Nu som tiogtyveårig


Mettehelena
 Share

Recommended Posts

  • Replies 756
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Den ser fin ud den Principia :4thumbup: Er det en FlightDeck computer du har fået med på den?

Fortsætter du med timerne i Boltens?

Hej Arne.

Ja er den ikke skøn? :wub:

Ved ikke lige hvilken computer jeg har fået med, men tror nu ikke det er noget fancy.

Ang mine timer i Boltens holder jeg en lang sommerferie, så min sidste time bliver onsdag d. 14, juni. Jeg kommer dog til at køre en del i Parken i ferien, specielt hos Chris :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Efter to tiltrængte træningsfrie dage var mine ben ovenud lykkelige for dagens træning i

SATS Vesterbro, vikar for Hot1tot

Kl. 10.00 Cykling II, 55 mins

Kl. 11.10 Ny på Cykel, 15 mins præsentation og teknik, ingen træning

Kl. 11.30 Cykling I, 45 mins.

Supermotiverede medlemmer, og stort fremmøde :4thumbup: og en dejlig VARM sal :wub::devil:

Nu videre med skrivningen, afbrudt af 1 times Prison Break. Looooooooooooooving it :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ang mine timer i Boltens holder jeg en lang sommerferie, så min sidste time bliver onsdag d. 14, juni. Jeg kommer dog til at køre en del i Parken i ferien, specielt hos Chris :4thumbup:

Bliver lige nød til at køre en time med dig inde din ferie :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bliver lige nød til at køre en time med dig inde din ferie :smile:
Hehe ja vi må da lave en "evaluering" af den gode MH :devil::innocent:

I skal være så velkomne, be prepared to :devil::devil::devil:

Jeg er tilfældigvis så heldig at jeg skal evalueres af den gode Cindy onsdag d. 7. i Boltens, på begge timerne.´, og har allerede et par :devil::superman: idéer til II'er timen. En mulighed?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er tilfældigvis så heldig at jeg skal evalueres af den gode Cindy onsdag d. 7. i Boltens, på begge timerne.´, og har allerede et par :devil::superman: idéer til II'er timen. En mulighed?

Absolut!

Vi kan evt. aftale noget med at vi af og til råber "KÆFT NOGET GOD MUSIK, MAND!" - og "MEGA LÆKKER INSTRUKTØR"...

Det hele er naturligvis indstuderet og skuespil :innocent::tongue:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Absolut!

Vi kan evt. aftale noget med at vi af og til råber "KÆFT NOGET GOD MUSIK, MAND!" - og "MEGA LÆKKER INSTRUKTØR"...

Det hele er naturligvis indstuderet og skuespil :innocent::tongue:

Og eventuelt også noget med lønforhøjelse til instruktøren :laugh:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

5 times søvn pga. for mange tanker om den SIDSTE vejledning (vildledning) på min BA, var derfor lidt søvnig, men egentlig ret veloplagt til en

:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil: cykling II½ i

SATS Boltens Gaard

Kl. 6.30

Feat Arne, hyggeligt endelig mødes IRL.

Timen var præget af tunge enkelttaktpas med mange accelerationer, deraf det ½ niveau højere (bliver nok ikke det program jeg kører til evalueringen d. 7. :laugh: ).

Folk tog det dog pænt, håber dog der ikke har været for mange arbejdsgivere som har været frustrerede over sovende medarbejdere i dag :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Davz, MH.

Tak for din lille hilsen i min log. Håber, det kører for dig. Hvad er det egentlig for noget, du skriver opgave i (har ikke lige nærlæst hele din log, så jeg er ikke lige klar over det)?

Mange hilsner fra Oksen

Hej Okse.

Jeg sidder og kæmper med en bachelor som skal afleveres 1. juni (næste torsdag :crazy: ), og som skal forsvares d. 23. juni. Derefter kan jeg kalde mig socialrådgiver.

Mit emne er i stil med, hvordan socialrådgiverne på ungdomspsykiatriske afdelinger kan inddrage failiierne til unge piger med anoreksi i behandlingen så det udgør en ressource, samt hvilke dilemmaer de respektive parter kan møde og mestre.

Dette skal så munde ud i et realistisk forslag til en socialfaglig handleplan, altså hvordan det jeg har fundet ud af kan ændres IRL... på 40 sider.

Og forresten tillykke med de 100 :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

SATS Boltens Gaard

cykling II 55 mins

cykling I 45 mins

Massivt frafald... Har nu nok også noget at gøre med at det er helligdag i dag.

Torsdag

SATS Parken

Styrketræning, pecs, bi og triceps.

Er blevet rigtig slap :mad: , den styrke må indhentes når jeg får mit liv igen om en uge :laugh:

Ellers en masse :blahblah: med mine kollegaer, GAD bare ikke hjem og skrive!!!

Link to comment
Share on other sites

En sidste træning i denne uge, inden brandmanden :wub: kommer forbi blev til

8½ km løb/gang om Søerne.

Skanda ben, min krop føltes helt drænet for energi. Da jeg var nået ca. 2/3 af ruten fik jeg pludselig ondt i maven. Det føltes lidt som sidestik, men lige over og til højre for navlen. Hver gang jeg forsøgte at løbe gjorde det simpelthen så ondt at jeg måtte gå hjem :mad: .

Tog en anden vej hjem, så jeg blev frisket lidt op at det æstetiske ved et roligt villakvarter på Østerbro. Man skulle da være skarn om man ikke gad bo i en af de patricierkasser :laugh: .

Ellers skrider projektet frem, og jeg regner med at kopiere og aflevere en dag før tid :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ellers skrider projektet frem, og jeg regner med at kopiere og aflevere en dag før tid :4thumbup:

Morakker, skrubrækker, stræber - hvad er meningen med den slags mangel på solidaritet med utallige andre der har slidt sig igennem den slags - uanstændigt siger jeg bare :devil:

:tongue:

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag.

SATS pilates, mave ryg 30 mins. Ikke det store, men lidt er bedre...

Træning i dag

SATS Boltens Gaard, feat Arne

Kl. 6.30

cykling II 55 mins.

21 på holdet her til morgen, det er vist en rekord :4thumbup:

Dagens program kan læses i Arnes Log :laugh:

Tak for en god morgentime i Boltens :4thumbup: - og tænk sig at du bliver færdig med at skrive i dag :superman:

Selv tak Arne, og nu til skriveriet, så det sidste punktum kan blive sat i dag :w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

FÆRDIG :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: ....

I morgen skal der kopieres og afleveres, HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Hvor dejligt!!! :firebounce::firebounce::firebounce:

Har du lyst at lufte lidt om hvad du er kommet frem til i løbet af opgaveskrivningen??? Er jo lidt nysgerrig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag

30 mins pilates program, lidt har jo også ret...

Træning søndag:

80 km på lynet, and at Lyn it is indeed :wub:

Super tur i det skønne vejr, og så fik jeg også set Farum/Ganløse

Men ingen tur uden et styrt, mens jeg holdt stilleendda, det må have været et verdensklasse syn :w00t: . Den 2 x 7 cm hudafskrabning jeg pådrog mig vil nok kunne mærkes, men heldigvis skete der ikke noget med cyklen :laugh:

I skal være så velkomne, be prepared to :devil::devil::devil:

Jeg er tilfældigvis så heldig at jeg skal evalueres af den gode Cindy onsdag d. 7. i Boltens, på begge timerne.´, og har allerede et par :devil::superman: idéer til II'er timen. En mulighed?

Husk det nu, onsdag :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Men ingen tur uden et styrt, mens jeg holdt stilleendda, det må have været et verdensklasse syn :w00t: . Den 2 x 7 cm hudafskrabning jeg pådrog mig vil nok kunne mærkes, men heldigvis skete der ikke noget med cyklen :laugh:

Udklik problemer?? :laugh: (den har vi ALLE lavet)

Link to comment
Share on other sites

Udklik problemer?? :laugh: (den har vi ALLE lavet)

Præcis :blush:

Jeg skulle krydse en vej, hvor bilerne har forkørselsret. Men denneher bil stoppede, jeg standsede og kiggede ham i øjnene, og så i samme sekund som jeg kører, kører han også. Summa summarum: Jeg stopper og får ikke klikket ud. Klaphat :mad: , men jeg er jo heldigvis selvlappende :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share