Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Tillykke med de 290kg Troels. Det er godt nok et habilt dødløft.

Mange tak. Den nye dragt hjalp dog godt til så RAW ligger jeg noget lavere. Dog er det først nu hvor jeg er slået over til Sumostil at jeg kan hente noget i dragterne. Det er den enste grund til at jeg løfter sumo da jeg RAW stadig er stærkere i konventionelt :smile:

Hej Troels,

Lige et forsinket mojn i loggen. Surt med squatten i lørdags, men ond dødløft!

Ja, tak for god spotning og råberi. :4thumbup: Ja, det var noget pis med squatten.

Link to comment
Share on other sites

Skal så småt igang med bare en smule cardio igen. Så lavede lidt roning på arbejdet.

Concept II Roergometer - 2000meter (7min og 13sek)

Sikkert ikke nogen knald tid. Gav ikke fuldt gas men synes alligevel det var rigeligt hårdt. Mine lats og guns var dog mega pumpet. Bicepstræningen igår havde sat sine spor.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil mene, at jeg har set mange løft blive godkendt i med den dybde, som du rammer i det squatforsøg.

Den var i hvert fald blevet godkendt i Sverige eller til liga. :wink:

Tak, ja kan kun være enig :bigsmile: Men begge sidedommere dømte jo på dybden så et eller andet må have set forkert ud fra siden. Det må jeg så tage til mig :smile:

den ligner også en god dybde herfra.. der er i hvert tilfælde masser af power i stængerne!!!

Takker, Blackmoore. Styrken føltes også god på dagen og følte der var til 260-70stykker så det var ret træls at bomme. Men må jo lige give den en tand længere ned hvis jeg på et tidspunkt vælger at stille op igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredagstræning i Aktiv Velvære i Slagelse:

Bænkpres - (6x52kg, 6x92kg), 10sæt x 4reps med 132kg

Mave på Bold - 6sæt x 20reps (Kørt imellem bænksættene)

Kabel Rows - 4sæt x 10reps

Pushdowns - 3sæt x 10reps

Kunne ikke nå mere da jeg skulle nå et tog, jeg jeg skulle ind og se Bodies udstillingen i kbh. Ret flot og rart at få opdateret lidt af sin anatomividen.

Aktivt Velvære er et center i den absolut % hardcore del af skalen, så jeg skulle ligge på et håndklæde hvilke selvfølgelig gjorde opspænd fuldstændig umuligt samt det faktum at det var en Techogym bænk. Idag har den stået på flytning for en kammerat så selvom jeg ikke nåede at træne kunne det vel også gå an for en form for motion.

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning i OSK:

Pullups - 5xmig, 5xmig+20kg, 5xmig+25kg, 5xmig+25kg, 5xmig+20kg, 5xmig

Chinups (Helt smalt greb) - 8xmig, 8xmig, 8xmig

Mågen - 10x10kg, 10x15kg, 10x15kg, 10x15kg, 10x10kg

OL Squat - (3x100kg, 3x100kg, 3x100kg,) 12x130kg (1 worksæt må være rigeligt da mine ben jo ikke skal være for bøffelagtige)

Smal Bænkpres - 10x60kg, 10x80kg, 10x100kg, 10x110kg

Onearmed Triceps Pushdowns - 3sæt x 10reps

Mave - Lidt blandet højrep gejl på gulv

Udemærket runde med hulen helt fyldt op med styrkeløftere.

Link to comment
Share on other sites

Onsdagstræning i OSK:

Bænkpres - (6x60kg, 6x60kg, 2x100kg, 2x100kg), 5x140kg, 5x140kg, 5x140kg, 5x140kg (Ok runde)

Renegade Rows - 6x60kgs, 6x30kgs, 6x30kgs

Dødløft (Teknik, blandet Sumo og alm) - 8sæt x 8reps med 60kg + 1sæt x 8reps med 100kg

Dumbell Laterels - 10x10kgs, 10x12,5kgs, 10x15kgs, 10x17,5kgs

Mave på bold - 6sæt x 20reps (Lavet tidligere idag på arbejdet)

Stille og rolig runde.

Link to comment
Share on other sites

Onsdagstræning i OSK:

Bænkpres - (6x60kg, 6x60kg, 2x100kg, 2x100kg), 5x140kg, 5x140kg, 5x140kg, 5x140kg (Ok runde)

Renegade Rows - 6x60kgs, 6x30kgs, 6x30kgs

Dødløft (Teknik, blandet Sumo og alm) - 8sæt x 8reps med 60kg + 1sæt x 8reps med 100kg

Dumbell Laterels - 10x10kgs, 10x12,5kgs, 10x15kgs, 10x17,5kgs

Mave på bold - 6sæt x 20reps (Lavet tidligere idag på arbejdet)

Stille og rolig runde.

Måske du lige skulle pointere at hele træningen blev udført kun i et par stramme moderigtige boxershorts

Link to comment
Share on other sites

Lidt Cardio idag på arbejdet:

Fodbold - 3kvarter (Plejer ikke at notere dette i loggen, men idag var der ret meget drøn på bliver noteret)

Løb - Frem til første streg på banen - tilbage - frem til næste streg - tilbage....osv (Masser af vendinger. Udført 3 gange. Ikke langt men fik pulsen godt op)

Kast med Medicinbold mod vægt

30kast x 3kgs bold

15kast x 6kgs bold

15kast x 3kgs bold

Udført i en kører.

Det er rart at lave en smule cardio igen. Næste skridt bliver at få lavet en smule af den slags i weekenderne også. Styrketræningen har dog stadig klar første priotet. Så bare rolig mine fans :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredagstræning i OSK:

Box Squat - 6x60kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x130kg, 3x140kg, 3x150kg, 3x160kg, 3x170kg, 3x185kg(PR), 10x100kg, 10x100kg (Min gamle Pr var 3x182,5kg med bælte. Brugte ikke bælte idag, så det må siges at være tilfredsstillende :smile: )

Læg - 5-6sæt x 12-20reps

Military Press - (10x20kg), 6x60kg, 6x60kg, 6x65kg, 6x65kg, 6x60kg, 6x60kg

High Incline Dumbell Press - 12x40kgs, 12x40kgs, 15x40kgs(Med en enkelt forced rep på den sidste)

Isolated Dumbell Curls - 8x15kg, 8x17,5kg, 8x20kg, 6x22,5kg, 12x12,5kg (Gik lige i Bizp')

Mave - 3sæt

Ser egentligt ikke ud af det store når det blev skrevet ned. Synes ellers det var en helt god træning idag med fin stemning og ok styrke :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning i OSK:

Pullups - 10sæt x 6reps

Fatman Pullups - 3sæt x 10reps

Bænkpres - 8sæt x 2reps med 100kg (Det er bare at strække armene..)

Dumbell Triceps Extensions - 6sæt x 6-30reps med 10-20kgs håndvægt

Havde glemt træningstøj så var lige inde og købe et diskount sæt skiundertøj til 50kr jeg kunne træne i. Deværre var det alt for lille selvom det var en str. XL. Så rendte rundt med "sparebøsse" under hele træningen, så måtte også lidt vælge øvelser ud fra hvad der var knap så slemt mhs til udsyn :blink:

Link to comment
Share on other sites

Shit :blink: Alligevel tæt på de 300kg i kødløften. Your kung fu is strong, my friend!!! :devil:

Tak, Dan :smile: Ja, de er ligepludseligt ikke så langt væk mere.

ARRGH!! FANDME BESKIDT!! :devil:

Fandme også et lee center med 82kg DB :biggrin: .. I må være på krudt alle sammen.

Takker, Playboy :smile: Vi har kun faste håndvægte op til sæt på 40kg, men vi har heldigvis muligheden for at kunne samle nogle selv. Kunne være sjovt at prøve at ro med en 100kgs håndvægt på et tidspunkt :devil:

Det er ikke et center men en styrkeløftklub... Troels er næsten ligeså stærk og smuk som mig men også kun næsten

Nemlig, og du er en smuk fyr så det er en stor ros :wub:

Link to comment
Share on other sites

Lidt træning på arbejdet:

Push downs - 6sæt x 10reps (Strict as hell)

Dumbell Hammercurls - 6sæt x 8reps med 21kgs håndvægte

Wrist extension / flex - 3sæt til hver side med 20-30rep

Dumbell Laterels - 3sæt x 12reps med 8kgs håndvægte

Fodbold var desuden ret hårdt idag. Skyldes at jeg var alene mod 2 så pænt hårdt både at skulle spille angreb, forsvar og målemand :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fredagstræning i OSK:

Squat (løs halv dragt) - 5x160kg, 5x160kg, 5x160kg, 5x180kg, 5x200kg, 5x140kg (Fin omgang. Tog Jens gamle squatdragt på som halv da jeg ikke lige havde fået træningstøj med)

Dumbell Rows - 10x40kg, 10x40kg, 6x52kg, 6x62kg, 5x92kg(PR), 5x102kg(PR), 10x40kg (Puha, det var godt nok en stor krabat af en håndvægt. Der var selvfølgelig en del hiv og sving i dem men de sad sgu godt i ryggen)

Smal Bænkpres - 10x60kg, 10x90kg, 10x110kg, 10x120kg, 10x60kg

Arnold Curls - 5sæt x 8reps med 22,5kgs håndvægt

Rigtig god runde idag. Fin styrke og energi over hele runden. Dopede mig også med søvn mellem onsdag og torsdag. Kæft, det hjælper de pis :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad fanden bliver de tnæste? Proteinrig kost?

Træne i grupper og nogengange alene?

Du er ude på et skråplan min ven...

Schyyy....Jeg har også overvejet at spise proteiner :blink:

Smider lige lidt blød musik i loggen for at den ikke skal blive for barsk for alle de følsomme og metrosexuelle typer som er her på MOL. :bigsmile: Det er klart man kan bliver lidt bange når man ser et 102kg Dumbell Row.... Men bare rolig. Her er lidt dejlig musik til at få styr på nerverne :bigsmile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share