Sweetypippi 2


sweetypippi
 Share

Recommended Posts

  • Replies 838
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:sleepy: TRÄNING MANDAG D. 23/10 :sleepy:

Der er kommet lidt uorden i min träning de sidste par uger :devil: Har ikke haft så meget tid og har egentlig heller ikke haft den store energi. Energien er kommet tilbage, men er stadig lidt presset mht tid den näste uges tid, så stadig lidt uorden... :dry: Nå, men efter stävnet d. 4, skulle jeg gerne komme ind i en bedre rytme igen. Indtil da bliver det nok desvärre ikke til meget mere end de 3 store :dumbbell_lift:

I dag var jeg nödt til at träne lige efter arbejde, kl 10.30 da jeg havde massage kl 12.

UDSTRÄKNING 5 MIN.... var lidt tidspresset :innocent:

BÄNKPRES

2 x 10 x 20kg

2 x 6 x 35kg

5 x 47,5kg

3 x 55kg tuuuung :dry:

3 x 60kg lidt bedre

1 x 65kg

DECLINE BÄNK

5 x 40kg

5 x 45kg

5 x 50kg

3 x 55kg

INCLINE DB

8 x 12kg

3 x 6 x 16kg

DIPS

3 x 5 x bw :chicken:

PUSH DOWN

10 x 25kg

8 x 35kg

2 x x 45kg

Og så afsted til 45 min upper back, skulder og nakke massage. :smile: Tilträngt!!

I morgen SQUAT Med meget stort Q!!! Smerter eller ej, så bliver der sku maxet!!! :devil: Gider ikke mere pyller fra min gamle lede krop. DET BLIVER JEG JO IKKE STÄRK AF!!!!!

:tongue:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

I week enden var der finsk mesterskab for hold og jeg var naturligvis på pletten for at hjälpe team TNT. :superman: Det foregår på den måde at der er max 15 hold og hvert hold har 4 löftere. 4 grupper som alle först squatter, derefter bänker osv. 1 fra hver hold i hver gruppe. Point bliver lagt sammen efterhånden, så men hele tiden kan holde öje med hvor man ligger og evt kämpe om medalje til sidst.

Er der en der bommer, er det PIS!!! 150 - 200 point fra squat er noget af et minus, men man må heldigvis stadig gerne löfte videre :4thumbup:

"Mine" löftere var henholdsvis 1. og 3. gruppe, så jeg kunne nå det hele. 1. i opv, derefter löfte i gruppe 1. Näste i opv når 2. gruppe löftede osv. Vi startede kl lidt over 10 og var färdige kl 17.... hårdt, men wiiiihh hvor jeg elsker det!!! Det er absolut ALLE de extra timer i the gym värd, når drengene laver PR´s på stribe til stävner. Jeg var SÅ stolt af dem!!!

Vores bedste löfter Marcel Lindtholm, bommede desvärre i squat ( faldt bagover med alle 3 :blink: meget underligt!!! ) og resten af vores hold var ret unge/nye löftere, så vi klarede og RET dårligt sammenlagt, men pyt, vi tager guldet näste år :w00t:

Ålands team med bla kenta og Ove Lehto, vandt for 2.år i träk :smile:

Jape var der for at sälge bla Titan og sörme om der ikke var en kasse med "gamle" modeller til HELT forrygende priser!!! :wub::superman::smile: Jeg fandt en f6 customs 36/34 og en gammel NXG dödlöft dragt str 34. Den originale....ikke +, skulle väre rigtig god. 80 euro for BEGGE dele. Jubiiii, jeg bliver LEEEEE når de er kört til :4thumbup:

Og forresten.... DOMS i pecs i dag!!!! Decline, incline OG alm bänk i går var åbenbart en smuuuule for meget :innocent: ISÄr når man glemmer at sträkke ud bagefter...

:smile:

Link to comment
Share on other sites

:cheer: TRÄNING TIRSDAG D. 24/10 :cheer:

UDSTRÄKNING 15 MIN.

Jeg var stadig lidt öm i siderne da jeg begyndte at squatte i dag, men ikke så slemt som de sidste mange uger, så den fik FULD GAZZZ i dag !!!! :devil:

SQUAT

2 x 8 x 20kg

6 x 40kg

5 x 60kg

3 x 75kg

+WRAPS

3 x 90kg

+1/2DRAGT

3 x 110kg

1/1DRAGT

1 x 130kg

1 x 140kg

1 x 150kg PR :4thumbup:

Jubiii, så fik jeg endelig de 150!!!! Det har sku også taget sin tid!!! Lidt höj og MEGA tung, men op kom den da!!!

LEG EXTENSION

4 x 6 x 30kg

6 sät abs og 4 sät stif leg deadlift med stangen.

That´s it!

Fuck jeg er glad for de 150. Dem har jeg ventet länge på. Tror der er styrke til mere, men det er alt for länge siden jeg har väret så höjt, så det er svärt. Kroppen kan slet ikke styre så menge kilo. Får jeg 145 til stävnet er jeg super glad!!!

I morgen lidt let träning og så afsted til Danmark :smile:

:wub:

Link to comment
Share on other sites

Hvad mener du med den er tung :4thumbup:

Godt kæmpet, syntes den er svær at bedømme dybden på, det er nu ikke meget den mangle i at være under

Den var nok ikke helt godkendt, men tror heller ikke det er meget der mangler.

Tror godt du ved hvor meget jeg VILLE de 150, så jeg kunne jo ikke give op uden kamp :devil:

Så mon ikke 130 - 140 - 145 er realistisk näste lördag???

87,5 i bänk og bom bom bom 137,5 i död. Så er jeg vist tilfreds :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Godt gået :devil:

Tak Kenneth. :bigsmile: Tror viljen hjalp mig med de sidste par kilo. den SKULLE bare op!!!!

Tillykke med de 150 kg, det er jo altid en milepæl at nå 50, 100, 150, 200 osv. Din squatstil ser dog lidt speciel ud, men det ser da ud til at det virker for dig :smile:

Takker :smile:

Speciel stil??? Hvorfor det??? Kunne nok have presset knäene en smule mere udad, men min lysken gör mega ondt, så derfor ser jeg måske en smule stiv ud.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tak. :4thumbup:

Det har jo sine fordele ikke at maxe så tit, så giver det som regel bonus :superman:

Er du ved at väre på toppen igen???

Jo jo, jeg er klar... ungerne mente så ikke at jeg sku träne mandag og tirsdag... og i dag er det svömmedag (baby/sösken svömning) men torsdag er i gang igen (endelig).

Jeg pönser lidt på at kombinere dag 1 og 2 for at kunne få alle 4 dage i den her uge. Nogen tanker vedr. det?

Link to comment
Share on other sites

Jo jo, jeg er klar... ungerne mente så ikke at jeg sku träne mandag og tirsdag... og i dag er det svömmedag (baby/sösken svömning) men torsdag er i gang igen (endelig).

Jeg pönser lidt på at kombinere dag 1 og 2 for at kunne få alle 4 dage i den her uge. Nogen tanker vedr. det?

Synes det er bedre hvis du squatter i morgen bänker fredag, dropper dag 3 og så dödlöfter söndag. Näste uge så bänk man eller ti, squat onsdag ( ikke för ) og så ellers videre som normalt. :superman: Helst dödlöft lör näste uge hvis muligt. :smile:

Bedre ikke at köre for hårdt på når du har haft så lang pause, det kan nemt give overträning!

Link to comment
Share on other sites

Synes det er bedre hvis du squatter i morgen bänker fredag, dropper dag 3 og så dödlöfter söndag. Näste uge så bänk man eller ti, squat onsdag ( ikke för ) og så ellers videre som normalt. :superman: Helst dödlöft lör näste uge hvis muligt. :smile:

Bedre ikke at köre for hårdt på når du har haft så lang pause, det kan nemt give overträning!

ok... det lyder som en plan. Det var noget i den stil jeg fiskede efter :innocent: men kunne ikke rigtig få det ud gennem fingerne.

Hvor länge er du/i afsted? jeg går lidt og fundere på at jeg burde komme en tur op til lidt träning i en ikke al for fjern fremtid.

Link to comment
Share on other sites

Tak Kenneth. :bigsmile: Tror viljen hjalp mig med de sidste par kilo. den SKULLE bare op!!!!

Takker :smile:

Speciel stil??? Hvorfor det??? Kunne nok have presset knäene en smule mere udad, men min lysken gör mega ondt, så derfor ser jeg måske en smule stiv ud.... :blink:

Nu er det ikke fordi, at jeg skal være hellig og skamrose min egen stil :laugh: Jeg synes bare, at det er som om at din ryg brækker sammen.

Link to comment
Share on other sites

ok... det lyder som en plan. Det var noget i den stil jeg fiskede efter :innocent: men kunne ikke rigtig få det ud gennem fingerne.

Hvor länge er du/i afsted? jeg går lidt og fundere på at jeg burde komme en tur op til lidt träning i en ikke al for fjern fremtid.

Vi er hjemme igen, så du er velkommen til at komme "forbi" anytime :smile:

Nu er det ikke fordi, at jeg skal være hellig og skamrose min egen stil :laugh: Jeg synes bare, at det er som om at din ryg brækker sammen.

Har jo haft problemer med smerter i musklerne omkring ribbenene, så jeg kunne slet ikke holde spändet optimalt. Og spm Niels siger .... det var jo max :crazy:

Flot løftet, 150 er immervæk et godt hjørne at runde :smile:

Mange tak.

Det har også väret et mål länge at runde dem, så jeg er meget tilfreds :4thumbup: Også selv om den ikke er helt dyb nok :innocent:

Jeg synes nu også at det ser fint ud. :4thumbup:

Røven kommer lidt hurtigt op, men det er nu sjældent at man har perfekt stil på max løft.

Tak Niels. :smile:

Der er jo altid noget at rette på, men helt galt er det vist ikke. :superman:

Link to comment
Share on other sites

:showoff: TRÄNING ONSDAG D 25/10 :showoff:

45 min disco träning. Ingen grund til detaljer.

5 SÄT SKULDER PRESS I MASKINE

5 SÄT TRÄK TIL BRYST

4 SÄT LOW ROW

4 SÄT REVERSED FLIES

3 SÄT DB FRONT RAISE

6 SÄT ABS

Og så afsted til färgen og videre til Danmark.

:wink:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

:superman: TRÄNING I AK FREM FREDAG D. 27/10 :superman:

UDSTRÄKNING 15 MIN

BÄNKPRES

2 x 10 x 20kg

8 x 35kg

6 x 45kg

3 x 52,5kg

1 x 60kg

1 x 65kg

TRÖJE:

3 x 75kg --> 3"

2 x 82,5kg --> 4cm

1 x 87,5kg 1 cm fra at väre nede, meget nemt op :4thumbup:

o x 90kg :dry:

1 x 90kg PR :superman:ikke noget könt löft, men op kom den da :innocent:

KANINBÄNK

4 x 6 x 40kg

DÖDLÖFT

2 x 6 x 50kg

5 x 70kg

3 x 85kg

2 x 1 x 100kg

1 x 110kg

1 mirinda, 2 öl , 1 af Siljes SUPER gode kager og et bad :bubblebath:

Ikke nogen super omgang i tröjen, men ganske hårdt. :crazy: Jeg er simpelthen for stor til at kunne löfte ordenligt i den lige nu. Er i gang med at göre noget ved det :innocent:

Resten af aftenen var super hyggelig og kanon mad!!! Drengene fatter bare ikke at når men er sidst färdig med at spise, så er det ikke ens betydende med at man er den der spiser mest, men derimod den der snakker mest :w00t: Ikke at det er meget bedre, men.... :innocent:

:wub:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

1 x 90kg PR :superman:ikke noget könt löft, men op kom den da :innocent:

Ikke nogen super omgang i tröjen, men ganske hårdt. :crazy: Jeg er simpelthen for stor til at kunne löfte ordenligt i den lige nu. Er i gang med at göre noget ved det :innocent:

Tillykke m den :4thumbup:

og det m tröjen må du jo så til at göre noget ved :tongue: :walking: :4dog: :4dog:

Edited by Garrish
Link to comment
Share on other sites

:smilejap: TRÄNING I AK FREM SÖNDAG D. 29/10 :smilejap:

Blev ikke til så meget, men bedre end ingenting ovenpå 3 dage med ALT for meget :4mewantfood:

UDSTRÄKNING 15 MIN

SQUAT

2 x 10 x 20kg

6 x 40kg

5 x 55kg

3 x 70kg

3 x 85kg m wraps

Ooooondt i lyskenen, så stoppede her :mad:

TRÄK TIL BRYST: 5 sät af 8 - 12 rep

LEG EXTENSION: 4 sät af 8 rep

STIF LEG DEADLIFT: 4 x 8 x 25kg

ABS: 5 sät af 12 - 15 rep

:tongue:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share