmeste DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMS i benene til morgen :devil::devil::devil: Dagens træning i

SATS Boltens Gaard

Kl. 6.30 cykling II 55 min,

var derfor ikke overraskende meget overfladisk. Kun et par gange kom pulsen over 130, og til finalespurten fyrede jeg den for vildt af med brændende ben, og en maxpuls på 144 :laugh:

Tilbage til opgaven, som stadig ikke vil skrive sig selv??? :innocent:

Udemærket forslag dér, Arne :tongue:

Meeen, du har nu nok ret i din ironi alligevel, -der skal jo være plads til alle, også rundt om Søerne (tror jeg nok).

:laugh::innocent: , ja er helt enig. VI skal være der allesammen og de stier omkring søerne er jo ikke de bredeste...

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

SATS Boltens Gaard onsdag

Kl. 17.00 cykling II

Kl. 18.05 cykling I

Overraskende gode stænger, der var masser af energi i dem :w00t:

Dagens program, det samme som tirsdag, og torsdag :innocent:

4 min siddende mellemtakt, FS 6 1/2

1 min stående enkelttakt, FS 7 1/2

3 min sid. mellemtakt

2 min stå enkelttakt

2 min siddende

3 min stående

1 min siddende

4 min stående

= 20 min

PAUSE

50 sek fri, FS 6, 10 sek MAXXXXXXXXXXXXX

40 -----"--------, 20 --------------"--------------

30 , 30

20 , 40

10 , 50

= 5 min

3 stk af disse.

1. omgang var MAX med en tung siddende enkelttakt,

2. omgang var en siddende tung dobbelttakt

3. omgang en tung stående acceleration

:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:

Cykling I... Der var ikke mere tilbage i benene...

Rigtig god dag til alle på MOL :smile:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

SATS Boltens Gaard onsdag

Kl. 17.00 cykling II

Kl. 18.05 cykling I

Overraskende gode stænger, der var masser af energi i dem :w00t:

Dagens program, det samme som tirsdag, og torsdag :innocent:

4 min siddende mellemtakt, FS 6 1/2

1 min stående enkelttakt, FS 7 1/2

3 min sid. mellemtakt

2 min stå enkelttakt

2 min siddende

3 min stående

1 min siddende

4 min stående

= 20 min

PAUSE

50 sek fri, FS 6, 10 sek MAXXXXXXXXXXXXX

40 -----"--------, 20 --------------"--------------

30 , 30

20 , 40

10 , 50

= 5 min

3 stk af disse.

1. omgang var MAX med en tung siddende enkelttakt,

2. omgang var en siddende tung dobbelttakt

3. omgang en tung stående acceleration

:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:

Cykling I... Der var ikke mere tilbage i benene...

Rigtig god dag til alle på MOL :smile:

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Godt at du giver den gas metsen...

Man behøver jo heller ikke at gemme energi til en cy 1 :wink: ..

Glæder mig til en tur mod jylland :cool:

Hæhæ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share