Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hehe det kunne nu ellers være skægt at gå til sin læge og fortælle om symptomer på 5 forskellige sygdomme, bare for at se om han/hun gætter rigtig..

skidt at høre med albuen, håber den snart er klar igen

din chef her noget til dig i morgen hvis hun husker det

oooh, nu bliver jeg helt nysgerrig, jo! :w00t:

Ja, sjovt nok så er det trods alt ikke helt langt væk fra virkeligheden, når man tænker efter. De fleste patienter kommer nu ind på klinikken med mindst 10 forskellige teorier om hvad det kan være. Forskellen er så bare at til eksamen er en af dem korekt, men i virkeligheden er det INGEN af dem som er rigtig :hehe:

Albuen bliver langsomt bedre - måske er jeg lidt pjosket med den, men gider bare ikke få noget som bliver hængende. Så hellere en halvlang hvile nu, end en kæmpe lang en senere :smile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hey søde :bigsmile:

Hvordan går det med dig for tiden? Poul sagde, at du er blevet totalt shredded efterhånden :devil: Evil evil BB tøs!

På overkroppen sker der rigtigt meget, og også en del på benene. Begynder stille og rolig kunne se tegn på quadriceps opdeling i muskelbuger :smile: Jeg er meget forvånet over at der ikke sker mere med vægten, når jeg så tydeligt bliver mere markeret?

Hvad med dig? Nyder du venedig?

Link to comment
Share on other sites

Hun er rigtig MEAN BB!!!!! :bowdown::bowdown:

:flowers:

Takker! Det er også meget motiverende (og underholdende) at se dig hver dag gå til den, selv om du er så øm i kroppen at den lange vej fra skranken til nøglebrædtet føles som et marathon hver vej :wink:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

:flowers:

Takker! Det er også meget motiverende (og underholdende) at se dig hver dag gå til den, selv om du er så øm i kroppen at den lange vej fra skranken til nøglebrædtet føles som et marathon hver vej :wink:

:4crutches::4crutches: <-----------tror det kommer til at se sådan ud imorgen!!! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hey Mean Girl :devil:

Kommer du imorgen tidlig?

Hils din mand og sig tak for fed teknik-assistance idag :bigsmile:

Jeg har desværre fået en omgang PT som kolliderer med morgentræning i morgen :unhappy: Men jeg er i hvert fald klar på torsdag! :devil: Både morgentræning og Hard core!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har desværre fået en omgang PT som kolliderer med morgentræning i morgen :unhappy: Men jeg er i hvert fald klar på torsdag! :devil: Både morgentræning og Hard core!

Juhuu, hvor sejt - så ses vi i hvert fald hele to gange i denne uge :bigsmile: Det er også aaaalt for længe siden!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
It would do you good :shades:

God cardio, i stedet for de der evige Powerwalks som os BB'er tit morer os med...

My Philosophy: To maximize the burning of fat cells and minimize the burning of carbs I perform low-intensity medium-long duriation cardio.

Link to comment
Share on other sites

My Philosophy: To maximize the burning of fat cells and minimize the burning of carbs I perform low-intensity medium-long duriation cardio.

My philosophy: everything is relative

So what might be high intensity for the humble trainee, may be low intensity for the trained athlete :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja, det er planen :devil: Hvis Jakob lader mig komme med (er lidt af en trespasser, jo, så kan ikke bare snige ind med et medlemskort som jer andre)

Lyder godt :cheer: og jeg er sikker på at Jakob kan fikse det :bigsmile: Du kan vel bare få en prøvetime ellers :smile:

Link to comment
Share on other sites

Deload er mere end overstået, så nu skal der igang med seriøs træning igen :devil: Planen er som følger:

Onsdag

Tungt bryst og let biceps samt mellemlange intervaller på cykel

Torsdag

Løb til IFI

Nogen form for sjov morgentræning (håber på forhindringsbane af en eller anden art :w00t: )

Zercher stuff (squats og GM)

Løb til Hard core

Hard core

Løb hjem

Fredag

Cykelcardio og Core

Håber lokke Poul til at hjælpe mig igennem tung ryg og let triceps i IK99 sammen med Superbogdanova :devil:

Lørdag

Cykelcardio

Stram Op

Forlår burning i Powerstudios alle sjove maskiner :w00t: og skuldre

Søndag

Løb til spinning på V-bro

Spinning interval 55 min

Tung biceps og hamstrings

Løb hjem

Mandag

Duathlon (løb og romaskin)

Tung triceps og let ryg i Powerstudio

Tirsdag

Løb til morgentræning på IFI

Morgen tam tam

Core træning med barbell

Sådan - det var min første uge efter deload :smile: Skal nok konferere lidt med min PT her hjemme om hvordan jeg skal fortsætte...

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 17 oktober

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Duathlon

Cykel 20 km, delt op i intervaller om 4 km hvor jeg vekslede mellem korte, intermediære og lange intervaller

Løb 2,8 km, lunte, lunte :smile:

Aftencardio

Cykel 5,4

Aften "styrke"

Bage snejler :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share