Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

SATS core

25 min

Er næsten halvt imopneret over mig selv at jeg kan holde til det der - måske kan man aligevel få god core med dødløft, squat og good mornings, selv om ingen af dem isolerer transversus :wink:

Blasfemi!! Blasfemi siger jeg!

I morgen skal jeg give den fuld gas, til gengæld :superman: Det er min hårde dag i morgen, med 5x5 i tre øvelser plus en masse ekstra estetiskt. Glæder mig! Hvis jeg er heldig, kan jeg lokke Poul med også :smile:

Nej jeg er retired, mit mål er at komme til at ligne Charlie Francis (Ben Johnsons coach).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nej jeg er retired, mit mål er at komme til at ligne Charlie Francis (Ben Johnsons coach).

francis.johnson.jpg

Som ham til højre der? Mmm, sexy bastard :tongue4: Håber også du sørger for at skaffe de shorts der og lige som ham, husker at trække dem så højt op som muligt.

:tongue:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 11 juni

VAAAAAAAARMT!!!!!!!!!!!!!

Morgencardio

PW 3 km

Styrketræning i SATS Odense

Cardio

Cykel 14 km

Løb 6(1+1)

Bænkpres

Op til en tung 5'er

1x5 @ 32,5 kg

1x5 @ 35 kg

1x5 @ 37,5 kg

1x5 @ 40 kg

1x5 @ 42,5 kg

Leg curl

3x8 @ 27,5 kg

Kabel rodd

5x5 @ 50 kg

Kabel curl

1x8 @ 35 kg

1x8 @ 37,5 kg

1x8 @ 40 kg

Kabel pres

1x8 @ 37,5 kg

1x8 @ 40 kg

1x8 @ 42,5 kg

Benpres

3x12 @ 100 kg

Vertical traction

1x8 @ 47,5 kg

2x8 @ 50 kg

Reverse crunches på bold

3x8

PW 3 km som afslutning på det hele :smile:

Har købt hel grillet kylling og babyspinat, så i aften skal Poul forkæles som omveksling :wub:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 12 juni

Skuldre, cardio og mave bliver det fokus på idag.

Styrketræning i SATS Odense

Cardio

Cykel 19 km

Shrugs

2x12 @ 12 kg

Lateral raises

2x12 @ 4 kg

Front raises

2x12 @ 4 kg

Latstræk

1x12 @ 30 kg

1x12 @ 35 kg

Skuldre extension i kabel

2x12 @ 10 kg

Push ups

3x7

PW 3 km og cykel 7 km

SATS Core 25 min

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 13 juni

Puha, det var hårdt i dag - tror jeg kan mærke at jeg ikke fået sovet så vildt meget i det sidste... Men snart bliver det bedre på den front, når vi flytter :smile:

Morgencardio

PW 30 min

Styrketræning SATS Brøndby

Opvarmning

Cykel 33 min

Snatch grip RDL

5x5 @ 58,5 kg

Incline bænkpres

5x5 @ 31 kg

Box squat

1x8 @ 35 kg

1x8 @ 40 kg

1x8 @ 45 kg

EZ-curl

3x8 @ 22.5 kg

Fransk pres

3x8 @ 22,5 kg

Smalt greb latstræk

5x5 @ 50 kg

Bold push ups

3x7

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Træning torsdag 21 juni

De seneste par dage har det i det hele taget ikke været meget til træning. Var i Sverige en tur og sagde tilykke til far og bror som havde fødelsesdag og fejrede dette med hele familien på besøg - stakkels Poul overlevede eventyret :smile:

Så det eneste jeg lavet er lange gåturer i Gøteborg og en cykeltur på min brors ballongcykel - helt vildt skægt, men det var svært at holde balancen på en cykel med fodbrems når man ikke er vant til det :laugh:

I tirsdags startede jeg så stille og rolig op igen med en Core-time og i onsdags en gåtur på 2 timer i Østerbro.

Så til gårdagens træning:

PW 3+3 km

Stram Op 55 min

Cykel 3x15 km

Desuden tog jeg mig friheden at deltage en smule når jeg skulle træne min PT-kund. Kampsportinspireret træning med slag og spark og alt muligt sindssygt - så jeg er pænt øm i min skuldermuskulatur i dag :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 22 juni

PW 30 km, de sidste cirka 4-5 lykkedes jeg få Poul med på :smile:

En god tur og jeg er pænt øm i numse, lænd og høftebøjer i dag, så kan mærke det er lang tid siden jeg gået rigtigt meget :laugh::innocent:

SATS Core 25 min

Træning lørdag 23 juni

Cykel 30 km

Stram Op 55 min

Går faktisk og overvejer at være så tosset at selv investere i en omgang PT :smile: Mest for at lære og udvikle mig selv. Som holdinstruktør kan man altid gå rundt til andre hold for at lære og få inspiration. Men som PT er man bare helt for sig selv når man vel fået sin uddannelse. Selvfølgelig kan man altid snakke med andre, men det er alligevel ikke det samme IMO. Hvis det kan gøre mig bedre/mere alsidig, så ville jeg klart synes det var pengene vært. Nå, vii må se - så skal jeg først finde på hvad jeg vil have som mål også :showoff:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 22 juni

PW 30 km, de sidste cirka 4-5 lykkedes jeg få Poul med på :smile:

En god tur og jeg er pænt øm i numse, lænd og høftebøjer i dag, så kan mærke det er lang tid siden jeg gået rigtigt meget :laugh::innocent:

SATS Core 25 min

Træning lørdag 23 juni

Cykel 30 km

Stram Op 55 min

Går faktisk og overvejer at være så tosset at selv investere i en omgang PT :smile: Mest for at lære og udvikle mig selv. Som holdinstruktør kan man altid gå rundt til andre hold for at lære og få inspiration. Men som PT er man bare helt for sig selv når man vel fået sin uddannelse. Selvfølgelig kan man altid snakke med andre, men det er alligevel ikke det samme IMO. Hvis det kan gøre mig bedre/mere alsidig, så ville jeg klart synes det var pengene vært. Nå, vii må se - så skal jeg først finde på hvad jeg vil have som mål også :showoff:

Der er kurser på vej til inspiration. Pakker, en ERFA OMA. Jeg kender den ansvarlige og han har en masse ting der simrer i gryden :wink:

Link to comment
Share on other sites

Der er kurser på vej til inspiration. Pakker, en ERFA OMA. Jeg kender den ansvarlige og han har en masse ting der simrer i gryden :wink:

Dejligt, lyder super spændende :smile: Hvad kommer det gå ud på? Og hvad er ERFA OMA?

Jeg skal kigge rundt på de forskellige profiler der er og se hvis det er nogen jeg tror på. Hvis du har nogen inside information om hvem du kan anbefale, så er jeg åben for forslag. Om ikke andet for at vær med når denne træner nogen for at få inspiration på den måde. Men så skal de være nogen du ved at jeg har noget at lære af.

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag 24 juni

En dejlig løbetur i det meget varme vejr her til formiddagen :sun: Det var ikke i nærheden af noget PR i løb, men jeg er glad for at jeg lykkedes løbe de cirka 7 km uden pause :smile: Pt er det meget for mig :innocent:

Efterfølgende:

3x20

Skipping, but-kick, krigsdans og walking lunges

Push ups

3x10

Nu skal jeg hive Poul med ud i den friske luft og købe ind til bageaften :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 25 juni

Morgencardio

Cykel 15 km

Styrketræning i SATS Brøndby

Opvarmning

Komplexer 3x5 @ 21 kg

Bænkpres

Tænkte ikke på at de jo har den der lorte bænk derude! :nonono: Nå, nu blev det til hvad det blev...

1x5 @ 41 kg

4x5 @ 38,5 kg

Kabel rod

5x5 @ 35 kg

Leg curl

3x8 @ 40 kg

Benpres

3x12 @ 100 kg

Vertical traciton

1x8 @ 50 kg

2x8 @ 52,5 kg

Kabel pres

3x8 @ 42,5 kg

Kabel curl

3x8 @ 35 kg

Bold push ups

3x7

Aftencardio

Cykel 15 km

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 26 juni

Rehab i SATS Parken

Opvarmning

Crosstrainer 7 min på 120 watt

Roergometer 1000m 4 min 12 sek

Løbebånd 2,3 km

Shrugs

2x12 @ 14 kg

Lateral raises

2x12 @ 4 kg

Front raises

2x12 @ 4 kg

Skulderextension i kabel

2x12 @ 10 kg

Latstræk

2x12 @ 35 kg

Push ups

3x10

Abductor

2x12 @ 30 kg

Adductor

2x12 @ 30 kg

Cardio

Cykel 15 km

SATS Core 25 min

Aftencardio

Cykel 16 km

Var til jobsamtale bagefter og har nu fået muligheden at overveje at søge to forskellige jobs...bægge tror jeg ville være super fede, men er helt i tvivl om hvad for en jeg helst vil have... Nå, har natten på mig at fundere :smile:

Nu skal jeg være social med ptpoul og Doc Holliday - som i øvrigt har total respekt fra min side efter at have kørt 1 kg kyllingebryst ned! :1356: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 27 juni

Morgencardio

Cykel 15 km

Styrketræning i SATS Brøndby

Opvarmning

Løb 6(1+1)

Kan virkelig tydligt mærke forskel nu hvor kiloene er på vej væk - løbetrinnet bliver hele tiden lettere og lettere :wootdance:

Snatch grip RDL

Op til en tung 5'er

1x5 @ 51 kg

1x5 @ 53,2 kg

1x5 @ 56 kg

1x5 @ 58,5 kg

1x5 @ 61 kg

Squat

3x3 @ 46 kg

Incline BP

5x5 @ 31 kg

Smalt latstræk

5x5 @ 50 kg

Fransk pres

3x8 @ 22,5 kg

BB curl

3x8 @ 22,5 kg

Decline sit ups

3x12

Aftencardio

Cykel 15 km i øsregn!!!

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Har været lidt dårlig til at opdatere... Men det har ikke været det store, mest en masse cykel frem og tilbage til Brøndby fra Østerbro. Så den har stået på ca 2x15 km :bike: de seneste to dage og idag bliver det også til det, selv om jeg kun gennemført de første 15 indtil videre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Igen - ikke meget at skrive hjem om. Har været en smule ramt af noget virus de seneste par dage, men i dag har jeg det meget bedre :smile:

Så har i dag kørt 30 min :walking: og 55 min :weight_lift:

I morgen bliver det heller ikke til meget - skal på noget kursus om formiddagen og på arbejde om eftermiddagen/aftnen.

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 6 juli

Som sagt, en dag hvor jeg ikke ville få så meget tid til træning, så jeg brugte transporten til og fra arbejde som motion.

Morgencardio

PW 3 km

Cardio

PW 8 km

SATS Core

Aftencardio

PW 3 km

Jeg skulle have cyklet hjem efter arbejde, men en eller anden spasser havde sat et lås på min cykel på Brøndbyøster station :sneaky2: NØØØØJ, hvor blev jeg gal!!! Jeg har resten af aftnen bare gået og tænkt på alle de ting jeg ville have lavet ved personen, hvis jeg var kommet gående mens han/hun var lige ved at sætte låset på. Idiot....

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag 7 juli

Igen, ikke en dag med det største action på... I morgen håber jeg kunne lokke Poul med til lidt træning og damp bad i Frederiksberg :smile:

Så, det der har været i dag:

Morgencardio

PW 3 km

Stram Op

Og så regner jeg med at det bliver lidt mere cardio her efter arbejde. Hvis mine væbler på fødderne ikke er for slemme, går jeg hele vejen hjem - 10,5 km.

Ellers bare de 3 km til bussen.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hejsa!!! Beklager mit manglende svar på sms, men har fået ny mobil , og det tager alt for lang tid at skrive smsér pt:-)

Men formiddage er gode for mig onsdage og fredage, ellers møder jeg først kl 13 mandag, er der som regel fra i hvert fald kl. 10 , så det er også en mulighed:-) Glæder mig til at se dig! Håber du har fået svar ang job, ved af erfaring hvor langsom hun kan være til at vende tilbage! Men hun var meget begejstret sidst jeg talte med hende!

Håber i har det godt i Brøndby? Savner jer , selvom jeg er meget glad for Vesterbro.

Vil i øvrigt høre om du kunne være interesseret i at holde foredrag på Vesterbro sidst i august, start september , ang dette vægtab med vægttræning?

Vi tales snart:-)

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag 8 juli

Styrketræning i SATS Vesterbor :superman:

I dag fik jeg prøve Pouls nyindkøbte neurostimulantia med koffein i. Sammen med guarana kørte træningen i dag bare derudaf! :showoff:

Cardio

Løb 6(1+1)

Good mornings

3x8 @ 45 kg

Zercher squats

4x6 @ 40 kg

Zercher squats er såååå onde!! Man tror man aldrig vil kunne fuldfølge settet efter den 3e gentagelse.

Bent over BB row

4x6 @ 50 kg

OH squats

4x6 @ 20 kg

Skulderextension i kabel

2x12 @ 15 kg

Cardio

Roergometer 2000 m

Dejlig træning i dag! :4thumbup: Og i Vesterbro har de en Eleiko stang! Fantastisk, har ikke brugt en ordentlig stang siden jeg flyttede herover.

I morgen skal jeg starte på min Smolov Jr cyklus :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa!!! Beklager mit manglende svar på sms, men har fået ny mobil , og det tager alt for lang tid at skrive smsér pt:-)

Men formiddage er gode for mig onsdage og fredage, ellers møder jeg først kl 13 mandag, er der som regel fra i hvert fald kl. 10 , så det er også en mulighed:-) Glæder mig til at se dig! Håber du har fået svar ang job, ved af erfaring hvor langsom hun kan være til at vende tilbage! Men hun var meget begejstret sidst jeg talte med hende!

Håber i har det godt i Brøndby? Savner jer , selvom jeg er meget glad for Vesterbro.

Vil i øvrigt høre om du kunne være interesseret i at holde foredrag på Vesterbro sidst i august, start september , ang dette vægtab med vægttræning?

Vi tales snart:-)

Hej missLaw!

Dejligt høre fra dig! Jeg skriver også et kort svar på din mobil, håber det ikke går langsomt at læse på den nye mobil også :tongue::wink:

Intet svar endnu - men det lyder da dejligt hvis hun lød begejstret når du sidst snakkede med hende! Det er selvfølgeligt lidt ærgerligt at jeg ikke kan blive i Brøndby, hvis jeg får TK. Kan godt forstå at du savner det, det er sgu meget rart og også dejligt med en god chef som Bo. Man ved ikke hvis det bliver lige så godt andre steder jo... Ærgerlig at du ikke savner TK :4winkkiss:

Men vi har det fortsat fint i B Stadion. Der er to nye receptionister og så en ny CK og Bo og Steen er på ferie og den nye CK tager også af sted om en uge - så det er meget spændende og vi krydser bare fingrer for at der ikke går noget rigtigt galt imens de er væk! :crazy:

Selvfølgelig vil jeg holde foredrag på Vesterbro også! :smile: Vi skal bare finde en god dag og tidspunkt.

Jeg tænkte komme ned til Vesterbro i morgen ved 11-tiden, håber du kan træne der. Sender som sagt lige et pip til din mobil om det.

Og så snart der er en smule mere møbler i vores ny lejlighed, så kan du regne med en invitation! :4drunk:

knus

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hej missLaw!

Dejligt høre fra dig! Jeg skriver også et kort svar på din mobil, håber det ikke går langsomt at læse på den nye mobil også :tongue::wink:

Intet svar endnu - men det lyder da dejligt hvis hun lød begejstret når du sidst snakkede med hende! Det er selvfølgeligt lidt ærgerligt at jeg ikke kan blive i Brøndby, hvis jeg får TK. Kan godt forstå at du savner det, det er sgu meget rart og også dejligt med en god chef som Bo. Man ved ikke hvis det bliver lige så godt andre steder jo... Ærgerlig at du ikke savner TK :4winkkiss:

Men vi har det fortsat fint i B Stadion. Der er to nye receptionister og så en ny CK og Bo og Steen er på ferie og den nye CK tager også af sted om en uge - så det er meget spændende og vi krydser bare fingrer for at der ikke går noget rigtigt galt imens de er væk! :crazy:

Selvfølgelig vil jeg holde foredrag på Vesterbro også! :smile: Vi skal bare finde en god dag og tidspunkt.

Jeg tænkte komme ned til Vesterbro i morgen ved 11-tiden, håber du kan træne der. Sender som sagt lige et pip til din mobil om det.

Og så snart der er en smule mere møbler i vores ny lejlighed, så kan du regne med en invitation! :4drunk:

knus

Jeg sov igår , og sov over mig i morges (formiddags.... :innocent: ) Så træning er udskudt til imorgen:-) Ville ellers gerne have haft en træning med dig , hvornår har du tid igen?

Ja hører der er lidt for meget ferie-rod hos jer:-) Har selv ferie i næste uge , men har lovet at kigge ud til jer et par gange i løbet af ugen. Glæder mig til det! Har også bedt Bo om at sige at i er velkomne til at ringe hvis der er noget, så sender jeg lige en mail sidst på ugen , så i ved hvornår jeg kommer :4thumbup: .

Ser meget frem til invitationen :smile:

Ang. foredrag har du tid sidst i august? Når som helst:-)

Knus

Link to comment
Share on other sites

Jeg sov igår , og sov over mig i morges (formiddags.... :innocent: ) Så træning er udskudt til imorgen:-) Ville ellers gerne have haft en træning med dig , hvornår har du tid igen?

Ja hører der er lidt for meget ferie-rod hos jer:-) Har selv ferie i næste uge , men har lovet at kigge ud til jer et par gange i løbet af ugen. Glæder mig til det! Har også bedt Bo om at sige at i er velkomne til at ringe hvis der er noget, så sender jeg lige en mail sidst på ugen , så i ved hvornår jeg kommer :4thumbup: .

Ser meget frem til invitationen :smile:

Ang. foredrag har du tid sidst i august? Når som helst:-)

Knus

Sove skal man også have lov til :smile:

Bo sagde på sidste personalemøde at du ville kigge forbi i ferien, så vi har nogen med nogen lunde styr på tingen der kommer og ser til os. Så det er vi meget glade for :bigsmile:

Jeg ville også have tid at komme forbi torsdag og fredag formiddag. Fredag var OK for dig, var det ikke?

Jeg kigger i morgen i min PT-kalender (har den på arbejde) og ser hvornår i august jeg kan komme til Vesterbro :smile:

Sov godt i nat også :wink:

knus linis

Link to comment
Share on other sites

Sove skal man også have lov til :smile:

Bo sagde på sidste personalemøde at du ville kigge forbi i ferien, så vi har nogen med nogen lunde styr på tingen der kommer og ser til os. Så det er vi meget glade for :bigsmile:

Jeg ville også have tid at komme forbi torsdag og fredag formiddag. Fredag var OK for dig, var det ikke?

Jeg kigger i morgen i min PT-kalender (har den på arbejde) og ser hvornår i august jeg kan komme til Vesterbro :smile:

Sov godt i nat også :wink:

knus linis

'

Cool , fredag er fin:-) Skal være der hele dagen fra morgenstunden , så bare når det passer dig bedst :smile:

Pyh ha , har åbenbart brug for meget søvn p.t. så det er vist godt der snart er ferie i sigte for mig også :tongue:

Knus!

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 9 juli

Smolov JR for bænk - uge 1, dag 1

Cardio

Løb 5,6 km

Bænkpres

6x6 @ 35 kg

Squat

3x3 @ 47,5 kg

Dødløft

3x3 @ 60 kg

Hverken squat eller DL var særligt tungt, men jeg var pænt kvæstet i mine trapz og min mave efter gårdagens træning, så var tæt på at falde sammen hele tiden i både skuldre og torso.

Pull down

3x3 @ 55 kg

Dips

4x4 @ -25 kg

Lateral raises

3x8 @ 9 kg

Hyperextensions

3x12

Cardio

PW 6 km

Resten af dagen har vi brugt i IKEA - det tager bare så meget mere tid end man tror! Men nu har vi endelig et bord!!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

'

Cool , fredag er fin:-) Skal være der hele dagen fra morgenstunden , så bare når det passer dig bedst :smile:

Pyh ha , har åbenbart brug for meget søvn p.t. så det er vist godt der snart er ferie i sigte for mig også :tongue:

Knus!

Super! Ville kl 11 passe dig? Med mindre der sket noget dramatiskt med vagtplanen, så starter jeg først kl 16. Jeg har et program jeg tænkte køre på fredag, men hvis du har noget du kører efter, kan vi sagtens bare gøre det - bare jeg får bænket lidt, nu hvor jeg kører Smolov :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share