Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Spændt på om der bliver husket at kører bund og snydechinups.

God julefrokost.

Takker, Jan. Yeah, der blev kørt masser af bund og snyde chinsups. :cool:

I år blev den faktisk udvidet til bla. Bund (2øl) og snyde chinups samt Bund Underberger og snyde curls :devil:

Ærgeligt at du ikke kunne være med. Tror at promillen var rekord høj i år :superman:

Link to comment
Share on other sites

Af hovedet under armen træning med tårnhøj promille blev der lavet:

Tandem Dødløft - Op til et løft på 340kg tror jeg nok?? Sammen med Jesper

Bund og Snydechinups - 2bajer + 15chinups

Bænkpres - Op til en singel på 150kg

En masse cardio i form af dans. Forventer pæne tømmermænd når jeg engang bliver ædru :blink:

Link to comment
Share on other sites

Af hovedet under armen træning med tårnhøj promille blev der lavet:

Tandem Dødløft - Op til et løft på 340kg tror jeg nok?? Sammen med Jesper

Bund og Snydechinups - 2bajer + 15chinups

Bænkpres - Op til en singel på 150kg

En masse cardio i form af dans. Forventer pæne tømmermænd når jeg engang bliver ædru :blink:

Tak for i går Troels. Det var fedt at se jer igen. Jeg var lidt bitter over, at du slog mig i bund og snyde-chinups. På trods af mine forsøg på at snyde med at fordoble ølmængden. Hvilket ikke fik dig til at blinke, men selvf bliver man også god til det man træner :wink:

Også dejligt trygt, at du ikke lyttede til formaningerne om IKKE at træne tungt i beruset tilstand. Man har brug for, at visse ting ikke ændrer sig for meget i en så omskiftelig verden, som den vi lever i dag :)

Lidt tankevækkende med forventningerne om tømmermænd, NÅR du engang bliver ædru.. Postet kl 14.. :laugh::devil:

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Mange tak for en bestemt herlig julefrokost!

Og en speciel stor tak skal jo lyde for dine danseopvisninger (med god hjælp og støtte fra Bamz sæ'fø'li :wink: )

Tak, Stina. Det var også super at se dig og Morten igen :4thumbup:

Haha, ja der blev sgu danset igennem. Med massive ren flæsk og ethanol man indtager på sådan en julefrokost skal der jo forbrændes lidt af det :bigsmile:

Bevismaterialet skal lige behandles, før det bliver gjort offentlig tilgængeligt... :4signme:

Haha, fik i det på film. :laugh: Sikkert ikke noget kønt syn :laugh:

Tak for i går Troels. Det var fedt at se jer igen. Jeg var lidt bitter over, at du slog mig i bund og snyde-chinups. På trods af mine forsøg på at snyde med at fordoble ølmængden. Hvilket ikke fik dig til at blinke, men selvf bliver man også god til det man træner :wink:

Også dejligt trygt, at du ikke lyttede til formaningerne om IKKE at træne tungt i beruset tilstand. Man har brug for, at visse ting ikke ændrer sig for meget i en så omskiftelig verden, som den vi lever i dag :)

Lidt tankevækkende med forventningerne om tømmermænd, NÅR du engang bliver ædru.. Postet kl 14.. :laugh::devil:

Hej Dr.Delt.

Ja, kan godt se jeg snød lidt ved at drikke 2 bajer istedet så mit CNS var ekstra smurt. Tror det var nummer 2 øl som lige gjorde jeg fik de sidste par reps :4thumbup:

Ja, den var sgu godt nok høj igår.

Bare rolig nogle ting ændre sig aldrig :laugh:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning i OSK:

Incline Dumbell Press - 4sæt x 15reps med 30kgs håndvægte

Seated Dumbell Press - 4sæt x 15reps med 20kgs håndvægte

Dumbell Pullovers - 4sæt x 15reps med 35kg håndvægt

Supersættet med

Mågen - 4sæt x 15reps med 10kgs håndvægte

Dødløft - 3sæt x 10reps med 100kg

Supersættet med

Lunges - 3sæt x 10reps

Zottman Curls - 3sæt x 8reps

Scap Wallslides - 4sæt

Pulldowns - 6sæt x 10reps (Lavet tidligere på dagen på arbejdet)

Fin omgang højrep diskotræning idag. Energien var ok på trods af lørdagens julefrokost men alligevel rart ikke at skulle kører tungt :smile:

Jo, mener at Poul dokumenterede næsten det hele :smile: Så mon ikke vi kan få det smidt ind her snart :wink:

Hehe, det er bare iorden. Brækkede mig jo ikke ligesom Telmore :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ved ikke hvad som var mest hardcore - at køre to øl ned lige efter hinanden, eller at kaste op lige før man kør chin ups som der ikke var en dag i morgen! :laugh:

Synes faktisk at Telmores stunt var mest hardcore. :devil: Det er god stil at drikke 1½øl, brække sig lidt, drikke resten og maxe ud i chinups lige bagefter. Det er meget funktionelt og lee't :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdagstræning i OSK

OL Squat - 10x60kg, 10x100kg, 12x140kg(Pr), 8x140kg (Squatten føltes god og tror endda der var til et par reps mere med de 140kg. Helt raw og stangen højt på nakken)

Læg - 5sæt x 12-20reps med 60kg på nakken

Bænkpres - 6x70kg, 6x70kg, 6x70kg, 6x110kg, 6x110kg, 6x110kg (Min venstre skulder var ikke helt god)

Dips - 10xmig, 10xmig+40kg, 10xmig+40kg, 10xmig+40kg, 10xmig (Der var åbenbart ikke noget at mærke i skulderen her)

God træning. Masser af pump og fin styrke. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Fredagstræning i OSK:

Råtræk - 5x45kg, 5x45kg, 5x45kg, 3x60kg, 3x60kg, 3x60kg, 3x60kg, 3x60kg (1eren fra jorden de sidste i sættet fra hæng)

Frivend og military press - 10x60kg, 10x60kg, 10x60kg (Godt nok hårdt for kondien)

Enarms Dødløft - 6x60kg, 6x60kg, 6x60kg (6 med hver arm så 12løft pr sæt)

Dips - 2sæt x 10reps

Supersættet med

Pullups - 2sæt x 5reps (Var meningen at jeg skulle have haft mange flere sæt men energien var der ikke rigtigt)

Stepper - 10min (Sindsygt hårdt :blink: )

Arnold Curls - 3sæt x 6reps med 27,5kgs håndvægt

Dumbell Hammercurls - 1sæt x 100reps med 6,8kgs håndvægte

Udemærket træning med lidt andre øvelser end jeg er vant til. Havde sidste arbejdsdag idag og havde lidt jeg skulle ordne mht til bilkøb og andre praktiske ting så var ikke helt tændt på at kører rigtigt tungt idag. Men fint nok runde alligevel :-)

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning i OSK:

Squat - 3x60kg, 3x100kg, 2x140kg, 0x180kg(Da jeg unrackede de 180kg fik jeg en fiber i højre side i lænden, så jeg rackede straks stangen igen. Sikke noget pis)

Incline Dumbell Press - 15x32,5kgs, 15x35kgs, 15x37,5kgs, 20x40kgs (Masser af reps til patværket)

Incline Dumbell Flyers - 4sæt x 10reps med 10kgs håndvægte

Supersættet med

Dumbell Laterels - 4sæt x 10reps med 10kgs håndvægte

Pulldowns - 3sæt x 10reps

Stepper - 10min

Lidt juletræning midt i julegavekøbet. Desværre fik jeg en lille fiber i ryggen så der går nok en uges tid inden jeg prøver mig med squat og dødløft igen. Men patværket fik da lidt tæsk :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens lyn træning:

Seated Dumbell Curls - 10x15kgs, 10x17,5kgs, 10x20kgs, 8x22,5kgs, 6x25kgs, 6x27,5kgs

Isolated Dumbell Hammercurls - 8x17,5kg, 8x15kg, 6x20kg, 12x10kg

Pushdowns - 5sæt x 10reps

Tog et smut i OSK da Moos havde lovet noget massage til min ryg, så kunne jeg lige nå at smede lidt guns inden vi tog ud på Fys skolen. Det gode ved at være skadet det er at man kan være epic disko. Dejligt med doms i biceps idag :nissegrin:

God jul til alle.

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning i OSK:

Pulldowns (Underhåndsgreb) - 4sæt x 10reps med 70-90kg

Chest supportede Dumbell Rows - 4sæt x 8reps med 30kgs håndvægte

Dumbell Shrugs - 4sæt x 12reps med 40kgs håndvægte

Squat - 6sæt x 10reps med 60kg (Bare lidt genoptræning efter rygfiberen. Gik fint nok uden smerter overhovedet. Dog fik jeg IOMS selv med de meget lette kg :blink: )

Smal bænkpres - 1x130kg, 1x140kg, 0x152,5kg, 10x100kg, 10x100kg, 10x100kg (Måås og Jacob maxede i smal pat så kunne alligevel ikke lade være med at hoppe lidt med selvom jeg ikke har trænet bænk i et par uger. Det kunne så også godt mærkes)

Seated Dumbell Curls - 4sæt x 10reps med 17,5-20kgs håndvægte

Mave - lidt blandet på gulv

Dips - 1sæt x 18reps

Stepper - 15min

Fint at få trænet lidt her ovenpå alle julemiddagene og julefrokosterne :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Haha, sjov video :bigsmile:

Og fed groule stemme Morten han råber med :nissegrin:

Det var sgu en sjov aften.

Ja, superfed aften! :bigsmile: Og jeg må lige lave et tillæg til mine nytårsforsæt og sige at et endnu et mål er at være med til OSK's julefrokost med snydechins :w00t:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Fik lavet lidt hjemmetræning igår med min lillebrors gamle 5kgs håndvægte:

Renegade Rows + pushups x mange (En row / en armstrækning / En row med den anden arm..osv osv)

Concentration Curls - 3sæt x 20reps med 10kg

Dumbell Laterels - 3sæt x 20reps med 5kgs håndvægte

Supersættet med

Dumbell Frontraises - 3sæt x 20reps med 5kgs håndvægte

Mågen x mange

Lidt mave

Havde lige brug for at rører mig lidt.

Ja, superfed aften! :bigsmile: Og jeg må lige lave et tillæg til mine nytårsforsæt og sige at et endnu et mål er at være med til OSK's julefrokost med snydechins :w00t:

Det kan du roligt skrive ind i dine nytårsfortsæt. Regner med at du deltager i bund og snydehinups næste gang :santa2::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fredagstræning i OSK:

Ol Squat - 8x60kg, 8x60kg, 8x80kg, 8x100kg, 8x120kg, 15x140kg(PR)

Power Squat - 2x140kg, 2x140kg, 2x120kg, 2x120kg, 2x150kg (Puha, jeg får DOMS i benene imorgen. Har jo ikke squattet noget særligt længe, så mon ikke de højrep OL squat giver noget rumlen :rudolph: )

Smal Bænkpres - 10x60kg, 10x80kg, 5x100kg, 5x115kg, 5x115kg, 5x115kg, 5x120kg, 5x115kg

Incline Dumbell Flyers - 5sæt x 12reps med 20kgs håndvægte

Kabel Rows (Bredt greb) - 3sæt x 10reps med 70kg

Dumbell Rows - 3sæt x 12reps med 40kgs håndvægte

Stående håndvægtstem - 3sæt x 10reps med 22,5kgs håndvægte

Supersættet med

Ez-bar Reverse Curls - 3sæt x 10reps med 20kg+stang

Ab Wheel - 2sæt x 10reps

Idag var huedag i OSK. Dvs. vi skulle alle træne med huer wsb-style. Det gav en god tough stemning og betød også at jeg fik fyret en god volumen af idag :devil:

Men får sikkert lede DOMS imorgen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share