Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

Jo tak, slap du bare af... så må vi andre jo forsöge at få klemt lidt squat og dödlöft ind i weekenden... :tongue:

Jeg ville også hellere träne end arbejde dagen lang, men der er ikke energi til det hele! :sleepy:

I morgen kun 4 timers arbejde, så da skulle der gerne väre tid til noget rygträning og nogle lede wraps til Meps, som har sidste squat inden EM!

I dag var det arbejde fra 7 - 16.30 og derefter kun en lille tur med hundene for at få lidt frisk luft!

Jeg kan sagtens holde til de lange arbejdsdage endnu, selv om jeg står og går HELE tiden! Min mave bliver bare kämpe stor i löbet af dagen og hen på eftermiddagen er jeg så oppustet at jeg knap kan sidde ned! Det er ikke videre behageligt, så må hellere begränse mig til 8 timer max pr dag fra nu af! :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 838
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SÖNDAG D. 20/4

Sov helt til kl 7 i dag og solen skinnede og fuglene pippede da jeg körte på arbejde :wub: Juhuuuu, nu er det rigtigt forår!

Fik fri kl 12 og körte til nabobyen hvor der var börneloppemarked! :4jumpy: Jeg köbte en kämpe pose babytöj og brugte mindre end 40 euro, så det var en god tur!

Derefter direkte til träning!

STYRKETRÄNING 13.30 - 15.00

DÖDLÖFT alm

2 x 8 x 50kg

8 x 57,5kg

8 x 62,5kg

4 x 6 x 67,5kg

Det sväreste var at fylde lungerne med luft og så derefter nå ned til stangen :laugh:

BICEPS CABEL CURL

10 x 25kg

10 x 30kg

8 x 35kg

10 x 40kg

8 x 45kg

GOOD MORNINGS

10 x 30kg

8 x 40kg

3 x 6 x 50kg

Rigtig let i dag!

BICEPS DB CURL

4 x 10 x 10kg

1 ARM DB ROW

10 x 10kg

10 x 12,5kg

2 x 8 x 15kg

Stadig meget let!

LOW ROW

10 x 30kg

10 x 35kg

8 x 40kg

8 x 45kg

Derefter ca 1 times :blahblah: og så hjem og gå med hunden 30 min!

Rigtig god träning, selv om jeg kan mårke at jeg virkelig tränger til fridag nu!

I morgen stå den på huslige ting om morgenen, lunch med en ven og derefter träning og forhåbentlig masser af havearbejde :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

MANDAG D. 21/4

FRIDAG Jubiiii. :4jumpy::firebounce: Fik sovet länge, lavet en masse husligt, börstet begge katte og min egen hund ( Jape kan börste sin ened björn! :tongue: ) Gået med hundene 20 min om morgenen og 35 min efter träning !!

STYRKETRÄNING 14.00 - 15.30

UDSTRÄKNING 15 MIN

FRONT SQUAT

10 x 20kg

10 x 27,5kg

6 x 35kg

3 x 6 x 40kg

Liiiidt hårdt på de sidste sät :mad:

STIV BENET DÖDLÖFT

10 x 25kg

8 x 32,5kg

8 x 37,5kg

8 x 42,5kg

Let og elefant!!

DB SKULDERPRESS seated

10 x 10kg

10 x 12,5kg

2 x 8 x 15kg

LEG EXTENSION

10 x 15kg

3 x 10 x 20kg

Mere vägt näste gang :4thumbup:

CABEL UPRIGHT ROW

10 x 25kg

10 x 35kg

8 x 40kg

8 x 45kg

DB FRONT RAISE

3 x 8 x 6,5kg

Abs på gulv: 50 reps!

Fin träning med ok energi. Dog lidt kedeligt at träne HELT alene :cry:

Tirsdag skulle også have väret fridag, men har taget en lille 11 - 15 vagt! Derefter en let omgang bryst/triceps träning!

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG D. 22/4

I dag er jeg begyndt på 23. uge og vägten sagde til morgen 72,5kg.

Jeg har de sidste 2 uger kunnet träne med ret höj energiniveau og det har väret skönt!!! Jeg träner hovedsagligt ret lette vägte, men et par enkelte sät kan väre hårde, uden dog at väre i närheden af max!

Jeg bliver nemmere forpustet nu hvor maven er ved at väre stor og i vejen, men så holder jeg bare lidt längere pauser! Jeg går ud fra jeg kan träne efter samme 3- split 3 - 4 uger endnu, hvorefter jeg nok må droppe dödlöft, GM´s, stiv benet dödlöft og evt front og zercher squat. Men nu må vi se!

Gik i morges 35 min med hunden i det dejlige, men lidt kolde vejr!

Derefter på arbejde 11 - 15, en tur i sol og så til träning!

STYRKETRÄNING 16.00 . 17.30

UDSTRÄKNING 20 MIN

PINKY GRIP BENCH

BEN OPPE:

2 x 12 x 20kg

10 x 30kg

10 37,5kg

8 x 42,5kg

ALM:

8 x 47,5kg

6 x 52,5kg

Kanon power!

INCLINE DB BENCHPRESS

10 x 13kg

3 x 8 x 15kg

DIPS

3 x 8 x bw

Må vist väre PR, for det er jo egentlig med +5kg :laugh:

PEC DECK

4 x 8 x 4klodser

KICKBACKS

3 x 10 x 9,5kg

Rigtig god träning, med masser af power og overskud i de fleste övelser. Dips var vist det eneste hårde i dag! :4thumbup:

Efter träning 20 min med hundene og derefter gik jeg amok med oprydning og rengöring i garagen i 1,5 time! :blink: Jeg har lidt svärt ved det der mad at slappe af :innocent:

I morgen arbejde, lägebesög, möde på arbejde og en laaaaang gåtur med hunden!

Link to comment
Share on other sites

DIPS

3 x 8 x bw

Må vist väre PR, for det er jo egentlig med +5kg :laugh:

:1356: :1356: :1356:

Hvor er du er sej!! :superman:

Jeg har lidt svärt ved det der mad at slappe af :innocent:

Det kender jeg godt :laugh::laugh: - bortset fra de sidste par uger, hvor jeg har kunnet sove hvorsomhelst og nårsomhelst :blink::wink:.

Link to comment
Share on other sites

:1356: :1356: :1356:

Hvor er du er sej!! :superman:

Taaarrk :blush: Det er jo også noget nemmere at have fremgang i andre övelser, når jeg ikke träner de "3 store" särligt meget mere (squat slet ikke!)

Ingen tvivl om at mine trisser nyder godt af at jeg er gravid! :wink:

Det kender jeg godt :laugh::laugh: - bortset fra de sidste par uger, hvor jeg har kunnet sove hvorsomhelst og nårsomhelst :blink::wink:.

Jeg föler mig ikke mere trät end normalt, men fik i dag målt mit Hb og fik at vide at jeg skal slappe mere af OG begynde at spise jern :innocent:

Det er da virkelig ikke let når det lige er blevet forår og man gerne vil i haven og lave noget! :tongue: At manden så er arbejder langt väk og kun er hjemme fre - sön gör det jo ikke nemmere, når man har 2 hunde og 2 katte som skal passes :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAG D. 23/4

Meget travl dag på arbejde, så jeg löb mildest talt rundt fra 5.30 - 11.30 :blink: Nåede dog heldigvis at få spist min morgengröd kl 6.30 og yoghurt, mysli og frugter kl 9.15! Mine kolleger griner altid af mig fordi jeg HVER dag spiser det samme og helst på samme tid! :tongue: Kämpe hotel morgenbord og så spiser jeg altid det samme, det er måske lidt underligt :w00t: Nå, men sådan har min krop det nu engang best! Den eneste forskel nu hvor jeg er gravid er mere mälk, juice og frugt!

Hurtigt hjem og gå med hunden i 20 min

Kl 13 til kontrol hos lägen, som udover mit lidt for lave Hb, sagde at lt var som det skal väre!

14 - 16 möde på arbejdet og så hjem og slappe af!

Her til aften 4,5km gåtur med vovsen og det var bare SÅ dejligt vejr! Det tog ca 45 min!

I morgen tager jeg nok endnu en träningsfri dag (må jo hellere lytte lidt til lägen :innocent: ) og så laver lidt havearbejde i stedet for!

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

TORSDAG D. 24/4

Sov ELENDIGT igen i nat! :cry: Var nok min hver halve time og vendte og drejede mig for at finde en behagelig stilling! Jeg håber jeg inden länge lärer at sove på siden for jeg er GODT NOK ved at väre MEGET trät!

På arbejde fra 6.30 - 12 og FY FÅÅÅÅNN der var travlt! I morgen skule gerne väre lidt nemmere dag!

Efter arbejde gik jeg med begge hunde 20 min og så var det meningen jeg skulle have en dejlig eftermiddagslur....... Jeg lå under dynen i nästen 2 timer os slappede af, men jeg faldt ikke i sövn.... :tongue: Er det mon normalt at lide af insomnia når man er gravid?????? :hmmm:

Efter som jeg skal arbejde länge i morgen og dobbeltvagt lördag, valgte jeg at träne i dag og så holde fri de näste 2 dage

STYRKETRÄNING 17.00 - 18.20

SUMO DÖDLÖFT

2 x 8 x 50kg

8 x 65kg

6 x 75kg

3 x 5 x 80kg

Kan godt märke at inderlårene ikke har dödlöftet ret meget de sidste måneder!

GOOD MORNINGS

10 x 25kg

8 x 35kg

8 x 45kg

2 x 6 x 52,5kg

Tror faktisk det er PR og det var superlet!

TRÄK TIL BRYST

3 x 8 x 4klodser

1 ARM DB ROW

10 x 11kg

10 x 15kg

8 x 16kg

BICEPS DB CURL

10 x 7,5kg

8 x 9,5kg

2 x 8 x 11kg

EZ-BAR BICEPS CURL

4 x 10 x 17kg

Dödlöft og GM´s gik rigtig godt, men efter det gad jeg ikke rigtigt mere! Jeg kom dog igennem det jeg havde skrevet ned jeg skulle, dog ikke med så mange sät!

Efter träning 20 min PW med hunden og nu sauna og et langt bad! :4thumbup:

Näste träning bliver ben og skulder på söndag!

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

TORSDAG D. 24/4

Sov ELENDIGT igen i nat! :cry: Var nok min hver halve time og vendte og drejede mig for at finde en behagelig stilling! Jeg håber jeg inden länge lärer at sove på siden for jeg er GODT NOK ved at väre MEGET trät!

På arbejde fra 6.30 - 12 og FY FÅÅÅÅNN der var travlt! I morgen skule gerne väre lidt nemmere dag!

Efter arbejde gik jeg med begge hunde 20 min og så var det meningen jeg skulle have en dejlig eftermiddagslur....... Jeg lå under dynen i nästen 2 timer os slappede af, men jeg faldt ikke i sövn.... :tongue: Er det mon normalt at lide af insomnia når man er gravid?????? :hmmm:

Efter som jeg skal arbejde länge i morgen og dobbeltvagt lördag, valgte jeg at träne i dag og så holde fri de näste 2 dage

STYRKETRÄNING 17.00 - 18.20

SUMO DÖDLÖFT

2 x 8 x 50kg

8 x 65kg

6 x 75kg

3 x 5 x 80kg

Kan godt märke at inderlårene ikke har dödlöftet ret meget de sidste måneder!

GOOD MORNINGS

10 x 25kg

8 x 35kg

8 x 45kg

2 x 6 x 52,5kg

Tror faktisk det er PR og det var superlet!

TRÄK TIL BRYST

3 x 8 x 4klodser

1 ARM DB ROW

10 x 11kg

10 x 15kg

8 x 16kg

BICEPS DB CURL

10 x 7,5kg

8 x 9,5kg

2 x 8 x 11kg

EZ-BAR BICEPS CURL

4 x 10 x 17kg

Dödlöft og GM´s gik rigtig godt, men efter det gad jeg ikke rigtigt mere! Jeg kom dog igennem det jeg havde skrevet ned jeg skulle, dog ikke med så mange sät!

Efter träning 20 min PW med hunden og nu sauna og et langt bad! :4thumbup:

Näste träning bliver ben og skulder på söndag!

Det går jo fint :4thumbup:

Du skyder dem ud af vandet til SM näste år :superman:

Link to comment
Share on other sites

FREDAG D. 25/4

Op kl 4.30 efter endnu en nat med aaaaalt for lidt sövn! :sleepy: Heldigvis er det nu nästen helt lyst når jeg står op og det hjälper gevaldigt på energien og jeg kan som regel nöjes med de normale 6 timers sövn!

Arbejde fra 5.30 - 15.30 og det var IKKE nogen stille dag!!! Synes bare det bliver värre og värre den her uge!!! Heldigvis er der kun 2 dage tilbage nu :4thumbup:

Hjem og slappe af i haven en times tid inden det var tid til at gå lidt men hunden. 35 min gåtur blev det til i dag og det var bare dejligt med frisk luft og lyden af fuglene der har travlt med at bygge rede for tiden!

Ikke mere sport i dag, tror jeg sammenlagt har gået ca 20 km i dag!!! Det skal nok blive sjovt med 10 timer igen i morgen :tongue:

God week end alle logläsere :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det går jo fint :4thumbup:

Du skyder dem ud af vandet til SM näste år :superman:

Mon dog jeg bliver SÅ leee af at få en lille....

Men tak, träningen föles faktisk rigtig godt for tiden!!!!! Hvis bare man ikke skule bruge så meget energi på ar arbejde.......

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Hej Charlotte!!

:4jumpy: Lige et forsinket tillykke med graviditeten :4jumpy: Hvor er det fedt, glæd dig - det bliver super skønt!!!! Dejligt at se, at du holder træníngen ved lige, udnyt graviditeter, man bliver superstærk!!! Cool at du stadig træner ben, det havde jeg ikke helt mod på, da jeg var gravid... meeen, næste gang... :w00t: Anyway.. Held og lykke med det hele, du må da lige poste et billede i loggen af den flotte mave :smile:

Edited by Catie
Link to comment
Share on other sites

Hej Charlotte!!

:4jumpy: Lige et forsinket tillykke med graviditeten :4jumpy: Hvor er det fedt, glæd dig - det bliver super skønt!!!! Dejligt at se, at du holder træníngen ved lige, udnyt graviditeter, man bliver superstærk!!! Cool at du stadig træner ben, det havde jeg ikke helt mod på, da jeg var gravid... meeen, næste gang... :w00t: Anyway.. Held og lykke med det hele, du må da lige poste et billede i loggen af den flotte mave :smile:

Hej Catie :bigsmile:

Tusind mange tak. :wub:

Träningen er faktisk stadig rigtig sjovt og det er isär fedt at bruge tid på en hel masse övelser, som der ikke er tid/energi til når man er Styrkelöfter!!! Bliver bare så hurtigt forpustst med den extra vägt :tongue: GM´s og den extra ryg og skulder träning kan allerede ses en smule, så det lover godt for bänkpressen näste år! :superman:

Billede siger du..... ok, jeg skal se om jeg kan få taget nogen der ikke får mig til at ligne en elefant! :blush:

Link to comment
Share on other sites

LÖRDAG D. 26/4

Så er der kun 4 måneder tilbage inden den lille efter planen skal komme til verden. :4jumpy: Det skal nok blive en varm sommer for mit vedkommende når vi nu allerede i april kan sidde i haven og tage sol! 19 grader havde vi i dag i skyggen og nästen vindstille SKÖÖÖÖÖNT!!!!! :sun:

Arbejde fra 7.30 - 12, herefter massage og 20 min med hundene.

Arbejde igen fra 18 - 22. Ikke särlig travlt i dag, så det var ikke spor hårdt! Var det ikke mörkt ville jeg nok gå med hunden igen inden sengetid :bigsmile:

I morgen benträning lige efter arbejde!

Link to comment
Share on other sites

SÖNDAG D. 27/4

Jeg har bare sover SÅ godt de sidste 2 nätter og det kan virkelig märkes på både energien og humöret!!!!

Jeg var vågen 20 min för väkkeuret ringede og kunne bare ligge og nyde morgensolen gennem vinduet inden jeg stod op....... :wink: Ja ja, jeg er lidt skör :laugh:

Arbejde 7.30 - 12

Pisse irriterende morgengäster, som spurgte om alt muligt og lugtede for vildt af sprut!!!! Den lugt passer bare slet ikke min näse for tiden :mad:

Hurtidt videre til träning hvor der på pladsen udenfor var stillet boder op som solgte pölser og andet godt og indenfor var der SORT af mennesker!!!!!! En eller anden indendörs hockey turnering for MEGET små börn og endnu flere foräldre.

Jeg lukkede dören til styrkelokalet, tog min Mp3 på og begyndte at träne...... kedeligt helt alene og ville egentlig hellere hjem til min mand! Tränede lidt videre, men da jeg skulle tisse og det tog mig 10 min at komme til, fordi der var så mange larmende mennesker gik mine hormoner vist i selvsving og jeg körte et sidste sät leg ext, pakkede min taske og körte hjem! :devil: Jeg har vist ikke helt den tålmodighed som jeg plejer lige nu!!! :innocent:

STYRKETRÄNING 12.15 - 13.00

Lidt udsträkning mellem de förste sät!

ZERCHER SQUAT

10 x 20kg

10 x 25kg

10 x 30kg

8 x 35kg

8 x 40kg

SKULDERPRESS I SMITH

10 x 20kg

10 x 25kg

8 x 30kg

8 x 32,5kg

8 x 35kg

STIVBENET DÖDLÖFT

10 x 25kg

8 x 30kg

8 x 35kg

8 x 40kg

LEG EXTENSION

10 x 15kg

3 x 8 x 20kg

Ikke så meget skulder jeg fik tränet, men det må jeg tage til näste träning!!!

25 min gåtur med hunden blev det også til sidst på eftrmiddagen! Ellers bare alm söndagsafslapning..... og nååå ja, så hjalp jeg med at skifte däk på min bil :tongue:

Link to comment
Share on other sites

MANDAG D. 28/4

Jape körte på arbejde kl 5.45 og jeg sov lykkeligt videre :sleeping: Vågnede lidt i 8 efter 9 timers sövn og var klar til en shopping dag! :4jumpy:

Hurtig tur med hundene og så afsted!

Var först hjemme kl 18.30 så träningen blev udsat til tirsdag morgen og jeg gik i stedet en aftentur med hunden. 35 min PW i frisk luft var lige hvad jeg trängte til efter at have lallet rundt i et storcenter hele dagen!

Tirsdag morgen träning, bench, triceps og lidt skulder!

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG D. 29/4

Sov igen elendigt og var slet ikke frisk da klokken var 7.30 og jeg blev nödt til at stå op for at kunne träne lidt over 9.

Havde haft krampe i läggene det meste af natten pga mandagens shopping marathon, men så kan jeg jo nok läre at flade sko er bedst til shopping :tongue:

STYRKETRÄNING 9.20 - 10.30

Udsträkning mellem bänk sättene.

BÄNKPRESS

BEN OPPE:

2 x 1 x 20kg

10 x 30kg

8 x 40kg

8 x 45kg

6 x 50kg

ALM:

3 x 55kg

3 x 3 x 60kg

Let og elefant :4thumbup:

INCLINE DB FLYES

10 x 10kg

3 x 8 x 12,5kg

TRICEPS PUSH DOWN

10 x 30kg

10 x 40kg

2 x 8 x 45kg

REVERSED FLYES

4 x 8 x 6,5kg

CABEL UPRIGHT ROW

10 x 30kg

10 x 35kg

8 x 40kg

8 x 45kg

Så blev lokalet invaderet af det lokale ishochey hold og jeg skyndte mig ud og kläde om :laugh: Havde ikke den store energi alligevel og jeg har lidt planer om en hård bänkträning på lördag sammen med Garrish!!!!

Videre til frisör og så hjem og gå med hunden i t-shirt og shorts!!! :4thumbup: 30min PW og derefter plantede jeg mine udendörs krukker og kurve med blomster og whiiiiiii hvor ser det fint ud!!!! Jeg elsker bare blomster og sommer :wub:

Om aftenen blev det til yderlige 20min gåtur med begge hunde.

Onsdag ryg og biceps träning!

Ohhh, er forresten begyndt på 24 graviditetsuge i dag og vägten sagde 73,5kg til morgen :wink: Altså en forögelse på 6kg indtil videre !!!!!

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

ONSDAG D. 30/4

Kalenderen siger April, hvilket i Finland normalt betyder regn, bläst og stadig halvkoldt, men i år detyder det SOMMER!!!!!! :sun:

Arbejede fra 5.30 - 11.00, hurtigt mad madshopping til week enden og derefter hjem i haven!

21 grader, skyfrit og ikke en vind der rörte sig :firebounce::wub: Whiiii det var dejligt at bare ligge og nyde solen og varmen, uden at skulle noget som helst vigtigt!!!

Ang träning, så skulle jeg egentlig have dödlöftet, men eftersom mit knä gjorde vanvittig ondt hele dagen, så valgte jeg at tage en hurtig og let ryg/bicepsträning i stedet for. Var jo også meget bedre at bruge tiden hjemme i haven :4thumbup:

STYRKETRÄNING 15.20 - 16.40

20 MIN UDSTRÄKNING meget tilträngt i dag, isär ben var godt stive!!!

TRÄK TIL BRYST

4 x 10 x 4klodser

LOW ROW

10 x 4klodser

3 x 10 x 5klodser

1 ARM DB ROW

10 x 10kg

3 x 8 x 15kg

EZ-BAR BICEPS CURL

12 x 12kg

3 x 10 x 17kg

ST BICEPS DB CURL

3 x 8 x 10kg

Totalt uden energi i armene i dag og ALT föltes mega tungt!!!

Min mave vokser ret hurtigt for tiden, så det betyder nok at den lille nisse suger al min energi for at vokse!

Efter träning 25 min gåtur med hunden. Gik ikke for hurtigt, eftersom mit knä var helt umuligt!

Torsdag träningsfri og Manden har lovet at löbe med hunden, så jeg kan bare slappe af efter arbejde :smile:

Rigtig god 1. Maj og Kristi.flyv ferie til jer alle! :superman:

Link to comment
Share on other sites

TORSDAG D 1. MAJ

Helligdag også i Finland, men ikke pga af Kr. flyv dag, men 1 Maj. det er en meget stor festdag heroppe, omtrent som nytårsaften i Danmark. Nå, men jeg var jo selvfölgelig på job, så ikke den store fest, men en mums mums :4mewantfood: frokost lavede jeg dog og god mad er altid populärt i vores hus :bigsmile:

Rengöring, lidt have arbejde og 20 min gåtur med hundene, var eneste motion.

Fredag ben og skulderträning og en lang tur med hunden :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

LÖRDAG D. 3/5

Halvtravl dag på job fra 6.30 - 13.

Skulle mödes med Stig (Garrish) til träning ca kl 14, så nåede lige at handle og spille lidt basket med manden udenfor vores gym, inden han ankom.

STYRKETRÄNING 14.00 - 15.30

15 MIN UDSTRÄKNING

FRONT SQUAT

2 x 10 x 20kg

8 x 30kg

8 x 37,5kg

2 x 6 x 42,5kg

Pyyyhh det var hårdt :tongue:

DB SKULDERPRESS

10 x 10kg

3 x 8 x 12,5kg

1 BENS LEG EXTENSION

10 x 5kg

3 x 8 x 7kg

REVERSED FLYES

4 x 8 x 6,5kg

STANDING LEG CURL

4 x 8 x 15kg

CABEL UPRIGHT ROW

10 x 30kg

10 x 35kg

8 x 40kg

MASSER af :blahblah: på dansk :firebounce: finsk og engelsk i en stor pärevälling! Stig gjorde de kanon i tröjen, det skal nok blive til en plads til SM indenfor overskuelig fremtid! Styrken er der, der skal bare öves i tröjen!

Efter träning en hurtig tur på udendörs cafe og sludre lidt mere og så ellers hjem og lave lidt fornuftigt i haven!

Kl 19 blev det til 30 min PW med hunden imellem tordenbygerne!

Söndag bryst og tricepsträning

Link to comment
Share on other sites

SÖNDAG D. 4/5

Sov så lang tid jeg kunne, hvilket var til kl 8.30 :laugh: Jeg er 200% morgen menneske og kl 8.30 er jo fakisk 3 - 4 timer senere end jeg plejer at stå op!

Spiste hurtigt min 4-korn gröd og så ud i haven og nyde solen! De havde egentlig meldt regn og tordenvejr, men det kom heldigvis först lidt over middag, så jeg nåede faktisk at få lide farve på mine blege ben :4thumbup: Min hud er blevet meget fölsom overfor sol siden jeg blev gravid, så har kun väret i solarium enkelte gange. Den blide majsol er meget bedre :sun: Jeg skal nok få problemer igen om 1 månedstid vil jeg tro :innocent:

STYRKETRÄNING 13.30 - 15.00

UDSTRÄKNING 20 MIN

PINKY GRIP BENCHPRESS

BEN OPOP:

2 x 15 x 20kg

12 x 30kg

8 x 40kg

8 x 45kg

ALM:

6 x 50kg

5 x 55kg :devil:

Sidste sät må vist väre PR :4thumbup:

BOARDPRESS TIL 3"

5 x 62,5kg

3 x 70kg

2 x 3 x 75kg

CABEL FLYES

10 x 15kg

2 x 8 x 20kg

8 x 25kg

DIPS

4 x 5 x bw

Så slap energien op :tongue: Jeg kan godt begynde at märke at vi er 2 der skal dele min energi, men den lille fik sin vilje, så jeg tog hjem :wub: Ingen grund til at träne hårdere end hvad föles godt!

Da det endelig holdt op med at regne ved 19 tiden gik jeg 25 min med hunden .

Mandag styrkefri dag, tirsdag dödlöft.

Link to comment
Share on other sites

MASSER af :blahblah: på dansk :firebounce: finsk og engelsk i en stor pärevälling! Stig gjorde de kanon i tröjen, det skal nok blive til en plads til SM indenfor overskuelig fremtid! Styrken er der, der skal bare öves i tröjen!

Efter träning en hurtig tur på udendörs cafe og sludre lidt mere og så ellers hjem og lave lidt fornuftigt i haven!

Tak for sidst, det var skam väldig hyggeligt :4thumbup: og F... hvor er Jape godt nok blevet STOR!!!!

BTW, kan du/i ikke smide et par knäbind (Titan THP) oven i min tidligere bestilling. Så har jeg dem hvis jeg sku' få lyst til at squatte tungt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tak for sidst, det var skam väldig hyggeligt :4thumbup: og F... hvor er Jape godt nok blevet STOR!!!!

BTW, kan du/i ikke smide et par knäbind (Titan THP) oven i min tidligere bestilling. Så har jeg dem hvis jeg sku' få lyst til at squatte tungt :tongue:

Tak i lige måde, det er hyggeligt med dansk besög ind imellem :smile: Håber hele familien kan komme med näste gang!

Jape vejer kun 102kg nu, men den anderledes träning kan nemt ses isär på ryg og arme synes jeg! Synes du ikke også at Tarmo er ved at ligne en BB´er??? han har tränet samme program som Jape hele vinteren!

Knäbind er sat på listen :4signme: Men så vil jeg også se noget tung squat näste gang :firebounce:

Edit: Er glad for det er mandens störrelse du kommenterer og ikke min :tongue:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share