Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Træning søndag 2 september

BB curl

6 @ 25 kg

6 @ 25 kg

6 @ 25 kg

Decline DB curl

12 @ 9 kg

16 @ 8 kg

20 @ 7 kg

Kabel curl

8 @ 30 kg

8 @ 35 kg

6 @ 40 kg

100% natural! Hard Work!!! :4thumbup:

Masser af biceps, godt!!

Jeg er dog lidt forvirret omkring decline curl...menes der incline curl? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hold da op hvis du har vejet 14 kg mindre har du da været ret lille, nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor høj du er. Vejer du ikke 61 nu?

Din særlige hjerne som lever af ketonstoffer :laugh: Jeg har ikke prøvet at være udsat for noget af det Guarden laver :crazy: , men det er jo altid fedt at flytte sine grænser, :w00t: så jeg kunne godt forstille mig at man kunne blive grebet af det :superman: , men det er selvfølgelig ikke noget jeg vil indrømme. :secret: Jeg vil fastholde at det er træning for psycho freaks :freaked:

Nej, jeg vejer 68 kg :smile: og måler 170 cm. Jeg havde den gang rigtigt lav fedtprocent, så jeg var ikke mager, bare meget markeret.

14 kg mindre for to år siden var i øvrigt lidt overdrevet - det var beregnet ud fra min "startvægt" for nogle måneder siden på 71 kg. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig sove dag i dag :smile: Havde brug for det, tror jeg, ikke fået meget søvn de sidste 5 dage. Så skal i dag bare gøre rent her hjemme, gå et par PW's og løbe DHL løb. Tænkte poste planen for min væskeudtømning jeg tænke prøve med start på mandag. På søndag skal der tages billeder, så det må blive mine "før-billeder" og så kan jeg forhåbentlig få fat i et kamera to uger senere, hvor væskeudtømningen er overstået.

Jeg er som sagt relativt "fed" stadigvæk, men tror jeg på overkroppen kan få en lille fornemmelse af hvor effektiv den er.

#Dag 1-13:Skal bruge salt eller soya ved hvert måltid og gradvist øge væskeindtaget til jeg ligger på 12 liter væske den sidste dag. Skal spise 2g protein/kg kropsvægt, 40 g fedt og resten fra carbs (for mig ville det blive 240 g carbs)

#Dag 8-9: Opstart af carb depletion. Carbs halveres til 120 g om dagen.

#Dag 10-12: Carbs ned til 80g/dag. Protein øges til 2,5 g /kg kropsvægt. Cardio skal være intensiv og træning med tung-moderat vægt.

#Dag 13-14:Alt salt skal væk.

#Dag 14:Så skal der spises hele dagen. Carbs skal ligge på 6g/kg kropsvægt. Proteinindtaget balanceres udfra mit ligevægtsindtag, så det går jævnt op. Må kun drikke 1-1,5 liter vand og må kun køre højrepetitiv træning med elastikker. Ingen cardio.

Kosttilskud undervejs:C-vitamin, multivitamineralpiller, neurostimulatorer, koffein og et slags algekstrakt.

Bliver fedt at prøve :smile:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig sove dag i dag :smile: Havde brug for det, tror jeg, ikke fået meget søvn de sidste 5 dage. Så skal i dag bare gøre rent her hjemme, gå et par PW's og løbe DHL løb. Tænkte poste planen for min væskeudtømning jeg tænke prøve med start på mandag. På søndag skal der tages billeder, så det må blive mine "før-billeder" og så kan jeg forhåbentlig få fat i et kamera to uger senere, hvor væskeudtømningen er overstået.

Jeg er som sagt relativt "fed" stadigvæk, men tror jeg på overkroppen kan få en lille fornemmelse af hvor effektiv den er.

#Dag 1-13:Skal bruge salt eller soya ved hvert måltid og gradvist øge væskeindtaget til jeg ligger på 12 liter væske den sidste dag. Skal spise 2g protein/kg kropsvægt, 40 g fedt og resten fra carbs (for mig ville det blive 240 g carbs)

#Dag 8-9: Opstart af carb depletion. Carbs halveres til 120 g om dagen.

#Dag 10-12: Carbs ned til 80g/dag. Protein øges til 2,5 g /kg kropsvægt. Cardio skal være intensiv og træning med tung-moderat vægt.

#Dag 13-14:Alt salt skal væk.

#Dag 14:Så skal der spises hele dagen. Carbs skal ligge på 6g/kg kropsvægt. Proteinindtaget balanceres udfra mit ligevægtsindtag, så det går jævnt op. Må kun drikke 1-1,5 liter vand og må kun køre højrepetitiv træning med elastikker. Ingen cardio.

Kosttilskud undervejs:C-vitamin, multivitamineralpiller, neurostimulatorer, koffein og et slags algekstrakt.

Bliver fedt at prøve :smile:

Sejt.. Glæder mig til at høre om din erfaring :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Rigtig sove dag i dag :smile: Havde brug for det, tror jeg, ikke fået meget søvn de sidste 5 dage. Så skal i dag bare gøre rent her hjemme, gå et par PW's og løbe DHL løb. Tænkte poste planen for min væskeudtømning jeg tænke prøve med start på mandag. På søndag skal der tages billeder, så det må blive mine "før-billeder" og så kan jeg forhåbentlig få fat i et kamera to uger senere, hvor væskeudtømningen er overstået.

Jeg er som sagt relativt "fed" stadigvæk, men tror jeg på overkroppen kan få en lille fornemmelse af hvor effektiv den er.

#Dag 1-13:Skal bruge salt eller soya ved hvert måltid og gradvist øge væskeindtaget til jeg ligger på 12 liter væske den sidste dag. Skal spise 2g protein/kg kropsvægt, 40 g fedt og resten fra carbs (for mig ville det blive 240 g carbs)

#Dag 8-9: Opstart af carb depletion. Carbs halveres til 120 g om dagen.

#Dag 10-12: Carbs ned til 80g/dag. Protein øges til 2,5 g /kg kropsvægt. Cardio skal være intensiv og træning med tung-moderat vægt.

#Dag 13-14:Alt salt skal væk.

#Dag 14:Så skal der spises hele dagen. Carbs skal ligge på 6g/kg kropsvægt. Proteinindtaget balanceres udfra mit ligevægtsindtag, så det går jævnt op. Må kun drikke 1-1,5 liter vand og må kun køre højrepetitiv træning med elastikker. Ingen cardio.

Kosttilskud undervejs:C-vitamin, multivitamineralpiller, neurostimulatorer, koffein og et slags algekstrakt.

Bliver fedt at prøve :smile:

Hey :smilerock:

Lyder rigtig spændende glæder mig til at høre mere om det :cool: , og glæder mig til før og efter billederne. :4jumpy:

Jeg håber dit løb gik godt i dag :walking:

Link to comment
Share on other sites

Sejt.. Glæder mig til at høre om din erfaring :bigsmile:

Ja, skal blive meget sjovt at prøve og se hvordan det vil påvirke mig :smile: Er nu meget glad for salte ting, så det bliver godt med alt det ekstra salt :bigsmile: Men kommer nok føle mig lidt bloated.

Så til dagens træning:

Træning tirsdag 4 september

Morgencardio

PW 5,4 km

DHL-løb

Puha, kæmpede mig rundt på 28:30. Ikke en tid man skriver hjem om, men hvad - jeg tror aldrig nogen set en viking løbe 5 km :devil:

Aftencardio

PW 5,4 km

Link to comment
Share on other sites

Hey :smilerock:

Lyder rigtig spændende glæder mig til at høre mere om det :cool: , og glæder mig til før og efter billederne. :4jumpy:

Jeg håber dit løb gik godt i dag :walking:

Hej!

Jo, tak det gik fint - havde håbet på en tid under 30 min og det klarede jeg, selv om jeg startede for hårdt og havde akut toilettrang halvvejs gennem :crazy: Men nu glæder jeg mig til at hygge mig med min intervalltræning i stedet for :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 5 september

Morgencardio

Cykel 10,4 km

Bryst og lidt ryg-pump :4flex:

Nåede ikke vildt meget - formiddagen var splittret af en masse PT. Men lidt blev det til.

Opvarmning

Løb 800 m

Kondis

Løb 1800m i intervaller

Cykel 4,8 km i intervaller

Bænkpres

10 @ 30 kg

8 @ 35 kg

8 @ 35 kg

6 @ 40 kg

6 @ 40 kg

Incline BP

10 @ 20 kg

8 @ 25 kg

8 @ 25 kg

6 @ 30 kg

6 @ 30 kg

Chest press

10 @ 37,5 kg

10 @ 35 kg

10 @ 32,5 kg

10 @ 30 kg

10 @ 27,5 kg

Bent over BB row

8 @ 50 kg

12 @ 45 kg

12 @ 45 kg

15 @ 42,5 kg

15 @ 42,5 kg

Havde ikke mine straps med, så kørte med let vægt og mange gentagelser - fik godt pump i ryg af det :bigsmile:

Aftencardio

Cykel 13+5 km

Har lavet helt om på min væske-plan. Skulle have startet på mandag, men da mig og Poul sandssynligvis tager til Gbg om to uger og jeg helst ikke vil løbe og tisse hele rejsen op, sarter jeg imorgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dag 1

Morgenvægt: 68,2 kg (da det var sidste "fri" spisedag i går, nød jeg 400 g ost før jeg skulle i seng :innocent:)

Mad: 240 g Kulhydrat, 140 g Protein, 40 g Fett, masser med salt!

Væske: 4 liter vand

Træning torsdag 6 september

Cardio

Cykel 17 km

Biceps 1,2,3 og 4

Stiff legged DL

12 @ 40 kg

12 @ 45 kg

10 @ 50 kg

10 @ 55 kg

8 @ 60 kg

8 @ 65 kg

Good mornings

12 @ 30 kg

12 @ 32.5 kg

10 @ 35 kg

10 @ 37.5 kg

8 @ 40 kg

Siddende leg curl

12 @ 35 kg

12 @ 32.5 kg

12 @ 32.5 kg

BB curl

8 @ 25 kg

8 @ 25 kg

8 @ 25 kg

Trippelset

Cable curl/Hypers/Decline sit ups

3x8 på hver.

Cable curl med progression per set fra 30-40 kg

Cardio

Cykel 12 minutter i intervaller

Aftencardio

Cykel 10.4 km

Helt fantastik med alle de carbs der! Ikke meget fedt længere, men jeg er en carb-junkie, jo :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Takker! :bigsmile:

Biceps, baglår og ryg er klart yndligsmuskelgrupper. Synes det kunne være sejt at stå og køre reps med min egen kropsvægt i GM :superman: Og IMO kan en erector aldrig blive dyb nok. :devil:

Kunne være ondskabsfuldt nok at gøre.

Har faktisk aldrig rigtig kørt den. Kunne være cool nok at rive BW aw i den.

Og enig, erectoren er en blæret muskel :devil:

Link to comment
Share on other sites

Kunne være ondskabsfuldt nok at gøre.

Har faktisk aldrig rigtig kørt den. Kunne være cool nok at rive BW aw i den.

Og enig, erectoren er en blæret muskel :devil:

Har også kun kørt den det sidste halve år, eller noget i den stil. Men først på det sidste har jeg begyndt få styr på opspænd i maven og aktivering af glutes. Du skulle prøve Zercher varianten også, hvis du ikke allereden gjort det. Så snakker vi Dark Side!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Dag 1

(da det var sidste "fri" spisedag i går, nød jeg 400 g ost før jeg skulle i seng :innocent:)

Helt fantastik med alle de carbs der! Ikke meget fedt længere, men jeg er en carb-junkie, jo :4mewantfood:

Hej en carbs junkie til den anden :crazy_pilot:

Kunne du måske lokkes til at poste hvad du spiser en dag i dit væske forløb? :bigsmile:

Hvilken slags læge er det du bliver? :1112:

Link to comment
Share on other sites

Hej en carbs junkie til den anden :crazy_pilot:

Kunne du måske lokkes til at poste hvad du spiser en dag i dit væske forløb? :bigsmile:

Hvilken slags læge er det du bliver? :1112:

Selvfølgelig :smile: Sådan har jeg spist i dag:

Morgenmad

35 g havregryn

3 spsk Po fiber

250 g yoghurt uden fedt og sukker

Mellemmåltid 1

1 æble

Frokost

125 g fuldkorn pasta

75 g potatis med skal

100 g ost 17 procent

300 g kogte haricot verte

Mellemmåltid 2

1 banan

40 g protein

1 spsk hørfrøolie

Aftensmad

200 g kyllingebryst

300 g rosenkål

1 tomat

Natte mad

3 dl varm minimælk

Kosttilskud: 4 g C-vitamin, multivitamineraltabletter i stooooore doser :rolleyes:, 12 st algtabletter, 200 mg koffein.

Sådan kommer jeg spise i morgen også.

Jeg skal ikke starte på speciallægeuddannelse før efter min turnus, så det er lang tid endnu. Men jeg tror jeg vil blive retsmediciner, hudlæge eller infektionslæge :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har også kun kørt den det sidste halve år, eller noget i den stil. Men først på det sidste har jeg begyndt få styr på opspænd i maven og aktivering af glutes. Du skulle prøve Zercher varianten også, hvis du ikke allereden gjort det. Så snakker vi Dark Side!! :devil:

Har prøvet den. Meget sjov øvelse, helt klart Dark Side værdig :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dag 2

Morgenvægt: 68,2 kg. Så ikke så meget sket med vægten endnu, troede den ville have steget mere. Men i følge Tanitavægten har min fedt% steget med 4 procent siden i går - så der er mere væske i kroppen i dag end i går.

Mad: som i går

Væske: 4 liter vand

Helt vildt dejligt vejr på cykelturen her til morgonen. For første gang i denne uge var der ingen modvind til Brøndby og det var til at holde ud at køre uden handsker. Men luftfugtigheden tror jeg er høj - det var så meget kondensvand på vinduerne her i centret, at man slet ikke kan se ud :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 7 september

Morgencardio

Cykel 10.4 km

Ryg og triceps

Opvarmning

Cykel intervaller 2.8 km

Løb 2.2 km i intervaller

Roergometer, 8 gear 1:54:8

DB row

12 @ 16 kg

12 @ 18 kg

10 @ 20 kg

10 @ 22 kg

8 @ 24 kg

BB row

12 @ 40 kg

12 @ 45 kg

10 @ 50 kg

10 @ 55 kg

8 @ 60 kg

6 @ 65 kg

Latstræk

12 @ 30 kg

10 @ 35 kg

8 @ 40 kg

6 @ 45 kg

CG latstræk

10 @ 40 kg

3 @ 55 kg

3 @ 55 kg

3 @ 55 kg

Superset French press/CG bænkpres

10 @ 20 kg

10 @ 25 kg

10 @ 20 kg

10 @ 25 kg

Cable press

8 @ 35 kg

8 @ 40 kg

8 @ 45 kg

SATS Core

Aftencardio

Cykel 10.4 km

Dejligt pump i triceps i dag - endelig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Dag 2

Morgenvægt: 68,2 kg. Så ikke så meget sket med vægten endnu, troede den ville have steget mere. Men i følge Tanitavægten har min fedt% steget med 4 procent siden i går - så der er mere væske i kroppen i dag end i går.

Mad: som i går

Væske: 4 liter vand

Godmorgen Linis :cool:

Håber det går godt med væske indtaget a1345.gif, og at ikke medfører for mange u256.gif.

Jeg tænkte på om du kender noget litteratur om kost til styrketræning/bodybuilding? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen Linis :cool:

Håber det går godt med væske indtaget a1345.gif, og at ikke medfører for mange u256.gif.

Jeg tænkte på om du kender noget litteratur om kost til styrketræning/bodybuilding? :bigsmile:

God morgen!

Det går fint, 4 liter er hvad jeg plejer drikke om dagen, så ikke så meget forskel. Kan derimod mærke at jeg binder mere væske i kroppen som følge af saltet og at jeg fylder mine glykogendepoter op igen, efter low carb diæten der. Spiser næsten 4 ggr så meget carbs nu, jo... Synes i hvert fald det ser ud som det er musklerne som vokser og ikke fedtet, selv om der var en vægtøgning med 400 g i dag :4flex:

Jeg synes at det Bill Starr skriver om kost i sin bog - selv om den er gammel - er rigtigt godt. Jeg har også læst en anden en, men husker ikke lige navnet. Den var ikke min, fik kun lånt den af en kammerat. Kan spørge ham, hvis du er interesseret. Ellers har jeg bare læst mig til det meste fra body building blader og T-nation.

Link to comment
Share on other sites

Dag 3

Morgenvægt: 68,6 kg (+ 0.4 kg)

Mad: som i går

Væske: som i går

Træning lørdag 8 september

Morgencardio

Cykel 10.4 km

Stram Op

Cardio

Cykel 10.4 km

Har bare de sygeste DOMS i mine baglår i dag, efter træningen for to dage siden :laugh: Dejligt øm i triceps også :smile: Det at jeg kunne ro så meget i BB rows i går tror jeg kan skyldes at jeg har mere carbs i kroppen for tiden. Kunne sagtens have kørt med 70 kg også, føltes det som, men tænkte jeg hellere måtte stoppe før det gik galt. En øgning på 10 kg i løbet af 1 uge troede jeg ikke helt på... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share