Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Skulle egenlig være et godt styk ind i uge 3 med Smolov nu, men p g a lidt dårlig planlægning og opkast i løbet af natten, skubber jeg det til i morgen eller fredag. Føler mig simpelthen ikke helt på top i dag... Kosten i dag består kun af hvidt brød, mælk, banan og coca cola light. Det er sådan cirka hvad min mave kan klare :hehe:

Hey Linis.

Hyggeligt lige at få sagt daw daw sidst :smile:

God bedring, træls at hænge med næbbet :dry:

/Guarden

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Linis.

Hyggeligt lige at få sagt daw daw sidst :smile:

God bedring, træls at hænge med næbbet :dry:

/Guarden

Tak skal du ha' du og tak for sidst :smile:

Ja, de der maveting er jeg ikke så god til - hader at brække mig og dagen efter går man bare rundt med den der dejlige eftersmag i munden :gal: Men jeg er ved at være frisk igen, så i morgen starter jeg op igen :smile:

Har du brugt den der Magnificient mobility CD'n endnu?

Link to comment
Share on other sites

Tak skal du ha' du og tak for sidst :smile:

Ja, de der maveting er jeg ikke så god til - hader at brække mig og dagen efter går man bare rundt med den der dejlige eftersmag i munden :gal: Men jeg er ved at være frisk igen, så i morgen starter jeg op igen :smile:

Har du brugt den der Magnificient mobility CD'n endnu?

:crazy: godt det ik er mig.

Ja, har kørt den igennem en 6-8 gange nu.

Har brugt den som opvarmning på mine hold et par gange. Nice :4thumbup:

Hva med dig?

Link to comment
Share on other sites

:crazy: godt det ik er mig.

Ja, har kørt den igennem en 6-8 gange nu.

Har brugt den som opvarmning på mine hold et par gange. Nice :4thumbup:

Hva med dig?

Jo, har det meget bedre i dag :smile: Føler mig halvt svag og slap da jeg ikke fik meget fornuftig ned i går, så 6 km PW og mine to styrkehold jeg skal undervise i i dag bliver til dagens træning. Og i morgen står den på opstart af sidste uge Smolov :devil:

Den der mobility CD bruger jeg ikke så meget - jeg er mere bevægelig end hvad er godt for mig i mange af kroppens led. Det eneste er min quadriceps, som godt kan drille nogen gang og bægge lægmuskler. Så når jeg mærker jeg er på vej at få problemer ved squat, kører jeg en smule af den "but-kick" der og så bliver det bedre med detsamme :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jo, har det meget bedre i dag :smile: Føler mig halvt svag og slap da jeg ikke fik meget fornuftig ned i går, så 6 km PW og mine to styrkehold jeg skal undervise i i dag bliver til dagens træning. Og i morgen står den på opstart af sidste uge Smolov :devil:

Den der mobility CD bruger jeg ikke så meget - jeg er mere bevægelig end hvad er godt for mig i mange af kroppens led. Det eneste er min quadriceps, som godt kan drille nogen gang og bægge lægmuskler. Så når jeg mærker jeg er på vej at få problemer ved squat, kører jeg en smule af den "but-kick" der og så bliver det bedre med detsamme :smile:

Great, godt at høre du er på højkant igen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Great, godt at høre du er på højkant igen :superman:

Ja, det er super dejligt. De der tre dages "deload" eller hvad man skal kalde det har i hvert fald haft effekt - det var enormt simpelt at træne i går og bænken i dag var slet ikke tung! :smile:

Smolov Jr for bænk - uge 3, dag 1

6x6 @ 37,5 kg

Og i morgen skal jeg hive rundt med de 40 kg igen!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

De seneste fem dage eller så har jeg slet ikke tænkt over min diæt - pt er det vigtigere jeg gennemfør min Smolov end at jeg taber mig... lyder som det er blevet en lille styrkeløfter af mig til sidst trods alt :laugh:

Men vægten siger forholdsvis det samme hver dag (67 kg ca), så den er ikke gået op, i hvert fald. Så sætter jeg farten op igen efter Smolov.

Sidder lige og ser Monty Pythons "the meaning of life" - total grineren!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag 28 juli

Smolov Jr for bænk - uge 3, dag 2

Bænkpres

7x5 @ 41 kg

Selv om det var en lorte bænk, gik det rigtigt godt - har aldrig før kunne presse over 40 på den bænk. Så et eller andet er der da sket med min bænkpres :cool:

Også en smule cardio idag:

10,4 km + 10,4 km :bike:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag 28 juli

Smolov Jr for bænk - uge 3, dag 2

Bænkpres

7x5 @ 41 kg

Selv om det var en lorte bænk, gik det rigtigt godt - har aldrig før kunne presse over 40 på den bænk. Så et eller andet er der da sket med min bænkpres :cool:

Også en smule cardio idag:

10,4 km + 10,4 km :bike:

Sådan, stærkt med fremskridt i bænk :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning i dag, men har tænkt lokke Poul med ud på en lille gåtur om lidt. Smolov er ved at være overstået, i morgen er anden sidste gang :superman: Så mangler jeg kun at hive rundt med de 45 kg. Der efter står den på mega shredding og så går jeg væk fra mit full body og kør mere fitness agtigt - det kan man bedre holde til på diæt, synes jeg.

Så i dag har jeg mest været hjemme og vasket tøj, ventet på blikkenslageren som ordnede vores toilet og sat et totalt mega tough træningsprogram sammen :devil: Glæder mig til at komme i gang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 31 juli

Smolov Jr for bænk - uge 3, dag 3

Prøved Powerstudio ud i dag :superman: Dejligt old school med samme slags folk og udstyr som det var i Fysiken den gang jeg startede der :4thumbup: Helt vildt sød personale og mærkelige typer som træner :smile:

Opvarmning

Løb 6(1+1)

Bænkpres

1x12 @ 20 kg

8x4 @ 42,5 kg

Dejlig nemme, faktisk! :4thumbup:

Dødløft

1x10 @ 40 kg

2x6 @ 60 kg

2x3 @ 65 kg

Squat

3x10 @ 40 kg

Lunges

3x7 @ 30 kg

Leg extension

1x12 @ 25 kg

1x12 @ 30 kg

1x12 @ 35 kg

Serve

2x12 @ 5 plader

Reverse serve

2x12 @ 3 plader

Cardio

PW 3 km

SATS Core

25 min

Og det var det. Sjovt at køre lidt BB, lang tid siden. Selv om det i dag var mere af et full body med meget ben, da jeg stadigvæk har lidt Smolov tilbage. Virkelig fedt det var så nemt i dag med de 42,5 med tanke på hvor ustabile de var sidste uge. :bigsmile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 1 august

Morgencardio

PW 3 km

Rigtigt lang dag på arbejde i dag...:hmmm: Men på en måde hyggeligt nok, har fået lavet en hel del som ellers bare ligget og ventet på det.

Lille diætopdatering

Har ikke følgt madplan på nogen måder den seneste uge, tror det kan have del i at bænken gik så godt igår :smile: Men til gengæld ikke nogen overdreven vægtøgning og heller ikke øgning i fedtprocenten.

Morgenvægt: 67,4 kg

Fedtprocent: 17,8%

Regner dok med en vægtøgning nu hvor jeg lige startet op på kreatin.

Ryg og tricepsdag

Cardio

En forfærderlig masse cykel på en forfærderlig masse watt - 610 kcal brændt af, i følge computeren. :crazy_pilot:

DB row

1x12 @ 14 kg

3x6 @ 24 kg

BB row

1x12 @ 40 kg

1x7 @ 51 kg

2x7 @ 56 kg :superman:

Lat pull down

3x7 @ 40 kg

Vertical traction

3x9 @ 45 kg

French press

3x8 @ 20 kg

Kabel pres

1x8 @ 35 kg

1x8 @ 40 kg

1x8 @ 45 kg

Triceps push up

1x11

2x3

Var bare totalt kvæstet i triceps til sidst. De første elve tog fuldstændigt musten ud af dem :laugh:

Storebror nr 6 kommer på besøg i aften og bliver til søndag, så det bliver hyggeligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 2 august

Pænt øm i lats og triceps i dag! :4thumbup: Men det var dags at afslutte Smolov, så trods de stakkels triceps skrig efter hvile, blev det kørt bryst i dag.

Morgencardio

PW 3 km

Cardio

Løb 6(1+1)

Bænkpres

8x3 @ 46 kg

2x2 @ 46 kg

Med tanke på at det var lorte bænken igen, tager jeg det ikke så alvorligt at jeg ikke fik dem allesammen :smile:

Incline bænkpres

1x10@ 26 kg

3x7 @ 31 kg

Cable chest press

1x12 @ 10 kg

3x7 @ 15 kg

BB curl

3x7 @ 25 kg

Cable curl

1x7 @ 30 kg

1x7 @ 35 kg

1x7 @ 40 kg

Hammercurl

12 @ 10 kg

14 @ 10 kg

16 @ 10 kg

Push ups

3x12

Jeg kommer være så øm i biceps i morgen... Kan ikke holde en telefon nu uden at armene ryster :laugh:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 2 august

Pænt øm i lats og triceps i dag! :4thumbup: Men det var dags at afslutte Smolov, så trods de stakkels triceps skrig efter hvile, blev det kørt bryst i dag.

Morgencardio

PW 3 km

Cardio

Løb 6(1+1)

Bænkpres

8x3 @ 46 kg

2x2 @ 46 kg

Med tanke på at det var lorte bænken igen, tager jeg det ikke så alvorligt at jeg ikke fik dem allesammen :smile:

Incline bænkpres

1x10@ 26 kg

3x7 @ 31 kg

Cable chest press

1x12 @ 10 kg

3x7 @ 15 kg

BB curl

3x7 @ 25 kg

Cable curl

1x7 @ 30 kg

1x7 @ 35 kg

1x7 @ 40 kg

Hammercurl

12 @ 10 kg

14 @ 10 kg

16 @ 10 kg

Push ups

3x12

Jeg kommer være så øm i biceps i morgen... Kan ikke holde en telefon nu uden at armene ryster :laugh:

:w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

:w00t::laugh:

Ja, du griner du :bigsmile: Men i dag er det virkelig interessant - tygge, er vel sådan cirka hvad jeg kan lave, uden at det gør ondt et eller andet sted. Det værste var faktisk at tage deodorant på her til morgen, fordi jeg havde sådanne DOMS i lats :laugh: Skulle haft en spraydeo i stedet for...

Men synes nu det er lidt fedt alligevel...:wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 3 august

Baglår og skuldre

Opvarmning

Gerkin løb test

Absolut VO2: 3,65

Relative VO2: 40,0

Sub max test ca 12 min

Stiff legged DL

1x12 @ 40 kg

1x7 @ 45 kg

1x7 @ 50 kg

1x7 @ 55 kg

Good mornings

1x12 @ 25 kg

1x7 @ 30 kg

1x7 @ 35 kg

1x7 @ 40 kg

Glute

1x7 @ 30 kg

2x7 @ 35 kg

Leg curl

12 @ 35 kg

14 @ 35 kg

16 @ 35 kg

DB lat raise

8 @ 9 kg

7 @ 10 kg

6 @ 10 kg

Militærpres

3x7 @ 20 kg

DB rear raise

3x10 @ 3 kg

Cardio

PW 6+4 km

SATS Core

Ingen tung træning i dag. Men fin nok, har faktisk mindre DOMs nu, måske efter at have kørt med de lette vægte :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag 4 august

Træning og træning... en off-dag i dag. Det eneste i dag har været:

Morgencardio

Cykel 10,4 km

Stram Op 55 min

Aftencardio

Cykel 10,4 km

Slut!! :smile: Nu skal jeg tage mig et dejligt bad og så se hvis jeg er frisk nok at tage ud til Raw! :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Søndagen bød ikke på nogen træning, men en masse chill out med bror og Poul. Natten til i går skulle mig og Poul til Raw ude på Islands brygge. Jeg, som ikke havde nogen billet i forvejen, var sikker på at jeg skulle få bruge hele natten på at komme ind og håbede at Poul - som købt billet i forvejen - ikke ville være for træt og have lyst at tage hjem, efter at selv have været inde en god times tid.

Men det blev helt omvendt - min kø gik sindssygt stærkt og jeg var inde på fem minutter :blink: Pouls kø, derimod, tog en time. Så jeg stod pakket på det eneste lille dansegulv de havde åbent de første 3 timer, før de åbnede op så man kunne komme lidt rundt. Når de endelig kom ind, nåede vi at stå og danse lidt før alt for mange mindre heldige ting over hele arrangemanget gjorde at vi tog videre til et andet sted.

Endede på Riesen på Vesterbro, hvor vi fik smagt rigtigt god Rom, Starka og Absint :w00t: Fedt sted, meget afslappet og god blanding med folk.

Så en dag i parken på Stella Polaris, var helt perfekt aktivitet i går :smile: Dejlig sushi og fantastisk vejr. Jeg var også pænt øm i mine baglår, kan godt mærke jeg lavet helt om på min træning til lidt mere BB stil. Efter at længe have gået og overvejet det, har jeg besluttet at jeg vil prøve give det en chance til næste år. Mine lægmuskler og lår, tror jeg er gode nok, men der skal masser af masse på overkroppen og glutes. Men først en stille og rolig omgang cut et par måneder mere, før jeg på alvor går igang og bygger :devil:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 6 august

Formiddagen bød på en masse promenerende rundt i Frederiksberg sammen med bror, før han skulle af sted med toget. Tror vi til sidst gået en 7 km, i hvert fald.

Herefter et besøg i SATS Scala for dagens træning.

Zercher og andet godt :devil:

Opvarming

Komplexes 3x5 @ 21 kg

BB curl/Yates row/Stød/Squat/GM

OH squat

4x6 @ 21 kg

Zercher GM

2x6 @ 41 kg

2x6 @ 46 kg

Zercher squat

1x3 @ 41 kg

1x3 @ 46 kg

1x3 @ 51 kg

Cleans

3x8 @ 26 kg

Shrugs

12 @ 14 kg

10 @ 16 kg

8 @ 18 kg

Push ups

3x12

Efterfølgende PW fra Scala til Parken, hvor Poul mødte op til en tur efter cykel på Nørrebro. Heldigvis har jeg verdens bedste kæreste, som hjælper mig finansiere en ny, sej cykel :wub: Glæder mig til at hente besten i morgen :devil:

En dejlig omgang træning i dag, for øvrigt. BB er sjov, men det slår ikke følelsen efter en god omgang basisøvelser!

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Søndagen bød ikke på nogen træning, men en masse chill out med bror og Poul. Natten til i går skulle mig og Poul til Raw ude på Islands brygge. Jeg, som ikke havde nogen billet i forvejen, var sikker på at jeg skulle få bruge hele natten på at komme ind og håbede at Poul - som købt billet i forvejen - ikke ville være for træt og have lyst at tage hjem, efter at selv have været inde en god times tid.

Men det blev helt omvendt - min kø gik sindssygt stærkt og jeg var inde på fem minutter :blink: Pouls kø, derimod, tog en time. Så jeg stod pakket på det eneste lille dansegulv de havde åbent de første 3 timer, før de åbnede op så man kunne komme lidt rundt. Når de endelig kom ind, nåede vi at stå og danse lidt før alt for mange mindre heldige ting over hele arrangemanget gjorde at vi tog videre til et andet sted.

Endede på Riesen på Vesterbro, hvor vi fik smagt rigtigt god Rom, Starka og Absint :w00t: Fedt sted, meget afslappet og god blanding med folk.

Så en dag i parken på Stella Polaris, var helt perfekt aktivitet i går :smile: Dejlig sushi og fantastisk vejr. Jeg var også pænt øm i mine baglår, kan godt mærke jeg lavet helt om på min træning til lidt mere BB stil. Efter at længe have gået og overvejet det, har jeg besluttet at jeg vil prøve give det en chance til næste år. Mine lægmuskler og lår, tror jeg er gode nok, men der skal masser af masse på overkroppen og glutes. Men først en stille og rolig omgang cut et par måneder mere, før jeg på alvor går igang og bygger :devil:

Super fedt at du vil prøve at stille op til noget konkurrence :cool:

Det skal nok bliver godt, og så er det en af de ting der virkeligt kan motivere en til at træne. Held og lykke med monster formen :superman:

En dejlig omgang træning i dag, for øvrigt. BB er sjov, men det slår ikke følelsen efter en god omgang basisøvelser!

BB og basisøvelser burde vel egentligt være en og samme størrelse :wink:

Kunne dog forestille mig at Zercheren skulle skiftes ud med alm. squat når du vil gå mere efter massen. Synes at armene sætter sin begrænsning hvis benene virkeligt skal presses. Men helt sikkerten fed Core øvelse :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Endede på Riesen på Vesterbro, hvor vi fik smagt rigtigt god Rom, Starka og Absint :w00t: Fedt sted, meget afslappet og god blanding med folk.

Så en dag i parken på Stella Polaris, var helt perfekt aktivitet i går :smile: Dejlig sushi og fantastisk vejr. Jeg var også pænt øm i mine baglår, kan godt mærke jeg lavet helt om på min træning til lidt mere BB stil. Efter at længe have gået og overvejet det, har jeg besluttet at jeg vil prøve give det en chance til næste år. Mine lægmuskler og lår, tror jeg er gode nok, men der skal masser af masse på overkroppen og glutes. Men først en stille og rolig omgang cut et par måneder mere, før jeg på alvor går igang og bygger :devil:

Absint :laugh: så er det gået ret vildt til..

Du får ellers lavet imponerende meget træning :4flex: er det bodyfitness du vil stille op til næste år??

Link to comment
Share on other sites

Efter at længe have gået og overvejet det, har jeg besluttet at jeg vil prøve give det en chance til næste år.

Fedt at du har besluttet dig for det!! :devil: Det skal nok blive godt. :4thumbup: Du så i hvert fald lækkert massiv ud den dag hjemme hos Anna. :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Super fedt at du vil prøve at stille op til noget konkurrence :cool:

Det skal nok bliver godt, og så er det en af de ting der virkeligt kan motivere en til at træne. Held og lykke med monster formen :superman:

BB og basisøvelser burde vel egentligt være en og samme størrelse :wink:

Kunne dog forestille mig at Zercheren skulle skiftes ud med alm. squat når du vil gå mere efter massen. Synes at armene sætter sin begrænsning hvis benene virkeligt skal presses. Men helt sikkerten fed Core øvelse :superman:

Ja, jeg er lidt af et konkurrencemenneske, jo :smile: Har savnet det helt siden jeg stoppede med karaten. Har også en eller anden fantasi om at måske prøve komme med til Nordland cup og løfte lidt, måske endda et bænkpresstævne - har fået blod på tanden for bænkpres nu hvor Smolov kørte super. Kunne være sejt at prøve styrkeløftstævne også :superman:

BB uden basisøvelser er umuligt :4flex: Idag var også tænkt lidt som en core dag, men uden mavebøjninger. Derfor alle de zercher og OH ting. Mit program ser sådan ud, cirka:

1 dag forside ben og skulderrehab

2 dag ryg og triceps

3 dag baglår og skuldre

4 dag bryst og biceps

5 dag lidt basisøvelser og skulderrehab

6 dag coretræning på alle andre vis end mavebøjninger :wink:

Så i dag blandede jeg dag 5 og 6 sammen en smule, kan man sige.

Men, hvis jeg på et eller andet tidspunkt kommer i tvivl om hvordan jeg skal blive en totalt jacked Body Builder, kan jeg altid spørge dig, jo :tongue:

Hvordan går det btw med løbningen? I din log kan jeg se at du løber en hel del - føles det som du kommer klare hele distancen?

Link to comment
Share on other sites

Absint :laugh: så er det gået ret vildt til..

Du får ellers lavet imponerende meget træning :4flex: er det bodyfitness du vil stille op til næste år??

Naa, så vildt var det nu heller ikke - skal tænke på kalorierne en smule, jo :slut::wink: Men absint siger jeg næsten aldrig Nej til og især ikke når det er af den gode kvalitet :smile:

Det er Body building jeg tænkt stille op i, hvis jeg kan klare blive stor nok til det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share