IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Som jeg altid har sagt... "hvor der er vilje der er vej!""

OG ikke fordi det skal møntes på dig Anders, men synes sgu det er for vagt at folk aldrig tropper op til den slags, specielt når man ikke har noget imod at stå på scenen og deltage som atlet, netop som atlet så burde man også engagere sig i hvad der foregår "bag scene" og gøre et forsøg på at påvirke det i en mere rigtig retning :smile:

Datoen for generalforsamlingen har jo været kendt i måneder så har endnu mindre forståelse for at folk "ikke kan finde tid"

Dagens opstød :wink:

//no

Helt i orden Norah - i bund og grund har du jo ret...

:superman:

Er i nogen fra O'ense der tager afsted?? :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Som jeg altid har sagt... "hvor der er vilje der er vej!""

OG ikke fordi det skal møntes på dig Anders, men synes sgu det er for vagt at folk aldrig tropper op til den slags, specielt når man ikke har noget imod at stå på scenen og deltage som atlet, netop som atlet så burde man også engagere sig i hvad der foregår "bag scene" og gøre et forsøg på at påvirke det i en mere rigtig retning :smile:

Datoen for generalforsamlingen har jo været kendt i måneder så har endnu mindre forståelse for at folk "ikke kan finde tid"

Dagens opstød :wink:

//no

Jamen jeg er da i bund og grund enig Norah...

Man bør møde op til de generalforsamlinger i de foreninger man er medlem af, især hvis man er utilfreds og har noget på hjertet. :smile:

Nu står jeg personligt foran en udlandsrejse, og har derfor ikke tid til at afsætte det meste af søndag, når jeg i forvejen ikke er hjemme fredag-lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Faldt lige over det her billede fra Tunesien i april.... Poserer sammen med mine nevøer, min nieces mand og min bror (længst til højre)... :laugh::laugh: :4thumbup:

post-6578-1177051400_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:4thumbup: :laugh: Nice form på billedet Iver :4thumbup:

Det andet billedet:

Krigsliderlig :nonono::laugh:

:innocent: FORM? Næææ du je' fee' :laugh::laugh::laugh:

Krigsliderlig? :nonono::nonono::nonono: Rommel havde efterladt dem i ørkenen - så daddy og jeg måtte på op og kravle... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Helt i orden Norah - i bund og grund har du jo ret...

:superman:

Er i nogen fra O'ense der tager afsted?? :superman:

Ikke mig bekendt ... jeg melder i hvert tilfælde pas i år, da jeg ikke tror på der kommer en dyt fis ud af at møde op alligevel, da mit indtryk er at dem som egentligt helst vil have et clean forbund heller ikke har tænkt sig at møde op... så hvorfor misbruge sin tid på ikke at kunne gøre en forskel... gider jeg sgu ikke igen i år :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jamen jeg er da i bund og grund enig Norah...

Man bør møde op til de generalforsamlinger i de foreninger man er medlem af, især hvis man er utilfreds og har noget på hjertet. :smile:

Nu står jeg personligt foran en udlandsrejse, og har derfor ikke tid til at afsætte det meste af søndag, når jeg i forvejen ikke er hjemme fredag-lørdag.

... som skrevet tidligere Anders... hvor der er vilje der er vej :superman: og hvis man virkeligt brænder for at ændre nogle ting så er en ekstra ½ dag på Sjælland ikke det store at betale :wink:

... men ikke noget ondt der :tongue: du er bare som de fleste på det punkt :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ikke mig bekendt ... jeg melder i hvert tilfælde pas i år, da jeg ikke tror på der kommer en dyt fis ud af at møde op alligevel, da mit indtryk er at dem som egentligt helst vil have et clean forbund heller ikke har tænkt sig at møde op... så hvorfor misbruge sin tid på ikke at kunne gøre en forskel... gider jeg sgu ikke igen i år :wink:

Okay - tja desværre jeg melder pas da konen snart nedkommer... :superman: men gi'r dig sgu ret... Hvis vi var flere der mødte op kunne vi måske dreje DBFF i en bedre retning... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
... som skrevet tidligere Anders... hvor der er vilje der er vej :superman: og hvis man virkeligt brænder for at ændre nogle ting så er en ekstra ½ dag på Sjælland ikke det store at betale :wink:

... men ikke noget ondt der :tongue: du er bare som de fleste på det punkt :innocent:

:laugh::laugh::laugh::laugh: Ja jeg er sgu nok lidt ligesådan... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

... som skrevet tidligere Anders... hvor der er vilje der er vej :superman: og hvis man virkeligt brænder for at ændre nogle ting så er en ekstra ½ dag på Sjælland ikke det store at betale :wink:

... men ikke noget ondt der :tongue: du er bare som de fleste på det punkt :innocent:

Lige i år er den ½ dag på sjælland for dyr, i mit tilfælde i hvert fald. Idet den vil resultere i, at jeg først er tilbage i Århus 2 timer før jeg skal i seng, søvn er jo vigtig :wink: . De 2 timer har jeg vurderet er for lidt, hvis jeg skal være frisk til den tidlige afrejse jeg har til Finland mandag morgen. :smile:

Men om jeg havde taget derover, hvis ikke jeg skal ud og rejse, ved jeg ikke..! :tongue: Jeg ved jo ikke engang om jeg har lyst til at stille op igen i år endnu... :laugh: Ubeslutsomheden længe leve...

Nå, men sorry for :spam: Iver.

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Faldt lige over det her billede fra Tunesien i april.... Poserer sammen med mine nevøer, min nieces mand og min bror (længst til højre)... :laugh::laugh: :4thumbup:

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Slettet bruger
Halløj mester :4thumbup:

Hyggeligt at hilse på i lørdags , det var alt for lang tid siden sidst :smile:

Steen/

Hej Steen

Tak i lige måde... Altid hyggeligt at mødes med pensionist klubben fra Allerød.. :4thumbup: Ja det er fa'me længe siden - alt for længe... :superman:

Du er godt nok blevet skinny champ - det ser sgu godt u' :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Du er godt nok blevet skinny champ - det ser sgu godt u' :4thumbup:

Thx Mate :smile:

Jeg har lige fået kostvejleder på , men vi ser ikke helt ens på tingene , men jeg gi´r det lige en chance...

Og nu håber jeg bare at DM bliver til noget og at de onde rygter ikke taler sandt :secret:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Thx Mate :smile:

Jeg har lige fået kostvejleder på , men vi ser ikke helt ens på tingene , men jeg gi´r det lige en chance...

Og nu håber jeg bare at DM bliver til noget og at de onde rygter ikke taler sandt :secret:

Tror på det bli'r til noget... Mon ikke? :4thumbup:

Ja meget fornuftigt at give det en chance... Det er dælme tydeligt da - at du har skåret fedt af kroppen altså... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
HAHA - indslaget med Henning K hvor han hænger i liften og sejlet der :laugh:

Din kone holder sig jo godt :smile:

:4thumbup: Ja klasse... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Tak mester - hun synes hun er fee' - men jeg siger hun er lee' :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Michael :bigsmile:

Lidt liv i din log er der da. :4thumbup: Jeg kan godt forstå, at du ikke var sikker på om din bedre halvdel kunne finde på at nedkomme til Loaded, for det ser da ud som om det er lige op over. Det kan ikke varer længe før det "synker" ned og der så er babyboom på Fyn. post-11838-1178110213.gif

Nice link til Mario. Ham tror jeg, man kan kigge på i timevis uden at begynde og kede sig. Håber også han kommer næste år.

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share