Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Dag 12

Morgenvægt: 69,9 kg

Mad: som i går

Væske: 12 liter vand

Træning mandag 17 september

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Baglår og biceps - tungt

Cardio

3,2 km løb i intervaller om 400m

Sumo

10 @ 40 kg

8 @ 60 kg

3 @ 70 kg

3 @ 70 kg

3 @ 70 kg

Snatch grip SLDL

10 @ 40 kg

8 @ 50 kg

3 @ 70 kg

3 @ 70 kg

3 @ 70 kg

Good mornings

10 @ 35 kg

8 @ 40 kg

3 @ 45 kg

3 @ 47,5 kg

3 @ 50 kg

BB curl

10 @ 20 kg

8 @ 25 kg

3 @ 30 kg

3 @ 30 kg

3 @ 30 kg

Cable curl

8 @ 30 kg

8 @ 35 kg

8 @ 40 kg

Cardio

Cykel 2 km

I øvrigt pænt øm i lats og mave efter træningen i går :w00t: Tror vist at Poul fundet den rigtige medicin mod min smalle latsspread :4thumbup:

Startede mit ny arbejde i dag. Tror jeg kommer blive meget glad for det, men jeg føler mig brugt i hovedet - meget nyt at tage ind :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Linis..

Et meget bedre billede.. :4thumbup: Ser rigtig godt ud..

tydeligt at se at der vil ske rigtig meget over de næste par måneder diæt, du har en god ryg og skulder....

hvad er det du skal stille op i, i dec..? (hvis jeg har forstået dig rigtig) ? :bigsmile:

Hej!

Jeg glæder mig også til at se hvad der vil ske over de næste par uger, forhåbentlig vil man kunne se en forskel. Det plejer være på overkroppen jeg smider fedtet først, men Poul synes nu han kan se det på mine lår også.

Jeg vil gerne stille op i body building som nybegynder til December Cupen i Lund og måske også Luciakuppen i Göteborg. Men pt er det som står mest i vejen, at jeg stadigvæk intet hørt fra DBFF :unhappy: Har dog snakket med SKKF og de ville godkende medlemsskab hos dem, hvis jeg kunne finde en klub i Sverige som kunne tænke sig sige at jeg stiller op for dem. Og det har jeg så gjort, hvis de synes mine billeder ser gode nok ud :smile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Dag 13

Morgenvægt: 70,1 kg

Mad: så tæt på zero carbs man kan komme, i princip... ellers som i går. INGEN SALT!!!!!!!!

Væske: 12 liter, minimum halvdelen fra cola, pepsi eller anden light sodavand

Følte mig meget væsket i går - troede når jeg gik fra arbejde at jeg ikke ville nå samtlige 12 liter, hvade kun kommet igennem de første 4 når klokken var 16.30... men efter de der sprints i Powerstudio, kom tørsten med detsamme. Nåede at få drukket 4 liter mere bare på de halvanden timer jeg var der :bigsmile:

Er ind til videre allereden på liter nummer 3 :smile: Og har allereden fået dagens carb-dosis; 200 g gulerødder og 50 g tomat :unhappy: Resten af dagen står den kun på olie, protein og muscle milk (som i o f s også har en smule carbs i sig...)

Træning tirsdag 18 september

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Forlår og skulder

Cardio

5,5 km cykel i så hårde intervaller jeg kunne holde til.

Squat

10 @ 40 kg

8 @ 45 kg

3 @ 50 kg

3 @ 55 kg

3 @ 60 kg

Leg extensions

8 @ 30 kg

8 @ 30 kg

8 @ 30 kg

Superset:

Leg press/Lateral DB flies

12 @ 110 kg

10 @ 120 kg

8 @ 130 kg

8 @ 9 kg

8 @ 9 kg

8 @ 9 kg

Fat man PU/Front DB raises

1 x 6 st

1 x 5 st

1 x 5 st

8 @ 8 kg

8 @ 8 kg

8 @ 8 kg

Cardio

C2 roergometer

500 m @ 1:39:5 :4jumpy: PR!!!

Elsker den her måde at træne på! Høj intensitet passer mig udmærket, i sær når jeg er på low carb. Så fantastisk følelse i kroppen også bagefter! Bliver dog intet af den slags i morgen og der skal jeg også kun træne med bands.... blææææææææ!!

Link to comment
Share on other sites

Kan allereden mærke at væsken er på vej ud fra kroppen - har løbet som en idiot på toilettet i dag og her til aften begynder man kunne se en forskel på hvordan jeg ser ud :w00t: Glæder mig til at se hvis jeg kan se yderligere en forskel i morgen. Er så langt klart positivt overrakset, med tanke på hvor meget fedt der er på kroppen.

Sidder og kæmper for at få de sidste 2 liter ned, før det er tid til sengen :smile: Kom i gennem de 6 liter cola, selv om det til sidst føltes som jeg skulle løfte fra gulvet med al luft jeg fået i mig. I morgen er sidste dag på væskeudtømningen og der efter glæder jeg mig til at komme i gang med en ny kostplan som jeg skal arbejde frem nu her.

Sidste træning for dagen:

Aftencardio

Cykel 6 km

Link to comment
Share on other sites

Dag 14

Morgenvægt: 68,5 kg

Mad: 6 g carbs/kg kropsvægt

Væske: 1,5 liter vand

Ingen mad eller væske efter kl 18 i aften

Løb rigtigt mange gange på toilettet i nat, hvilket vores ene kat syntes var meget hyggeligt. Han elsker at sidde på vasketøjskurven mens man er på toiletstolen og æe hans ansigt om mod ens ansigt. Han er så sød :wub:

I dag står den på PW på løbebåndet og full body med elastikker. Glæder mig virkelig........

:devil:

BTW.. Vildt nice PR i C2.

Fandme godt :superman::king:

Ja, jeg var også helt overrasket at det gik så godt! :bigsmile: Men lurer lidt på hvis det ikke var en meget nem C2. Den var af en gammel model, måske tvivlsomt hvis man kan sammenligne den med de nye, som jeg ellers roet på.

Har i det hele taget været overrasket over hvor godt det gået at træne de her sidste dage, selv om kalorieindtag og carbs været lavt sat. Tror evt det store indtag af salt og væske kan have større betydning end jeg troede fra starten.

Link to comment
Share on other sites

I går blev den eneste træning mine to cykelturer til og fra arbejde a' 5,4 km, 1 PW på lidt over 30 minutter og så en masse elastik-tam tam. Det var kedeligt at spise så meget carbs når man ikke måtte drikke noget til. Til sidst gad jeg næsten ikke spise noget, fordi jeg så ville blive mere tørstig. Var også helt mærkeligt at gå fra 80 g carbs om dagen til 420 g. Det syntes min mave også :laugh:

Det var dejligt at i dag kunne stå op og drikke en liter mælk :bigsmile: Nu skal der i gang med normal diæt igen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
I går blev den eneste træning mine to cykelturer til og fra arbejde a' 5,4 km, 1 PW på lidt over 30 minutter og så en masse elastik-tam tam. Det var kedeligt at spise så meget carbs når man ikke måtte drikke noget til. Til sidst gad jeg næsten ikke spise noget, fordi jeg så ville blive mere tørstig. Var også helt mærkeligt at gå fra 80 g carbs om dagen til 420 g. Det syntes min mave også :laugh:

Det var dejligt at i dag kunne stå op og drikke en liter mælk :bigsmile: Nu skal der i gang med normal diæt igen.

Godmorgen Linispost-15167-1190268232.gif

Hold da op 420 g til sådan en protein junkie som dig :tongue: Min mave skaber sig også når jeg prøver at fylde min depoter op i tiden med kulhydrat. Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvorfor. :blink:

Skærer du ned til færre kcal nu? :crazy: du skal vil tabe ca. 1 kilo om ugeb, hvilket jo egentlig er ret meget. altså taget i betragtning af at du jo ikke er overvægtig. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen Linispost-15167-1190268232.gif

Hold da op 420 g til sådan en protein junkie som dig :tongue: Min mave skaber sig også når jeg prøver at fylde min depoter op i tiden med kulhydrat. Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvorfor. :blink:

Skærer du ned til færre kcal nu? :crazy: du skal vil tabe ca. 1 kilo om ugeb, hvilket jo egentlig er ret meget. altså taget i betragtning af at du jo ikke er overvægtig. :wink:

I følge BMI ligger jeg i den øvre halvdel af normalværdierne :wink:

Ja, nu skal der skæres på kalorierne. I følge de program jeg har der hjemme, skal jeg kun ligge på 1380 kcal om dagen med den aktivitetsniveau jeg holder for at tabe mig 500g om ugen... men det tror jeg ikke helt på. Jeg regner med at ligge på 1600-1800 kcal om dagen og så skal jeg øge min aktivitetsniveau lidt også :smile: Når jeg før har ligget stille i vægt og jeg regnet på hvad jeg spiser, spiser jeg 3000-3500 kcal om dagen...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
I følge BMI ligger jeg i den øvre halvdel af normalværdierne :wink:

Ja, nu skal der skæres på kalorierne. I følge de program jeg har der hjemme, skal jeg kun ligge på 1380 kcal om dagen med den aktivitetsniveau jeg holder for at tabe mig 500g om ugen... men det tror jeg ikke helt på. Jeg regner med at ligge på 1600-1800 kcal om dagen og så skal jeg øge min aktivitetsniveau lidt også :smile: Når jeg før har ligget stille i vægt og jeg regnet på hvad jeg spiser, spiser jeg 3000-3500 kcal om dagen...

Nu har jeg selvfølgelig ikke set dig i virkeligheden, men på de billeder du postede så du normalvægtig ud. Men BMI er jo heller ikke fantastisk til sportfolk. Der er det meget bedre at bruge talje/hofte mål til at konstatere om man er sund. :bigsmile:

Ja 1380 kcal er jo ingenting :blink: Det er jo i nærheden af dit basalstoftskifte hm. Jeg tror også det andet er et bedre bud :wink:

Jeg er faldet over en bog som hedder Muskuläre anpassingen til styrketraning af Bent Saltin. Jeg overvejer at købe den. Er det en som du har erfaring med? Du er jo også svensk kan jeg forstå, men du virker nu sympatisk alligevel :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg selvfølgelig ikke set dig i virkeligheden, men på de billeder du postede så du normalvægtig ud. Men BMI er jo heller ikke fantastisk til sportfolk. Der er det meget bedre at bruge talje/hofte mål til at konstatere om man er sund. :bigsmile:

Ja 1380 kcal er jo ingenting :blink: Det er jo i nærheden af dit basalstoftskifte hm. Jeg tror også det andet er et bedre bud :wink:

Jeg er faldet over en bog som hedder Muskuläre anpassingen til styrketraning af Bent Saltin. Jeg overvejer at købe den. Er det en som du har erfaring med? Du er jo også svensk kan jeg forstå, men du virker nu sympatisk alligevel :tongue:

Nej, jeg tror ikke jeg læst den bog...

Jo, BMI er vel ikke rigtigt noget jeg bruger så meget for egen del - men synes nu det er lidt morsomt at se hvor stor en forskel det gør rent udseendemæsigt på to personer med samme kropsvægt og højde, men hvor der er klar forskel på fedt/muskel ration :wink:

Svensker er meget sympatiske - men jeg er nu halv tysker, jo.... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 20 september

En ægte cardio dag i dag :bike:

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Cardio nr 2

Cykel til Brøndby fra Nørreport - ca 11-12 km

Kondiudstyrsrunde i SATS Brøndby

Cykel

21,8 km intervallkørsel

"Flow"

totalt sort maskine

6 km

Step maskine

ikke lavet siden gymnasiet-total tøsemaskine IMO :laugh:

32 floors

Løbebånd

Sprint 5x80 meter

Den bedste tid jeg løb på, var sjovt nok næsten nøjagtig den samme som den gang jeg trænede friidræt som 14-årig... :4whistling: Det ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til, må skylde på mine sko og at det var på et løbebånd og ikke på en ordentlig bane.

SATS Styrke

55 min

Hvis man ser bort fra den dårlige musik, det dårlige tempo og den dårlige kombination af øvelser i opværmningen, er det faktisk en fed time - man kan bruge MEGET mere vægt end i Pump og har en meget mere dejlig fornemmelse i kroppen bagefter. Får pulsen pænt op, hvis man bare smækker vægt på, uden at det syrer til på den samme måde. Men tror bare at folk som ikke er så fjollet vilde med at styrketræne som mig, har brug for musik med lidt mere riv i for at blive motiverede.

Aftencardio

Cykel 10,4 km

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 21 september

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Cardio

Cykel 10,1 km

Superset omgang

Bare for sjov...havde ikke meget tid

Chest pressSiddende kabel row

10 @ 35 kg

8 @ 40 kg

6 @ 45 kg

10 @ 35 kg

8 @ 40 kg

6 @ 45 kg

Vertical tractionChest incline

10 @ 47,5 kg

8 @ 50 kg

6 @ 52,5 kg

10 @ 20 kg

8 @ 25 kg

6 @ 30 kg

AbductorAdductor

10 @ 40 kg

8 @ 45 kg

6 @ 50 kg

10 @ 40 kg

8 @ 45 kg

6 @ 50 kg

Leg curlLeg extensions

10 @ 30 kg

8 @ 35 kg

6 @ 40 kg

10 @ 30 kg

8 @ 35 kg

6 @ 40 kg

Cable curlCable press

10 @ 35 kg

8 @ 40 kg

6 @ 45 kg

10 @ 40 kg

8 @ 45 kg

6 @ 50 kg

Bænkpres

10 @ 30 kg

8 @ 35 kg

6 @ 40 kg

4 @ 42,5 kg

SATS Core

Cardio

Cykel 10,1 km

PW 2,5 km

Link to comment
Share on other sites

Har været ret sløv i weekenden :4whistling: Tog en rejse op til brødre og venner i Göteborg over et par dage og slappede järnet med Poul :smile: Det resulterede i enorm styrke til træningen i går, så det var fedt, men til gengæld gjorde det nok ikke det bedste for mit vægttab...

Busrejsen hjem blev brugt til at planlægge min split og min kost, med hoved fokus på Grand Prix i Sverige 5 og 6 april. De havde en nybegynder klasse med i år og jeg håber de har det næste år igen. Jeg tvivler meget på at komme i god nok form til december allereden, uden at køre det så hårdt at jeg kommer få betale for det muskelmæsigt. Overkroppen er sådan set OK med, men mit understel er godt nok pænt isoleret :innocent:

Tror dok jeg vil forsøge komme derover og kigge med, er sikker på det ville være en god erfaring før man selv skal stille op. :smile:

Nu skal jeg ind og gi' den lidt cardio-gas :bike:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 25 september

Morgencardio

PW 60 minutter

Cardio

Cykel

Et eller andet form for test på en technocykel.

Gennemsnit effekt: 196 watt

Gennemsnit puls: 147

Max effekt: 255 watt

Max puls: 171

Kalorier: 524 kcal

Tid: 47 minutter

P.I.: 47

Sjovt test, faktisk. Men en PI på 47 lyder lavt, selv om skalaen skal være exponentiel, som jeg forstået det...eller måske var det omvendt exponentiel...???

Roergometer

1000 m

3:55:4 minutter

Aftencardio

Cykel 5.4 km

Link to comment
Share on other sites

Et redskab til at vise

udviklingen i din træning

TechnoGyms Performance Index (PI) er et tal, som fortæller noget om udviklingen i din træning.

Eksempel: Du kan teste dit PI ved f.eks. 5 km. løb på TechnoGyms løbebånd. Efter testen tilrettelægger du din træning således, at du forventer en udvikling i din formkurve. Efter perioden med træning kan du så igen teste dit PI ved 5 km. løb, og nu skulle PI gerne være højere, som en indikation af, at du har udviklet din fysiske kapacitet rent konditionsmæssigt.

Vær opmærksom på, at PI værdien ikke kan sammenlignes med værdier for iltoptagelse eller kondital.

For at få en PI værdi skal du have en pulsmåler på. Du skal endvidere have valgt et af de faste programmer eller manuel træning på TechnoGym udstyrets display. PI vises i displayet, når træningsseancen er færdig.

Værdierne for PI ligger fra 0 – 100. En stigning i PI betyder, at du bliver i stand til at løbe eller cykle hurtigere ved samme pulsfrekvens eller, at du kan arbejde med en lavere pulsfrekvens ved samme træningsintensitet. Dette forhold skyldes, at både din bevægelsesøkonomi og iltoptagelse bliver forbedret når du træner konditionstræning.

Når du skal sammenligne dine PI værdier, skal det gøres på samme udstyr. Det vil være bedst, at anvende løbebånd eller cykel, da man på andet udstyr kan snyde med kropsvægten (eksempelvis hænge i armene på stepmaskinen), dette vil nemlig give en urealistisk højt PI værdi. Du skal ligeledes sørge for, at det er den samme intensitet (km/t, puls, level eller program etc.) du tester på.

Link to comment
Share on other sites

Et redskab til at vise

udviklingen i din træning

TechnoGyms Performance Index (PI) er et tal, som fortæller noget om udviklingen i din træning.

Eksempel: Du kan teste dit PI ved f.eks. 5 km. løb på TechnoGyms løbebånd. Efter testen tilrettelægger du din træning således, at du forventer en udvikling i din formkurve. Efter perioden med træning kan du så igen teste dit PI ved 5 km. løb, og nu skulle PI gerne være højere, som en indikation af, at du har udviklet din fysiske kapacitet rent konditionsmæssigt.

Vær opmærksom på, at PI værdien ikke kan sammenlignes med værdier for iltoptagelse eller kondital.

For at få en PI værdi skal du have en pulsmåler på. Du skal endvidere have valgt et af de faste programmer eller manuel træning på TechnoGym udstyrets display. PI vises i displayet, når træningsseancen er færdig.

Værdierne for PI ligger fra 0 – 100. En stigning i PI betyder, at du bliver i stand til at løbe eller cykle hurtigere ved samme pulsfrekvens eller, at du kan arbejde med en lavere pulsfrekvens ved samme træningsintensitet. Dette forhold skyldes, at både din bevægelsesøkonomi og iltoptagelse bliver forbedret når du træner konditionstræning.

Når du skal sammenligne dine PI værdier, skal det gøres på samme udstyr. Det vil være bedst, at anvende løbebånd eller cykel, da man på andet udstyr kan snyde med kropsvægten (eksempelvis hænge i armene på stepmaskinen), dette vil nemlig give en urealistisk højt PI værdi. Du skal ligeledes sørge for, at det er den samme intensitet (km/t, puls, level eller program etc.) du tester på.

Godt med lidt uddannelse indenfor træning i min log :smile: Når jeg får lavet min egen hjemmeside, må du skrive artikler til den :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 26 september

Morgencardio

PW 6 km

Hamstrings, let triceps og biceps

Cardio

Intervaller løb/gang

400m

100m/300m

200m/200m

300m/100m

400m

De 400m lige efter de 300m med kun 100m pause var ikke at lege med :crazy:

SGSL Dødløft

10 @ 40 kg

8 @ 50 kg

3 @ 60 kg

3 @ 65 kg

3 @ 70 kg

God moornings

10 @ 30 kg

8 @ 35 kg

3 @ 40 kg

3 @ 45 kg

3 @ 50 kg

Leg curl

8 @ 25 kg

8 @ 27,5 kg

6 @ 30 kg

Hypers

3x12

EZ-curl

8 @ 20 kg

8 @ 25 kg

7 @ 27,5 kg

Kabel pres

8 @ 40 kg

8 @ 45 kg

8 @ 50 kg

Den her er jeg bare pludseligt blevet 5 kg stærkere i... aner ikke hvorfra, men klager ej :bigsmile:

OH extensions

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

Startet min nye diæt i dag. Den er god til en som mig, som kan lide mad i store mængeder :4mewantfood:

--------------------------------------

Lille cardiotillæg: PW 6 km :walking:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Startet min nye diæt i dag. Den er god til en som mig, som kan lide mad i store mængeder :4mewantfood:

Frk. Nysgerrig er her igen? :tongue: Hvad er din nye diæt? Jeg ved godt jeg spørg en del :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Frk. Nysgerrig er her igen? :tongue: Hvad er din nye diæt? Jeg ved godt jeg spørg en del :bigsmile:

Spørg bare løs - jeg spørger dig hele tiden om din styrketræning, så det er da bare fair du gør det samme overfor mig med min kost :smile:

Ikke noget fantastisk avanceret, bare større andel carbs end før, av den "rigtige" slags, så jeg får lov at spise meget :smile: Videre har jeg skruet lidt ned for proteiner og som altid har jeg en meget lille andel fedt.

Synes det passer mig fint, da jeg har brug for forholdsvis store mængeder mad for at føle mig mæt :4mewantfood: Og kan nu godt lide det meste, så kan nemt finde gode alternativer at skifte rundt mellem, så det ikke bliver kedeligt.

Jeg taber mig vildt hurtigt når jeg skærer carbs væk, men kan præstere så meget bedre når jeg har nok af dem. Og nu vil jeg også gerne bygge så godt jeg kan, så må hellere sørge for at de er der.

Blev lidt fundersam efter at have læst Norahs indlæg i Anitas log om at der ikke er vægtklasser i nogle af de kvindelige grener her i DK (hvis jeg nu forstod hende korrekt). Det ville så betyde at jeg til DM næste år ville risikere at stå ved siden af bøffer på 65 kg cut!! :crazy: I Sverige har de vægtklasserne +52 og +57, hvor jeg så nok kunne føle jeg var lidt med i mellemklassen, men de der heavy weights der...

Nå, men Poul kom så med de beroligende ord "så skal du bare være den bedste, jo".... bare og bare :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Blev lidt fundersam efter at have læst Norahs indlæg i Anitas log om at der ikke er vægtklasser i nogle af de kvindelige grener her i DK (hvis jeg nu forstod hende korrekt). Det ville så betyde at jeg til DM næste år ville risikere at stå ved siden af bøffer på 65 kg cut!! :crazy: I Sverige har de vægtklasserne +52 og +57, hvor jeg så nok kunne føle jeg var lidt med i mellemklassen, men de der heavy weights der

Jeg forstår Norahs indlæg på samme måde :smile: , og mændende har da også vægtklasser eller også et maks på hvor meget de vejer i forhold til deres højde. Jeg læste et sted, at den grænse måske bliver sat lidt op. :wink: De bliver jo så mere muskeløse, jeg ved ikke, om de vil vurdere kvinder ligeså. :unsure:

Måske skyldes de manglende vægtklasser indenfor kvinder bare tradition, men forhåbentlig nogle som arbejder for noget andet. :smile:

...

Nå, men Poul kom så med de beroligende ord "så skal du bare være den bedste, jo".... bare og bare :laugh:

Nå det er der du har det fra :laugh: Hvad er det i øvrigt din Poul laver? det virker som om han har kendskab til en del vedrørende styrketræning. :yo:

Dejlig med carb. Jeg er desværre selv den ultimalitive carb junkie. :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår Norahs indlæg på samme måde :smile: , og mændende har da også vægtklasser eller også et maks på hvor meget de vejer i forhold til deres højde. Jeg læste et sted, at den grænse måske bliver sat lidt op. :wink: De bliver jo så mere muskeløse, jeg ved ikke, om de vil vurdere kvinder ligeså. :unsure:

Måske skyldes de manglende vægtklasser indenfor kvinder bare tradition, men forhåbentlig nogle som arbejder for noget andet. :smile:

...

Nå det er der du har det fra :laugh: Hvad er det i øvrigt din Poul laver? det virker som om han har kendskab til en del vedrørende styrketræning. :yo:

Dejlig med carb. Jeg er desværre selv den ultimalitive carb junkie. :crazy_pilot:

Intet galt med at være carb junkie :4whistling: :blush:

Poul arbejder som fitnessansvarlig for SATS i Danmark og har tidligere været fitnessinstruktør og Personlig træner siden øøømm... 1999, tror jeg? Ved ikke helt med det årtal der... Han har også selv dyrket en del styrkeløft og er bare alment en nørd når det gælder træning, især styrketræning. På kondi-siden tror jeg han holder sig indenfor hvad han bør vide som personlig træner.

Men han har da god styr på det! Jeg udnytter det også fuldt ud, når jeg skal lægge mine splitprogrammer og beder ham overvåge det. Har også en ven i Sverige med god styr på det der og når de bægge to siger det samme, så tager jeg det til mig direkte. Hvis de siger to forskellige ting, lytter jeg bare til Bill Starr :yo: (forfatter af artikler indenfor styrketræning)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share