Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Jeg forstår Norahs indlæg på samme måde :smile: , og mændende har da også vægtklasser eller også et maks på hvor meget de vejer i forhold til deres højde. Jeg læste et sted, at den grænse måske bliver sat lidt op. :wink: De bliver jo så mere muskeløse, jeg ved ikke, om de vil vurdere kvinder ligeså. :unsure:

Måske skyldes de manglende vægtklasser indenfor kvinder bare tradition, men forhåbentlig nogle som arbejder for noget andet. :smile:

Dejlig med carb. Jeg er desværre selv den ultimalitive carb junkie. :crazy_pilot:

Ved DM er der højdeinddeling på fitnessklasserne og vægtinddeling på BB-klasserne, men da der som regel ikke er meget mere en 4 kvinder der stiller op i BB, er deres klasse en åben klasse.

De kvinder der stiller op i DK er ikke ligefrem småo g jeg vil i hver fald nødig stå ved siden af dem, ud fra de billeder du poster ville jeg nok synes du passede bedre ind i BF klasserne til DM end BB klasserne, men du vil jo sagtens kunne tage BB i Sverig hvor der er vægtinddeling.

post-12744-1190879225_thumb.jpg

Jeg ville i hver fald hellere stå og være lidt for stor i BF end være meget lille i forhold til de andre i BB :blush:

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ved DM er der højdeinddeling på fitnessklasserne og vægtinddeling på BB-klasserne, men da der som regel ikke er meget mere en 4 kvinder der stiller op i BB, er deres klasse en åben klasse.

De kvinder der stiller op i DK er ikke ligefrem småo g jeg vil i hver fald nødig stå ved siden af dem, ud fra de billeder du poster ville jeg nok synes du passede bedre ind i BF klasserne til DM end BB klasserne, men du vil jo sagtens kunne tage BB i Sverig hvor der er vægtinddeling.

post-12744-1190879225_thumb.jpg

//Anita

Hej Anita og velkommen i loggen!

Tillykke med din debut, i øvrigt, det har jeg vist ikke fået skrevet til dig... Og nu stort held og lykke i NY!!

Jeg tænkte det samme som dig, når jeg såg de der kvinder. De er ikke små!! De ligner dem man ser i tungvægtklassen i Sverige og ud fra hvad jeg set, sker lidt det samme i den øverste klasse i BB som i karate. -60 er den anden højeste klasse der (japaner er så små, jo) så alt over 60 blev bare pludseligt til bøffer på op mod 80 kg!! Så jeg kunne i princip vælge at holde mig tynd i minus 60 og have en chance, eller blive kæmpestor for at kunne nå frem til de der store piger.

Men BF... så bliver jeg jo nød at lære mig gå i høje hæle, jo - det er jeg ikke god til!! :crazy:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hej Anita og velkommen i loggen!

Tillykke med din debut, i øvrigt, det har jeg vist ikke fået skrevet til dig... Og nu stort held og lykke i NY!!

Mange tak skal du have :bigsmile:

Jeg tænkte det samme som dig, når jeg såg de der kvinder. De er ikke små!! De ligner dem man ser i tungvægtklassen i Sverige og ud fra hvad jeg set, sker lidt det samme i den øverste klasse i BB som i karate. -60 er den anden højeste klasse der (japaner er så små, jo) så alt over 60 blev bare pludseligt til bøffer på op mod 80 kg!! Så jeg kunne i princip vælge at holde mig tynd i minus 60 og have en chance, eller blive kæmpestor for at kunne nå frem til de der store piger.

Ja de kvinder er vist på mange områder mere mænd end kvinder :blush: og efter min mening er det ret urealistisk at at satse på den klasse hvis man samtidig gerne vil være en ren atlet :blush: Meget ærgeligt, for der står en del piger i BF klasserne, som i teorien er for store dertil, men som ikke ønsker at rykke op i BB klassen. Med lidt vægtinddeling kunne man jo håbe på det kunne lade sig gøre.

Men BF... så bliver jeg jo nød at lære mig gå i høje hæle, jo - det er jeg ikke god til!! :crazy:

Ved du hvad, når alt kommer til alt, så tror jeg faktisk det er det mindste problem :bigsmile: Men ellers er der jo også AF, hvis du mere er til bare tæer, kropshævninger osv.. !!

Men jeg tror da helt sikker på du vil kunne gøre det godt i en BF klasse.. !! Jeg er selv meget drenget og måtte derfor også søge hjælp ved mine veninder, da jeg på ingenmåder ved hvordan man lægger en ordentlig make-up, går i højehæle, får sat negle og vipper på osv..

Jeg tror os Poul vil elske at se dig fimse rundt i bling bling bikini og høje hæle der hjemme når ud skal øve dig :slut:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Mange tak skal du have :bigsmile:

Ja de kvinder er vist på mange områder mere mænd end kvinder :blush: og efter min mening er det ret urealistisk at at satse på den klasse hvis man samtidig gerne vil være en ren atlet :blush: Meget ærgeligt, for der står en del piger i BF klasserne, som i teorien er for store dertil, men som ikke ønsker at rykke op i BB klassen. Med lidt vægtinddeling kunne man jo håbe på det kunne lade sig gøre.

Ved du hvad, når alt kommer til alt, så tror jeg faktisk det er det mindste problem :bigsmile: Men ellers er der jo også AF, hvis du mere er til bare tæer, kropshævninger osv.. !!

Men jeg tror da helt sikker på du vil kunne gøre det godt i en BF klasse.. !! Jeg er selv meget drenget og måtte derfor også søge hjælp ved mine veninder, da jeg på ingenmåder ved hvordan man lægger en ordentlig make-up, går i højehæle, får sat negle og vipper på osv..

Jeg tror os Poul vil elske at se dig fimse rundt i bling bling bikini og høje hæle der hjemme når ud skal øve dig :slut:

/Anita

Jeg må lige finde ud af det - evt kunne det jo passe fint at stille op i BF til DM og så trimme lidt mere for at være klar til BB i Sverige et par måneder senere :smile:

Ja men hvis du også er "drenge-pige" men kunne finde ud af de høje hæle, så må det være muligt, jo :wink: Og jeg tror nu også Poul hellere vil have en bling bling tøs end en som har bredere skuldre end ham og ødelægger hans barbermaskine fordi hendes skægstub er for kraftig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må lige finde ud af det - evt kunne det jo passe fint at stille op i BF til DM og så trimme lidt mere for at være klar til BB i Sverige et par måneder senere :smile:

Ja men hvis du også er "drenge-pige" men kunne finde ud af de høje hæle, så må det være muligt, jo :wink: Og jeg tror nu også Poul hellere vil have en bling bling tøs end en som har bredere skuldre end ham og ødelægger hans barbermaskine fordi hendes skægstub er for kraftig :laugh:

Det lyder bestemt som en rigtig god løsning, måske jeg selv skulle overveje den mulighed næste år.. for inderst inde er jeg altså os for drenget til alt det bling bling :laugh: Men der er heldigvis lang tid til, så jeg venter med at finde ud af hvad jeg har lyst til til den tid (hvor lang en diæt jeg orker :blush: ).

Du kan sagtens nå at lære at gå i de høje hæle og går det helt galt, behøver du jo ikke tage en sko med 10-12 cm hæl, men i stedet en med f.eks. 8 cm, de sidste cm har meget at sige i forhold til at skulle kunne gå pæn i skoene.

Link to comment
Share on other sites

for det første ... så gik jeg ud fra at vi snakkede fitness i Anitas log, hvorfor jeg har skrevet at der ingen vægtklasser er :smile: Self der er vægtklasser i BB, og selv om klasserne bliver slået sammen i BB, så mener jeg da at de altid plejer at placere en vinder i de enkelte klasser?

Ang. dine konkurrence ambitioner Linis .... SKID HUL i hvordan de andre ser ud!! Gør hvad du har lyst til og gør det fordi det er sjovt!!

Bare tænk på miss herinde fra samt Käte ... de stillede jo begge to op i BB for 2 år siden og med hver virkelig flot debut :smile:

Ellers kunne du jo også overveje AF - det er uden de højre hæle og også i dengrad en udfordring!!

Er det korrekt forstået at du har droppet DC siden du er begyndt med ekstra carbs?

(overvejer lidt selv at at tage derop :4whistling: )

Link to comment
Share on other sites

for det første ... så gik jeg ud fra at vi snakkede fitness i Anitas log, hvorfor jeg har skrevet at der ingen vægtklasser er :smile: Self der er vægtklasser i BB, og selv om klasserne bliver slået sammen i BB, så mener jeg da at de altid plejer at placere en vinder i de enkelte klasser?

Jeg er ret sikker på at der på tilmeldingssedlen stod at kvindelig BB var en åben klasse :blush:

Kan nemlig huske jeg selv undre mig over der ik var nogen vægtinddeling... !!!

Men ja som Norah skriver skal man gøre det ma har lyst til.. Jeg vil så bare ik selv have haft lyst til at stå ved siden af dem der stod der i år :blush:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder bestemt som en rigtig god løsning, måske jeg selv skulle overveje den mulighed næste år.. for inderst inde er jeg altså os for drenget til alt det bling bling :laugh: Men der er heldigvis lang tid til, så jeg venter med at finde ud af hvad jeg har lyst til til den tid (hvor lang en diæt jeg orker :blush: ).

Du kan sagtens nå at lære at gå i de høje hæle og går det helt galt, behøver du jo ikke tage en sko med 10-12 cm hæl, men i stedet en med f.eks. 8 cm, de sidste cm har meget at sige i forhold til at skulle kunne gå pæn i skoene.

Du kan jo også bare tage med til BB i Sverige - efter DM her i DK - hvor du kan være i en vægtklasse uden at behøve ligne en mand :wink::bigsmile:

Ja, jeg må gå til kursus hos Anna Bogs, hun er god til det der med høje hæle :w00t:

Link to comment
Share on other sites

for det første ... så gik jeg ud fra at vi snakkede fitness i Anitas log, hvorfor jeg har skrevet at der ingen vægtklasser er :smile: Self der er vægtklasser i BB, og selv om klasserne bliver slået sammen i BB, så mener jeg da at de altid plejer at placere en vinder i de enkelte klasser?

Ang. dine konkurrence ambitioner Linis .... SKID HUL i hvordan de andre ser ud!! Gør hvad du har lyst til og gør det fordi det er sjovt!!

Bare tænk på miss herinde fra samt Käte ... de stillede jo begge to op i BB for 2 år siden og med hver virkelig flot debut :smile:

Ellers kunne du jo også overveje AF - det er uden de højre hæle og også i dengrad en udfordring!!

Er det korrekt forstået at du har droppet DC siden du er begyndt med ekstra carbs?

(overvejer lidt selv at at tage derop :4whistling: )

Det lyder super, hvis det er som du siger :smile: Og jo, skal lade være med at kigge for meget på hvordan de andre ser ud og sammenligne med mig selv, men bare køre på og gøre det så godt som muligt. Det er jo trods alt første gang, jo, så jeg må nok liiige sænke ambitionsniveauet - men er en perfektionist, jo :4whistling:

Skal du op til DC for at stille op, eller som tilskuer? Jeg har faktiskt lagt planen ned om at stå på scenen til BB allerede i december... Sigtet er nu på Grand Prix i april. Og hvis jeg postede billede af mit understel, tror jeg også du ville give mig ret - det er der hvor klart største delen af midt fedt sidder og det er en STOR del.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 27 september

Morgencardio

Cykel 6 km

Bryst og tung biceps

Mødte op med Poul i powerstudio - fedt at jeg fik ham med, gør altid at jeg kan presse mig selv lidt mere :devil:

Cardio

Cykeltur på 4 km fra arbejde til powerstudio

Incline bænkpres

Blev i dag udført på en form for maskine, hvor man skulle komme vægtskiver på hver side og uden en stang som bandt de to sider sammen. Så jeg fik i dag en god kvittering på at jeg fået tilbage min styrke i princip fuldt ud i venstre side. Kunne ikke mærke nogen som helst forskel i dag! :bigsmile:

10 @ 10 kg

8 @ 20 kg

4 @ 30 kg

12 @ 20 kg

1 @ 30 kg

11 @ 20 kg

Bænkpres

10 @ 20 kg

8 @ 35 kg

6 @ 40 kg

4 @ 45 kg

8 @ 40 kg

Cable brystpres

10 @ 25 kg

10 @ 27,5 kg

10 @ 27,5 kg

Preacher curls

10 @ 20 kg

5 @ 25 kg

5 @ 25 kg

5 @ 25 kg

5 @ 25 kg

5 @ 25 kg

Hammer curls

10 @ 8 kg

10 @ 9 kg

10 @ 10 kg

Cable curls

8 @ 30 kg

8 @ 35 kg

7 @ 40 kg

Og så til sidst en halv gå/halv cykel tur hjem :smile: Dejlig omgang på noget i stil med 75 minutter.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 28 september

Ikke til meget endnu...

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Skal kun køre på den her tunge måde til næste weekend, før jeg går over til en uge med mere disco. Skulle egentlig ha været min sidste uge, den her, men jeg synes ikke jeg føler mig brugt på de tunge vægte endnu, tror det kan skyldes den slappe weekend.... Så Poul har givet mig lov at fortsætte en uge mere :smile:

Der venter mere træning efter arbejde, så opdaterer i aften.

Link to comment
Share on other sites

Så kommer fortsætningen på min træning i dag:

Cardio

Cykel 10,1 km

Løb 4,8 km i intervaller om 400 m spurter

SATS Core

Aftencardio

Cykel 10,4 km

Fik også lige hivet rundt med nogle ordentlige vægte sammen med min PT-kund i dag :smile: Det gik lidt af væddemål i det, når jeg drillede ham for at være slap. Så ville han lige se hvad jeg kunne løfte. Er bange for at jeg kommer mærke det i morgen :laugh: I morgen står den på ben :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag 29 september

Har lavet lidt om i planen - skulle have trænet ben, men det blev bare til cardio, body toning og maskinedisco i stedet for. Når jeg alligevel var i disco mode efter min Stram op, kunne jeg lige så godt fortsætte, tænkte jeg og tager ben på mandag i stedet for.

Morgencardio

Cykel 15,1 km

Stram Op

Superset:

Pulley/Chest press

8 @ 35 kg

8 @ 40 kg

8 @ 45 kg

8 @ 37,5 kg

8 @ 40 kg

8 @ 42,5 kg

Leg extensions/Leg curl

8 @ 25 kg

8 @ 30 kg

8 @ 35 kg

8 @ 35 kg

8 @ 37,5 kg

8 @ 40 kg

Vertical traction/Shoulder press

8 @ 47,5 kg

8 @ 50 kg

8 @ 52,5 kg

8 @ 15 kg

8 @ 17,5 kg

8 @ 20 kg

Lagde i dag mærke til at det er først når der kommer kilo på Vertical som jeg kan mærke den i lats - før det går den mest i arm og teres. Så skal nok bare hive kilo på i den næste gang, så jeg kan få styr på min bredte :4flex:

Abductor/Adductor

8 @ 45 kg

8 @ 50 kg

8 @ 55 kg

8 @ 45 kg

8 @ 50 kg

8 @ 55 kg

Cable curl/Cable press

8 @ 30 kg

8 @ 35 kg

8 @ 40 kg

8 @ 35 kg

8 @ 40 kg

8 @ 45 kg

Hypers/Decline Crunches

3 x 12

3 x 12

Cardio

Cykel 10,5 km

Nice måde at træne på hvis man bare vil have pulsen pænt op og føle sig brugt i kroppen bagefter men uden at det tager for meget af ens restitution :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lite hyggebilleder fra turen til Göteborg sidste weekend:

post-10656-1191092179_thumb.jpg

Linis og to brødre spiser god mad - dog med en smule for lidt salt...

post-10656-1191092319_thumb.jpg

En "bästis" fra lægestudiet i Gbg tog sig tid i en pause fra Davis Cup at hygge lidt med mig og Poul. (Kæft, man ser bleg ud ved siden af ham - men han er også typen som bliver brun på solen i marts :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

En "bästis" fra lægestudiet i Gbg tog sig tid i en pause fra Davis Cup at hygge lidt med mig og Poul. (Kæft, man ser bleg ud ved siden af ham - men han er også typen som bliver brun på solen i marts )

Ikke noget protan ikke kan klare :laugh:

Men han ser jo også næsten endnu mere metro ud end Polle drengen :laugh:

Ps. Din ene bror ser ud til at have nogle helt gode Guns :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ikke noget protan ikke kan klare :laugh:

Men han ser jo også næsten endnu mere metro ud end Polle drengen :laugh:

Ps. Din ene bror ser ud til at have nogle helt gode Guns :devil:

:laugh:

Lukas er faktisk liiiiige en tand mere metro end Poul. Men ikke meget mere - forskellen består i halskæde og ringe, det har jeg aldrig set Poul bruge. Men ellers er de i princip på samme niveau :bigsmile:

Gode guns går i familien Isaksson :4flex: Han overvejer lidt at stille op til Fitness, men pt har han noget lort med sit bækken og sin lænd som gør at han er meget begrænset i hvad han kan lave og kan slet ikke løfte tungt. Har døjet med det i halvanden år og ikke rigtigt fået en diagnose eller rigtigt god behandling for det :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Mere metro end Poul :blink: ............ :tongue:

Ja, Poul skal sgu ha' ros for at han ikke bruger en masse bling bling. Han er jo bling bling nok i sig selv :wub::bigsmile:

Træls med din brors skade. Du må jo se om du kan hjælpe ham. Du har da også ret meget styr på den slags.

Skader er noget lort, men du må jo sige at til ham, at når civilisationen går under er Orker og Sabeltigre jo ligeglad med om man har skader eller ej. Så må man bare være TOUGHT uanset hvad :devil::superman::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Mere metro end Poul :blink: ............ :tongue:

Ja, Poul skal sgu ha' ros for at han ikke bruger en masse bling bling. Han er jo bling bling nok i sig selv :wub::bigsmile:

Træls med din brors skade. Du må jo se om du kan hjælpe ham. Du har da også ret meget styr på den slags.

Skader er noget lort, men du må jo sige at til ham, at når civilisationen går under er Orker og Sabeltigre jo ligeglad med om man har skader eller ej. Så må man bare være TOUGHT uanset hvad :devil::superman::w00t:

Ja, Poul er tilpas metro for min smag :wub:

Har haft lidt teorier kring hvorfor min bror haft de problemer der, men han har nu forhåbentlig fundet en som løst mysteriet. En osteopat i Göteborg (osteopat er det samme som kiro eller naprapat, bare en anden skole). Sidst jeg snakkede med ham, syntes han i hvert fald det blevet lidt bedre og har begyndt kunne squatte lidt mere igen :smile:

Og hvis civilisationen går under før han er helt tilbage fra sin skade, så tager jeg ham bare på mine skuldre og løber fra tigeren :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag 30 september

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Spinning interval

55 minutter

God time hvis man kan lide techno og sindsygt hårde intervaller - og det kan jeg :w00t: Kunne dog mærke det er lang tid siden jeg kørt spinning sidst og lavede den klassiske fejl at skrue for meget på til at starte med, men kunne mærke syren komme snigende før det var gået helt galt, så tog det bare lidt mere stille og rolig et par minutter før jeg var klar at gi' den gas resten af timen :devil: Havde efterfølgende ikke de store problemer at ligge på 178-188 i puls relativt lange perioder, så helt galt står det nok ikke til med min kondition :innocent:

Tung ryg og triceps

DB rows

12 @ 16 kg

10 @ 18 kg

8 @ 20 kg

6 @ 22 kg

BB rows

12 @ 40 kg

10 @ 45 kg

8 @ 50 kg

5 @ 65 kg

Kun 7-12 sek pause mellem de efterfølgende set

3 @ 65 kg

3 @ 65 kg

14 @ 50 kg

Excentriske PU/Latstræk m 6 sek pause på brystet

1 @ 5

1 @ 4

1 @ 3

1 @ 3

12 @ 25 kg

10 @ 25 kg

8 @ 25 kg

6 @ 25 kg

Galt, hvor meget PUMP jeg fik af det!! :4thumbup:

French press/CG bench press

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

15 @ 20 kg

Skulder ext. i kabel

15 @ 10 kg

12 @ 12,5 kg

Rigtigt nice omgang :smile: I morgen står den på forside lår og det glæder jeg mig til! :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
sindsygt hårde intervaller - og det kan jeg :w00t: Kunne dog mærke det er lang tid siden jeg kørt spinning sidst

:4jumpy: Du bliver jo mere og mere sympatisk

Fantastisk at du har været til spinningpost-15167-1191182545.gif , og ja hårde intervaller er det bedste :devil:

Og hvis civilisationen går under før han er helt tilbage fra sin skade, så tager jeg ham bare på mine skuldre og løber fra tigeren

:laugh: Jeg siger lige til hvis jeg får brug for nogle til at hjælpe mig væk :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været meget dårlig til at opdatere det seneste :innocent: Men har pt meget med skolen også, som jeg bare startet aaaaaalt for sent at læse op til! Så nu må jeg hellere taget mig sammen, hvis der skal være chance for at bestå på fredag!

Det har været lidt bentræning og lidt cardio, men kan ikke huske exakt hvad... Dagens lille smule træning kan jeg dog stadig huske :bigsmile:

Træning torsdag 4 oktober

Morgentræning sammen med Poul, Jakob og Dennis. Klattrede op for et rep et par gange, kunne godt mærke det var lang tid siden! :laugh: Dennis prøvede lære mig en teknik med fødderne, som jeg var alt for stor en spasser til at finde ud af.

Bagefter legede jeg lidt med kettlebells. Jakob, Dennis og Poul kom med god feedback hele tiden og jeg tror jeg til sidst fik en smule styr på det. Skal bare få styr på min kontrol i venstre skuldre så snart der kommer fart på det jag laver, så kan det nok blive rigtigt fedt! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share