Nu som tiogtyveårig


Mettehelena
 Share

Recommended Posts

  • Replies 756
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Onsdag

SATS Boltens Gaard

Kl. 17.00 cykling II

Kl. 18.05 cykling I

Mikrofonen virkede ikke... Men what to do, halsen er heldigvis sig selv igen så der skulle mere til at slå MH ud af kurs :laugh:

Dagen i dag har været helt vildt mærkelig. Højt at flyve, dybt at falde...

Jeg har længe været på udkig efter en lækker racer, dog uden at lægge det helt store arbejde i det. I går kommer jeg så forbi CYKLEN!!! Den hænger der i vinduet, Det Gule Lyn :wub: .

Jeg havde ikke tid til at teste den, så det måtte vente til i dag. Den kørte naturligvis som en drøm, så fra & med mandag er de Sjællandske landeveje usikre :superman::devil:

I dag var også dagen hvor jeg, endelig får min nye seng (og skænk og spisebord, men efter at have sovet på en crappy sovesofa i over 4 måneder er det sengen jeg har glædet mig mest til)

Møblerne bliver leveret mellem 16 og 22 i dag, og kun i det tidsrum og kun på torsdage... Hvor jeg har min pilates og 2 x cykling.

Nå, men jeg må så finde en vikar, og det bruger jeg MANGE timer på, uden held. Må så ringe til den ansvarlige, X, i centret lige over middag og meddele at jeg ikke kan tage mine timer og ikke kan finde en vikar. Ikke smart da det i bund og grund er mit eget problem. Den bliver modtaget af X som siger at han nok skal tage den herfra.

Jeg går over til cykelhandleren og tester Det Gule Lyn :wub: , og kommer super glad hjem. Nu skal den /(/()¤# opgave /((=) ha en &/()/¤ skalle!!!

Men nej! Der ligger en besked fra X på min svarer med den besked at han ikke havde så meget tid til at ringe til vikarer, og at han iøvrigt var på vej hjem, så enten skulle jeg tage mine timer selv, eller finde en vikar ( og, mellem linjerne, ellers...)

:blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink:

Havde vi ikke lige aftale noget andet?????

:crazy::mad::mad::nonono::sneaky2::dry::crazy::crazy::crazy:

Jeg kunne forstå det hvis IKKE han havde lovet at tage over, men...

Der blev jeg hvidglødende, og der skal ellers MEGET til at bringe mit pis bare en smule over normaltemperatur. Mig i røret, men ingen hjælp at hente.

Hvad gør man så? Jeg var jo nødt til at være hjemme, og hos møbelfabrikanten var der ikke meget hjælp at hente. Bureaukrati... "Altså hvis vi hjælper dig så skal vi jo gøre det samme for alle andre som ringer ind" ??????????????????????????????????????????????????????????????? SO????????????????????

Skal lige for god ordens skyld siges at jeg blot forespurgte om de kunne komme mellem 20 og 22, eller worst case scenario før 18.30, hvor min søde nabo så kunne tage imod dem. Da jeg så talte med den 3. medarbejder kunne jeg få at vide at de ville gøre alt for at mine møbler inden kl. 18, hvilken de også gjorde... Heldigvis, for var de kommet mellem 18.30 og 19.30 så ville der ikke være nogen hjemme.

Nå, men mig på arbejde :sneaky2: . Jeg havde dog besluttet at jeg for alt i verden ikke ville vise min vrede, som var blevet til kulde og ligegyldighed, overfor medlemmerne ( 3 x venteliste :wub: ), og det lykkedes vist meget fint.

Lige en opsummering. Som instruktør er det mit ansvar at finde en vikar når jeg får brug for det. Det er fuldt forståeligt, men møg irriterende når det ikke lykkes. Det jeg var vred over er at jeg bliver lovet at det ikke er mit ansvar mere, for så en time senere at få at vide at nu er det mit ansvar igen. Og især når jeg er stresset over en meget vigtig bacheloropgave skal der bare ikke så meget til at vælte læsset.

Anyway, gider ikke være sur over det mere. Nu vil jeg bare glæde mig til sommerferien hvor jeg har sagt ALLE mine timer op. Nul arbejde i to måneder, kun dagpenge og valgfri træning. Og ingen )(#()/# opgave (ej, det er ikke så slemt som det lyder, gider bare ikke mere :tongue: )

Her er et pic af Lynet, dog med racerstyr

Cykling event i morgen feat MH og Hot1tot. 1. del i SATS Nørrebro, 2. del Mexibar.

Be there or be [] :w00t::wub::devil: :4thumbup: :beer:

Den_gule_lyn.bmp

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Tid til opdatering/overspringshandling #1 :innocent:

Dagens træning fredag foregik i

SATS Nørrebro

Cykelevent 1½ time, niveau 2 3/4

Teamteach med Hot1tot, og en sal fuld motiverede medlemmer.

Del 2 på Mexi... Pyyyyyyyyyyyyyyha :4drunk: Daiquiries og caparinhas...

Vældig sjovt med stærke drinks. Min sidste Mai Tai blev serveret med ordene:"den blev vist lidt stærk".

Men sjovt var det. Jeg lovede vist også en eller anden at vi skulle løbe om kap til Berlin Marathon ultimo september :blush: . Han kunne ikke rigtig snuppe at min ½ marathon PR var bedre end hans :w00t:

Men vil da ikke udelukke det, eller HC A løbet i Odense medio sep, om alt går vel i morgen...

Vi skal have al griseri fra eventen - specielt del 2. :superman:

He he, nævner ingen navn, men der blev kysset lidt i krogene :laugh:

Tillykke med Principia cyklen - det er jo et dansk kvalitetsprodukt fra Nørre Sundby... du gør dig vist i "ting" fra den egn pt.... :cool:

:wub::wub::wub::wub::wub: what to do, det er jo en dejlig egn med dejlige ting og 'ting'

Egentlig havde jeg planlagt en hvile dag af forskellige grunde (i hegnet i går, arbejde i Parken og ½ marathon i morgen, men blev vækket af P, træningskoordinator i Parken som ville tilbyde mig en dobbelttime i eftermiddags. "Men jeg skal løbe i morgen, og er ærligt talt ikke så frisk (men trods alt ædru). Så tilbød hun bestikkelse, så det blev til

SATS Parken

cykling I 45 min

cykling II 55 min

maxpuls ca. 150 :laugh: . Vidste at jeg ville blive voldstraffet i morgen hvis jeg gav mig mere. Men hold da k... hvor er der svært at holde igen

Hvis nogle kommer forbi Lyngby i morgen, så giv lige nr. 2835 et hep med på vejen, hun vil sikkert trænge til det :w00t::devil::devil::devil:

Nu er der sofatræning, power restitution, og hjernedødtv. Og INGEN drinks...

God lørdag til alle

Link to comment
Share on other sites

SATS Parken

cykling I 45 min

cykling II 55 min

maxpuls ca. 150 :laugh: . Vidste at jeg ville blive voldstraffet i morgen hvis jeg gav mig mere. Men hold da k... hvor er der svært at holde igen

Godt du tog Rasmus' timer.

Trust me, han havde brug for en afløser! Super!

Link to comment
Share on other sites

Godt du tog Rasmus' timer.

Trust me, han havde brug for en afløser! Super!

Ja, jeg ved det. Snakkede med ham, det er godt nok synd... Havde også verdens dårligste samvittighed da jeg først sagde nej

Jeg skal ikke til Lyngby i morgen så du får lige et par hepper fra mig før tid som du kan tage med :bigsmile:

HEP HEP HEP HEP HEP

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK Tulle :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Mette

Tak for din hilsen i min log. Jep, jeg springer stadig BT's halvmarathon over idag, da jeg ikke har løbet lange ture (>10 km) de sidste 5-6 uger pga. vrøvl med knæet. Så jeg må tage revanche med halvmarathon en anden gang.

Endnu en gang god løbetur i dag... Umiddelbart ser vejret ok ud, og jeg håber det holder. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Update af dagens træning som bestod af en lille løbetur på ca. 21.097 km :laugh: i Lyngby og omegn.

Jeg havde to mål for turen: 1. at slå min pr på 1.51.29, eller 2. at komme under 2 timer.

Min metode var at løbe med hovedet under armen, at løbe i nuet, ikke at prioritere med kræfterne og ikke skænke resten af turen en tanke.

Tre ting jeg havde gjort talte dog kraftigt imod at det skulle lykkes, nemlig at jeg 1. ikke har løbetrænet seriøst overhovedet (max en enkelt tur om ugen), 2. at jeg dagen forinden, omend med den laveste gnspuls EVER, havde kørt en dobbelttime i cykling, samt 3. det faktum at jeg var godt og grundigt i hegnet natten til lørdag :w00t: .

Desuden er det møgkoldt i dag, og når jeg een gang har løbet i shorts i år, så er jeg ikke glad for at trække i mine lange tights og løbejakke igen :nonono:

Men nu til afsløringen, nåede jeg mon min(e) mål?

Tiden blev:

1.46.40

Tid v. 10 km = 0.49.59, gennemsnits km tid, hele turen = 5.03 sek. Gennemsnitshastighed = godt 12 km/t

:wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub:

Weeeeeeeeeeeee, dammit, jeg har aldrig haft så gode ben og løbet så hurtigt i så lang tid :4thumbup:

Til og med 13 km holdt jeg en kilometertid på lige under 5 min. :4thumbup: Derefter kom den berygtede bakke, den der går fra Lyngby Storcenter og op mod motorvejen, og som fortsætter op og op og op, og så til venstre og mere op og op og op. Den kilometertid blev på 6.20 :crazy: , men blev jo så indhentet igen :superman: .

Omkring 16 km kunne jeg føle presset, og de sidste 3 km var ren smerte med de stiveste stænger, men med en jernvilje :devil::devil::devil: , som fik mig i mål på en suveræn ønsketid. Havde ikke i min vildeste fantasi troet at jeg kunne løbe så godt.

De sidste to ½ marathons jeg har løbet har været i forbindelse med marathontræning, men ingen har gået så godt som denne (1.51.29, BT for 6 år siden, og 1.59.40, Broløbet for 3 år siden) Hmmmmmmm, så nu vil jeg overveje om jeg gider marathontræningen til Berlin eller HC A i sep (har jeg vist også lovet en eller anden på Mexi i fredags :innocent: :4whistling: :4drunk: )

Kunne også være lækkert at slå min marathonpr som er på sølle 4.21. noget... Det må da kunne lade sig gøre :innocent:

Nu powersofaogtvtræning, og jeg rejser mig ikke fra sofaen før jeg skal i seng :bigsmile: .

Rigtig god søndag til alle fra en færdig og udmattet MH med verdens ømmeste og stiveste stænger

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Wauw!!! Kanon tid der :w00t: :1356: :1356: :1356:

Nu ved du jo også hvilken fortræning der skal til ved et evt marathon... masser af :4drunk: en dag eller to før og så lige tæske stængerne igennem dagen før et par timer :tongue::laugh:

Må sige jeg er imponeret over at du kan gøre det ovenpå de sidste dage :blink: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tak for alle hilsner i min log :bigsmile:

Dagens træning i går bestod af en shoppetur med Hot1tot. Dog ikke så lang da stængerne var ret medtagede. Derfor var jeg også mægtig spændt på dagens træning i

SATS Boltens Gaard

Kl. 6.30, cykling II

På trods af et massivt søvnunderskud og andendags DOOOOOOOOOOOOOOOMS var det faktisk meget rart at få rørt sig igen.

Nu = morfar, senere = opgave... Kan den da ikke snart skrive sig selv??? :laugh:

God dag til alle

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

SATS Boltens Gaard

Cykling II 55 mins

Cykling I 45 mins.

Stadig lidt ømme stænger, men klar fremgang. Tog den lidt med ro igen i dag.

I morgen skal jeg have Lynet med hjem. Var inde for at hente det i mandags, men ak, ikke alle reservedelene var kommet. Jeg får dog ikke tid til at køre før i næste uge alligevel, så kein problem.

Pics og dagens træning følger i morgen...

Link to comment
Share on other sites

Næsten ingen doms i dag = høj puls, og 3 x venteliste :wub: i

SATS Nørrebro

Mave-ryg 30 mins

Cykling I 45 mins (polar cykling :dry: )

Cykling II 55 mins (ditto)

KOLD sal... Ikke så sjovt. Frøs faktisk hele den første cykeltime.

Når der er økonomi indblandet går tingene desværre ikke så hurtigt (betyder at den reparatør som lavede ventilationssystemet, for MEGET kort tid siden, ikke mener at han har overset noget, eller lavet noget forkert, og vil nu have et stort beløb for at lave ventilationen, igen, igen, igen :mad: )

Fik hentet Lynet, men pics følger i næste uge.

Forlænget weekend, uden træning, i Aalborg og Århus, så næste opdatering kommer på tirsdag.

Rigtig god weekend, og skønt vejr :4thumbup: til alle

Link to comment
Share on other sites

Opdatering for de sidste dages træning.

Lørdag: 1 times bowling, og dertil to dages doms i haserne... Tænk at det kan lade sig gøre :laugh:

Mandag: ½ times, intens, coretræning

Tirsdag: Cykling II 55 mins

Onsdag: Cykling II 55 mins

Cykling I 45 mins.

Mine opdateringer er desværre ikke så malende for tiden, men mon ikke det kommer når jeg får afleveret min BA 1. juni??? Hope so :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag:

mave-ryg 30 mins

cykling i 45 mins

cykling II 55 mins.

Superfantastisk godtmankantagesinlaptopmediFælledparkenogskriveBAvejr, hvilket desværre også medfører et massivt frafald til de SATS'ske hold.

Det var dog den hårde kærne som var mødt op, og især på II'er timen gav alle mand den gaz :devil:

Fredag kort styrketræning som i dag giver SKØNNE doms i pectoralis og trapezius. NICE

I dag en dejlig forhindringsbaneagtig løbetur om Søerne, ca. 11½ km.

Nu til det BA /%(#=/=)%")(%#"=)?=?)#%?=#%", gider ik mere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad::mad::mad:

Lidt om min sindstilstand, hvor betegnelsen "sindssyg i gerningsøjebjikket" ikke rammer helt ved siden af. Skulle have været i byen med en veninde i går. Havde dullet os op, og der var også røget lidt Smirnoff Ice og Strawberry daiqiuries ind. Men i stedet for at blive i opløftet stemning valgte undertegnede at blive mere og mere energiforladt, og kunne da slet ikke overskue at gå i byen, så vi blev hjemme og sov kl. 0.00. DET ER ALDRIG SKET FØR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det projekt fylder simpelthen alt, og for en gangs skyld jeg jeg glad for at kæresten bor i den anden ende af landet (Aalborg), for ellers var det nok gået galt :laugh: , jeg er kropumulig for tiden.

1. juni er det slut med skrivningen og efter d. 19 og 26, juni, hvor den skal forsvares, er jeg det lykkeligste menneske i hele verden. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Søndag = 9½ timers arbejde = træningsfri

Mandagens crazy og absolut usunde og ikke anbefalelsesværdige træning :devil: .

Kids, do not try this at home!!!

SATS Parken, alle vikartimer

kl. 6.30 cykling II, 55 mins

kl. 7.30 cykling II (lukket hold), 55 mins

kl. 9.45 cykling II, 55 mins.

Og så er der lukket for kræfterne, ik mer at gi a

Link to comment
Share on other sites

Antitræning i

SATS Boltens Gaard

Dekonditionerings II'er :laugh:

Minus energi, den er tappet, væk, gone, no hay algo mas.

Fik nu faket mig meget godt igennem timen alligevel så medlemmerne forhåbentligt ikke lagde mærke til noget...

Sandsynlige årsager:

1. De tre timers II'ere i går

2. Natlige mareridt om at BA'en skal omskrives/omformuleres/flyttes rundt/på anden måde ændres, så prinsessesøvnen bliver afbrudt (og normalen er minimum 8 timer :innocent: ).

3. ... Tja, nok en kombi af 1 og 2

1. JUNI :w00t::w00t::wub::wub::superman::beerchug::showoff::showoff::cheer::cheer::cheer: :4band: :headphonedance:

- og så selvfølgelig lige den mindre detajle at den skal forsvares engang mellem d. 19. og 26. juni.

Den tid...

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

SATS Boltens Gaard

Cykling II 55 mins

Cykling I 45 mins.

Lidt flere med på timen end der har været de sidste par uger. Herligt at vejret er blevet bedre, men øv at det viser sig sådan på fremmødet til holdene :unhappy:

Torsdag, aller sidste torsdag i

SATS Nørrebro

Mave ryg 30 mins

Cykling I 45 mins

Cykling II 55 mins

Mave ryg 30 mins (igen, vikar)

Lidt sørgeligt at sige farvel til de cykelhold man har kørt i 3 år, men med den travlhed der står for døren i den kommende tid (aflevere BA 1. juni, forsvare den 23. juni, rejse d. 1-15. juli, flytte d. 15. juli) kan det ikke være anderledes.

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at forevige Lynet, som står så fin og ubrugt herhjemme :wub::wub::wub:

post-10285-1148041923_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share