Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Træning torsdag 30 august

Morgencardio

Cykel 10,4 km

Kondis og Body toning :slut::tongue:

Løb

Opvarmning

Bakkeløb 1,55 km

Intervaller

5 km i intervaller om 420m - det var meget hårdere end forventet...

Glute

3z8 @ 37,5 kg

Legpress

3x12 @ 110 kg

Leg curl

10 @ 35 kg

12 @ 35 kg

14 @ 35 kg

Leg extension

10 @ 35 kg

12 @ 35 kg

14 @ 35 kg

Adductor

8 @ 35 kg

10 @ 35 kg

12 @ 35 kg

14 @ 35 kg

Abductor

8 @ 35 kg

10 @ 35 kg

12 @ 35 kg

14 @ 35 kg

Lægpres

8 @ 35 kg

10 @ 35 kg

12 @ 35 kg

14 @ 35 kg

Crunchmaskine

8 @ 35 kg

10 @ 35 kg

12 @ 35 kg

Pilates... begynder blive sygt, det her...

45 min

Stram op

55 min

Aftencardio

Cykel 10,4 km

Lidt sjov med noget helt, helt andet end det jeg plejer at træne - men det var øvelser som slet ikke var påfristende for min nakke, så det var fint nok :smile: Men savner jernstangen...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Træning torsdag 30 august

Pilates... begynder blive sygt, det her...

45 min

Stram op

55 min

Hej :cool:

Vidste ikke lige om jeg skulle kommentere det :tongue: , men kan ikke lade være, stram op :raisebrow: Er det ikke sådan lidt aerobic? :hehe:

Det er selvfølgelig helt i orden, :innocent: men troede ikke lige jeg skulle læse om det i din log :dropjaw:

Link to comment
Share on other sites

Hej :cool:

Vidste ikke lige om jeg skulle kommentere det :tongue: , men kan ikke lade være, stram op :raisebrow: Er det ikke sådan lidt aerobic? :hehe:

Det er selvfølgelig helt i orden, :innocent: men troede ikke lige jeg skulle læse om det i din log :dropjaw:

Hehe, jo stram op er i princip det man nogen gang kalder body toning. Jeg underviser i det, ellers ville jeg aldrig finde på at gå til det og det samme gælder for pilates. Men har nu lært at det faktisk fungerer fint som rehab og aktiv restitution - eller som opværmning til efterfølgende styrketræning, de dage det ligger tidligt på dagen :smile:

Men har været en rigtig aerobicnørd og kan nu godt lide avanceret aerobic, men det ser man ikke så meget af længere...

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jo stram op er i princip det man nogen gang kalder body toning. Jeg underviser i det, ellers ville jeg aldrig finde på at gå til det og det samme gælder for pilates. Men har nu lært at det faktisk fungerer fint som rehab og aktiv restitution - eller som opværmning til efterfølgende styrketræning, de dage det ligger tidligt på dagen :smile:

Men har været en rigtig aerobicnørd og kan nu godt lide avanceret aerobic, men det ser man ikke så meget af længere...

Bodytoning og pilates er faktisk rigtig godt som aktiv restitution - det kunne jeg klart mærke i mine instruktør dage :smile: Og hvis man er i rigtig god form, så er spinning også en god form for aktiv restitution :wink: (og hjælper med at holde ens G-flux højt højt oppe!)

Link to comment
Share on other sites

Bodytoning og pilates er faktisk rigtig godt som aktiv restitution - det kunne jeg klart mærke i mine instruktør dage :smile: Og hvis man er i rigtig god form, så er spinning også en god form for aktiv restitution :wink: (og hjælper med at holde ens G-flux højt højt oppe!)

OMG - du må virkelig være i endnu bedre form end jeg troede hvis du bruger spinning som aktiv restitution!!! :blink:

Er det russergenerne der gør det ? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 31 august

Endnu en dag med core og kondi :smile:

Morgencardio

Cykel 10.4 km

Mini triathlon

Løb

Intervaller i 2 km om 1+1 minut

Cykel

Cykel 5.5 km, også i intervaller om 2+1.5 min

Roergometer

2000 m, niveau 7. Gennemført på 8:21:5 - bedre end sidst...

Total abdominal

12 @ 35 kg

10 @ 40 kg

8 @ 45 kg

Lower back

3x12 @ 30 kg

Rotary torso

3x12 @ 15 kg

Abdominal crunch

12 @ 30 kg

10 @ 35 kg

8 @ 40 kg

Hyperextensions

3x12

SATS Core

Aftencardio

Cykel 10.4 km

Det er hyggeligt nok at smølfe rundt bland alle maskiner jeg normalt aldrig kører, men glæder mig til at komme igang med ordentlig træning snart igen. Prøver i morgen med en omgang ryg og ser hvordan det går :smile: Begynder føle mig tynd og svag...

Link to comment
Share on other sites

OMG - du må virkelig være i endnu bedre form end jeg troede hvis du bruger spinning som aktiv restitution!!! :blink:

Er det russergenerne der gør det ? :wink:

Hehe, russergenerne - AFGJORT! :superman::tongue:

Men det var nu i mine "yngre" dage :laugh: - den gang jeg var fitness-instruktør... 4 timers spinning, 4 timers bodytoning plus 2 timers pilates om ugen - ved siden af mit high frequency program (op til 8 workouts om ugen) :laugh: No wonder, jeg forsømte mine studier... :blush: og no wonder, jeg ikke blev større den gang.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, russergenerne - AFGJORT! :superman::tongue:

Men det var nu i mine "yngre" dage :laugh: - den gang jeg var fitness-instruktør... 4 timers spinning, 4 timers bodytoning plus 2 timers pilates om ugen - ved siden af mit high frequency program (op til 8 workouts om ugen) :laugh: No wonder, jeg forsømte mine studier... :blush: og no wonder, jeg ikke blev større den gang.. :innocent:

Med den bagrund er du hermed tilgivet for dine små biceps.

:4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Med den bagrund er du hermed tilgivet for dine små biceps.

:4winkkiss:

Hehe, der skal vist arbejdes på dem, så sandt så sandt :wink: dropset, fårced, you name it! :devil:

Men hun har et godt latspread!!!! BOOOOOOOOOOM!!!

You betcha :superman: Gonna be able to fly soon :tongue:

Men der skal bygges noget mere dybde, så jeg kan begynde at matche Linis' ryg of doom :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, der skal vist arbejdes på dem, så sandt så sandt :wink: dropset, fårced, you name it! :devil:

You betcha :superman: Gonna be able to fly soon :tongue:

Men der skal bygges noget mere dybde, så jeg kan begynde at matche Linis' ryg of doom :devil:

Of doom and destruction!!

Min dybte er ikke mit største problem, men kunne godt tænke mig den bredde du render rundt med! :1356: Al Zercher synes jeg havde enorm effekt hurtigt på mig for at give kød på ryggen! Nu skal der bare laves merer DB rows og Fat man pull ups for mine lats - de bedste til at få DOMs i dem for mig!

Poul har nu lovet at give mig lidt fifs om hvordan jeg kan få en led ryg... godt med en egen PT der hjemme :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Of doom and destruction!!

Min dybte er ikke mit største problem, men kunne godt tænke mig den bredde du render rundt med! :1356: Al Zercher synes jeg havde enorm effekt hurtigt på mig for at give kød på ryggen! Nu skal der bare laves merer DB rows og Fat man pull ups for mine lats - de bedste til at få DOMs i dem for mig!

Poul har nu lovet at give mig lidt fifs om hvordan jeg kan få en led ryg... godt med en egen PT der hjemme :rolleyes:

Hey :cool:

Mange af de andre som stiller op til noget, poster nogle gange billeder så man kan se deres form. :showoff:

Kunne du overtales til det? :innocent: Kan sagtens forstå hvis du ikke har lyst :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey :cool:

Mange af de andre som stiller op til noget, poster nogle gange billeder så man kan se deres form. :showoff:

Kunne du overtales til det? :innocent: Kan sagtens forstå hvis du ikke har lyst :bigsmile:

:laugh:

Jo, det kunne da godt være, men det ville pt blive udvalgte kropsdele :innocent: Har ikke nogen god kamere heller, men skal stå som model for rygbilleder om ikke så længe, så kan det evt blive noget postet der efter :smile:

Skal også snart begynde sætte mig mere ind i tingen, har jeg tænkt. Jeg ved ikke hvor meget det kunne gavne eller skade, men ville gerne nå at prøve bægge alternativer til væskeudtømning jeg fået før jeg virkelig skal på allvor. Også for at se hvad for en jeg kan klare bedst "psykisk".

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:laugh:

Jo, det kunne da godt være, men det ville pt blive udvalgte kropsdele :innocent: Har ikke nogen god kamere heller, men skal stå som model for rygbilleder om ikke så længe, så kan det evt blive noget postet der efter :smile:

Skal også snart begynde sætte mig mere ind i tingen, har jeg tænkt. Jeg ved ikke hvor meget det kunne gavne eller skade, men ville gerne nå at prøve bægge alternativer til væskeudtømning jeg fået før jeg virkelig skal på allvor. Også for at se hvad for en jeg kan klare bedst "psykisk".

Lyder rigtig spændende. :bigsmile:

Jeg har læst lidt om væskeudtømining i Anita Rye's log.

Jeg vidste ikke, der var så stor forskel på måder man væskeudtømmer på. :blink:

Jeg tror det er ret hårdt for kroppen at blive udsat for væskeudtømning, spørgsmålet er selvfølgelig hvor usundt det er. :eh:

Hvis du skal nå 2 gange inden december + den gang du skal op til konkurrence, så skal du nok snart gøre første forsøg. Jeg tror i hvert fald at kroppen skal have en lille pause efter første gang. :wink:

men ser frem til ryg billeder i hvert fald :weight_lift: Håber det er ok jeg spørg så direkte :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lyder rigtig spændende. :bigsmile:

Jeg har læst lidt om væskeudtømining i Anita Rye's log.

Jeg vidste ikke, der var så stor forskel på måder man væskeudtømmer på. :blink:

Jeg tror det er ret hårdt for kroppen at blive udsat for væskeudtømning, spørgsmålet er selvfølgelig hvor usundt det er. :eh:

Hvis du skal nå 2 gange inden december + den gang du skal op til konkurrence, så skal du nok snart gøre første forsøg. Jeg tror i hvert fald at kroppen skal have en lille pause efter første gang. :wink:

men ser frem til ryg billeder i hvert fald :weight_lift: Håber det er ok jeg spørg så direkte :smile:

Du spørger bare løs! :smile:

Du nævner lige de ting jeg også tænkt med mine udtømninger... hvor meget vil det slide på mig... Det er meget stor forskel på de to jeg fået. Den ene minder meget om den i Anitas log, den er bare dobbelt så lang. Den anden leger over hoved ikke med salt og væske direkte, men indirekte med hvad man spiser og hvordan man træner i de to uger den foregår. Den sidste - skulle i følge min ven jeg fået den fra - ikke være særligt belastende for kroppen, bare meget "opmærksomhedskrævende"... skal be ham uddybe det mere på et tidspunkt, tror jeg...

Samtidig er jeg stadigvæk så "fed" at jeg tror jeg kun ville få en fornemmelse af min psykiske reaktion på dem og ikke rigtigt hvad for en som er den mest effektive. Men hvad... en gang skal være den første, jo :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag 1 september

Morgencardio

Cykel 10,4 km

Stram Op

Ryg og triceps

Opvarmning

Løb 800 m mod 4 grader på cirka 6 minutter

Sjippetov 2 minutter

DB row

12 @ 12 kg

12 @ 14 kg

12 @ 16 kg

10 @ 18 kg

10 @ 20 kg

10 @ 22 kg

Siddende kabel row

12 @ 30 kg

6 @ 45 kg

6 @ 45 kg

6 @ 45 kg

10 @ 30 kg

Vertical traction

8 @ 50 kg

10 @ 47,5 kg

12 @ 45 kg

14 @ 42,5 kg

Excentriska pull ups

3x3

OH kabeltræk

10 @ 7,5 kg

10 @ 7,5 kg

10 @ 7,5 kg

CG bænkpres

6 @ 30 kg

6 @ 30 kg

6 @ 30 kg

6 @ 30 kg

Kabel pres

på Pouls måde...

8 @ 25 kg

8 @ 25 kg

8 @ 25 kg

Cardio

Cykel 16 km

Sidder nu ude hos Anna Bogs og hygger. Har fået god mad og masser med light cola :smile: I aften bliver der en smule mere cardio hjem også, cirka 8-9 km. Regner med at være dejligt øm i lats imorgen - skal altså arbejde på min rygmasse, jeg skal!!! :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Hey :cool:

Mange af de andre som stiller op til noget, poster nogle gange billeder så man kan se deres form. :showoff:

Kunne du overtales til det? :innocent: Kan sagtens forstå hvis du ikke har lyst :bigsmile:

Hey!!! Denne båd hopper jeg altså med i!! Synes bestemt også at nogle fotos ville være på sin plads :4thumbup: .

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag 2 september

Mødte før arbejde i Brøndby og trænede sammen med en pige som har et væddemål sat op med sin kæreste - hvem som kan miste 4 procent fedt først. Så jeg tilbød at give hende en ekstra lille boost! :devil:

Morgencardio

Cykel 10.4 km

Opvarmning

Cykel 5 km i intervaller

Skuldre og biceps

Zercher squats

8 @ 30 kg

6 @ 40 kg

6 @ 45 kg

6 @ 50 kg :firebounce:

Elsker Zercher!! Det tager så dejligt fat i balder, mave og ryg!!

Military press

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

Lateral flies

8 @ 9 kg

8 @ 9 kg

8 @ 9 kg

Front raises

16 @ 8 kg

16 @ 8 kg

16 @ 8 kg

Rear delt træk

10 @ 7.5 kg

10 @ 7.5 kg

10 @ 7.5 kg

BB curl

6 @ 25 kg

6 @ 25 kg

6 @ 25 kg

Decline DB curl

12 @ 9 kg

16 @ 8 kg

20 @ 7 kg

Kabel curl

8 @ 30 kg

8 @ 35 kg

6 @ 40 kg

Reverse dynamisk lunge

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

Aftencardio

Bliver til 10.4 km cykel :bike:

Kan i øvrigt rapportere at mine lats er ømme i dag, men ikke så ømme jeg troede de ville blive. Har en gang i mit liv oplevet at have DOMs i lats hele vejen op fra armen og bag om i ryggen. DET VIL JEG HAVE IGEN!!! Men husker ikke hvad jeg lavet den gang...

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 3 september

I dag er det træning af den stille og rolige slags - kun masser af lavintensiv cardio. Vil ikke være alt for slidt til løbet i morgen. 5 km er en relativt lang distance for mig for tiden :laugh:

Morgancardio

PW 9 km

til Lyngby for at hente Pouls cykel

Cykel 9 km

Nu en lille spisepause :4mewantfood:

Cardio eftermiddag

Cykel 10.4 km

Aftencardio

Cykel 10.4 km :bike:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Træning mandag 3 september

I dag er det træning af den stille og rolige slags - kun masser af lavintensiv cardio. Vil ikke være alt for slidt til løbet i morgen. 5 km er en relativt lang distance for mig for tiden :laugh:

Morgancardio

PW 9 km

til Lyngby for at hente Pouls cykel

Cykel 9 km

Nu en lille spisepause :4mewantfood:

Cardio eftermiddag

Cykel 10.4 km

Aftencardio

Cykel 10.4 km :bike:

:smile:

Godaften :yo:

Glæder mig at en bodybuilder får lavet en del cardio :cooldance:

Skal du løbe i fælledparken i morgen? :shades:

Jeg må sige, jeg er imponeret over at du kan ligge så lavt med kulhydratindtag, når du trods alt laver cardio. :walking:

Hjernen :4smartass: lever trods alt også af kulhydrat, men det kan selvfølgelig være derfor du skal deltage i Guarden psycho træning :crazy_pilot::hehe:

Link to comment
Share on other sites

Godaften :yo:

Glæder mig at en bodybuilder får lavet en del cardio :cooldance:

Skal du løbe i fælledparken i morgen? :shades:

Jeg må sige, jeg er imponeret over at du kan ligge så lavt med kulhydratindtag, når du trods alt laver cardio. :walking:

Hjernen :4smartass: lever trods alt også af kulhydrat, men det kan selvfølgelig være derfor du skal deltage i Guarden psycho træning :crazy_pilot::hehe:

Ja, det er i fælledparken jeg skal løbe - har sagt at jeg vil starte, så de andre ved hvor meget de skal inhente :tongue:

Har været total cardionørd før og kan nu godt lide at løbe en tur ind i mellem - men min løbeform er ikke i nærheden af hvad den var for 2 år siden - men så er der også 14 kg mere at bære rundt på for tiden :bigsmile:

Jo, men det går fint uden alle kulhydrater. Har jo skruet en smule op for dem også nu de sidste par dage :smile: Tror min krop er fin til at danne sig kulhydrater på egen hånd. Ellers må den bare gå over til at køre på ketonstoffer - dem er hjernen også glad for :hehe:

Glæder mig til at få prøve Jacobs sindssyge idéer på et tidspunkt :devil: Er selv lidt af en idiot i træningssammenheng :superman: Har du prøvet at blive udsat for det?

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja, det er i fælledparken jeg skal løbe - har sagt at jeg vil starte, så de andre ved hvor meget de skal inhente :tongue:

Har været total cardionørd før og kan nu godt lide at løbe en tur ind i mellem - men min løbeform er ikke i nærheden af hvad den var for 2 år siden - men så er der også 14 kg mere at bære rundt på for tiden :bigsmile:

Jo, men det går fint uden alle kulhydrater. Har jo skruet en smule op for dem også nu de sidste par dage :smile: Tror min krop er fin til at danne sig kulhydrater på egen hånd. Ellers må den bare gå over til at køre på ketonstoffer - dem er hjernen også glad for :hehe:

Glæder mig til at få prøve Jacobs sindssyge idéer på et tidspunkt :devil: Er selv lidt af en idiot i træningssammenheng :superman: Har du prøvet at blive udsat for det?

Hold da op hvis du har vejet 14 kg mindre har du da været ret lille, nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor høj du er. Vejer du ikke 61 nu?

Din særlige hjerne som lever af ketonstoffer :laugh: Jeg har ikke prøvet at være udsat for noget af det Guarden laver :crazy: , men det er jo altid fedt at flytte sine grænser, :w00t: så jeg kunne godt forstille mig at man kunne blive grebet af det :superman: , men det er selvfølgelig ikke noget jeg vil indrømme. :secret: Jeg vil fastholde at det er træning for psycho freaks :freaked:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share