Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Hey Linis

Lyder rigtig spændene projekt du er gået i gang med.. skulle lige gå tilbage i din log, kunne ikke forstå hvorfor du drak 9 l vand.. :crazy: Glæder mig også til at se før og efterbillederne.. altid spændene hvad sådan en udtømning kan gøre.. :bigsmile:

tror jeg skulle have en nøjaktig beskrivelse for hver dag hvad jeg måtte spise, træne osv.. er ikke god til alt det udregning med caps, prot osv.. :wacko: har du selv strikket den sammen..?

Nille :bigsmile:

Jeg har fået modellen af en bekendt fra Sverige som vejleder kvindelige BB'er og fitnesstøser. Men jeg har så selv sat sammen eksakt hvad jeg skal spise de forskellige dage for at fylde proportionerne. Det var faktisk lidt sjovere end jeg forventet - har aldrig brugt vægt før til min mad, andet end den gang jeg læste diætist og vi skulle lave hjemme-opgaver.

Jeg må se hvor stor forskel jeg kan se, er som sagt slet ikke i nærheden af en fedtprocent som kunne gøre sig på scenen endnu. Men håber kunne få en fornemmelse på overkroppen, hvor jeg ikke binder VILDT meget fedt. :smile:

Jeg begynder desværre tvivle på om jeg kommer være klar til december, men kører på som om jeg skulle stille op frem til midt november. Hvis jeg der ser at det er håbløst, stopper jeg min cut og begynder bygge igen for at stille op på et sener tidspunkt :4flex:

Men har før forvånets over hvor hurtigt min krop kan smide fedt uden at der ryger meget muskler, så jeg håber... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

................fortsætning på dagens træning:

Cardio

Cykel 32 km på motionscykel

SATS Core

Aftencardio

Cykel 10.4 km

Fik læst godt op på neuro også - dejligt, så kan jeg holde aftnen fri med god samvittighed. Er godt med i dag med væsken - mangler kun 3 liter :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Så et rygbillede, som jeg lovet, jo...

post-10656-1189802416_thumb.jpg

Total spasser til at posere :laugh:

Godmorgen :w00t:

Så kom det endelig :4whistling:. Det ser rigtig godt ud. Det der umiddelbart skal særlig fremhæves er dine skulder, de ser rigtig gode ud. :tongue4: Biceps ser også bemærkelsesværdig gode ud.post-15167-1189833920.gif

Jeg synes også din overgang mellem arm, skulder og ser rigtig flot ud. :superman: Det er svært at bedømme din ryg umiddelbart. :unsure:

Jeg synes det ser rigtig godt ud :4jumpy: , og lidt farve :laugh: og posering gør nok lige det sidste :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så et rygbillede, som jeg lovet, jo...

post-10656-1189802416_thumb.jpg

Total spasser til at posere :laugh:

Uh Linis, det ser jo top dollar ud! :wink: Men nu ser du altså mere leee' og markeret ud i virkeligheden - sjovt, så meget forskel ens mangel på poseringsevner kan gøre :laugh:

Glæder mig til vi skal have taget flere billeder imorgen! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :w00t:

Så kom det endelig :4whistling:. Det ser rigtig godt ud. Det der umiddelbart skal særlig fremhæves er dine skulder, de ser rigtig gode ud. :tongue4: Biceps ser også bemærkelsesværdig gode ud.post-15167-1189833920.gif

Jeg synes også din overgang mellem arm, skulder og ser rigtig flot ud. :superman: Det er svært at bedømme din ryg umiddelbart. :unsure:

Jeg synes det ser rigtig godt ud :4jumpy: , og lidt farve :laugh: og posering gør nok lige det sidste :bigsmile:

God morgen og tak for kritikken! :bigsmile:

Ja, mine skuldre såg bedre ud end jeg troede :smile: Især bagskulderen. Jeg troede mine biceps ville dominere over mine triceps mere, men i følge Poul skal jeg træne mere biceps, så det er jeg meget glad for :w00t: Og ryggen skal have mere bredde. Den kommer også se bredere ud når alt det babyfedt rundt taljen forsvinder. :innocent:

Dybten er OK, men det kan man ikke se på det billede - må droppe toppen næste gang...

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Uh Linis, det ser jo top dollar ud! :wink: Men nu ser du altså mere leee' og markeret ud i virkeligheden - sjovt, så meget forskel ens mangel på poseringsevner kan gøre :laugh:

Glæder mig til vi skal have taget flere billeder imorgen! :w00t:

Hej Anna! :bigsmile:

Tak for de søde ord! Kan især lide

Men nu ser du altså mere leee' og markeret ud i virkeligheden
:4winkkiss:

Jeg ER rigtigt bloated for tiden - det kommer du også se i morgen. Har været dygtig med mit salt, så jeg binder pænt med væske og havde i dag pitting ødemer helt fra det jeg var stået op fra sengen - har de tidligere dage først kommet om eftermiddagen. Fik sågar en kommentar fra en kollega i går :laugh: Men glæder mig til at tage billeder i morgen, efter først at have arbejdet op et godt pump på ryggen!! :4flex:

Link to comment
Share on other sites

God morgen og tak for kritikken! :bigsmile:

Ja, mine skuldre såg bedre ud end jeg troede :smile: Især bagskulderen. Jeg troede mine biceps ville dominere over mine triceps mere, men i følge Poul skal jeg træne mere biceps, så det er jeg meget glad for :w00t: Og ryggen skal have mere bredde. Den kommer også se bredere ud når alt det babyfedt rundt taljen forsvinder. :innocent:

Dybten er OK, men det kan man ikke se på det billede - må droppe toppen næste gang...

Hej Linis

Må give Poul ret i at du skal til at træne mere biceps og forsøge at få noget mere masse på det ydre hoved så der kommer mere peak - specielt måske også prøve at ramme brachialis for at få mere "indre" fylde... tror hurtigt du kan hente noget masseforøgelse på biceps med specifik brachialis træning, da den ofte er fosømt!

Synes ellers det er svært at sige noget ud fra dit billed da blit'zen/lyset gør dig mere bleg og "udvasket" ... kunne I ikke prøve at tage billeder i dagslys (gerne eftermiddag/formiddag) det plejer at give et mere sandfærdigt indtryk :smile:

Med din størrelse burde du da sagtens kunne nå at blive klar til DC med målrettet træning ... i princippet er der jo et kg at tabe hver uge med veltilrettelagt træning og kost uden det store massetab :wink:

Skøn weekend :sun: til Jer begge

NO

Link to comment
Share on other sites

Hej Linis

Må give Poul ret i at du skal til at træne mere biceps og forsøge at få noget mere masse på det ydre hoved så der kommer mere peak - specielt måske også prøve at ramme brachialis for at få mere "indre" fylde... tror hurtigt du kan hente noget masseforøgelse på biceps med specifik brachialis træning, da den ofte er fosømt!

Synes ellers det er svært at sige noget ud fra dit billed da blit'zen/lyset gør dig mere bleg og "udvasket" ... kunne I ikke prøve at tage billeder i dagslys (gerne eftermiddag/formiddag) det plejer at give et mere sandfærdigt indtryk :smile:

Med din størrelse burde du da sagtens kunne nå at blive klar til DC med målrettet træning ... i princippet er der jo et kg at tabe hver uge med veltilrettelagt træning og kost uden det store massetab :wink:

Skøn weekend :sun: til Jer begge

NO

Hej Norah!

Tak for kloge ord - altid godt med et proffs ved hånden i såvel bygning, diæt og fotografering :smile: Jeg vil klart ta til mig dine råd om at bygge mine armer op!

En god weekend til dig også og et stort held og god vind med New York projektet!!

Link to comment
Share on other sites

Dag 11

Morgenvægt: 69,5 kg

Mad: som i går

Væske: 11 liter vand

Træning søndag 16 september

Cardio

Løbetur 6 km

Ryg

En god omgang ryg i IK99 sammen med Anna Bogs og Poul. Poul ville prøve nogle idéer fra Thibeadeau for at få min ryg at eksplodere :superman:

DB rows

12 @ 18 kg

12 @ 20 kg

10 @ 22 kg

8 @ 24 kg

BB rows

12 @ 40 kg

8 @ 50 kg

5 @ 60 kg

Her efter skulle jeg køre 5 set @ 65 kg med 3-5 gentagelser per set og 7-12 sek pause mellem hvert set. Det var hårdt, fik meget cheat ind i mellem, men det var sejt! :tongue:

20 @ 40 kg

For at få det sidste ud :4flex:

Excentriske PU

1 @ 4 st

1 @ 2 st

1 @ 2 st

Superset med latstræk med 5 sek pause på brystet

12 @ 20 kg

10 @ 25 kg

10 @ 20 kg

Fuldstændig slut i mine lats bagefter - Poul var stenhård mod mig, så havde det ikke været for ham, havde jeg nok stoppet i hvert fald 2 reps tidligere i hvert set :innocent:

Push ups

3x15 styk

Cardio

PW 6 km

God omgang og det var en dejlig løbetur jeg fik der om formiddagen :smile: Kan mærke min kondis er på vej op, men kan stadigvæk blive bedre :devil:

Bagefter prøvede mig og Anna lidt posering. Ikke meget bedre end sidst, men den her gang ingen top i vejen...

post-10656-1189962063_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hey! Dejligt med billede. Misundelsesværdige skuldre :devil: og arme i det hele taget! Og imponerende meget bagskulder. Vil dog sige at billedet ikke viser hvor meget dybde du irl har i ryggen. Virkelig flot V-form. Glæder mig til at se flere!

:4thumbup:

Hej og tak for de fine ord! :smile:

Jeg gør mit bedste for at få så meget V-form og dybde som muligt - kan aldrig blive for meget, IMO :w00t: Men er da glad at se der er en del, i hvert fald :smile:

Glæder mig til at starte på Vesterbro i morgen!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dag 11

Morgenvægt: 69,5 kg

Mad: som i går

Væske: 11 liter vand

Træning søndag 16 september

Cardio

Løbetur 6 km

Ryg

En god omgang ryg i IK99 sammen med Anna Bogs og Poul. Poul ville prøve nogle idéer fra Thibeadeau for at få min ryg at eksplodere :superman:

DB rows

12 @ 18 kg

12 @ 20 kg

10 @ 22 kg

8 @ 24 kg

BB rows

12 @ 40 kg

8 @ 50 kg

5 @ 60 kg

Her efter skulle jeg køre 5 set @ 65 kg med 3-5 gentagelser per set og 7-12 sek pause mellem hvert set. Det var hårdt, fik meget cheat ind i mellem, men det var sejt! :tongue:

20 @ 40 kg

For at få det sidste ud :4flex:

Excentriske PU

1 @ 4 st

1 @ 2 st

1 @ 2 st

Superset med latstræk med 5 sek pause på brystet

12 @ 20 kg

10 @ 25 kg

10 @ 20 kg

Fuldstændig slut i mine lats bagefter - Poul var stenhård mod mig, så havde det ikke været for ham, havde jeg nok stoppet i hvert fald 2 reps tidligere i hvert set :innocent:

Push ups

3x15 styk

Cardio

PW 6 km

God omgang og det var en dejlig løbetur jeg fik der om formiddagen :smile: Kan mærke min kondis er på vej op, men kan stadigvæk blive bedre :devil:

Bagefter prøvede mig og Anna lidt posering. Ikke meget bedre end sidst, men den her gang ingen top i vejen...

bedre billede, bedre lys og bedre uden toppen, helt sikkert.

Link to comment
Share on other sites

Hej Linis :bigsmile:

Det er meget bedre det billde :wootdance: Du har en rigtig god ryg :tongue4::cheer:

Håber du kan nå at blive klar til konkurrencen :superman:

Hej!

Jo, håber også... Men der er meget som skal af, så strikt diæt og øge mit aktivitetsniveau en smule er hvad som venter :superman: Nu skal jeg først og fremst afslutte de sidste par dage på den her prøvetømningen og der efter sætte en god plan over min diæt sammen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share